LilleChelle: Hvordan jeg sidder? Hvad mener du med det? Uddyb hvad du mener, tak?
HGLarsen og Støjko: Nej, jeg skal ikke ned på min popo og sidde ned og drive og have fat i den fortil. Hesten har sprunget med tidligere ejer, det bare læænge siden da nuværende ejer ikke interessere sig for springning. Det var netop derfor jeg sku springe hende denne dag 
Men jeg rider på en anden teknik, nemlig den min underviser lærer mig og min hest bl.a. Rider efter McLean principperne.
Jeg står i letsæde hen mod springet for at aflaste hestens ryg da den ikke har særlig mange muskler. Når jeg stiller mig i letsæde hen til springet kommer jeg hurtigere op og er sikker på at komme bedst muligt med henover springet og aflaste hestens ryg mest muligt. Vægten lægger i mine bøjler og ingen andre steder.
Jeg støtter hende skam fortil, men jeg behøver ikke at have "fat" i hende fortil unødvendigt - hun skal jo ikke stoppe?
Jeg sidder ikke med hælene og driver, driver og driver hele tiden hen mod et spring. Jeg lægger hjælpen og så eftergiver jeg den derefter. Vil jeg have hesten til at gå stærkere, lægger jeg schnklen til og når hesten reagerer fjerner jeg schnklen som ros. Ligesom hvis jeg vil stoppe hende. Så tager jeg lidt i tøjlen og så snart hun stopper lidt op og reagerer, slipper jeg mit pres som ros.
Jeg vil ikke læne mig tilbage, jeg vil nærmere læne mig en smule fremmad, men igen - vægten i bøjlerne og være fri af hestens ryg hvilken gør hesten - især som urutineret - bliver fri henover ryggen og kan springe bedre igennem unden jeg sidder og genrer unødvendigt i dens ryg og sidder og driver på den hele tiden...
Der fart nok på hen til springet. Den har heller ikke været ude at ride særlig meget mere end lidt skridt og trav af ejerene de sidste par dage så den var også rimelig frisk denne dag 