Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Opdatering + Hej hej! :-)
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 01:39

Hej alle sammen :)


Syntes lige i skulle have en mindre opdateringen inden jeg smutter :)... Jeg forsvinder ikke helt væk, men da vi flytter på gård, "langt ude på landet" har vi ikke fået internet derude endnu ...


Jeg har det super godt! Faktisk kunne det ikke gå bedre på nogle kanter af mit liv, det er virkeligt dejligt!


På heste punktet får vi 2 søde shetlandsponyer ud på vores gård her Søndag, ponyerne hedder Dobby og Robin, Dobby er min mors, en lille broget uldtot på 1år, Robin bliver min, en dejlig rød lille dreng, også på 1år (de er halvbrødre). Snart skal jeg ud og kigge et araber plag, det bliver bare skønt!


Jeg stopper på arbejde inde i Tivoli her på Søndag for så at tjene penge ved at arbejde hjemme på gården i stedet, så det er bare skønt! :)


Mit stand-up går super godt! Jeg optrådte på comedy zoo her i Onsdags, det gik okay, bestemt ikke det bedste jeg har lavet, men det var fint.


Jeg var her i Torsdags inde og se test showet til Anders Matthesen´s nye show "...vender tilbage", det var super fedt og jeg kan klart anbefale det. D. 2 august skal jeg ind og se det igen med en veninde, også har nogle af mine veninder sgu også lokket mig til at se det d. 4... Baah!


Ellers går det GODT fremad med mit stand-up, har et par projekter igang, som jeg dog ikke vil tale nærmere om, men det bliver lir! :)


Håber i alle har det godt!


Tilslut vil jeg lige dele et nyt yndlings ordsprog med jer, fra Du almægtige, Evan... :"How do we change the world? By making one act of random kindness at the time" (Oversat til dansk for dem der ikke er så godt til engelsk: Hvordan ændre vi verden? Ved at gøre en god gerning af gangen)...


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


0
0
Svar på denne tråd
 
 fghfujtyuhytu
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 12:30

uhuhhu det lyder jo spændende ;D


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 oo2-Pirat
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 13:32

Det er det skam også :P


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider