Uha, jeg har haft nogle slemme oplevelser 
Har flere gange været ude for en løbsk, bukkende hest, hvor det så ender ud i, at den til sidst vælter med mig på ryggen pga. den alt for meget fart har på til at styre sig.
Husker specielt en tur mig og en veninde var på. Vi ville tage en kort galop, men ponyerne stak af (den ene på asfalten og mig på græsstieen ved siden af). De løb så hurtigt og bukkede helt vildt og ingen ting hjalp. Mig og ponyen nærmerede os træer forude. Det endte med, at hun fik drejet for sent, så hun gled lige foran træet og væltede lige så lang hun var - med mig på ryggen. Kunne have været mast mellem træ og pony 
Men ja, generelt er mine oplevelser noget med, at hesten/ponyen tager biddet - løber alt hvad den kan - laver rodeo - og til sidst vælter med top hastighed (i ridehuset). Ja, har jeg prøvet flere gange 
Så hader faktisk nu, når heste stikker sådan af. Det er ikke fedt. Engang landede vi så uheldigt, så jeg mistede min hukommelse
Dog kom den forholdsvist hurtigt tilbage på skadestuen.
Jep, great 
Altså har intet imod, når heste lige tager sig en løbe tur eller en bukketur med mig på ryggen - har prøvet en del, såå. Men, når man virkelig kan mærke, at det ender galt, fordi der bare ingen kontakt er - ja, så er det sgu ikke rart.
Har nok fløjet af en hest omkring de 100 gange snart, så det rører mig heldigvis ikke så meget.
Men når hesten styrter med, ja så synes jeg sgu ikke det er rart længere.