|
|
| Jeres uge? |
|
|
Hvad skal I lave i denne uges løb, ænder? 
Mette Schønning (: "Jeg tror, at det rigtigste er, at stille sig frem og sige: Her er jeg. Tag mig, som jeg er. Eller lad være." - Jesper Skibby.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ljdkljfgdfhgkjh...rrgnfdgnbc |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
28-07-2008 16:20 |
|
Mandag - DASE, ud og ride i aften, så får vi gæster. Tirsdag - Til Silkeborg, ud og ride, ud til min veninde Onsdag - Måske til noget 'nu kom jeg hjem fra ferie' fest hvis jeg orker inden jeg skal pakke. Torsdag - Pakke, instruere hestepasseren Fradag - Afsted på ferie Endelig en uge uden at skulle haste rundt lækkert
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej:) |
|
|
i dag:(mandag) kalke stald:O( øv hvor kedeligt:P i morgen(tirsdag): have undervisning på darling og format:) og ud til nogle af vores venner om aftenen og spise:P onsdag: i biograf med 2 ride venner (hvis den ene kan mangler lige at give besked)og ride darling torsdag:ride darling og til københavn ind til min store bror;) fredag: gøre darling klar til stævne lørdag og ride hende. lørdag: til stævne søndag: til stævne;O) hvad med dig selv?:O)
mvh Josephine darling, format, abezz, kashmir Josephine mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
28-07-2008 16:24 |
|
mandag x igår (: der kørte mig og min far motorcykel hele dagen. på hans. tirsdag x idag, stene d: slappe af.. onsdag x ud til min mormor - sove der d: torsdag x er hos min mormor. fredag x i sådan noget seawest lørdag x seawest søndag x seawest damn en kedelig uge d:
Emmabemma under skyerne er himlen altid blå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erhyerhy |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
28-07-2008 16:25 |
|
Mandag: Til læge, stranden. Se den der film på tv3 kl. 21 : D Tirsdag: Være sammen med Simon (gammel kæreste), arbejde. Onsdag: Være sammen med Manon (en af mine tættester veninder), arbejde. Torsdag: Lege med Julie Kronborg <3 Og vi skal forhåbenligt feste om aftenen. Fredag: Sikkert bare slappe af. Lørdag: Være sammen med Jakob (bedste ven) Søndag: Ved jeg ikke.
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mandag: Ingenting, bare dase og ud til hesten. Måske ud og spise til aften. Tirsdag: På arbejde 12-17 og ud til hyppen. Onsdag: På arbejde 12-21 og så lige ud og fodre hestene. Torsdag: På arbejde 12-21 og ud og fodre heste. Fredag: Ingenting Lørdag: På arbejde 12-21, ud og fodre heste Søndag: På arbejde 12-21, ud og fodre heste
Så jeg skal ikke så meget. 
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min uge |
|
|
Mandag: Være hos mormor og morfars have. Hente Lasse i lufthavnen. (bedste veninde!) Tirsdag: Arbejde 13-21 i zoologisk have. Onsdag: Have Mads Emil med i zoologisk have - dejligt! (en af de to drenge jeg passer.) Torsdag: Daddy rejser til Vildbjerg cup ellers en luksus dag. Sove sammen med de tre bedste. Fredag: ^ Stadig sammen med de tre bedste. Lørdag: Arbejde i zoologisk have. Søndag: Daddy kommer hjem og på arbejde.
Mette Schønning (: "Jeg tror, at det rigtigste er, at stille sig frem og sige: Her er jeg. Tag mig, som jeg er. Eller lad være." - Jesper Skibby.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olkijuhygtfr |
|
|
nyde min sidste uges sommerferie og glæde mig til at møde dem jeg skal i klasse med 
LouIse Frandsen "Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Mandag: ud at løbe, cykle, træne, ride og så har jeg været lidt sammen med kæresten  Tirsdag: Løbe, cykle, træne, ride, måske ud til kæresten om aftenen  Onsdag: Løbe, måske ride eller ud at fiske med kæresten og hans familie - har jeg aldrig prøvet før, eller male mit værelse hahaha Tordag, Løbe, cykle, træne, ride, gøre klar til stævne  Fredag, Løbe, cykle, træne, ride, se om der er mere der mangler til stævne:P hehe Lørdag: stævne, an på hvornår jeg kommer hjem skal jeg også ride de andre, og muligvis igang med en anden også og så skal jeg ellers ud at løbe  Søndag: stævne, an på hvornår jeg kommer hjem skal jeg også ride de andre, og muligvis igang med en anden også og så skal jeg ellers ud at løbe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mandag: På kommunen og ellers bare slappe af Tirsdag: Hjem til mine forældre, låne deres bil. Onsdag: Køre kæresten til teoriprøve. Aflevere bilen. Torsdag: Til lægen Fredag: Slappe af Lørdag: Slappe af Søndag: Slappe af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sooooooooooool |
| Forfatter:  |
Camilla Christensen »Lady« |
| Dato:  |
28-07-2008 17:08 |
|
Mandag: Bar slappe af, og tage sol  Tirsdag: måske til stranden med nogle venner. Onsdag: sol sol sol være samm med vennerne Torsdag: sol sol sol . måske fest om aftenen , være samm med vennerne Fredag: måske fest . og sol sol være samm med vennerne
Camilla Christensen - og stjerneponyen Lady ! <3333
- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Holtze ♥Kaja og Mathias♥ |
| Dato:  |
28-07-2008 17:16 |
|
Den kedeligste uge er min uge  Mandag: Stene i solen og måske hjem til kæresten når han engang får fri fra arbejde i aften. Tirsdag: Arbejde 16-20  Onsdag: Arbejde 9-19  Torsdag: Arbejde 16-20  Fredag: Totally fri Så skal nok være sammen med kæresten eller nogle venner. Lørdag: Arbejde 11-17 DOBBELT-  Søndag: Hmm tjaeh det samme som fredag.
Med Venlig Hilsen
Kaja
- Mathias Bastholm Dahl my one and only <3 Jeg savner at ride 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae... |
|
|
Ska bar ride hele ugen, og fredag til søndag står den på landsstævne i Nordthy.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selwyn |
|
|
Mandag: Ned i byen, ud til hestene og spise. måske je skal noget senere  Tirsdag: ud til hesten, & i biffen om aftnen. Onsdag ud til hestene. Torsdag: ud til hesten Fredag ud til hesten passe hund og pakke Lørdag-tirsdag skagen camping med B-veninde weee
catrinesøresen. Avalon Gucci Maylie Selwyn Fjordglimt Mr. Kennedy Gribsvads Bobby www.Stald-Grove.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Hej |
|
|
Mandag: Hjem fra langeland, slappe af. Tirsdag: Ud til hestene, ride, arbejde, slappe af. Onsdag: Ud til hestene, ride, slappe af.  Torsdag: Ud til hestene, min mor kommer og henter mig. Fredag: Sammen med mutti, hjem igen, arbejde. Lørdag: ud til hestene og til indflytterfest om aftenen. Søndag: tømmermænd :S
Med PONYHESTEN Cassidy - og foldbumserne Zitta & Mathilde 6 stk forædlet Oldenborg heste sælges. Afgræsning mellem Kolding og Vejle tilbydes. www.oldenborghesten.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
I dag: Været i byen for at købe noget, til frisøren, slappet af, lige cyklet 10,6 km og været på biblioteket. Ellers skal jeg vel bare have aftensmad og se noget fjernsyn. Er mega træt i dag  Tirdag/i morgen: Min fødselsdag. Slappe af om dagen. Gæster om aftenen. Onsdag: Ved ikke endnu. Slappe af. Torsdag: Ved ikke endnu. Slappe af. Fredag: Toget kører til Kolding hvor jeg skal være sammen med en veninde og senere i byen til hendes afskedsfest  Lørdag: Tja.. Efter man har drukket giver sig selv. Og så ellers bare hjem til Århus igen. Søndag: Arbejde 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
mandag: være sammen med anahi. tirsdag: ud med aviser - slappe af onsdag: aner jeg ikke. torsdag: aner jeg ikke. fredag: aner jeg ikke. lørdag: aner jeg ikke. søndag: aner jeg ikke. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svaret: |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
28-07-2008 18:06 |
|
Mandag - Idag, Skal jeg intet udover jeg liige er kommet hjem fra en slags ferie hvor vi lige var oppe at besøge min fars familie (Fætre og kusiner osv.) og så derefter over og besøger min storesøster som arbejder i vaffelhuset i Østerhurup o.o' (Laangt væk) Tirsdag, Skal jeg nok ikke noget andet end at slappe af? Onsdag, det samme som tirsdag tror jeg xD.. Torsdag, skal jeg over og se nogen vi kenders hunds hvalpe  Fredag, slappe af 8) Lørdag, slappe af og ellers også pakke til om søndagen .. Søndag, skal jeg på EPC(Enghøjs-ponyclub) ridelejr i en uge .. Glæder mig!
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
28-07-2008 18:20 |
|
Mandag: være på camping. (har været ude på grenen i dag (; )og i skagen og shoppe lidt. Tirsdag: Camping, hmm. måske ind i frederikshavn by, eller til læsø, men tror jeg ikke. Onsdag: hjem tidlig morgen. hmm. ikke det store. måke til stranden inden vi tager hjem d: Torsdag-søndag: VILDBJERG CUP. LOOOVE 
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min uge |
|
|
I dag har jeg været på arbejde fra 8-12. Min plan var egentlig, at jeg skulle være der til kl 16, men der var ikke mere, jeg kunne lave, så jeg fik fri  Resten af dagen er brugt på at slappe af i hængekøjen under kirsebærtræerne med den bærbare og en god bog. At udsigten så er til ponyen, som gumler græs 5 m fra mig gør det ikke mindre hyggeligt  Tirsdag: Fri - nu begynder det endelig at minde om noget, der ligner ferie. Skal bare ligge i hængekøjen, men overvejer at invitere mine bedsteforældre på middag, men nu må vi se, om jeg orker at kokkerere. Onsdag: Fri - slappe af Torsdag: Arbejde 8-16 Fredag: Arbejde 8-13 Lørdag: Begynde at pakke til jeg skal til Østrig mandag. Middagsselskab hos min farmor. Søndag: Pakke færdig
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ugen... |
|
|
Jeg skal: Mandag (i dag): slappet af, vasket Rocky, lavet mad og skal ud til Carlos senere  Tirsdag: Forhåbentlig smed, så jeg kan komme til at ride igen. Onsdag: Arbejde, være sammen med to veninder, forhåbentlig ride Torsdag: ^ Fredag: Sammen med kæresten Lørdag: Til bryllup med kærestens familie Søndag: Sammen med kæresten
Christina Buhl .. Nu uden Major<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tdhsdrgfbf |
|
|
mandag: Var på stranden med to af drengene fra min gamle parallel (: <3 tirsdag: hjem til min roomie fra skolen og grille og se se*x and the city med nogle andre piger fra skolen <3 onsdag: starte på nyt arbejde 15-21 torsdag: arbejde 16-21. lege med mia svane og forhåbentlig være stiv med hende <3 fredag: personalefest for nyt arbejde. FRI BAR PÅ BROEN!! lørdag: hjem til en veninde, sove der til mandag. søndag: veninde.
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ndsjgnfdsjgjfdg |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
28-07-2008 19:14 |
|
Mandag: ud og shoppe med Nanna, slappe af om aftenen. Tirsdag: være sammen med Sara, og på Clublovee om aftenen med alle de andre  Onsdag: Være sammen med Rikke (min bedsteveninde)  Torsdag: Rikke <3 mere ikke planlagt endnu Fredag: Rikke <3 mere ikke planlagt endnu Lørdag: Rikke <3 mere ikke planlagt endnu  Søndag: Min fars fødselsdag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Mandag: ehm, har sovet næsten hele dagen såé bare chille Tirsdag: Onsdag: Ud og shoppe med daddy og ellers er det lidt confused, måske den ene eller anden fest og måske slet ikke, måske The Club men intet er sikkert. Torsdag: Sammen med en veninde <3 Fredag: Sammen med en veninde <3^ Lørdag: Søndag: Ellers er der ikke så meget mere, utroligt for min uge plejer altid at være total booket op og planlagt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
mandag : Har været på stranden og ude at ride og er sammen med mie(: Tirsdag, Ud og lukke heste ud, ride En privat hest, ride Polle, ordne stald lukke ind og så bare hjem og slappe sammen med Mie. Ondag: Samme som tirsdag, måske på stranden. torsdag, sammen som onsdag, og hjem til Mie. Fredag: Ud og ride Mie's hest og ordne deres stald, og derefter hjem til Mie Lørdag, samme om fredag. Søndag hjem og ride min egen.
Catrine Jensen
Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX & nu uden Zasha OX Tidligere Zalle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
28-07-2008 19:52 |
|
hahah, det er da mandag idag d: sorry.
Emmabemma under skyerne er himlen altid blå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
| Forfatter:  |
Bianca ♥Capetown♥ |
| Dato:  |
28-07-2008 20:34 |
|
Svede ? - rider 5 om dagen, puha - hvoraf den ene bliver trænet " hårdt" til DM om 1½ uge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjk |
|
|
Jeg er i Italien såe: Lørdag: kom vi til italien Søndag: var jeg i Firenze Mandag: Chillet ved poolen hele dagen Tirsdag: Pool + til den nærmeste by(Challiente in chiante) Onsdag: Til siena + pool Torsdag: Til Pisa + pool fredag: Pool & afslapning lørdag: afslapning og tager så hjem tirsdag-onsdag i næste uge  -måske før da vi har fået smadret vores bil i et kæmpe uvejr hernede søndag aften. Der var hagl på størrelse med golfbolde så Bimmeren er totalt bulet ;s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prtkåprkfpd |
|
|
Mandag: Været hos far, i Århus med mutti og været hos mormor og morfar. Tirsdag: Til Århus igen med en veninde, sove med en anden veninde Ons til lørdag ved jeg ikke Søndag: Over til min veninde i Vejle <3
Kamilla hey unloving, i will love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Casual |
| Dato:  |
29-07-2008 13:23 |
|
Mandag - være hos kæresten. Tirsdag - være hos kæresten. Onsdag - være hos kæresten. Torsdag - være hos kæresten og på sygehus. Fredag - være hos kæresten. Lørdag - være hos kæresten. Søndag - være hos kæresten, tror jeg. Hvad jeg så skal lave der, ved jeg ikke præcis 
Casual ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Mandag: Var på arbejde Tirsdag(idag): Skal hjem til min far og spise også i biffen med ham og hans kæreste  Onsdag: Være sammen med kæresten. Torsdag: Være lidt sammen med kæresten, også rejser jeg til polen. Fredag: polen Lørdag: polen Søndag: polen osv osv 
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
29-07-2008 13:32 |
|
Mandag: Vi var en tur på stranden, og ovre hos svigerforældrene  Tirsdag: Været til jobsamtale, også skal jeg på arbejde her kl. 16, og hjem til mutter i aften. Onsdag: Være hjemme hos min mor, op til Beauty  Torsdag: FLYTTE! og gøre rent i lejligheden. Fredag: Sætte tingene i orden i den nye lejlighed  Lørdag: Til min morfars 70 års fødselsdag. Søndag: Til min nieces barnedåb.
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min uge |
|
|
Mandag (i går) : Skridtet tur på Ana-Bell, lagt i haven, arbejde fra 16-22, sov hos kæresten (; Tirsdag (i dag): redet, ryddet op i tingene, lagt i haven - starter på teori til kørekort i aften  Onsdag : Få redet, arbejde 16-23 Torsdag : Stranden med søster og mor, Grill-fest + bytur om aftenen! Fredag : ride, gøre klar til stævne, arbejde 16-23. Lørdag : Distriktstævne i Ansager + håber på og se min kæreste :b Søndag : arbejde 14-22.30
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette is the @!#$ |
|
|
Lørdag - Dansk-Afrikansk bryllup, med bongotrommer og hele lortet. Det var THE @!#$! Søndag - Hjem fra bryllup. Ind til veninde, spise pizza, drikke en kold og hade mænd. Mandag - Ind til veninde igen, møde hendes datter for første gang. Lave aftensmad, hygge og ellers bare slappe af. Tirsdag - Slappe af. I biografen og se Hancock med en abe. Sove der. Onsdag - Stranden med Kgosi og andre kakaomænd. Reggae, solskin og kylling. Torsdag - Ballade for torsdag er endnu ikke planlagt. Fredag - Reserveret til veninde og andre folk, skal lave ballade. Lørdag - Fødselsdag hos Alex med Modou, Zaka og Mette. Bagefter til Jamaicansk 46th Indepence Day Celebration det bliver THE @!#$! Skal mødes med Jubril og Numsefisken not to forget. Håber at finde en sofa at sove på  Søndag - I have no idea. Ellers skal jeg ride Askja, når jeg lige kan finde tiden til det.
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Ane ♥Umberto♥ |
| Dato:  |
29-07-2008 13:59 |
|
Mandag: sove læænge, kede mig, ride tirsdag: samme onsdag: samme torsdag: tidlig op for der kommer smeden endelig. fredag: sove længe, kede mig, ride lørdag: samme søndag: hoager marked og ride. så en ikke så spændende uge.. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Mandag: steeene. ride begge ponyer. Tirsdag: frisør, storcenter, ride, bestylrelsesmøde. Onsdag: undervisning, springe, ud til kusine. Torsdag: hjem fra kusine, springe 2 ponyer. Fredag: ride dressur på begge ponyer, flette, vaske og pakke til stævne. Lørdag: stævne på 3 ponyer, gøre klar til stævne næste dag, halbal om aftenen. Søndag: stævne hele dagen.
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehehe |
| Forfatter:  |
Pernille (Mille) |
| Dato:  |
29-07-2008 15:21 |
|
Mandag: Arbejde Tirsdag : Arbejde Onsdag: Arbejde. (måske til vandet med mille ) Torsdag : arbejde Fredag: Arbejde *LØrdag: Arbejde Søndag : arbejde Det var så lige min uge (: skal lige siges at jeg arbejder "sammen med" mille(alt så ponyen)<3 hehe bare lige så i ved at jeg ikke efter lader hende 
Pernille & Mille fordi vi er et team der rykker! & fordi mille betyder ALT (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mandag: Arbejde Tirsdag: Kiropraktor, arbejde, ride Onsdag: Ride, ud og spise med en veninde + bowlingtur Tordag: Til jobsamtale, ride Fredag: Arbejde, ride Lørdag: Arbejde, koncert på Stengade Søndag: Ride, arbejde
____________________________ Kia; It's hard to give up the one you never thought you'd leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
mandag: ride en lille tur, bade Thor & så til noget pigeaften (: tirsdag: hjem fra pigeaften, i Vordingborgn(nyt tøj & taske ) & ud og se hvordan Thor har det i aften. onsdag: en morgen tur med Thor, slappe af & ud at ride aftentur. torsdag: ride morgentur, rydde op, slappe af & ride aftentur (: fredag: ride morgentur, slappe af, får gæster - skal sove sammen med en veninde jeg kan ikke lide dem der kommer. lørdag: sovet sammen med en veninde, gæsterne tager hjem & ud at ride. søndag: ride morgentur, slappe af & ride aftentur (: alle de der ture, er sammen med en veninde (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blalbla |
|
|
Mandag: Sovet, redet Manilla, løbet og stenet. Tirsdag: Steneeee, på stranden i aften, og løbe senere. Onsdag: I Næstved Zoo, thank god -.-' og ride Manilla + løbe. Torsdag: Stranden, ride Manilla og løbe. Fredag: Være sammen med Simooooon xD Lørdag: Løbe, ride Manilla og resten aner jeg ikke. Søndag: Løbe, ride Manilla og hjem til min far.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsfsfsdfdf |
| Forfatter:  |
Pernille skipper |
| Dato:  |
29-07-2008 20:07 |
|
Line henriksen: Har du en veninde der hedder line og hendes storebror hedder Stefan? fra fodbold eller sådan noget:i
Kærlighilsen pernille (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|