Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Dit smukke navn.. :] *LEG*
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:04

halløjsa Ænder!

Eftersom jeg er ved at rive min arm af, af kedsomhed fik jeg denne helt vildt geneiale idé til en ny leg. altså jeg skriver mit navn: Kat

Så skal de næste skrive hvad de syntes det navn indebærer, hvorden mennesket ser ud efter navnet, og hvad de syntes om navnet. F.eks pigen hedder Ida.

jeg skriver "lyshåret, langt hår, frisk, ikke så høj og altid glad. pænt og fint navn." (min søster hedder ida )

Det bliver sikkert kedligt , men vi prøver.


Mit navn er Kat..


Sagde Kat.

- nu uden Harald -


Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:08

Mellemhøj, brunette, fræk missekat


Mit navn er Maria



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 kjnknkj
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:10

stilet, perfeksionist som elsker et godt grin ;D



jeg hedder Louise


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:11

Jeg tænker fornuftig tøs, der laver sine lektier xD


Camilla Maria?


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


0
0
Svar på denne tråd
 
 jhgfdfghjlkjuhy
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:18



Camilla Maria er københavner, social, high society woman og så har hun lyst langt hår. Eller langt mørkeblond brunt hår.



Jeg hedder Malene.




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 dngfidghsgihj
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:21

Malene: Frisk og sød. kan lide stoooooore heste. altis glad.


Sagde Kat.

- nu uden Harald -


Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lkjngnjasdfg
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:21

ups, jeg hedder kat ;D


Sagde Kat.

- nu uden Harald -


Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør!

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:32

Kat: En rigtig fræk misse kat, der elsker at få opmærksomhed og lege ;D

En super sjov person at være sammen med.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 kjhgfdkfbjhvdjk
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:42



Hvad hedder du æblemos?





NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm .......
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:42

Du skrev intet navn. ;)


Jeg hedder Lea.





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jfkdhaf,dhfjkrd
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:45



Lea har pagehår i farven... Hmm... Mørkeblond eller helt blond. Lange øjenvipper, temerament som en hunløve - rolig og nede på jorden, men når det gælder helt oppe på dupperne og lettere agressiv.




Malene is my name!





NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:49

lidt perfektioninstisk, rar, mange venner, stilet (:


ja jeg hedder jo så desværre Ane...


Bento & Umberto

du sidder fast i mit hjerte, mailey.

# jeg kan bare ikke glemme dig (L)

http://www.trendgirl.dk/?r=50876

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:51

Malene: en ikke særlig høj, men altid glad pige. med mørkt langt hår, & altid god at snakke med.

kom til at tænke på en fra min klasse (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:53

Cecilie: Lyst håret. Styr på tingene!


Jeg hedder Maria



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm .......
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:54

Ane: Sød, lidt sille pige, evt. god til at tegne eller synge? ;) kreativ.


Cecilie: brunt-mørkebrunt hår, sjov. :)


mit navn er Lea.





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:56

Maria: Brunette med et stort smil på læben konstant. Altid glad og i mødekommende.

Den bedste ven man kan finde



Mit navn er Lotte



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 00:22

ej sorry. men mit første indtryk var 'anna&lotte' - nå men lotte.. hæhæ :l

tænker at du er en der har orden på sine ting, ikke sådan en vild en, der går meget til fest. måske lidt genert.


jeg hedder emma


Emmabemma

under skyerne er himlen altid blå

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 08:00

lav, lyst skulderlangt hår, klassen fører, søs men beste,mt, er med på den værste men har også grænser :P


Emilie er mit navn :)



Emilie & MiCkey!

> Life is what you whant it, to seam like!! <

RIP. Kylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 09:49

brunette, skulderlangt hår, meget omsorgsfuld men kun over for sine venner, lidt snobbet, har et tæt forhold til sin familie.


Emmabemma

under skyerne er himlen altid blå

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 09:55

nåhr ja & jeg hedder emma


Emmabemma

under skyerne er himlen altid blå

0
0
Svar på denne tråd
 
 xgvdfgdfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 10:14

Emma: Sød, Sjov. Gd Venindè? Hm Skulderlangt hår?



Jeg hedder Nicoline



Valhallas Bolero

Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans

RIDEUDSTYR.

Rideudstyr Sælges, kig under mine Annoncer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 10:19

Nicoline:

Perfektionistisk, ikke så høj, brunt mellemlangt hår, altid frisk på nye udfordringer xD


Jeg hedder Christine ! :p





Min højtelskede Prinse-mand (': <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 10:22

Christine:

Sød, ærlig, Blondine? Mellem høj. !



Mit navn er Nicoline.....






Valhallas Bolero

Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans

RIDEUDSTYR.

Rideudstyr Sælges, kig under mine Annoncer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 10:24

nicoline: rytter, har måske 2-3 heste, lidt snobbet over for folk hun ikke kan lide, har ikke så meget tid til andet end ridning, går meget op i sine heste, glat langt mellemblond hår.


Emmabemma

under skyerne er himlen altid blå

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 10:29

Nicoline: blondine, sjov, hyper:p



mit navn er: Erica:P


Magic Khidara<3

elsker min lille ox'er.

smukke<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 12:43

Tøj, drenge og fester er ikke din favorit interesse. Du går ikke så meget op i hvad andre synes om dig, men hvad du synes om dig selv.

En venlig, måske lidt inadvendt person - som altid vil hjælpe hvis der er brug for det.

Jeg tænker du har kommune farvet hår, mellemhøj :)


Frederikke xD


» Mvh. Frederikke Sadolin.
med ponydyret Santos, min soulmate <3



(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 12:48

en glad og sød pige, som har styr på tingene, som er glad for det hun har, og er ret sjov (:


jeg hedder Cecilie (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 12:50

lyst krøllet hår. sød over for sine venner, og sjov (: hestepige..


Emma :L


Emmabemma

under skyerne er himlen altid blå

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 12:53

emse: en lille, spinkel pige. Med mellemlangt hår, (ihvertfald ned over ørerne over skuldrene).

Meget socialt anlagt, glad for venner og anerkendelse.

Ikke den stooore hestepige, men at klappe og ride en gang imellem, vil du have stor velbehag ved.

En rigtig venlig pige, som både kan være en man diskutere med, men også en man kan sige, de mest fortrolige ting til, og som ikke røber hemlighederne.


» Mvh. Frederikke Sadolin.
med ponydyret Santos, min soulmate <3



(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 xcvxcvxcvxcv
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 12:58

Frederikke:


Sød, Sjov. Ærlig. Glad for sin hest. Mellem Høj. Brunt mellem langt hår?



Valhallas Bolero

Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans

RIDEUDSTYR.

Rideudstyr Sælges, kig under mine Annoncer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 13:51

Nicoline: Spinkel, frisk, useriøs, gør dog det hun skal.


Mit navn er Maria



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 13:57

Høj, mega tynd, langt blond hår og snakker ad helvedes til



Mit navn er Camilla


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svaret:
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 14:28

Camilla: Blondt krøllet irriterene (Ej xD).. Det glemmer vi ^^,.. Mellemhøj, elsker heste Har min. 1? :).. Udadvendt pige :)..


Mit navn er Nina


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 gæt en person
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 14:30

Milh: virker som en "don't mess with me" person, drengepige, har mange drenge og pigevenner, numselangt hår, ryger, en rigtig party-girl i weekenderne. alder: en 15-16 år



mit navn Ida.


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 17:49

Ida - soed, smilende og glad - men et rodehoved! xD


Mit navn er Sofie



Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 
 sofie er...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 17:59

Sofie: Sød, smilende med fregner en der kan grines med, tudes med og fortælles hemmeligheder til :)


Jeg hedder Pernille? :b



Pernille og Chips


Sammen skal vi nok nå langt.




0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 18:30

Har lidt fregner, mellem høj, med brunt / kommune farvet hår, der går ned til skuldrene.

Er ofte glad og snaksagelig og meget åben.


» Mvh. Frederikke Sadolin.
med ponydyret Santos, min soulmate <3



(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overksirft
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 20:00

Rødt halvlangt hår, lidt fregner, mellem høj. Altid glad og frisk pige, altid med på et godt grin


Mit navn er Maria



© Maria og Anton ©


Skyggen og lyset er godt fordelt,
men menneskets syn er kort,

vi glemmer at tage lyset med

hvor skyggen synes for sort

H. V. Kaalund


0
0
Svar på denne tråd
 
 fkjgnjgh
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 20:42

Maria: Har redet meget! elsker heste! Lyst skulderlangt hår.

Går ikke så meget op i udsendde, men er jordes bedste veninde. en man kan stole på!


Sagde Kat.

- nu uden Harald -


Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ethuewy
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 20:43

uuppps.. navnet er Kat :P


Sagde Kat.

- nu uden Harald -


Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kat....
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 20:45

Hun er vel omkring 12/13 år, mørkt hår til skuldrene.. Rider ikke:)


Mit navn er Jette..



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 fghfghfghfy
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 20:52

HAHAHAHAHAHA fornuftig er jeg jo nok på nogle punkter... men jeg laver ikke lektier xD ....kun det det der er spændende xD



Jette : meget temperamentsfuld men til at stole på (Y)


jeg hedder stadig Louise ;D


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 overksirft
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 20:55

Louise : skulder langt mellem blond hår, blå øjne og mellem højde. en lidt stille type, men når man lærer hende at kende en sjov og snaksagelig pige



© Maria og Anton ©


Skyggen og lyset er godt fordelt,
men menneskets syn er kort,

vi glemmer at tage lyset med

hvor skyggen synes for sort

H. V. Kaalund


0
0
Svar på denne tråd
 
 yetyjhrtureyu
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 21:17

Maria: Har redet meget! elsker heste! Lyst skulderlangt hår.

Går ikke så meget op i udsendde, men er jordes bedste veninde. en man kan stole på! igen, igen! xD


Mit navn er også stadog Kat ! ;D


Sagde Kat.

- nu uden Harald -


Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør!

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 21:26

hvad hedder du rigtigt? :)


Emmabemma

under skyerne er himlen altid blå

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 21:30

haha sofie det med rodehoved passer perfekt:D


men i stalden og sadelrummet er jeg perfektionist til fingerspidserne:D


og navnet er stadig Ida


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 uygtygytgt
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 11:18

Jeg hedder Kat i virkeligheden x)

Ida: Sød, lidt distræt, (staves?), spinkel, lav,altid glad. lidt et rodehovde.. xD

mit navn er stadig kat! xD




Ved ikke hvad der sker med min signatur. men den er altså som den hele tiden har været...
(men jeg bruger mac, det er nok derfor.. ;D )

Sagde Kat.

- nu uden Harald -


Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgdgertg
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 12:53

Hedder du seriøst kat ? O_O Hedder du ikke Katrine eller sådan noget xD?

Forstår ikke rigtig, skal man forestille sig hvordan du ser ud xD?

Mit navn er Sissel xD



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 12:58

Kat : Underlig , lav, spinkel. Sort hår.

En enspænder . Få veninder, tætte veninder .


Hedder Louise.



Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 12:59

sissel: brunette eller blondie @!#$ sød over for sine venner men kold over for dem du ikke kan lide



my name is cecilie :P



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:30

cecilie: sød, klog, kreativ, og leverpustej farvet hår ;D


mit navn er Katrine


Mvh. Katrine

- Jeg er gået shopping amok! ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:33

Katrine: Frisk pige med et naturligt udseende. Social person der skaber glæde?


´Jeg hedder Jennifer


Jennifer

I Will Always Love You

http://www.bricksite.com/Jennifer

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhehe
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:34

katrine ♥trit♥ : mørkt laangt hår, høj og slank, sød, frisk ;)


Det var mine ord...


See Somehow I can't forget you..

After all what we've been through


ღ ღ ღ

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:42

Hvad hedder du?


Jeg hedder Jennifer


Jennifer

I Will Always Love You

http://www.bricksite.com/Jennifer

0
0
Svar på denne tråd
 
 overksirft
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:45

jennifer: langt brunt hår, blå øjne, solbrun, mellem højde, flink, lidt overklassse pige


Mit navn er Maria



© Maria og Anton ©


Skyggen og lyset er godt fordelt,
men menneskets syn er kort,

vi glemmer at tage lyset med

hvor skyggen synes for sort

H. V. Kaalund


0
0
Svar på denne tråd
 
  Jeg er kun Chelle <3
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:48


Jennifer. jeg tænker meget stilet - måske lidt fimset?
hører bedst til på høje heste, og er god til det med drenge :D
Lyst, langt og krøllet hår og spinkel bygget -



^Jeg hedder Chelle

»Jeg er kun Chelle«

¬ Nu med Pøjka !

^Tidligere med Vestergaards In-zeit

Linka R.I.P

Tobias - Cathrine - Nathalie & Daniel

^I betyder alt !


Jeg rider ikke ned og frem,

men jeg rider som jeg mener er bedst

- Hvorfor skal det være forkert?

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 18:59

Haha jeg er fuldstændig det modsatte. Brunt hår, grå/grønne øjne, kan bedst lide de små kraftige ponyer rider selv en fjordhest der hedder Mads, og er bestemt ikke overklasse pige, jeg er stille (jeg stammer) og usikker (træls at erkende det), og kan overhovedet ikke det der med drenge.


Chelle: positiv, frisk pige der elsker at have det sjovt og som gerne vil have spænding.


Jennifer

I Will Always Love You

http://www.bricksite.com/Jennifer

0
0
Svar på denne tråd
 
  Jeg er kun Chelle <3
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 19:02
'

Jennifer: ja okay - det kan jeg godt se -
jeg er vidst meget som du beskriver -
spænding og frisk :D <3

.


^^ jeg hedder Michelle

»Jeg er kun Chelle«

¬ Nu med Pøjka !

^Tidligere med Vestergaards In-zeit

Linka R.I.P

Tobias - Cathrine - Nathalie & Daniel

^I betyder alt !


Jeg rider ikke ned og frem,

men jeg rider som jeg mener er bedst

- Hvorfor skal det være forkert?

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 19:13

michelle: PAGE HÅR !! ;D ;D sød rar person som tænker på folk omkring en, lidt indadvendt



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
  Jeg er kun Chelle <3
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 19:16


Cecilie: lille - lyst hår - små heste -
rar, god til at snakke med - og kunne måske godt bruge lidt længere tid på skolen.


^^Jeg hedder Chelle

»Jeg er kun Chelle«

¬ Nu med Pøjka !

^Tidligere med Vestergaards In-zeit

Linka R.I.P

Tobias - Cathrine - Nathalie & Daniel

^I betyder alt !


Jeg rider ikke ned og frem,

men jeg rider som jeg mener er bedst

- Hvorfor skal det være forkert?

0
0
Svar på denne tråd
 
 uuhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 19:29

chelle: glad sød rar måske lidt snobbet en gang imellem

sød over for andre


Magic Khidara<3

elsker min lille ox'er.

smukke<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 uppssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 19:29

ups mit navn er Erica:P


Magic Khidara<3

elsker min lille ox'er.

smukke<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjhnknjun
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 20:22

jeg tror du går meget op i dit udseende og knytter dig meget til få personer, og så tror jeg du kan være rigtig sjov ? :)


jeg hedder Louise B-)


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 21:21

Alletiders person, der er imødekommende og frisk.

Måske lidt pligtopfyldende, men samtidig også med på sjov.

Er med på moden, men på en måde, hvor det ikke er overdrevet og er derfor ikke på nogen måde snobbet..


Mit navn er: Stine



- Stine Kjær



* Mack Aunsbjerg *

- - -

Vesterdal Efterskole 07/08

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllll
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 22:53

stine: sportslig, frisk, sød over for andre, og altid med på en grin?


jeg heder Katrine


Mvh. Katrine

- Jeg er gået shopping amok! ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lakrids?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 23:08

Høj, store fødder, mellemblondt langt hår, sjov, frisk. (XD?)


Jeg hedder Laura.


sagde Lul (;

- sæt lidt kulør på hverdagen.

Rid Dansk Pinto 8D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahaha, (x
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 23:12

Laura er et ordensmenneske, og elsker at købe ting! langt hår (enten helt lyst eller helt mørkt!) og har en pony!


Jeg hedder line


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 23:36

lul: det passer faktisk meget godt:D


Mvh. Katrine

- Jeg er gået shopping amok! ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 erftguhyjik
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 04:38

Line: Sød/nuttet pige, mellemhøj med blond hår. Kønt ansigt og ellers meget harmonisk ;D jeg kan godt lide navnet Line :D


Mit navn er Anne Sofie


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 09:51

Sød pige som måske er lidt indelukket men altid flink og rar?


Jeg hedder Jennifer


Jennifer

I Will Always Love You

http://www.bricksite.com/Jennifer

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 10:44

Jennifer - "ordentlig", anti-rodehoved, rar?


Ida: hahahah sådan har jeg det også. heller at sadlen, osv. er på deres rigtige plader, end sit værelse xD


jeg hedder Sofie.




Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 
 foffkflfklfkf
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 11:15

en rigtig sød og venlig pige. langt hår og mega flink:O)


line porsby.

kiks & canoon, fordi jeg elsker jer <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 navnet er...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 11:15

Sofie: Imødekommende, glad, social, Mellem brunt hår og blå øjne, moden af sin alder :)


Mit navn er Anna



AnnaKrab


..Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter..


0
0
Svar på denne tråd
 
 sjov leg (x
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 11:16

haha annsofie

det passer meget godt udover højden og hårfarven!

Jeg er LILLE, og mit hår er næsten sort


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 millebillealt
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 20:20

Line: friskpige :D alltid med et smil på læben.. emh


mit navn er Pernille (:


Pernille & Mille

fordi vi er et team der rykker!

& fordi mille betyder ALT (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heeeeeeeej
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 10:24

Pernille: Sød, frisk, blonde, høre ikke altid efter , laver lektier.


Mit navn er Rikke :O)..



©Sagde Rikke med den skønne hest Baldur ©

Ingen kan få mig til at stoppe med at ride islændere,

De har nemelig sat sig fast i mit hjerte.


Maria I will be on your side forever,

Because you are my best friend ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 uy6fyud
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 11:47

Rikke: rar sjov at være sammen med elsker heste


mit navn er Erica


Magic Khidara<3

elsker min lille ox'er.

smukke<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfgthyu
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 16:06

Line Markus: hahaha, var faktisk lige inde på din profil bagefter. Så godt det sorte hår. @!#$, altså ;D


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfdfsdfdf
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 17:08

ikke noget navn?

men jeg hedder pernille


Kærlighilsen pernille (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 17:16

Pernille - imødekommende, "smart", hurtig på replikken.


Jeg hedder Sofie ;D



Sofie & Cappuccino

- because you're special (L)


(tidligere Sofie xD)


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg vil prøve igen!
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 17:29

jeg vil være med igen!


Sofie:

høj blondine, bruger meget meka-up, har en pony, men er snart for gammel, så du skal ha hest. Du kan godt lide lyserød.


Jeg hedder stadig Line


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 18:49

Line: Blondine, virker sur uden at være det, kan godt være sød til tider, men ikke altid.


^Husk på det ikke er dig, men sådan jeg ser navnet for mig lige nu :)



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 liiiiine
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 18:51

Line - Lyshåret (naturligt!), blå øjne, ikke så høj, temperamentsfuld, men for det meste glad - man skal til gengæld passe på hende når hun er sur men hun er sjov og har mange venner.


Jeg hedder Sofie ;]



Sfie

//kokkedal 27'08



0
0
Svar på denne tråd
 
 sofies passer bedst (;
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 19:12

sofies passer bedst, udover at mit hår er næsten sort og mine øjne er meget mørkebrune. det med temperamenten, og højde er fuldstændig rigtigt!- jeg er en lille satan! haha
tihi, jeg syntes altså at det her er sjooovt


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 02:21

Hovsa. Glemte at skrive mit navn. Kopier bare for overstående.


Line: Blondine, virker sur uden at være det, kan godt være sød til tider, men ikke altid.


^Husk på det ikke er dig, men sådan jeg ser navnet for mig lige nu


Jeg hedder Maria



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 blablabla
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 15:35

Maria: en sød pige, som er fligtig, hører godt efter, dejlig person :D


whats up homie, my name is _Pernille :D jeg fik lige lyst xD


Pernille & Mille

fordi vi er et team der rykker!

& fordi mille betyder ALT (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehhehe
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 18:53

En rigtig sød og jordbunden pige, som er lidt genert, men er typen, der er venner med alle. Mellemlangt, glat, lyst hår :-)





Z L N D I E

En hver afslutning er en ny begyndelse



0
0
Svar på denne tråd
 
 Zandie.
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 18:56

Brunette. Mellemhøj. smuk. Sød.



Jeg hedder Lotte.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.


0
0
Svar på denne tråd
 
 kjgkæjg.kj
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 19:02

Lotte - lille, lyshåret, lidt barnlig, men har en humor som ingen kan stå for! Og er utrolig underholdende ;]



Sfie

//kokkedal 27'08



0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheh
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 19:07

Sofie: Sådan en høj, lyshåret, sporty pige der altid er glad og populær.


Mit navn er Zandie (udtales Sandy)





Z L N D I E

En hver afslutning er en ny begyndelse



0
0
Svar på denne tråd
 
 kjgkhgvhjgkj
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 19:10

Zandie: Go' beskrivelse! jeg er høj (om jeg er!!), lyshåret, rimelig sporty, for det meste glad (heldigvis 8D) og sådan okay populær.


Nå, lad os komme til sagen:

Zandie: Lav, mørkhåret pige med mørke øjne og meeeget smuk ;i Tiltrækker meget opmærksomhed fra drenge ;] Hun er sød og forstående men lidt stille. Hvis hun først begynder at tale kan hun derimod snakke LÆNGE. Genert blandt mange og fremmede mennesker.



Sfie

//kokkedal 27'08



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 19:16

Line ♥Markus♥ : Jeg bruger ikke make-up & jeg rider hest xD ellers passer det fint!


Sofie: Hun har i hvertfald er smukt navn (; super glad & sød.


jeg hedder SOFIE :D



Sofie & Cappuccino

- because you're special (L)


(tidligere Sofie xD)


0
0
Svar på denne tråd
 
 heheeeheh
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 20:31

Sofiiie: Hold da helt kæft, kender du mig i virkeligheden eller sådan noget? Ej, må sgu indrømme jeg blev ret overrasket der, den beskrivelse passer nøjagtigt på mig! (Okay, skal ikke selv være den, der bedømmer mit udseende, men alt det andet!!!)


Sofie Cappucciono: En super glad pige med langt, lyst hår og tiltrækker altid meget opmærksomhed fordi hun er så meget på!





Z L N D I E

En hver afslutning er en ny begyndelse



0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 10:05

Zandie: Flink person med masser af gå på mod?


Jennifer


Jennifer

I Will Always Love You

http://www.bricksite.com/Jennifer

0
0
Svar på denne tråd
 
 j,gcl,gxju
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 10:45

jennifer: mørkblond hår:D høj slank type:D rar og perfeksionitisk:D


mit navn er Christin!



Østerlunds Casanova!

New Foresr,

Ponyen For Alle Rigtige Pony Ryttere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 13:03

Christin: Lyst hår, normal højde, smilede, glad, kan godt være skrap :P hehe..


Mit navn er Anna..



AnnaKrab


..Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter..


0
0
Svar på denne tråd
 
 jhgæougæ
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 13:11

anna - brunt hår og blå øjne. Midt-i-mellem højde. Er meget venlig og trofast, men lidt genert. Overfor sine venner er hun dog åben og snakkende. Typen som alle gerne vil være venner med :]



Sfie

$ofiesofersofing
Kokkedal ridelejr 27 '08 8D



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 13:34

Sofie: F*ck, du er sygt god til det her maand!!.. Beskrivelsen er rigtig god, ar dog brune øjne :P hehe..





AnnaKrab


..Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter..


0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 14:45

Anna: en harmonisk pige med tingene iorden , social pige men som sagtens kan tåle at være alene. holder meget af sine venner og familie og er en meget tilidsfuld person.


Mit navn er LINE :D


// Line


Chikitta Roma <'3

& Line Olsen.

Oldb. sælges !

0
0
Svar på denne tråd
 
 truerjhrtuyh
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 14:52

kinderæg/line - sød, humoristisk, måske lidt en hidsigprop som går sine helt egne veje.


mit navn er rikke



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 uhfjkpohj
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 14:57

rikke: altid glad, sjov,høj pige, brunt/rødt hår...:)


mit navn er Louise



I nutid, datid, Troian vi er sammen for altid!

Det bedst at ride PINTO hest ! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bliver ved :D
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 15:26

så er jeg her igen!


Louise: Blondine, brystlangt etage klippet hår. Blå øjne. Du er normal højde. Bruger en normal mængde make-up. du kan ikke li folk du ikke kender, men du er meget glad for de venner du har. Du har en kæreste! og så er du glad for din hest/pony.


jeg hedder så line


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ultdlkuts
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 18:29

Anna ♥Mokka♥: du synes Sofie er god til det:D alt du skrev om mig var rigtigt, haha:D



Østerlunds Casanova!

New Foresr,

Ponyen For Alle Rigtige Pony Ryttere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 19:09

Intet navn igen?

Men jeg hedder pernille.


Kærlighilsen pernille (L)

tidligere kendt som pernille l:b

0
0
Svar på denne tråd
 
 khnolhæjh
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 20:07

anna - tak håhå ;D


pernille - lav, lyshåret, blå øjne. Er frisk, sporty og rimelig populær og omsværmet af veninderne :]



Sfie

$ofiesofersofing
Kokkedal ridelejr 27 '08 8D



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 20:14

Sofiiie: sød, snaksalig, grinagtig :j


jeg hedder SOFIE ;D



Sofie & Cappuccino

- because you're special (L)


(tidligere Sofie xD)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hæogækjb.
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 20:18

Sofie - nøøj, så kom der sørme en SOFIE. Sådan en slags er svær at sætte ord på. En sofie er jo.. hun er jo.. kan det beskrives.. hun er.. FANTASTISK!


(og mit navn er forresten også sofie ;D)



Sfie

$ofiesofersofing
Kokkedal ridelejr 27 '08 8D



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskridt
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 22:32

Sofie: Lyshåret, blå øjne, rimelig lille i højde. Søde frisk og sjov pige



© Maria og Anton ©


Skyggen og lyset er godt fordelt,
men menneskets syn er kort,

vi glemmer at tage lyset med

hvor skyggen synes for sort

H. V. Kaalund


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsfdsddfsdf
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 22:38

Brunt hår, mellemhøj, sød stille rolig pige.


Kærlighilsen pernille (L)

tidligere kendt som pernille l:b

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad med mig?
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:10

i sprang over mig!


hahaha, ved godt jeg har været med mange gange men alligevel


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:13

hæhæ, øøøøhm, Line. jae. DET ER ET @!#$ FANTASTISK NAVN! huhu.

jeg tror du er genial ligesom mig (;
og har langt mørkt hår, og er lidt lille. eller sådan mellem d:


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:14

line: sød, social, ikke så høj, blond hår, styr på sine ting.



jeg hedder Kristina..



-Kristina:)


& Fanni<33 nu også med Thy Tarzan<33


Gid i kan leve for evigt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kristina
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:26

hahaha, alle tror jeg er blond!

social og sød passer godt, haha ej.


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:28

nej main. jeg skrev du havde mørkt hår! (;


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 mhjjjhk
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:52

Line: Lidt lille, snakker meget, glad, sporty..


Jeg hedder Trine.. (:


TRI NE

**~**~**~**~**~**~**~**~**~**

med kæmpedyret Sonny <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 hihihihihi
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:56

øhm Line: uuuhh, du er min hyggesokkeven! ja altså håret er ikke langt mere det har det været men det var så grimt og slidt,men u er det meget flottere, så skal det bare vokse


Trine: din passer bare super!! - altså ikke for at rose mig selv (sporty)


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 00:02

Trine: hvilken Line mente du egentlig? (;


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 trine (x
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 00:13

Trine: øøøhm ja,hvem af os? haha egoistiske mig, jeg tror selfølgelig med det samme at det er mig!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 00:15

Sofie: jeg ææææælsker din beskrivelse af mig (; den beskriver mig godt xD


Line: Line hun er dum og irriterende + stinkende.

Line, neeej! du' sød & en skønner dame : D


jeg hedder SOFIE :D



Sofie & Cappuccino

- because you're special (L)


(tidligere Sofie xD)


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 00:17

Sofie, du er en skør, ildelugtende t*ssekone d: hæhæ d:
og jeg eeeelsker dig for det (; <33

hehe Line. Føler du dig truffen da (sporty d: )


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ??????????
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 00:26

altså nu spørger jeg nok dumt?! men havd betyder truffen?


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 00:31

du må jo synes du er yderst sporty siden du var sikker på det var dig.
det er bedre med et andet eksempel (;
fx hvis jeg siger. Hey idiot, vend dig om. og du vender dig om, må du føle dig truffen/truffent, siden du mener det er til dig. ergo må du synes du selv er idiot ;D


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 truffen? (;
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 00:39

nååårh på denne måde

tror bare at det er fordi at når jeg ser der står line ja så må det jo være mig?


og der er bare herre mange line'r herinde! haha

det kan da også være at jeg følte mig truffen, det skal jeg ikke kunne sige?


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 00:48

haha, ja main. der er giga mange der hedder Line d:


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hihihi
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 00:57

Men det er da også bare et super lækkert navn?!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 01:11

ja main d:
det værste er, at hvis man tænker over det, så er det rimelig langt at udtale.
og det lyder som om man hedder Liiine d:


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider