|
|
| DM ponydressur på bogø |
|
|
Som overskriften siger - hvem kommer?  Med eller uden hest?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
26-07-2008 16:29 |
|
Jeg kommer ikkeee, men nu har jeg svaret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
26-07-2008 18:55 |
|
er det på sjælland? og hvornår er det?
» Mvh. Frederikke Sadolin. med ponydyret Santos, min soulmate <3 (se vores hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjkjkjyitti |
|
|
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
26-07-2008 19:30 |
|
jeg rider ikke pony såe nej 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Frederikke: Nej, det er Bogø på fyn. Og det er d. 8.-10. august. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
26-07-2008 22:05 |
|
nåårh, så kan jeg nok ikke :S tror ikke jeg må tage til fyn, sådan uden videre hæhæ. øvbøv.
» Mvh. Frederikke Sadolin med ponydyret Santos, my soulmate <3 hvis du har et problem, - så løs det. (se vores hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 985475907698 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
26-07-2008 22:40 |
|
Desværre. Er i KBH. Ville ellers gerne. Meget sjældent der er sådan noget på Fyn 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej hej |
|
|
Nej den weekend står på arbejde og familie/kusine fest .. Men min gamle pony skal vidst gå, dog ikke DM!
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tertertert |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
27-07-2008 13:35 |
|
Bogø ligger på nordfyn - i Otterup (som ligger godt og vel 10 min. fra odense). Jeg bor nemlig lige 5 min. fra bogø, og plejede at ride der om sommeren - lækre udebaner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
27-07-2008 13:36 |
|
- så jeg regner altså med at komme  hvad dato er det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Skal ikke, men ville rigtig gerne..<3
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jannie (Ana-Bell): Hvad hedder din gamle pony?  Pernille: troede faktisk, det lå længere væk, men det er jo kun godt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Line: Hvem skal du sammen med skat?
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regtertret |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
27-07-2008 17:55 |
|
Line: okay, det tror jeg da jeg vil tage ned og se så, når det alligevel er så tæt på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Line (1) |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
27-07-2008 18:37 |
|
Ja, hvis jeg kan kende dig tjekker lige din profil ud  Du må da også sige hej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
| Forfatter:  |
Bianca ♥Capetown♥ |
| Dato:  |
28-07-2008 20:47 |
|
Yup - Jeg kommer MED PONY - og rider DM klassen for 1ér pony ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Bianca: SPændende. Er det om søndagen, DM-klassen går? Og kan man se nogle startlister et sted?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
| Forfatter:  |
Bianca ♥Capetown♥ |
| Dato:  |
30-07-2008 13:33 |
|
Fredag er der en opvarmningsklasse, som er inddelt efter hvor mange point ponyen har, 22 af de ponyer med flest point, går den ene klasse, 22 af de andre med knap så mange point går den anden klasse  Lørdag er der indledende til DM pony dressur 2008, der er ca. 44 ryttere, og de bedste 15 kat. 1 ponyer går videre til en A-finale søndag  For 2ér ponyer er det de 8 bedste, og det samme med 3ér ponyerne  Søndag kører der A-finale for alle 3 kategorier, der går også en anden klasse, hvor nogle af dem der ikke gik videre i A-finalen rider, og en masse andre ryttere, som ikke nåede at blive kvalificeret til DM  Du kan søge på nettet efter Bogø rideklub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Hun hedder Magic Bonnie, men er ikke sikker på om hun skal gå! Synes dog det er ærgeligt det er Bogø, der skal have DM igen i år. Det var ikke så meget at prale af, da de havde det for 2 år siden. Deres udendørs baner, kan ikke tåle særlig meget vand, og bliver meget dårlige, stedet er generelt ikke ret stort. Derudover synes jeg det er udover al kritik, at man ikke afvikler en B-finale for de ryttere, der ikke går i a-finalen. Det gjorde man i Billund sidste år, til virkelig stor glæde for alle ryttere + på Morsø i 2005, også med stor succes!
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jannie |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
30-07-2008 20:25 |
|
Hvad? Ingen B-finale? Det vil jeg give dig ret i, det er da for dårligt. Synes ellers Bogø har fine uden-dørs dressurbaner til ponybrug, men jeg er nu heller ikke dressurrytter, rider der bare om sommeren, og der er der nu plads nok til mig og min gamle springhest  Indtil videre har der jo ikke været regnbyer længe her ved os - vi kan jo håbe det holder lige så tørt til DM. Og omkring deres baner er våde, så mener jeg de havde fundet ud af at der var en masse vand der blev ledt ned til deres dressurbaner, og det blev der lavet om på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej ehj |
|
|
Pernille - Det kan da sagtens være de har ændret på det med vand på banerne, og så er det jo super  Men for 2 år siden kunne man ikke opvarme udendørs, det var alt for tungt og vådt for ponyerne, og så er et lille 20*40 ridehus ikke nok til så mange ryttere/ponyer.
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
| Forfatter:  |
Bianca ♥Capetown♥ |
| Dato:  |
30-07-2008 22:34 |
|
Enig Jannie.. På mors i 2oo5 blev jeg 8ér i a-finalen, men dem som vandt b-finalen, fik bl.a. præmier, penge, blomster + et dækken til de første 3! - det syntes jeg var rimlig skod, for det er trodsalt bedre at blive 8ér til DM, end at vinde b-finalen! Og sidste gang Bogø holdte DM, var der ik engang en b-finale, og det er der heller ikke år, og jeg kan stadig ikke forstå, hvorfor der ikke er det ?! Og vi var godt nok klemt mange ind i deres lille ridehus! - og nej banerne var ikke de bedste at ride på, men der kom godt nok også meget regn ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
30-07-2008 22:47 |
|
Ej det kan jeg godt se - ridehuset på BOGØ er meget lille. Håber da for rytterne at der kan opvarmes udendørs i år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Bianca - ja det var liiidt overdrevet det på Morsø, men det var heller ikke klubben selv, der stod for de klasser, men derimod et firma, der selv havde piger, der red. Synes bare det er super ærgeligt, for de ryttere der eventuelt får sig en super nedtur over, at de ikke går i a-finalen, og de så ikke lige kan sparke røv i en b-finale dagen efter.. Det manglede jeg sku, da jeg red DM! Og ja, lad os håbe vejret bliver bedre for dem i år.
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 124567890+ |
|
|
Skal til stævne, ellers ville jeg gerne, det er tæt på jo ..
Sassi' Den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg komemr måske og kigger, hvis min veninde kan hente mig og tage mig med  Vi kender nemlig en af rytterene så kunne være lidt sjovt at tage ove rog se det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
| Forfatter:  |
Bianca ♥Capetown♥ |
| Dato:  |
03-08-2008 21:54 |
|
Ja, det er mega surt! - fordi jeg blev 1 upl. til ikke at komme med i A-finalen søndag i 2oo6  - også var der godt nok en klasse søndag, men det var ikke det samme ! Men det er generelt for ringe, at de ingen b-finale har´! Enten skal de have en, hver gang! - ellers ingen ! - og ja b-finalen var rimlig overdrevet syntes jeg, men jeg ved ikke med b-finalen i 2oo7 ? - den var i hvertfald på morsø !  Håber da de har gjort et eller andet, for at gøre banerne bedre! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|