|
|
| Ridebilleder af Trigger |
|
|
Heej Ænder. Idag fik jeg endlig min far til at tage kamaret med ud i stalden for at knipse lidt billeder af min guldhest :p Og syndes da lige jeg ville dele dem med jer. Har nu redet ham i 14 dage, og syndes selv at det går super godt med ham.  ^^ Lækker er han altså  ^^ Super god der  ^^ Benet tilbage Lotte   ^^ Rigtig fin der. Men hånden på højkant  ^^ Galop, ingen min hånd  ^^ Kig op, ellers fin  ^^ Skal rette mig op + kigge op. Kommentere gerne, men kender nu godt mine fejl og havde underviser til at hjælpe mig med ham idag. Måske skulle i lige have et billede fra ca 10 dage siden til samligning  
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 656576564578697 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
28-07-2008 21:27 |
|
Ihh, hvor er den dog køn ! Hvor høj og hvor gammel er den?
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Amalie: Han er kun 4 år. Vi har ikke lige målt ham, men vil skyde på at han er omkring de 163
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mums:) |
|
|
Lækker er han jo Lotte.. Det kan han bestemt ikke løbe fra:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Jette, ja han er en rigtig lækkerbisken. Men han var lidt en bisse idag, han bukkede 3-4 gange. Skøre hest. Forresten tillykke med føs'dagen 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewtwtrter |
|
|
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Team Toss |
|
|
Mange tak Ja syndes også at det er rigtigt godt. Da jeg fik ham havde han aldrig galoperet med rytter før 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lotte... |
|
|
Ha ha.. Der var spral i ham;) mange tak:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyrtyrtyr |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
28-07-2008 22:20 |
|
Han er bare super fin - synes man kan se nogle træk fra Curly i ham. Håber han er lige så dejlig som sin far - han er i hvertfald smuk Og skøn farve, super ærgeligt den har knapper i sig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
HG: Dejlig er han ihvertfald, utrolig godmodig. Ja det er ærgeligt at forbundet ikke vil have ham fordi at der er knapper i ham, han har nemlig en ret sjælden farve Men grunden til at der er det er fordi at hende der ejer og har avlet ham, er biolog så hun har prøvet at skabe den perfekte ridehest Og indtil videre syndes jeg det har lykkedes hende rigtigt godt.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æblemos |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
28-07-2008 23:41 |
|
Jamen det var da egentlig også spændende Ja, hans farve er meget smuk - og i en nuance man ikke lige ser hver dag. Den er lidt mat i det, ikke skindende  Men glæder mig til at følge jer, det er jo lidt sjovt når man har haft hans far 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Casual |
| Dato:  |
29-07-2008 13:25 |
|
Han er da godt nok noget af en smuksak 
Casual ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eftdftdfg |
|
|
Lækker Hest. Og der er godt nok sket en positiv forandring  Det kan du godt være stolt af. Bliv ved på den måde, så kan det kun gå godt 
♥Valhallas Bolero♥ ♥Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans♥ RIDEUDSTYR. Rideudstyr Sælges, kig under mine Annoncer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
HG: Glæder mig også til at se hvad han kan Casual: Tak Bolero1 ♥Bolero♥: Jeg bliver ved, men må ikke samle ham mere end han er der, han er kun 4 år. Så nu skal han bare have lidt balance.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|