Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 HUMOR : Kom med gode vitser! :D
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 17:28

Heej...

Har lige været en tur til stranden er blevet helt rød :D Av...

Når men til sagen, kom med nogle gode vitser..


Her er min Y-vits:

Per sidder og tegner, lige pludselig kommer hans mor ind. Hun spørg: Per Hvad tegner du?, Per siger: Jeg tegner en hest der græsser, Moren spørg hvor er græsset henne?, Per siger: Det har hesten spist, Moren siger hvor er hesten så henne?, Per siger: den er gået for der er ikke mere græs ..


Kom med vitser folkens :D.


Skrev FrkRysse


©©Nu med den skønne Baldur©©

Hrisla,Visna,Skjöldur ,Baldur & Smilla

I vil altid være i mit hjerte!


Rider islændere og er stolt af det :)!.

Mit første stævne i klub hekla!

©Junior stævne ©

SKRIV !


0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:02

Haha den var god. Jeg er ikke så god til det med vitser men kan da lige skrive en:


- Vidste du, at i denne by bliver en mand opereret på sygehuset hvert tredje minut?

- Åh, stakkels fyr!




Jennifer

I Will Always Love You

http://www.bricksite.com/Jennifer

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:07

Jennifers »Præsentation«: Hvordan skulle den forståes?

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:13

At én mand bliver opereret. Den samme ene mand :)



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:21

jeg kan en god en :P


hvorfor er får så dumme ?


fordi det blev født som lam..hahah :P


mvh sandra

hende med de 4 fede haffer..



0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:34

De Fede Haffer: Hahahhahahhahah



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 hshshhshss
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:37

Jeg har to gode:


Alle børnene skulle stave til et ord for at kunne komme op i 2. klasse:"Mie, kan du stave til hus?" "H-U-S" "Fint du kommer op i 2. klasse"... "Ole kan du stave til kat?" "K-A-T" "Fint du kommer op i 2. klasse" "Muhammed, kan du stave til racediskrimination?" :P



Og...


En lille kamel unge og dens mor står og snakker:"Mor hvorfor har vi så store fødder?" "Sådan at vi ikke synker ned i sandet når vi går. "Jamen mor hvorfor har vi så store næsebor?" "Det er sådan vi kan filtere alt sandet fra når vi trækker vejret" "Jamen mor, hvorfor har vi så pukler?" "Det er sådan vi kan få flere hundrede kilometer uden at drikke vand" "Jamen mor det er jo alt sammen meget smart, men hvad laver i så i zoologisk have?"


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


0
0
Svar på denne tråd
 
 overksirft
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:54

To blondiner går langt Amazone floden. På den anden side af breden ligger en mand med kun hovedet ud af en krokodilles mund. Så siger den ene blondine til den anden: " prøv lige at se blære røven derovre" " Hvem?" spørger den anden, "Sgu da blærerøven derovre i Lacoste soveposen" svarer den anden.


Og


Hvor sider pinsen på kvinden? Det er fordi jeg har hørt at en kvinde blev skudt i pinsen.







© Maria og Anton ©


Skyggen og lyset er godt fordelt,
men menneskets syn er kort,

vi glemmer at tage lyset med

hvor skyggen synes for sort

H. V. Kaalund


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 19:00

Hvad fik kanibalen der kom forsent til middag? Kolde fødder


Og


Hvorfor har århusianere en bildør med i ørknen? så de kan rulle ned når der bliver for varmt







© Maria og Anton ©


Skyggen og lyset er godt fordelt,
men menneskets syn er kort,

vi glemmer at tage lyset med

hvor skyggen synes for sort

H. V. Kaalund


0
0
Svar på denne tråd
 
 Berlin - hvad skal man se?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 19:06

Maria ♥Anton♥: Det hedder da "En kold skulder"?



Med væmli' hilsen Aja!

..irriterende flabet, på den rødhårede måde (;


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 kinjnjnjnjnj
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 21:40

to kanibaler sidder i et træ. under dem går en ridder i rustning forbi. så siger den ene kanibal til den anden kanibal "eej nu skal vi have dåsemad igen!" (Y) Hæhæhæhæhæh ;D


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 lakrids?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 23:16

CacaoTraum: Hvad snakker du lige om?


sagde Lul (;

- sæt lidt kulør på hverdagen.

Rid Dansk Pinto 8D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Berlin - hvad skal man se?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 23:21

LÚL xD: jeg snakker om denne vits, Maria fortalte:

"Hvad fik kanibalen der kom forsent til middag? Kolde fødder"


- jeg har altid hørt den som "En kold skulder", ikke "kolde fødder".



Med væmli' hilsen Aja!

..irriterende flabet, på den rødhårede måde (;


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 02:21

En ung mand sidder i retsalen anklaget for bevidst at have smittet en ung pige med HIV.

Dommeren: Hvorfor sagde du ikke noget?

Anklaget: Det gjorde jeg også! Jeg råbte "hiv i den, hiv i den!"



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 bnchnfgnjhgf
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 02:46

smukkezaco -: HAHAHAHAH ! ;D (Y) Klasse B-)


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 bhvdfnvfdnbfdb
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 02:52

smukkezaaccoo: hahahahahahhahah gal en lol



/Vildrose

nu uden Rain.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det54ry
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 05:00

tænkte det samme som cacautraum. Det er en kold skulder kanibalen får :)


Har lige fået sendt en på mail i dag, som jeg godt nok havde set før. i får den da lige, den er bare lidt mærkeligt stillet på. gider ikke lige rette på den :)


> >> En dag et stykke ude i fremtiden: Anders Fogh er død, og ankommer til
> >> paradiset,
> >> hvor han bliver mødt af Sct. Peter. Sct. Peter så lidt forlegen ud. 'Øhm,
> >> velkommen',
> >> får han omsider fremstammet.
> >>
> >> 'Tak!' sagde Anders, 'jeg tænkte nok at jeg ville ende her!'
> >>
> >> 'Mjah,' sagde Sct. Peter, 'du har jo i det store hele opført dig meget
> >> anstændigt...
> >> og i betragtning af din barndom, og så videre, så bestemte vi, at vi
> >> gerne ville
> >> have din sjæl her. Men... forstår du, vi har ikke så meget erfaring med
> >> fremtrædende
> >> venstremænd...'
> >>
> >> 'Ja, ja, fint,' sagde Anders, 'luk mig nu bare ind!'
> >>
> >> 'Jamen, ser du,' sagde Sct. Peter, 'der var lidt konkurrence om at få fat
> >> på dig. Faktisk blev vi nødt til at lave en lille aftale med djævelen...'
> >>
> >> 'Aftale?!' udbrød Anders, nu synligt rystet.
> >>
> >> 'Det er ikke så slemt', sagde Sct. Peter, 'men han mente han havde de
> >> fleste af dine
> >> venner alligevel. Så vi har aftalt at du får lov til at tilbringe ét døgn
> >> i
> >> helvede, og ét i himmelen. Så må du selv vælge, hvor du vil være resten
> >> af
> >> evigheden.'
> >>
> >> Anders protesterede lidt, men aftalen var allerede på plads. Så Sct.
> >> Peter viste ham
> >> vej til en elevator; de sagde farvel, og på gensyn om fireogtyve timer,
> >> og Anders
> >> trykkede på 'Helvede'. Han kørte nedad i meget lang tid, og endte så
> >> foran en stor
> >> sort port. Da han ringede på gik døren øjeblikkeligt op, og djævelen selv
> >> modtog
> >> ham.
> >>
> >> 'Anders! Gamle ven! Kom indenfor!' brølede satan, og hev Anders ind af
> >> døren.
> >>
> >> Her stod han så, på en gigantisk overdækket golfbane. En masse af hans
> >> gamle
> >> regeringskammerater gik rundt og spillede golf. Banen var perfekt. Det
> >> var varmt,
> >> men der
> >> var fyldt med små let-påklædte djævledrenge, som serverede kølige drinks.
> >> Anders
> >> spillede hele dagen, og om aftenen havde Brixtofte, der var død kort tid
> >> forinden,
> >> forberedt en kæmpe buffet med den bedste vin og udsøgte lækkerier. Inden
> >> Anders
> >> vidste af
> >> det, var det første døgn gået, og en lille djævel viste ham atter vej til
> >> elevatoren.
> >>
> >> Da Anders kom ind i himmelen, var han meget eftertænksom, men også her
> >> blev
> >> han varmt velkommet. Han blev klædt i englegevanter og fik udleveret en
> >> harpe.
> >> Resten af dagen spadserede han fra sky til sky, hørte fuglene synge og
> >> spiste
> >> friske
> >> frugter ad libitum. Senere fik han en lidt mavepine af al den frugt, og
> >> på en sky
> >> nær
> >> ved sad Lykketoft og Nyrup og harpe-jammede for anden time i træk. Snart
> >> dukkede
> >> Sct.
> >> Peter op.
> >>
> >> 'Nå, nu har du haft et døgn hvert sted', sagde ærkeengelen, 'har du
> >> truffet dit
> >> valg?'
> >>
> >> 'Hmmm...' sagde Anders, 'jeg havde aldrig troet at jeg skulle sige det,
> >> men måske
> >> hører jeg trods alt til i helvede. Det er nok det bedste sted for mig.'
> >>
> >> Sct Peter var målløs og forsøgte at omvende Anders, men han var fast
> >> besluttet. Så
> >> endnu engang blev han fulgt til elevatoren, og de tog afsked. Også denne
> >> gang
> >> ukkede
> >> djævelen selv op, da Anders ringede på, og hev ham energisk ind af
> >> porten. Anders
> >> så
> >> sig om i det brændende, svovlstinkende inferno, hvor hans gamle venner
> >> vred sig i
> >> smerte.
> >>
> >> 'Men...' sagde han, 'men... men, hvor er golfbanen? Hvor er de kolde
> >> drinks?'
> >>
> >> 'Ah!' sagde djævelen, 'ser du, i går førte vi valgkamp! I dag har du
> >> stemt
> >> på os!'


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 mhbjhmjk
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 11:19

Lille lars kommer hjem fra skole.....


Moren: hvad har du lavet idag??


Lille lars: idag fandt jeg en falsk 100-krone seddel


Moren: NEJ DOG!! hvad gjorde du så med den??


Lille lars: jeg rev den self. i stykker og smed den ud:O)


Moren: men hvordan vidste du at den var falsk??


Lille lars: fordi der var tre nuller.


line porsby.

kiks & canoon, fordi jeg elsker jer <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 11:46

hvorfor lød der skrig fra køkkenet?

- fordi kokken piskede fløden d: hæhæ (;


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfhgxcfhjdsfhfxdhxcvg
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 12:13

Jeg kan KUN huske de platte og aldrig de gode ;D


Hvad er den farligste plante at stå under? - En åkande muhahahahhahaha



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 12:19

Den jeg har skrevet er seriøst min ynglings og har været det i mange år



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 12:25

zacohuhu: hahaha, griner main´


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 13:18

hahahah (Y)



Sofie & Cappuccino

- because you're special (L)


(tidligere Sofie xD)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har også en. xD
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 13:33

Hvad sagde den forelskede magnet til den anden magnet?

- Du er enormt tiltrækkende!



Synes den er genial. xD Kom med nogle flere. x)


Hilsen Sofie!



Med springhesten Lindehøjs Roy!


Hvorfor:

Prøve at være anderledes?

Prøve at være som de andre?

Hvorfor ikke bare være sig selv?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er en.
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 13:51

Hvorfor skal skyer gå i skole?

Fordi de skal lære at regne.


"Alle slår sig på lårene af grin"


Ejer af den skønne hest Face The Feat.

Selv om du er traver med stort T - er du den hest der har lært mig mest.


Practice makes perfect

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 13:52

SAAAAAAANDWIIIIIIIICH


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 14:13

Okay, mine dårlige, platte og ekstrem usjove vittigheder (gåder) - der enda er hjemmelavede.


Har jeg noget om munden?

...

Hud!


Har jeg noget mellem tænderne?

...

Tandkød!


Hvad synes du er sejt?

...

Kød!


Hvad synes du er sejt?

...

Tyggegummi!


Skrev hun

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 15:13

Cocktail; Haha! Det var god! Lang, men god


FRIGG+PAN

0
0
Svar på denne tråd
 
 rhedgkdhf
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 16:20

To heste står på en mark.

Den ene til den anden: Jeg er så sulten at jeg kunne æde en hel hest!!!

Så skyndte den anden hest sig at sige : MUUH!!!




Og...



Anders Fogh skulle besøge en galeanstalt, hvor han spørger en af de ansatte: Hvordan finder i ug af om folk er gale?

Ansat: Vi fylder et badekar med vand og spørger om de vil bruge en teske, eller en suppeske, eller en spand til at tømme badekarret.

Anders Fogh: Så svarer de vel spanden?

Ansat: Nej, de fleste ville trække proppen ud! Vil du have et værelse med komode eller skab?


Ranka my little pony...

I will never let you go...


I LOVE you...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 17:44

ej jeg har en mere :P


2 muffins sidder inde i en ovn.

den ene muffins siger: nej hvor er det varmt herinde.

og den anden svare : f uck en talende muffin xD haha


mvh sandra

hende med de 4 fede haffer..



0
0
Svar på denne tråd
 
 loikujyhtgfr
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 17:46

Sandra : HAHAHAHAHAHAHAHAHAH den kan jeg godt li ;D ;D (Y)


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 17:48

Alle børnene spiste hamburgerryg..

- undtagen Søren, han var en myggebryg?


Ej, man skulle nok have været der, for at syntes den er sjov.



Med væmli' hilsen Aja!

..irriterende flabet, på den rødhårede måde (;


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 Feline <3
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 18:31

Hvad sagde den store skorsten til den lille skorsten?

- Du er for lille til at ryge!


Hvorfor er en banan kroget?

Ellers passer den ikke i skralden!


Hvordan får man en fisk til at grine?

Putter den i kildevande!


Hvad er værre en at finde en orm i sit æble?

At finde en halv!





Marie

Smil til verden,

og måske smiler den igen!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider