Hej Allesammen.
Netop udvilet fra en fantastisk ponyuge i Hammerum, synes jeg lige jeg ville vise jer billeder
Jeg havde Hedemand's Aurora til start i 5 LC-klasser - Aurora havde jeg lånt af Rikke Stald RM, og det skal lige siges at hun havde sin stævnedebut til ponyugen, og alt var utrolig spændende. Vi hentede hende hjem søndag, så jetg sad på hende 2 gange inden afgang.
Hun gik over alt forventning. Onsdag var dagen var alt skulle kigges og Mia havde glemt hvordan man red (
), og det afspejlede sig også i resultatet - 54, 6 % (nr. 15 ud af 22) i Lc 3
Øv..
Torsdag var hun allerede på opvarmning en helt anden, meget mere afbalanceret og rolig, og jeg kunne få lov at ride lidt. Her gik hun 66, 5 i Lc2 (nr. 2 ud af 32) - og en BLÅ sløjfe 
Fredag havde hun to starter, og var egentlig også her ganske glimrende på opvarmning. I LC1 gik hun 65,7 % (nr.3) en GRØN sløjfe og i Lc 3 gik hun 66, 4 % (nr. 4) og en HELT GRØN sløjfe 
Lørdag meldte trætheden sig, og koncentrationen smuttede lidt. Hun havde et enkelt hop, og et forkert anspring - da jeg red ud var resultatforventningerne ikke så høje, men var godt nok tilfreds
Det var første stævne, så er et par fejl tilgiveligt! Men sørme ikke om det rakte til 67, 6 og endte som 1. uplacerede.
Helt forkert kan det ikke have været.
Aurora var virkelig fornuftig under hele turen, og voksede med opgaven!
Tusind tak for lån Rikke, hun er en klog pony, det er forudsætningerne for at blive en god stævnepony!
Nu til billederne som er taget af Rikke :














Håber i nød billederne, og har lyst til at smide en kommentar! 