|
|
| Jon..?! |
| Forfatter:  |
Hors-girl2002 |
| Dato:  |
06-12-2002 20:43 |
|
Haiiii alle herinde:)
Hvad syntes i om Jon Gade Nørgaard? Jeg syntes selv han er kanon sej!!!! Han har en for lækker stemme og så ser han lækker ud!!!! Men jeg respekterer fuldt 100% jeres personlige mening, men ikke sådan nogle der skriver -Jon er bøsse!!!! Og har jeg bare at sige jeg har ikke noget imod bøsser og lesbiske og hvorfor bruge det til at bandeord?! Hvem ved...Det kan være du bliver homoseksuel..?! Nå, men skriv jeres mening på en ordentlig måde, tak!!!!
Qnuz en stor Jon fan:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Jon..?! |
Zyge-ZiGGë(HaZaN) |
06-12-2002 20:45 |
|
Hrm..
Plejer at kalde ham bøsse-svin..
Men det kan vi ikk ha' i den her tråd så..*gG*
Hm..
Han er Ikk køn!
*Bvark*
Qnuz Fra ZiGGë(HaZaN)
En araber skal hedde El Hasan!
Go'Jul Og Godt Nytår
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Hors-girl2002 |
06-12-2002 20:48 |
|
Haiii:)
Hver sin mening!!!! Men det er okay:) Og hver sin drenge smag..jeg går ud fra du er en pige..?!
Qnuz Lærke:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Hors-girl2002 |
|
Hver sin mening!!!! Men det er okay:) Og hver sin drenge smag..jeg går ud fra du er en pige..?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Funzi |
|
Haii...
Jeg synes at det var Julie der skulle have vundet.. Så derfor er jeg ik så vild med ham, men han har en kanon god stemme, og sangen "Right her next to you" eller hva den nu hedder, er Kanon...!
KnuzZ....
:-D Småfede heste er sødere.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Hors-girl2002 |
06-12-2002 20:52 |
|
Jeg syntes også Julie er kanon! Men nu er jeg mere til boybands og drenge sangere,så...! Right here next to you" er rigtig go', men jeg kan selv bedre li' "This Side Up" der er mere fut i, lis'som springning;) *S*
Qnuz Lærke....Tak for din mening!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arvil Lavigne (Sk8er boi)! |
Hors-girl2002 |
06-12-2002 20:54 |
|
Hvad syntes i så om Arvil Lavigne hende syntes jeg nemlig er for sej!!!! Hun er ikke sådan en snobbet type af sanger, men mere rå!!!! Og hendes til er for sej og hendes stemme!!!!!
Qnuz moi:)(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Nisse *Smile* |
06-12-2002 20:57 |
|
Jeg giver dig ret.
Personligt har jeg intet imod Jon - kun det der popstars koncept !
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P Rideudstyr sælges her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Arvil Lavigne (Sk8er boi)! |
Funzi |
06-12-2002 20:57 |
|
Haii...
Arvil Lavigne kan jeg gå med til.. Hun er for vild...! Og du har ret.. Man ka' ik sammenligne hende og Britney Spears eller Kylie... Hun styrer sammen med hendes sang Sk8ter boi...!!!
KnuzZ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sigurd2002 |
06-12-2002 20:59 |
|
Jeg syntes Jon er okay, men jeg er en dreng og hører ikke ligefrem sådan noget musik. Arvil Lavigne er super cool!!!! Jeg syntes også Julie skulle have vundet, men det er nok fordi jeg er en dreng!!!! Hvis jeg var en pige tror jeg også jeg ville have heppet på Jon!!!! Men jeg er en dreng så det må blive sådan her: Jeg syntes Jon er okay, men han er ikke lækker!!!!
Beklager Lærke min x-girlfriend, men jeg kan ikke være enig med dig:(
Qnuz Cille drengen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sigurd2002 |
06-12-2002 21:01 |
|
Forresten Lærke:
Det VM for Islændere der skal vi jo træne til inden, så, du kommer også på banen om torsdagen ikke?! Skriv snart:)
Qnuzzz Cille drengen:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Zyge-ZiGGë(HaZaN) |
06-12-2002 21:08 |
|
Avril Lavigne Styrer!
Især med "Comblicatet" og "Sk8ter boy"!!!
Eminem r oxo fed
Qnuz Fra ZiGGë(HaZaN)
En araber skal hedde El Hasan!
Go'Jul Og Godt Nytår
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hors-girl |
06-12-2002 21:11 |
|
Ja Eminem er okay..men jeg er ikke så meget til sådan noget slags musik mere sådan nogle boybands lovesongs Westlife, Jon, Blue osv. Ellers noget som, Arvil Lavigne, pink, Anastacia og sådan noget mere råt musik. Jeg er ikke til sådan noget Britney og Kylie noget.
Qnuz Moi:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Hors-girl |
06-12-2002 21:13 |
|
Haiiii D er mig der hedder Hors-girl2002 også, den gider ikke lige hedde det mere, min com. så jeg skiftede til mit andet navn!!!!!
Christina...ja han er for lækker at se og høre pÅ!!!!!
Qnuz moi:)(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Hors-girl |
06-12-2002 21:16 |
|
Tak for jeres meninger:)
Jeg smutter....og til andre der lige kommer forbi så skriv endelig jeres mening:)
Hvis der er nogle der har lyst til at skrive og spørge eller vide noget så er min mail adr: Pubbe2002@yahoo.dk
:) Ja småfede heste er søde:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Stine* |
06-12-2002 21:22 |
|
HMM... EMINEM STYRER!!!!!!!!!!!!!! - specielt med hans nye sang Loose Yourself....!
HILSEN STINE!
SMUT LIGE FORBI MIN PRÆSENTATION OG SMÆK EN HILSEN I GB'EN *PLEASE*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Lise-Eistla |
06-12-2002 21:30 |
|
Halløjsa !
Hmm.. Nej jeg er ikke vild med Barbie-Jon  Okey - han har en lækker sprød stemme, og ser lidt cuttie ud, men hans personlighed bryder jeg mig bestemt ikke om!!
Han er meget egoistisk og selvoptaget.
Det skal vidst lige siges at jeg kommer fra Glesborg - 15-18 km. fra Grenå (og 5 km. fra Ørum, hvor han boede før), hvor hvor Jon kommer fra... Hvis du kommer til Grenå, og spørg hvad de synes om Jon, har de bestemt ikke samme mening som dig  ... Næsten alle der kender ham, kan ikke lide ham...!
-Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
nissen Ganu |
06-12-2002 21:37 |
|
Jeg Synes Arvil Lavigne Er for Sej!!
Vinterknuz og julekram fra Julenissen - Ganu -  med sin Crazy Dog! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Jule-Julle |
06-12-2002 21:42 |
|
Kam IKKE li Jon, men ok dem der kan. Kan bedre li Avril Lavigne, hun styrer!! Sk8ter boi og complicatet (eller hvorn det staves, hæ hæ) er fede.....
Ka os li Eminem, ka ik så godt li boyband
knus og kram en Heste-Julle i Julehumør Mennesket er frit som fuglen i et bur. Man kan bevæge sig inden for visse grænser. -citat- J. C. Lavater 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
**Nissen&Sofus** |
06-12-2002 21:43 |
|
Hey!!!!
synes jon er lidt lækker!!! hmmmm....MEN AVRIL LAVIGNE STYRER FOR HÅRDT!!!!!! sk8ter boi er fed men elsker nu også 1'eren på hendes cd!!!!Good jul og glædligt nytår!:)
Ønskes du af -*^DomZe^*- & *Sarah&Sofus*;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Funzi |
06-12-2002 21:49 |
|
Hey..
Eminem er okey, især "Cleaning Out My Clothes" eller hvordan det nu staves, normalt hører jeg ik Eminem, men den sang er jeg brændt varm på..!!
KnuzZ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Nancie |
06-12-2002 22:02 |
|
Min musiksmag er monster bred, men kan godt lide Jon.
En fantastisk udstråling og selvtillid(som andre måske vælger at kalde snoppet-hed og blæremås stil;))
Avril Lavigne er også sej, men det er syndt hun er så skavet i sin musikvideo Ska8ter boi.... det er lidt grimt.
Eminem er rigtig fed! Han rapper så fantastisk fedt og Lose your self er pæææn fed(lige som alle de andre er).
Kan rigtig godt lide blød rock, R&B og rap og pop i små potioner. Foresten så er Lifehouse bare det bedste efter min mening. Har Cd´en og den styrer!
Blue(med one love) er også kanon. Elsker det band(og det er jo pop så det klinger) og de kan lave deres musik mere andreledes end andre(efter min mening).
Al magt til dem alle MVH Nancie og TerroristenAL MAGT TIL NANCIE!;D Tjek min hjemmeside HER eller HER!Sælges! Kombisadel; 1100kr Underlag NY!, dressur,spring ell. kombi; 15okr Vinterdækkener NY!flere str; 500kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sofie&cenia |
06-12-2002 22:12 |
|
Jeg ved ikk helt, nogle gange ser han meget sød ud, men andre gange ligner han en flødebolle:-D
Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Eye q Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon Jon
KnuSofie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Hors-girl2002 |
06-12-2002 22:16 |
|
Tak for jeres meninger!!!!!
Qnuz Lærke....
Husk:
Respekter andres meninger og holdninger, så er der større chance for at de vil respektere dine:)
/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Donia (Athos) |
06-12-2002 23:18 |
|
Synes lige vi har diskuteret Jon, men okay.
Jeg er helt klart mest til Eminem. Han er den person i 'De kendtes verden' jeg har allermest respekt for!!
1. Han skriver sine egne ting selv
2. Han har en mening, og har nosser nok til at stå frem med dem
3 Han er jordens bedste far!!
4 Han kom fra ingenting, men kæmpede og fik ALT
5 Han rapper om racisme, verden, og (specielt) USA´s kultur (Jeg kunne komme med SÅ mange eksempler)
6 Han lever ikke sin egen lille drømmeverden, men rapper om aktuelle ting, som er en realitet
Jon er ALT andet end det jeg lige har skrevet om Eminem. Han er en simpel drengerøv, der ikke har gjort en skid for at nå sit mål. Donia, som har en koldblod og som er STOLT af det Tag lige et smut forbi min præsentation og læg en lille hilsen i gæstebogen... Tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Anso! |
07-12-2002 08:58 |
|
Er 100 % enig med Donia...!!!
Eminem er vildt sej...!! Jeg sys bare at sangen "Cleanin Out My Clothes" er så fed.. Det er bare en af mine yndlings sange!!!! Men jeg syntes nu at nogle af hans sange kan være lliiiidt for meget for mig, eller hvordan man nu kan sige det...!!
Jeg syntes ikke engang Jon synger særlig godt..?! Og kan er da ikke særlig pæn.. såå..?? Kan ikke se det fede ham.. Han for jo det HELE lavet.. Han laver næsten ikke en s*** selv!
Avril Lavigne er os rimlig cool! Kan bedst lig den der... Jeg selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder...
Den der "complicatet" eller hva` den nu hedder..?? Den er den bedste hun har lavet syntes jeg!! Knuz Anso  ~Man kan tvinge hesten til truet, men man kan ikke tvinge den til at drikke~
Anzo, medlem af Zebraklubben Husk min Hp: http://www.min-ponze.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*NiZze ZaR* |
07-12-2002 09:54 |
|
Oxo enig med Donia... der er jo faktisk et indlæg længere nede, så ku' du jo have set der hvad vi mente med Jon.. -*Zar* Når du kigger på dine fødder, behøver du bare at beslutte dig for hvilken som er den højre, så kan du være sikker på, at den anden er den venstre. 
Citat: Peter Plys... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
* Nisse -dixie- * |
07-12-2002 11:02 |
|
Jeg har ingen respekt for ham overhovedet..
Sys' Popstars er noget underligt noget, men det er da sjovt nok at se - INDTIL vinderen er fundet. Sys' Jon er herredårlig, Daniel var 10 gange bedre! Men jeg er sgu ligeglad med hvem der vinder, så længe jeg ikke er tvunget til at høre på personen dagen lang.
Jeg har heller ikke noget imod bøsser og lesbiske, da min egen mor er lesbisk. Kan ikke se hvorfor andre folk ikke kan klare det, hvad er det der er så ulækkert ved det?
-dixie- De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting.  Citat: Peter Plys ... Præsentation Hjemmeside Mail ♥ ♥ Glædelig Jul & Godt Nytår! ♥ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
hm.. JON, han er skam ikke græm,, ( ´min mening )..
Syntes han synger skide godt..
Knuz ´mille
Tjek min præstation med masser af nye billeder.:-D{> Min email: mille_10@jubiimail.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Sy's det samme som Lise - vi er søskende, så vi kender nok cirka det samme til ham, fordi vi bor herude. Ydrks, ikke lige min type..!
Har intet imod homoseksuelle og synes at folk burde lade være med at bruge bøsse som skældsord..!
-Sine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
* Nisse -dixie- * |
07-12-2002 12:21 |
|
Er enig med Donia, Eminem styrer!
De bedste er klart: Eminem, P!nk, Robbie Williams og Tim Christensen  Men mest Eminem og Pink.
-dixie- De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting.  Citat: Peter Plys ... Præsentation Hjemmeside Mail ♥ ♥ Glædelig Jul & Godt Nytår! ♥ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Signý |
07-12-2002 15:21 |
|
Jon? ADRK! Så kort kan det gøres, for mit vedkomne.  Til Popstars-konceptet kan jeg kun sige en ting; kys min røv ! (Uhadada nogen slemme ord  )
Hører meget musik; faktisk det meste fra Coldplay til metallika. Sort sol, lifehouse, D-A-D, Nickelback og den slags, står også højt på listen.  Er jeg deprimeret, kan det ske at jeg hører pink - lonely girl.... Den kan jeg nemmerli' relatere rimelig meget til...
:) Knus Katrine og Raketrøven 
Du lever kun én gang, så skal du da for pokker da også nå at bruge ALLE dine penge !
-God jul og godt nytår-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
-og så er der jo dem, der var til fest med ham i fredags og han gik forbi mig flere gange - uuuuhhh... Var ikke overstadigt glad og sprang ikke på ham - man har vel lidt selvrespekt
-Sine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Kylle&Silas |
09-12-2002 22:32 |
|
jo er for dejlig..men er ik besat af ham eller noget..< kender en par stykker der virkelig er det<..
;-DKnus Shila;-D Husk:"den eneste du ka stole 100 % på r DIG SELV.."8-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|