Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ridebilleder af Trigger
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 21:19

Heej Ænder.


Idag fik jeg endlig min far til at tage kamaret med ud i stalden for at knipse lidt billeder af min guldhest :p

Og syndes da lige jeg ville dele dem med jer. Har nu redet ham i 14 dage, og syndes selv at det går super godt med ham.


^^ Lækker er han altså

^^ Super god der

^^ Benet tilbage Lotte

^^ Rigtig fin der. Men hånden på højkant

^^ Galop, ingen min hånd

^^ Kig op, ellers fin

^^ Skal rette mig op + kigge op.


Kommentere gerne, men kender nu godt mine fejl og havde underviser til at hjælpe mig med ham idag.


Måske skulle i lige have et billede fra ca 10 dage siden til samligning ;D




TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 656576564578697
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 21:27

Ihh, hvor er den dog køn !

Hvor høj og hvor gammel er den?



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 21:30

Amalie: Han er kun 4 år. Vi har ikke lige målt ham, men vil skyde på at han er omkring de 163



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 mums:)
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 21:59

Lækker er han jo Lotte.. Det kan han bestemt ikke løbe fra:)





Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:01

Jette, ja han er en rigtig lækkerbisken.

Men han var lidt en bisse idag, han bukkede 3-4 gange. Skøre hest.


Forresten tillykke med føs'dagen ;)



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 ewtwtrter
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:02

Wauw han er godt nok lækker :) Og sikke en udvikling på så kort tid (Y) :D



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Toss
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:08

Mange tak ;D Ja syndes også at det er rigtigt godt. Da jeg fik ham havde han aldrig galoperet med rytter før



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 lotte...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:17

Ha ha.. Der var spral i ham;)


mange tak:)



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 rtyrtyrtyr
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:20

Han er bare super fin - synes man kan se nogle træk fra Curly i ham.

Håber han er lige så dejlig som sin far - han er i hvertfald smuk Og skøn farve, super ærgeligt den har knapper i sig :(




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:41

HG: Dejlig er han ihvertfald, utrolig godmodig. Ja det er ærgeligt at forbundet ikke vil have ham fordi at der er knapper i ham, han har nemlig en ret sjælden farve :( Men grunden til at der er det er fordi at hende der ejer og har avlet ham, er biolog så hun har prøvet at skabe den perfekte ridehest :D Og indtil videre syndes jeg det har lykkedes hende rigtigt godt.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 æblemos
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 23:41

Jamen det var da egentlig også spændende :D Ja, hans farve er meget smuk - og i en nuance man ikke lige ser hver dag.

Den er lidt mat i det, ikke skindende :)

Men glæder mig til at følge jer, det er jo lidt sjovt når man har haft hans far :)




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 13:25

Han er da godt nok noget af en smuksak


Casual

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 eftdftdfg
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 17:30

Lækker Hest.

Og der er godt nok sket en positiv forandring

Det kan du godt være stolt af. Bliv ved på den måde, så kan det kun gå godt



Valhallas Bolero

Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans

RIDEUDSTYR.

Rideudstyr Sælges, kig under mine Annoncer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 20:34

HG: Glæder mig også til at se hvad han kan


Casual: Tak


Bolero1 ♥Bolero♥: Jeg bliver ved, men må ikke samle ham mere end han er der, han er kun 4 år. Så nu skal han bare have lidt balance.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider