|
|
| Dit smukke navn.. :] *LEG* |
|
|
halløjsa Ænder!  Eftersom jeg er ved at rive min arm af, af kedsomhed fik jeg denne helt vildt geneiale idé til en ny leg. altså jeg skriver mit navn: Kat Så skal de næste skrive hvad de syntes det navn indebærer, hvorden mennesket ser ud efter navnet, og hvad de syntes om navnet. F.eks pigen hedder Ida. jeg skriver "lyshåret, langt hår, frisk, ikke så høj og altid glad. pænt og fint navn." (min søster hedder ida ) Det bliver sikkert kedligt , men vi prøver.  Mit navn er Kat..
Sagde Kat. ♥ - nu uden Harald - Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Mellemhøj, brunette, fræk missekat  Mit navn er Maria
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjnknkj |
|
|
stilet, perfeksionist som elsker et godt grin  jeg hedder Louise 
LouIse Frandsen "Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkkkkkkkkk |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
24-07-2008 23:11 |
|
Jeg tænker fornuftig tøs, der laver sine lektier xD Camilla Maria?
» Camilla Maria Stormont « How do we change the world? By making one act of random kindness at the time! Myspace - Arto - Facebook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhgfdfghjlkjuhy |
|
|
Camilla Maria er københavner, social, high society woman og så har hun lyst langt hår. Eller langt mørkeblond brunt hår. Jeg hedder Malene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dngfidghsgihj |
|
|
Malene: Frisk og sød. kan lide stoooooore heste. altis glad.
Sagde Kat. ♥ - nu uden Harald - Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkjngnjasdfg |
|
|
ups, jeg hedder kat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Kat: En rigtig fræk misse kat, der elsker at få opmærksomhed og lege  En super sjov person at være sammen med.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm ....... |
Zig-Zag |
24-07-2008 23:42 |
|
Du skrev intet navn.  Jeg hedder Lea.
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfkdhaf,dhfjkrd |
|
|
Lea har pagehår i farven... Hmm... Mørkeblond eller helt blond. Lange øjenvipper, temerament som en hunløve - rolig og nede på jorden, men når det gælder helt oppe på dupperne og lettere agressiv. Malene is my name!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Ane ♥Umberto♥ |
24-07-2008 23:49 |
|
lidt perfektioninstisk, rar, mange venner, stilet (: ja jeg hedder jo så desværre Ane...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Malene: en ikke særlig høj, men altid glad pige. med mørkt langt hår, & altid god at snakke med. kom til at tænke på en fra min klasse (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Cecilie: Lyst håret. Styr på tingene! Jeg hedder Maria
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm ....... |
Zig-Zag |
24-07-2008 23:54 |
|
Ane: Sød, lidt sille pige, evt. god til at tegne eller synge? kreativ. Cecilie: brunt-mørkebrunt hår, sjov.  mit navn er Lea.
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Maria: Brunette med et stort smil på læben konstant. Altid glad og i mødekommende. Den bedste ven man kan finde Mit navn er Lotte
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
25-07-2008 00:22 |
|
ej sorry. men mit første indtryk var 'anna&lotte' - nå men lotte.. hæhæ :l tænker at du er en der har orden på sine ting, ikke sådan en vild en, der går meget til fest. måske lidt genert. jeg hedder emma 
Emmabemma under skyerne er himlen altid blå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
Emilie ♥Mickey♥ |
25-07-2008 08:00 |
|
lav, lyst skulderlangt hår, klassen fører, søs men beste,mt, er med på den værste men har også grænser  Emilie er mit navn 
Emilie & MiCkey! > Life is what you whant it, to seam like!! < RIP. Kylle !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
25-07-2008 09:49 |
|
brunette, skulderlangt hår, meget omsorgsfuld men kun over for sine venner, lidt snobbet, har et tæt forhold til sin familie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emmabemma xD |
25-07-2008 09:55 |
|
nåhr ja & jeg hedder emma 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xgvdfgdfgdfgdfg |
|
|
Emma: Sød, Sjov. Gd Venindè? Hm Skulderlangt hår? Jeg hedder Nicoline 
♥Valhallas Bolero♥ ♥Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans♥ RIDEUDSTYR. Rideudstyr Sælges, kig under mine Annoncer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nicoline: Perfektionistisk, ikke så høj, brunt mellemlangt hår, altid frisk på nye udfordringer xD Jeg hedder Christine ! :p
Min højtelskede Prinse-mand (': <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfgdfgdfg |
|
|
Christine: Sød, ærlig, Blondine? Mellem høj. ! Mit navn er Nicoline.....
♥Valhallas Bolero♥ ♥Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans♥ RIDEUDSTYR. Rideudstyr Sælges, kig under mine Annoncer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emmabemma xD |
25-07-2008 10:24 |
|
nicoline: rytter, har måske 2-3 heste, lidt snobbet over for folk hun ikke kan lide, har ikke så meget tid til andet end ridning, går meget op i sine heste, glat langt mellemblond hår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Ericalinde ♥magic khidara♥ |
25-07-2008 10:29 |
|
Nicoline: blondine, sjov, hyper:p mit navn er: Erica:P
Magic Khidara<3 elsker min lille ox'er. smukke<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
25-07-2008 12:43 |
|
Tøj, drenge og fester er ikke din favorit interesse. Du går ikke så meget op i hvad andre synes om dig, men hvad du synes om dig selv. En venlig, måske lidt inadvendt person - som altid vil hjælpe hvis der er brug for det. Jeg tænker du har kommune farvet hår, mellemhøj  Frederikke xD
» Mvh. Frederikke Sadolin. med ponydyret Santos, min soulmate <3 (se vores hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
en glad og sød pige, som har styr på tingene, som er glad for det hun har, og er ret sjov (: jeg hedder Cecilie (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emmabemma xD |
25-07-2008 12:50 |
|
lyst krøllet hår. sød over for sine venner, og sjov (: hestepige.. Emma :L
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
25-07-2008 12:53 |
|
emse: en lille, spinkel pige. Med mellemlangt hår, (ihvertfald ned over ørerne over skuldrene). Meget socialt anlagt, glad for venner og anerkendelse. Ikke den stooore hestepige, men at klappe og ride en gang imellem, vil du have stor velbehag ved. En rigtig venlig pige, som både kan være en man diskutere med, men også en man kan sige, de mest fortrolige ting til, og som ikke røber hemlighederne.
» Mvh. Frederikke Sadolin. med ponydyret Santos, min soulmate <3 (se vores hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xcvxcvxcvxcv |
|
|
Frederikke: Sød, Sjov. Ærlig. Glad for sin hest. Mellem Høj. Brunt mellem langt hår?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Nicoline: Spinkel, frisk, useriøs, gør dog det hun skal. Mit navn er Maria
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Høj, mega tynd, langt blond hår og snakker ad helvedes til  Mit navn er Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svaret: |
Nunnih ♥Moi♥ |
25-07-2008 14:28 |
|
Camilla: Blondt krøllet irriterene (Ej xD).. Det glemmer vi ^^,.. Mellemhøj, elsker heste Har min. 1? .. Udadvendt pige .. Mit navn er Nina
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gæt en person |
|
|
Milh: virker som en "don't mess with me" person, drengepige, har mange drenge og pigevenner, numselangt hår, ryger, en rigtig party-girl i weekenderne. alder: en 15-16 år
mit navn Ida.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Ida - soed, smilende og glad - men et rodehoved! xD Mit navn er Sofie
Sofie & Cappuccino - Look into my eyes you will se what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sofie er... |
|
|
Sofie: Sød, smilende med fregner en der kan grines med, tudes med og fortælles hemmeligheder til  Jeg hedder Pernille? :b
Pernille og Chips Sammen skal vi nok nå langt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
25-07-2008 18:30 |
|
Har lidt fregner, mellem høj, med brunt / kommune farvet hår, der går ned til skuldrene. Er ofte glad og snaksagelig og meget åben.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overksirft |
Maria ♥Anton♥ |
25-07-2008 20:00 |
|
Rødt halvlangt hår, lidt fregner, mellem høj. Altid glad og frisk pige, altid med på et godt grin  Mit navn er Maria
© Maria og Anton © Skyggen og lyset er godt fordelt, men menneskets syn er kort, vi glemmer at tage lyset med hvor skyggen synes for sort H. V. Kaalund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fkjgnjgh |
|
|
Maria: Har redet meget! elsker heste! Lyst skulderlangt hår. Går ikke så meget op i udsendde, men er jordes bedste veninde. en man kan stole på! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ethuewy |
|
|
uuppps.. navnet er Kat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kat.... |
|
|
Hun er vel omkring 12/13 år, mørkt hår til skuldrene.. Rider ikke:) Mit navn er Jette..
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghfghfghfy |
|
|
HAHAHAHAHAHA fornuftig er jeg jo nok på nogle punkter... men jeg laver ikke lektier xD ....kun det det der er spændende xD Jette : meget temperamentsfuld men til at stole på  jeg hedder stadig Louise 
LouIse Frandsen "Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overksirft |
Maria ♥Anton♥ |
25-07-2008 20:55 |
|
Louise : skulder langt mellem blond hår, blå øjne og mellem højde. en lidt stille type, men når man lærer hende at kende en sjov og snaksagelig pige 
© Maria og Anton © Skyggen og lyset er godt fordelt, men menneskets syn er kort, vi glemmer at tage lyset med hvor skyggen synes for sort H. V. Kaalund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yetyjhrtureyu |
|
|
Maria: Har redet meget! elsker heste! Lyst skulderlangt hår. Går ikke så meget op i udsendde, men er jordes bedste veninde. en man kan stole på! igen, igen! xD Mit navn er også stadog Kat ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emmabemma xD |
25-07-2008 21:26 |
|
hvad hedder du rigtigt? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
haha sofie det med rodehoved passer perfekt:D men i stalden og sadelrummet er jeg perfektionist til fingerspidserne:D og navnet er stadig Ida
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uygtygytgt |
|
|
Jeg hedder Kat i virkeligheden x)
Ida: Sød, lidt distræt, (staves?), spinkel, lav,altid glad. lidt et rodehovde.. xD
mit navn er stadig kat! xDVed ikke hvad der sker med min signatur. men den er altså som den hele tiden har været... (men jeg bruger mac, det er nok derfor.. )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdgertg |
|
|
Hedder du seriøst kat ? O_O Hedder du ikke Katrine eller sådan noget xD?
Forstår ikke rigtig, skal man forestille sig hvordan du ser ud xD?
Mit navn er Sissel xD
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddddddddddd |
Louise (Muzze) |
26-07-2008 12:58 |
|
Kat : Underlig , lav, spinkel. Sort hår. En enspænder . Få veninder, tætte veninder . Hedder Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
cecilie c »lalle og chloé« |
26-07-2008 12:59 |
|
sissel: brunette eller blondie @!#$ sød over for sine venner men kold over for dem du ikke kan lide my name is cecilie 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllll |
katrine ♥trit♥ |
26-07-2008 18:30 |
|
cecilie: sød, klog, kreativ, og leverpustej farvet hår  mit navn er Katrine
Mvh. Katrine - Jeg er gået shopping amok! ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzz |
Jennifers »Præsentation« |
26-07-2008 18:33 |
|
Katrine: Frisk pige med et naturligt udseende. Social person der skaber glæde? ´Jeg hedder Jennifer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehhehe |
Miiig |
26-07-2008 18:34 |
|
katrine ♥trit♥ : mørkt laangt hår, høj og slank, sød, frisk 
Det var mine ord... See Somehow I can't forget you.. After all what we've been through ღ ღ ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzz |
26-07-2008 18:42 |
|
Hvad hedder du? Jeg hedder Jennifer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overksirft |
Maria ♥Anton♥ |
26-07-2008 18:45 |
|
jennifer: langt brunt hår, blå øjne, solbrun, mellem højde, flink, lidt overklassse pige  Mit navn er Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er kun Chelle <3 |
LilleChelle |
26-07-2008 18:48 |
|
Jennifer. jeg tænker meget stilet - måske lidt fimset? hører bedst til på høje heste, og er god til det med drenge  Lyst, langt og krøllet hår og spinkel bygget -
^Jeg hedder Chelle
»Jeg er kun Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Tobias - Cathrine - Nathalie & Daniel ^I betyder alt ! Jeg rider ikke ned og frem, men jeg rider som jeg mener er bedst - Hvorfor skal det være forkert?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzz |
26-07-2008 18:59 |
|
Haha jeg er fuldstændig det modsatte. Brunt hår, grå/grønne øjne, kan bedst lide de små kraftige ponyer rider selv en fjordhest der hedder Mads, og er bestemt ikke overklasse pige, jeg er stille (jeg stammer) og usikker (træls at erkende det), og kan overhovedet ikke det der med drenge. Chelle: positiv, frisk pige der elsker at have det sjovt og som gerne vil have spænding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er kun Chelle <3 |
LilleChelle |
26-07-2008 19:02 |
|
'
Jennifer: ja okay - det kan jeg godt se - jeg er vidst meget som du beskriver - spænding og frisk <3
.
^^ jeg hedder Michelle
»Jeg er kun Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Tobias - Cathrine - Nathalie & Daniel ^I betyder alt ! Jeg rider ikke ned og frem, men jeg rider som jeg mener er bedst - Hvorfor skal det være forkert?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
cecilie c »lalle og chloé« |
26-07-2008 19:13 |
|
michelle: PAGE HÅR !! sød rar person som tænker på folk omkring en, lidt indadvendt
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er kun Chelle <3 |
LilleChelle |
26-07-2008 19:16 |
|
Cecilie: lille - lyst hår - små heste - rar, god til at snakke med - og kunne måske godt bruge lidt længere tid på skolen.
^^Jeg hedder Chelle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuhhhhhhhhhh |
26-07-2008 19:29 |
|
chelle: glad sød rar måske lidt snobbet en gang imellem sød over for andre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uppssssssssssss |
26-07-2008 19:29 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhnknjun |
|
|
jeg tror du går meget op i dit udseende og knytter dig meget til få personer, og så tror jeg du kan være rigtig sjov ?  jeg hedder Louise 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Alletiders person, der er imødekommende og frisk. Måske lidt pligtopfyldende, men samtidig også med på sjov. Er med på moden, men på en måde, hvor det ikke er overdrevet og er derfor ikke på nogen måde snobbet.. Mit navn er: Stine 
- Stine Kjær * Mack Aunsbjerg * - - - Vesterdal Efterskole 07/08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllll |
katrine ♥trit♥ |
26-07-2008 22:53 |
|
stine: sportslig, frisk, sød over for andre, og altid med på en grin? jeg heder Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lakrids? |
LÚL xD |
26-07-2008 23:08 |
|
Høj, store fødder, mellemblondt langt hår, sjov, frisk. (XD?) Jeg hedder Laura.
sagde Lul (; - sæt lidt kulør på hverdagen. Rid Dansk Pinto 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahaha, (x |
|
|
Laura er et ordensmenneske, og elsker at købe ting! langt hår (enten helt lyst eller helt mørkt!) og har en pony! Jeg hedder line 
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllll |
katrine ♥trit♥ |
26-07-2008 23:36 |
|
lul: det passer faktisk meget godt:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erftguhyjik |
|
|
Line: Sød/nuttet pige, mellemhøj med blond hår. Kønt ansigt og ellers meget harmonisk jeg kan godt lide navnet Line  Mit navn er Anne Sofie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzz |
27-07-2008 09:51 |
|
Sød pige som måske er lidt indelukket men altid flink og rar? Jeg hedder Jennifer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Jennifer - "ordentlig", anti-rodehoved, rar? Ida: hahahah sådan har jeg det også. heller at sadlen, osv. er på deres rigtige plader, end sit værelse xD jeg hedder Sofie.
Sofie & Cappuccino - Look into my eyes you will se what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| foffkflfklfkf |
lineporsby |
27-07-2008 11:15 |
|
en rigtig sød og venlig pige. langt hår og mega flink:O)
line porsby. kiks & canoon, fordi jeg elsker jer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navnet er... |
Anna ♥Mokka♥ |
27-07-2008 11:15 |
|
Sofie: Imødekommende, glad, social, Mellem brunt hår og blå øjne, moden af sin alder  Mit navn er Anna
AnnaKrab ..Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjov leg (x |
|
|
haha annsofie  det passer meget godt udover højden og hårfarven! Jeg er LILLE, og mit hår er næsten sort 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| millebillealt |
Pernille (Mille) |
27-07-2008 20:20 |
|
Line: friskpige alltid med et smil på læben.. emh mit navn er Pernille (:
Pernille & Mille fordi vi er et team der rykker! & fordi mille betyder ALT (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeeeeeej |
Hrisla ♥Baldur♥ |
28-07-2008 10:24 |
|
Pernille: Sød, frisk, blonde, høre ikke altid efter , laver lektier. Mit navn er Rikke )..
©Sagde Rikke med den skønne hest Baldur © Ingen kan få mig til at stoppe med at ride islændere, De har nemelig sat sig fast i mit hjerte. Maria I will be on your side forever, Because you are my best friend ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uy6fyud |
28-07-2008 11:47 |
|
Rikke: rar sjov at være sammen med elsker heste mit navn er Erica
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfgthyu |
|
|
Line Markus: hahaha, var faktisk lige inde på din profil bagefter. Så godt det sorte hår. @!#$, altså 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfdfsdfdf |
Pernille l |
28-07-2008 17:08 |
|
ikke noget navn? men jeg hedder pernille 
Kærlighilsen pernille (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Pernille - imødekommende, "smart", hurtig på replikken. Jeg hedder Sofie 
Sofie & Cappuccino - because you're special (L) (tidligere Sofie xD)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil prøve igen! |
|
|
jeg vil være med igen!  Sofie: høj blondine, bruger meget meka-up, har en pony, men er snart for gammel, så du skal ha hest. Du kan godt lide lyserød. Jeg hedder stadig Line 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Line: Blondine, virker sur uden at være det, kan godt være sød til tider, men ikke altid. ^Husk på det ikke er dig, men sådan jeg ser navnet for mig lige nu 
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| liiiiine |
Sofiiie ♥F♥ |
28-07-2008 18:51 |
|
Line - Lyshåret (naturligt!), blå øjne, ikke så høj, temperamentsfuld, men for det meste glad - man skal til gengæld passe på hende når hun er sur men hun er sjov og har mange venner. Jeg hedder Sofie ;]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sofies passer bedst (; |
|
|
sofies passer bedst, udover at mit hår er næsten sort og mine øjne er meget mørkebrune. det med temperamenten, og højde er fuldstændig rigtigt!- jeg er en lille satan! haha  tihi, jeg syntes altså at det her er sjooovt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Hovsa. Glemte at skrive mit navn. Kopier bare for overstående. Line: Blondine, virker sur uden at være det, kan godt være sød til tider, men ikke altid. ^Husk på det ikke er dig, men sådan jeg ser navnet for mig lige nu  Jeg hedder Maria
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blablabla |
Pernille (Mille) |
29-07-2008 15:35 |
|
Maria: en sød pige, som er fligtig, hører godt efter, dejlig person  whats up homie, my name is _Pernille jeg fik lige lyst xD
Pernille & Mille fordi vi er et team der rykker! & fordi mille betyder ALT (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehhehe |
|
|
En rigtig sød og jordbunden pige, som er lidt genert, men er typen, der er venner med alle. Mellemlangt, glat, lyst hår 
Z L N D I E En hver afslutning er en ny begyndelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zandie. |
Lotte ♥Monique♥ |
29-07-2008 18:56 |
|
Brunette. Mellemhøj. smuk. Sød. Jeg hedder Lotte.
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjgkæjg.kj |
Sofiiie ♥F♥ |
29-07-2008 19:02 |
|
Lotte - lille, lyshåret, lidt barnlig, men har en humor som ingen kan stå for! Og er utrolig underholdende ;]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheh |
|
|
Sofie: Sådan en høj, lyshåret, sporty pige der altid er glad og populær. Mit navn er Zandie (udtales Sandy)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjgkhgvhjgkj |
Sofiiie ♥F♥ |
29-07-2008 19:10 |
|
Zandie: Go' beskrivelse! jeg er høj (om jeg er!!), lyshåret, rimelig sporty, for det meste glad (heldigvis 8D) og sådan okay populær. Nå, lad os komme til sagen: Zandie: Lav, mørkhåret pige med mørke øjne og meeeget smuk ;i Tiltrækker meget opmærksomhed fra drenge ;] Hun er sød og forstående men lidt stille. Hvis hun først begynder at tale kan hun derimod snakke LÆNGE. Genert blandt mange og fremmede mennesker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Line ♥Markus♥ : Jeg bruger ikke make-up & jeg rider hest xD ellers passer det fint! Sofie: Hun har i hvertfald er smukt navn (; super glad & sød. jeg hedder SOFIE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheeeheh |
|
|
Sofiiie: Hold da helt kæft, kender du mig i virkeligheden eller sådan noget? Ej, må sgu indrømme jeg blev ret overrasket der, den beskrivelse passer nøjagtigt på mig! (Okay, skal ikke selv være den, der bedømmer mit udseende, men alt det andet!!!) Sofie Cappucciono: En super glad pige med langt, lyst hår og tiltrækker altid meget opmærksomhed fordi hun er så meget på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzz |
30-07-2008 10:05 |
|
Zandie: Flink person med masser af gå på mod? Jennifer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| j,gcl,gxju |
Smukke Casanova Skath ♥dejlige |
30-07-2008 10:45 |
|
jennifer: mørkblond hår:D høj slank type:D rar og perfeksionitisk:D mit navn er Christin!
ღ Østerlunds Casanova! New Foresr, Ponyen For Alle Rigtige Pony Ryttere. ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Anna ♥Mokka♥ |
30-07-2008 13:03 |
|
Christin: Lyst hår, normal højde, smilede, glad, kan godt være skrap hehe.. Mit navn er Anna..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhgæougæ |
Sofiiie ♥F♥ |
30-07-2008 13:11 |
|
anna - brunt hår og blå øjne. Midt-i-mellem højde. Er meget venlig og trofast, men lidt genert. Overfor sine venner er hun dog åben og snakkende. Typen som alle gerne vil være venner med :]
S♥fie ♥$ofiesofersofing♥ Kokkedal ridelejr 27 '08 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Anna ♥Mokka♥ |
30-07-2008 13:34 |
|
Sofie: F*ck, du er sygt god til det her maand!!.. Beskrivelsen er rigtig god, ar dog brune øjne hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Anna: en harmonisk pige med tingene iorden , social pige men som sagtens kan tåle at være alene. holder meget af sine venner og familie og er en meget tilidsfuld person. Mit navn er LINE 
// Line Chikitta Roma <'3 & Line Olsen. Oldb. sælges !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| truerjhrtuyh |
RikkeEvigGlad |
30-07-2008 14:52 |
|
kinderæg/line - sød, humoristisk, måske lidt en hidsigprop som går sine helt egne veje. mit navn er rikke
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhfjkpohj |
pretty100 ♥Troian♥ |
30-07-2008 14:57 |
|
rikke: altid glad, sjov,høj pige, brunt/rødt hår...:) mit navn er Louise
ღ I nutid, datid, Troian vi er sammen for altid! ღ Det bedst at ride PINTO hest ! :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bliver ved :D |
|
|
så er jeg her igen!  Louise: Blondine, brystlangt etage klippet hår. Blå øjne. Du er normal højde. Bruger en normal mængde make-up. du kan ikke li folk du ikke kender, men du er meget glad for de venner du har. Du har en kæreste! og så er du glad for din hest/pony. jeg hedder så line 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ultdlkuts |
Smukke Casanova Skath ♥dejlige |
30-07-2008 18:29 |
|
Anna ♥Mokka♥: du synes Sofie er god til det:D alt du skrev om mig var rigtigt, haha:D
ღ Østerlunds Casanova! New Foresr, Ponyen For Alle Rigtige Pony Ryttere. ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdfsdf |
Pernille skipper |
30-07-2008 19:09 |
|
Intet navn igen?  Men jeg hedder pernille.
Kærlighilsen pernille (L) tidligere kendt som pernille l:b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khnolhæjh |
Sofiiie ♥F♥ |
30-07-2008 20:07 |
|
anna - tak håhå  pernille - lav, lyshåret, blå øjne. Er frisk, sporty og rimelig populær og omsværmet af veninderne :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Sofiiie: sød, snaksalig, grinagtig :j jeg hedder SOFIE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hæogækjb. |
Sofiiie ♥F♥ |
30-07-2008 20:18 |
|
Sofie - nøøj, så kom der sørme en SOFIE. Sådan en slags er svær at sætte ord på. En sofie er jo.. hun er jo.. kan det beskrives.. hun er.. FANTASTISK! (og mit navn er forresten også sofie )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskridt |
Maria ♥Anton♥ |
30-07-2008 22:32 |
|
Sofie: Lyshåret, blå øjne, rimelig lille i højde. Søde frisk og sjov pige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsfdsddfsdf |
Pernille skipper |
30-07-2008 22:38 |
|
Brunt hår, mellemhøj, sød stille rolig pige. 
Kærlighilsen pernille (L) tidligere kendt som pernille l:b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad med mig? |
|
|
i sprang over mig!  hahaha, ved godt jeg har været med mange gange men alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
30-07-2008 23:13 |
|
hæhæ, øøøøhm, Line. jae. DET ER ET @!#$ FANTASTISK NAVN! huhu.
jeg tror du er genial ligesom mig (; og har langt mørkt hår, og er lidt lille. eller sådan mellem d:
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
line: sød, social, ikke så høj, blond hår, styr på sine ting. jeg hedder Kristina..
-Kristina:) & Fanni<33 nu også med Thy Tarzan<33 Gid i kan leve for evigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kristina |
|
|
hahaha, alle tror jeg er blond!  social og sød passer godt, haha ej. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
30-07-2008 23:28 |
|
nej main. jeg skrev du havde mørkt hår! (;
'Lukas&Line'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mhjjjhk |
|
|
Line: Lidt lille, snakker meget, glad, sporty.. Jeg hedder Trine.. (:
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihihihihi |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
31-07-2008 00:02 |
|
Trine: hvilken Line mente du egentlig? (;
'Lukas&Line'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trine (x |
|
|
Trine: øøøhm ja,hvem af os? haha egoistiske mig, jeg tror selfølgelig med det samme at det er mig! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Sofie: jeg ææææælsker din beskrivelse af mig (; den beskriver mig godt xD Line: Line hun er dum og irriterende + stinkende. Line, neeej! du' sød & en skønner dame : D jeg hedder SOFIE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
31-07-2008 00:17 |
|
Sofie, du er en skør, ildelugtende t*ssekone d: hæhæ d: og jeg eeeelsker dig for det (; <33
hehe Line. Føler du dig truffen da (sporty d: )
'Lukas&Line'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ?????????? |
|
|
altså nu spørger jeg nok dumt?! men havd betyder truffen? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
31-07-2008 00:31 |
|
du må jo synes du er yderst sporty siden du var sikker på det var dig. det er bedre med et andet eksempel (; fx hvis jeg siger. Hey idiot, vend dig om. og du vender dig om, må du føle dig truffen/truffent, siden du mener det er til dig. ergo må du synes du selv er idiot 
'Lukas&Line'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| truffen? (; |
|
|
nååårh på denne måde  tror bare at det er fordi at når jeg ser der står line ja så må det jo være mig?  og der er bare herre mange line'r herinde! haha det kan da også være at jeg følte mig truffen, det skal jeg ikke kunne sige? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
31-07-2008 00:48 |
|
haha, ja main. der er giga mange der hedder Line d:
'Lukas&Line'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihihi |
|
|
Men det er da også bare et super lækkert navn?! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
31-07-2008 01:11 |
|
ja main d: det værste er, at hvis man tænker over det, så er det rimelig langt at udtale. og det lyder som om man hedder Liiine d:
'Lukas&Line'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|