Dit værelser er blevet meget pænere, dog synes jeg også, at alt det på væggene ikke er for kønt 
Anyways, jeg keder mig, så jeg tog også billeder af mit værelse xD

Fra døren, når man kigger til højre.

Jeg ELSKER min seng xD Jeg burde bare rette lagnet, men jeg gider ikke (:

Fra hjørnet ved reolen og det, hvor man så ser mit skrivebord, og noget tøj som rodder xD

Fra hjørnet ved min seng. Jeg mangler at få nogen billeder og et spejl op. Lige nu er det pænt kedeligt xD
Og så lidt blær blær med udsigten fra det lille vindue:

Fra mit andet vindue kan jeg så se vores vinterfold, så det er bare skøøøønt 
Og gud, hvor ser det egentlig klamt ud med træben på min seng, når alt andet er hvidt :L