Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 DM ponydressur på bogø
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 21:34

Som overskriften siger - hvem kommer? :D

Med eller uden hest?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 15:42

Hvor er I stille allesammen, tag jer dog sammen og svar.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 16:29

Jeg kommer ikkeee, men nu har jeg svaret


~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:55

er det på sjælland? og hvornår er det?


» Mvh. Frederikke Sadolin.
med ponydyret Santos, min soulmate <3



(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjkjkjyitti
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:57

niks.. ;bb




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 19:30

jeg rider ikke pony såe nej ;D



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 20:18

Frederikke: Nej, det er Bogø på fyn. Og det er d. 8.-10. august. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 22:05

nåårh, så kan jeg nok ikke :S

tror ikke jeg må tage til fyn, sådan uden videre :P hæhæ.

øvbøv.


» Mvh. Frederikke Sadolin
med ponydyret Santos, my soulmate <3

hvis du har et problem, - så løs det.


(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 22:07

Frederikke: Surt. Havde nu håbet på at se nogle af jer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 985475907698
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 22:40

Desværre. Er i KBH. Ville ellers gerne. Meget sjældent der er sådan noget på Fyn :P



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 23:05

Amalie: Surt, sådan noget SKAL man komme til. FY!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 09:47

Nej den weekend står på arbejde og familie/kusine fest ;D ..


Men min gamle pony skal vidst gå, dog ikke DM!



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 10:25

hvor ligger bogø på fyn? :'D


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 tertertert
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 13:35

Bogø ligger på nordfyn - i Otterup (som ligger godt og vel 10 min. fra odense).


Jeg bor nemlig lige 5 min. fra bogø, og plejede at ride der om sommeren - lækre udebaner.




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 13:36

- så jeg regner altså med at komme :)

hvad dato er det?




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 16:00

Skal ikke, men ville rigtig gerne..<3


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 16:01

Jannie (Ana-Bell): Hvad hedder din gamle pony? :D


Pernille: troede faktisk, det lå længere væk, men det er jo kun godt. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 16:13

Pernille: det er d. 8. - 10. august. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 16:45

Line: Hvem skal du sammen med skat?


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 regtertret
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 17:55

Line: okay, det tror jeg da jeg vil tage ned og se så, når det alligevel er så tæt på :)




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 18:17

Pernille: God idé, så må du lige sige hej, hvis du ser mig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Line (1)
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 18:37

Ja, hvis jeg kan kende dig :P tjekker lige din profil ud

Du må da også sige hej :)




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 20:47

Yup :P - Jeg kommer MED PONY - og rider DM klassen for 1ér pony ! :)


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 20:52

Bianca: SPændende. :D Er det om søndagen, DM-klassen går? Og kan man se nogle startlister et sted?

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 13:33

Fredag er der en opvarmningsklasse, som er inddelt efter hvor mange point ponyen har, 22 af de ponyer med flest point, går den ene klasse, 22 af de andre med knap så mange point går den anden klasse :P


Lørdag er der indledende til DM pony dressur 2008, der er ca. 44 ryttere, og de bedste 15 kat. 1 ponyer går videre til en A-finale søndag :)

For 2ér ponyer er det de 8 bedste, og det samme med 3ér ponyerne :D


Søndag kører der A-finale for alle 3 kategorier, der går også en anden klasse, hvor nogle af dem der ikke gik videre i A-finalen rider, og en masse andre ryttere, som ikke nåede at blive kvalificeret til DM


Du kan søge på nettet efter Bogø rideklub :)


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 13:53

Hun hedder Magic Bonnie, men er ikke sikker på om hun skal gå!


Synes dog det er ærgeligt det er Bogø, der skal have DM igen i år. Det var ikke så meget at prale af, da de havde det for 2 år siden.

Deres udendørs baner, kan ikke tåle særlig meget vand, og bliver meget dårlige, stedet er generelt ikke ret stort.

Derudover synes jeg det er udover al kritik, at man ikke afvikler en B-finale for de ryttere, der ikke går i a-finalen.


Det gjorde man i Billund sidste år, til virkelig stor glæde for alle ryttere + på Morsø i 2005, også med stor succes!



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 jannie
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 20:25

Hvad? Ingen B-finale? Det vil jeg give dig ret i, det er da for dårligt.


Synes ellers Bogø har fine uden-dørs dressurbaner til ponybrug, men jeg er nu heller ikke dressurrytter, rider der bare om sommeren, og der er der nu plads nok til mig og min gamle springhest :)

Indtil videre har der jo ikke været regnbyer længe her ved os - vi kan jo håbe det holder lige så tørt til DM.

Og omkring deres baner er våde, så mener jeg de havde fundet ud af at der var en masse vand der blev ledt ned til deres dressurbaner, og det blev der lavet om på.




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej ehj
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 22:17

Pernille - Det kan da sagtens være de har ændret på det med vand på banerne, og så er det jo super :)

Men for 2 år siden kunne man ikke opvarme udendørs, det var alt for tungt og vådt for ponyerne, og så er et lille 20*40 ridehus ikke nok til så mange ryttere/ponyer.



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 22:34

Enig Jannie..

På mors i 2oo5 blev jeg 8ér i a-finalen, men dem som vandt b-finalen, fik bl.a. præmier, penge, blomster + et dækken til de første 3! - det syntes jeg var rimlig skod, for det er trodsalt bedre at blive 8ér til DM, end at vinde b-finalen!


Og sidste gang Bogø holdte DM, var der ik engang en b-finale, og det er der heller ikke år, og jeg kan stadig ikke forstå, hvorfor der ikke er det ?!


Og vi var godt nok klemt mange ind i deres lille ridehus! - og nej banerne var ikke de bedste at ride på, men der kom godt nok også meget regn ! :(


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 22:47

Ej det kan jeg godt se - ridehuset på BOGØ er meget lille.

Håber da for rytterne at der kan opvarmes udendørs i år.




Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 16:48

Bianca - ja det var liiidt overdrevet det på Morsø, men det var heller ikke klubben selv, der stod for de klasser, men derimod et firma, der selv havde piger, der red.


Synes bare det er super ærgeligt, for de ryttere der eventuelt får sig en super nedtur over, at de ikke går i a-finalen, og de så ikke lige kan sparke røv i en b-finale dagen efter..

Det manglede jeg sku, da jeg red DM!


Og ja, lad os håbe vejret bliver bedre for dem i år.



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 124567890+
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 22:45

Skal til stævne, ellers ville jeg gerne, det er tæt på jo ..




Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 09:21

Jeg komemr måske og kigger, hvis min veninde kan hente mig og tage mig med ;-)

Vi kender nemlig en af rytterene så kunne være lidt sjovt at tage ove rog se det.


Hilsen Julie
Med vidunderhesten Luna

Hp & Hestegalleri
©
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 21:54

Ja, det er mega surt!

- fordi jeg blev 1 upl. til ikke at komme med i A-finalen søndag i 2oo6 :(

- også var der godt nok en klasse søndag, men det var ikke det samme !


Men det er generelt for ringe, at de ingen b-finale har´!

Enten skal de have en, hver gang! - ellers ingen !


- og ja b-finalen var rimlig overdrevet syntes jeg, men jeg ved ikke med b-finalen i 2oo7 ? - den var i hvertfald på morsø ! :(


Håber da de har gjort et eller andet, for at gøre banerne bedre! :)


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider