Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Shakers i Kolding + gode drinks?
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 20:03

Haløjsa.


Ja er der nogle som har været på Shakers i Kolding? :)



Og kan I anbefale nogle drinks til når man er i byen? :)





- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm .......
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 20:16

Nej. ;)


Der er mange gode drinks, men synes Champangebrus er rigtig god! ;)





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 21:06

Jeg er ofte på shakers ;)

Hm, der er jo en masse gode, men champagnebrus er yndlings :D


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 21:15

Sandra (Beauty Star): Okay. Hvordan er stedet? :)


Kunne være man skulle prøve champagnebrus





- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Shakers...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 22:29

Er så usandsynligt nedern, som noget overhovedet kan være ;)


Jeg drikker meget skumbanan, pink pussy, cosmopolitans, sommersby osv.


Men er jeg ude med de rigtig gode veninder er det ØL! ;D





Malle

- med Honeyburst/Raja :D




0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm .......
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 22:31

Zaco: Ja prøv den! ;) den er ikke for sød, eller sur, den smager faktisk af campangebrus isen.





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:05

Malle ♥Honeyburst♥: Okay. Lyder ikke så godt :(

Øl er da også sådan okay :P Jeg er endelig ved at kunne lide det.


Zig-Zag: Lyder godt :D uhhmmm



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 jkdhfhdgdhsjlg
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:39

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:44

NUMSEFISKEN: Nice Og tak



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 ljuyhgtfdfghj
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:46



Det er gode hjemmesider ;)




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 00:09

smukkeZaco: Der er ALTID overfyldt, et meget lille rygerrum uden udluftning (ikke sikkert det er aktuelt, men det skulle med), også er der generelt ikke særlig fedt derinde x(

Det bedste er at pizzamanden ligger i en sidegade lige overfor, og der er DØGNÅBENT :D


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 00:32

Har ikke være på Shakers i Kolding, men kan da anbefale en god drink - Strawberry Daiquiri.. Som navnet antyder smager den af jordbær og er dejlig sød og frugtagtig :-)





Trine Bloch Ager

Søger halvpart i Varde/Esbjerg området

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 00:37

Sandra (Beauty Star): Jeg er heldigvis ikke ryger :) Men da træls der er overfyldt :s Håber da jeg får en okay aften(nat), selvom der ikke rigtig er nogle som anbefaler det helt

Måske man skal have natmad der


Trine »uden Hannibal«: Lyder godt


Sikke fuld jeg kan blive af at teste alle de drinks :P haha



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 <shakers
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 14:44

Shakers er alletiders nedtur. Er der kun når jeg er så fuld at jeg ikke kan stå på mine ben - det siger lidt om det.

så når du har været der i fem minutter og bliver træt af det, så smut på torden eller pitstop (y) Meget federe.



karen

hell for everyone!


0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 15:09

Stereodee: Jeg skal til afskedsfest på shakers, så kan ikke ligefrem bare gå. + Jeg bor rigtigt i Århus så kan ikke finde rundt i kolding


Hvad er det der gør shakers dårlig?



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 16:05

Jeg kom til at tænke på hvordan det ligger med priserne på entré osv.? :)



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 heejsa
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 17:25

Shakers er ikke ligefrem mit yndlingssted i Kolding


Entre er omkring de 50 kr med gardarobe

og drinks ligger på 50-60 kr pr drink


De kan ikke lave:

Strawberry daccorey

Æblekage


Da de hverken har blender eller æblejuice avalible i baren...


Og synes ikke de blander selv de mest simple drinks som s.x on the beach ret godt.


Der er temmelig trængt på Shakers og hvis man vil ud og have lidt frisk luft skal man stå i kø for at komme ind igen. (eller det skulle vi i hvert fald de gange vi har været der)

De spiller den samme musik hele aftenen (dvs nik og jays boing kommer minimum 4 gange i timen) :P


ALT for mange trapper når man har fået lidt at drikke, i høje hæle er det nærmest en dødsfælde! :P


Som sagt er jeg ikke stor fan af shakes. Men hvis det er til en afslutningsfest så skal du da derind og feste :P sådan er det jo bare :)



Friis <3
-savner sin gamle Oldenborger-blanding
Charmeur <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 19:38

Dippel ♥Charmeur♥: Aha. Gætter på det er sådan et pop-sted så Hvis jeg skulle bestemme var jeg taget på et sted med lidt alla techno musik

Men ja. Sådan er det jo Tror nu alligevel også det bliver godt nok.



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 hfjdshfksdjhjgksdh
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 21:22



Selvom mange har sagt at Shaker er et nederen sted, så skal du nok få det fedt alligevel ;)

Crazy Daisy i Randers er ikke det fedeste, men er man frisk på at tage @!#$ på det hele, så får man en fed aften ;)





NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 21:41

NUMSEFISKEN: Ja. Tror også det bliver fedt alligevel :)



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Shakers...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 10:06

.. Jeg har også selv været et par gange på Shakers. Der er noget de kalder ungfest, og jeg håber ikke du skal derned efter sådan en fest. Det er små 14-15 årige (selvom man skal være 16) der render rundt i bittesmå kjoler, og drenge der nærmest har sat længere tid på at sætte sit hår, end en pige gør.

Men nogen gange er det også vildt fedt - når de typer ikke er der (:. Det er også forskelligt fra hver weekend, hvor mange der er der, generelt er der mange, men hvis man er heldig, så rammer man de dage, hvor der ikke er så mange :)

Er det Liselottes afskedsfest du skal til?


Mvh Marie
Nogle gange finder man først ud af, hvad man har,
når man har mistet det.
www.sportspony.dk
- Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 02:16

Marie *nu uden Magic*: Ja det er nemlig Liselottes afskedsfest jeg skal til :) Hvorfor da?




- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 SmukkeZaco...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 22:42

.. fordi jeg også er inviteret :)


Mvh Marie
Nogle gange finder man først ud af, hvad man har,
når man har mistet det.
www.sportspony.dk
- Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:01

Marie: Okay :) Kommer du så?



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 SmukkeZaco..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 18:27

Nej, tror det ikke .. Mener jeg er på ferie den dag.


Mvh Marie
Nogle gange finder man først ud af, hvad man har,
når man har mistet det.
www.sportspony.dk
- Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 18:39

Okay. :)



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider