Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 AURORA I HAMMERUM - *BILL*
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:30

Hej Allesammen.


Netop udvilet fra en fantastisk ponyuge i Hammerum, synes jeg lige jeg ville vise jer billeder Jeg havde Hedemand's Aurora til start i 5 LC-klasser - Aurora havde jeg lånt af Rikke Stald RM, og det skal lige siges at hun havde sin stævnedebut til ponyugen, og alt var utrolig spændende. Vi hentede hende hjem søndag, så jetg sad på hende 2 gange inden afgang.

Hun gik over alt forventning. Onsdag var dagen var alt skulle kigges og Mia havde glemt hvordan man red ( ), og det afspejlede sig også i resultatet - 54, 6 % (nr. 15 ud af 22) i Lc 3 Øv..


Torsdag var hun allerede på opvarmning en helt anden, meget mere afbalanceret og rolig, og jeg kunne få lov at ride lidt. Her gik hun 66, 5 i Lc2 (nr. 2 ud af 32) - og en BLÅ sløjfe


Fredag havde hun to starter, og var egentlig også her ganske glimrende på opvarmning. I LC1 gik hun 65,7 % (nr.3) en GRØN sløjfe og i Lc 3 gik hun 66, 4 % (nr. 4) og en HELT GRØN sløjfe


Lørdag meldte trætheden sig, og koncentrationen smuttede lidt. Hun havde et enkelt hop, og et forkert anspring - da jeg red ud var resultatforventningerne ikke så høje, men var godt nok tilfreds Det var første stævne, så er et par fejl tilgiveligt! Men sørme ikke om det rakte til 67, 6 og endte som 1. uplacerede. Helt forkert kan det ikke have været.


Aurora var virkelig fornuftig under hele turen, og voksede med opgaven! Tusind tak for lån Rikke, hun er en klog pony, det er forudsætningerne for at blive en god stævnepony!


Nu til billederne som er taget af Rikke :
















Håber i nød billederne, og har lyst til at smide en kommentar!




Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 sadeqweqwe
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:33

Hvor fedt :) Tillykke med resultaterne :)
Hold da helt kæft en lækker pony, den er da bare smuk! :D



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:34

Hold da op en dejlig pony, den ser rigtig godt ud.

Billederne ser også rigtig gode ud.

Super debut, i har da fået nogle sløjfer med hjem. Tillykke med det :)




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 09785676674
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:58

Deeeejlig pony ! (Y)

og tillykke med result ;D



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 09:29

Hej Mia!


Tillykke med de flotte resultater :)


Det ser jo super godt ud, selvom den røde model er lidt mindre end det, vi ellers har set dig på ;)



"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney


- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk pony!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 10:18

Sikke en smuk pony ;D

Tillykke med de flotte resultater.


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 cfgdfgdfgdg
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 13:43

Mange tak for kommentarerne, flere er velkommende


Team Toss : Mange tak skal du have, ja hun er super lækker! JEg håber hun finder en lige så super ponyrytter, en af dem som kan ride - bare lidt....


HGLarsen : Tusind tak Pernille. Lidt sløjfer blev det til ja, desværre bare ingen røde Endnu engang tak..


Amalie : Mange tak, lige så dejlig som Fylla


Helena : Hello du Ja, hun er en smule mindre, men lige så dejlig! Tak tak..


Stina : Tak tak tak tak, hun er rigtig dejlig ja!



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 overksirft
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 14:32

Tillykke med resultaterne


Dejlig og smuk pony



© Maria og Anton ©


Skyggen og lyset er godt fordelt,
men menneskets syn er kort,

vi glemmer at tage lyset med

hvor skyggen synes for sort

H. V. Kaalund


0
0
Svar på denne tråd
 
 Miajuhl
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 19:30

Er slet ikke i tvivl om de røde nok skal komme - det vigtigste er jo ponyen får gode oplevelser og en masse rutine, og det må man jo sige i har fået




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hgdfhhfghfgh
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 20:16

Tak tak tak tak

Pernille : Det er så desværre ikke umiddelbart planen at jeg skal starte hende mere, men jeg er heller ikke det mindste i tvivl om at de røde nok skal komme Jeg håber af hele mit hjerte hun får en dygtig ponyrytter som kan vise hende vejen, for så kviterer hun uden tvivl med nogle fantastiske ture, fantastisk pony som hun jo er



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 MiaJuhl
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 20:18

Ja du har ret, man må håbe hun får sig en lille dygtig (og sød) rytter. Men mon ikke hun også får det :)

Du har da i hvertfald givet ponyen en super god start :)




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 xcvxcvbxbxcvb
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 20:20

Pernille : Det håber jeg! Virkelig.. Tusind tak, hvor er du sød



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 Miajuhl
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 20:25

Jeg er jo bare ærlig




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider