Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye billeder + opdateringer ;D
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 23:39

Hej alle ;D


Villiza og jeg er i hård træning, for at komme i god form her til weekenden, hvor vi skal starte lb1 & 2 ;D.

Hun går bedre og bedre, og er virkelig en fornøjelse at arbejde sammen med, men når hun bliver træt så gider hun bestemt ikke mere .


Men det er heller ikke noget at sige til, i den varme, for pyyyha, det er varmt!! .


Men nu til billederne, vi red undervisning ved min super dygtige træner :D

Villiza pigen <3







Parade ;D




Hun er ved at få tjek på de øgninger ;D!



Ros skal der til ;D<3





En lille hyggestund ;D



Mvh. Tine

med dressurponyen Villiza Royal <3.



0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 23:42


Jennifer

I Will Always Love You

http://www.bricksite.com/Jennifer

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergudstvilling
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 23:42

rigtig dejlig pony ! gode billeder.


og held oq lykke i weekenden ! :D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfewrwrwer
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 23:43

Hvor er hun bare fin :D
Du må have held og lykke :)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 villiza
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 23:45

Mange tak ;D

Nu håber jeg os snart jeg for lært det LB2 program ;D, hihi.


Mvh. Tine

med dressurponyen Villiza Royal <3.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nye billeder + opdateringer ;D
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 10:31

Hvor ser det bare godt ud! Du har en rigtig flot opstilling, det var det første jeg tænkte, da jeg så billederne. Det får jer til at se meget harmoniske ud sammen.


Det skal nok gå godt med det stævne der ;)

LB2 pony-programmet - er det ikke dét hvor der er en øgning, og en parade og derefter en øgning mere?




Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 9867566897675649
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 10:35

Simpelthen bar sådan en fantstisk lækker pony (Y)

Held og lykke til stævnet. Og lb2 er altså bare ygnlingsprogammet ;D ;D



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 10:39

Det ser rigtig godt ud! : D Som Christina siger er opstillingen rigtig flot!



Sofie & Cappuccino

- because you're special (L)


(tidligere Sofie xD)


0
0
Svar på denne tråd
 
 villiza
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 10:59

Ihh mange mange tak ;D, Det er skøønt at vågne op til sådanne kommentarer ;D<3


Stine: Mange tak ;D hihi, jo det er dét program ;D, Så nu håber jeg at jeg kan nå at lære det uden ad :p


Amalie:

hihi, mange tak ;D!

Haha, jeg synes de er indviklede ;p.


Sofie: Mange tak ;D


Mvh. Tine

med dressurponyen Villiza Royal <3.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider