Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 mit værelse | før&efter.
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 11:46

hej duckiiiiiies :i


jeg har flyttet om på mit værelse, fordi jeg blev træt af min store rumdeler der delte mit værelse op i 2 værelser nærmest.

så nu har jeg flyttet rundt, hvad syntes i er pænest før eller efter?


FØR:

^når man stod i døren og kiggede ind.

^ min seng, før.

^ og mit skrivebord før. og computeren med jhn kørende (y)


NU:

^når man kommer ind af døren, og kigger ligeud.



^ og drejer lidt igen.


smid en kommentar duckiiiies i;'


+ hvis du har billeder af dit værelse, så vis dem lige :D


emmabemma

0
0
Svar på denne tråd
 
 hghghghghh
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 11:52



Synes helt klart det nye er pænere :) Det er mere rummeligt ;) hehe .. det syner større ...





Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 12:27

Selve rummet er pænest nu, men synes væggene var pænere før. Bryder mig ikke om alle de plakater der :-)


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 13:17

Enig, det nye er federe, men ser meega rodet ud med alt det på væggene. Men har selv været igennem sådan en periode hvor man bare ikke måtte kunne se væggen for div. plakater, flag og billeder



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm .......
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 13:24

det er rigtig flot nu, synes også bare der er for meget på væggene ;)





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 13:34

Synes det ganle var meret stilet :) Sorry.


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 blalalal
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 16:04

Dit værelser er blevet meget pænere, dog synes jeg også, at alt det på væggene ikke er for kønt ;D


Anyways, jeg keder mig, så jeg tog også billeder af mit værelse xD



Fra døren, når man kigger til højre.



Jeg ELSKER min seng xD Jeg burde bare rette lagnet, men jeg gider ikke (:



Fra hjørnet ved reolen og det, hvor man så ser mit skrivebord, og noget tøj som rodder xD



Fra hjørnet ved min seng. Jeg mangler at få nogen billeder og et spejl op. Lige nu er det pænt kedeligt xD


Og så lidt blær blær med udsigten fra det lille vindue:



Fra mit andet vindue kan jeg så se vores vinterfold, så det er bare skøøøønt ;D


Og gud, hvor ser det egentlig klamt ud med træben på min seng, når alt andet er hvidt :L



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 jasdhsa
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 16:22

Jeg kunne også bedre lide det gamle. Det nye er også fint nok, men det er ikke pænt med alle de ting på væggene. ;)



bananbrød

holiday : D!


0
0
Svar på denne tråd
 
 overksirft
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 19:00

Det er pænere nu, det har også gjord værelset større , men måske er der lige lidt meget på væggene



© Maria og Anton ©


Skyggen og lyset er godt fordelt,
men menneskets syn er kort,

vi glemmer at tage lyset med

hvor skyggen synes for sort

H. V. Kaalund


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider