Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hurra for DR's net-tv =D
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 21:20

Ja, hvad andet er der at sige???


HURRA for at DR sender en forholdsvis stor del af deres programmer (inkl. SommerSummarum) som webtv ;D


Det er især et hit, når man ikke kan se dansk tv og ikke gider sætte en film på :P Og en ekstra bonus kan man hente "De Sorte Spejdere" som podcast, super herligt, når jeg heller ikke kan høre dansk radio ;)


Åh ja, jeg er glad for DR sådan lige pt ;)


Hvad har I at glæde jer over lige nu?



"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney


- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 21:31

billig ice tea I NETTO (:


// Line


Chikitta Roma <'3

& Line Olsen.

Oldb. sælges !

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 21:52

Min elskede bedste ven og måske kommende kæreste ;D



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 22:09

At hesten snart skal gå sit første stævne ;D


Hvordan går det dernede ? ;P



07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa



0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 22:12

at jeg har sat mig for, at overtale de gamle, til at give mig en navlepiercing d:

- nu skal min overtalelsesevne i sving d:


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar svar'
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 22:15

haha, hmm jeg har svært ved at se hvordan man kommer til at savne DR, men ja ja, du er jo jyde ;D haha


hmm, hva har jeg at glæde mig over ? hmm, tænke tænke tænke - nårh ja - FERIE ;D åhh det er herligt ! jeg laver bare ingen ting hele dagen :D perfekt !




Don't imitate, innovate !
"
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 risdasdfgasf
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 22:20

Haha! jeg er gennerelt også meget glad for DR (: Lige nu glæder jeg n´mig over en startende sommerflirt :I (L)




RIKKE.A

>>Søger gratis part nær 9300 <<



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider