Hej alle 
Villiza og jeg er i hård træning, for at komme i god form her til weekenden, hvor vi skal starte lb1 & 2
.
Hun går bedre og bedre, og er virkelig en fornøjelse at arbejde sammen med, men når hun bliver træt så gider hun bestemt ikke mere
.
Men det er heller ikke noget at sige til, i den varme, for pyyyha, det er varmt!!
.
Men nu til billederne, vi red undervisning ved min super dygtige træner 

Villiza pigen <3





Parade 



Hun er ved at få tjek på de øgninger
!


Ros skal der til
<3




En lille hyggestund 