Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 navlepircing
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 13:27

Heej ænder :D




- Jeg syntes det er sindsygt flot en med en navle pircing, så nu plager jeg bar min mor på livet løs her hjemme ! haha..



. Men altså nu vil jeg så bar li vide:


- Gør det ondt at få den lavet ?

- Kan man godt ride med den ?



. det var vidst det :D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 man kan
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 13:31

sagtens ride med den uden problemer og nej gør ikk specielt ondt og få lavet.... bar husk at den jo vil være øm noget tid bag efter



hilsen jeanette




part søges til nicolai...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 13:35

Jeg har 2, foroven og forneden i navlen ;) Den nederste syntes jeg gjorde voldsomt ondt at få lavet, den øverste (den de fleste har) gjorde ikke spor ondt :)

Du kan sagtens ride med den, den vil nok bare være en smule øm de første par dage.




- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 13:42

ille-jeanette ♥jeanette og nic: Okaay, hmm . har bar hørt fra mange at det gør sindsygt ondt :)

hehe, men det er vel forskelligt.



Sandra (Beauty Star): okaay :D , mener at jeg ogs vil ha for oven og forneden, sys nemlig at det er mega flot :)


- nogen der har billeder a sin navle pircing?




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 jkfgnfjgjhgnrfg
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 13:43

- Gør det ondt at få den lavet ? altså jeg synes det gjorde

rimelig ondt lige da den blev stukket igennem, men jeg har os meget tyndt og stramt hud der på maven, så måske det var derfor Q:


- Kan man godt ride med den ?

jeg rider dog ikk mere, men jeg ville ikke kunne ride, min var fucker øm lige de første par dage ;D



/Vildrose

nu uden Rain.

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 13:48

Vildrose: Hehe , okaay :D . Ja det er jo rimelig tyndt skindet der :)




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 13:50

Camilla Christensen »Lady«: Så du vil have to?

Her er et billede af mine


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 13:55

jeg ville også helt vildt gerne have sådan én. Men min mor, synes ikke det er nogen god idé. æv.


Sandra: worw, det ser herre fedt ud :B


» Mvh. Frederikke Sadolin.
med ponydyret Santos, min soulmate <3



(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 13:57

Frederikke: Mange tak :)

Camilla: Hvis du skal have lavet to, så vil jeg råde dig til at få dem lavet hver for sig. Ment på den måde, at du får lavet en, og venter til den er helet 100% før du får lavet nummer 2 ;) Det er i hvert fald min erfaring, at det er bedst :)




- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 14:02

sandra: Nemlig . det er li sådan en ! :D

Hehe . Okaay , nu ligger jeg fand*e min mor under pres ! Haha:D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm .......
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 14:25

Sandra: Er den øverste stav ikke en smule lang? :)

Sådan som du har det der, synes ikke det ser fedt ud, men hvis du satte en i den øverste som er ligesom den nederste, tror jeg det kunne ser viiiildt godt ud! ;)


de fleste synes ikke det gør ondt at få lavet, jeg synes det var ubehageligt lige da hun stak den igennem, men bagefter er det, det hele værd! (:





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 14:32

Zig-Zag: Jo den var meget for lang, har også skiftet den nu :) Det er prøvet, det ser bare dumt ud med ens foroven og forneden, synes jeg ..


Har en almindelig stav foroven nu, og en stav med "lynlås" vedhæng forneden nu ;) Desværre er det ikke til at finde stave med vedhæng der passer, da de som regel er 10-12 mm. og jeg skal bruge 6-8 mm :s



- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm .......
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 14:34

Nåh okay ;) Ja det er rigtigt, de er tit lidt lange, hvis der skal være plads til to.





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 19:59

puuh, nu skal jeg bar li ha' taget mig mod til at få den lavet, kunne forestille mig at det gjorde pænt naaaash !:D:D haha .




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:17

Har også en.

Det gjorde ikke sygt ondt at få den lavet. Det er nu to år siden. Er rigtig glad for min :-D

Gav 400 kr. og fik 50 kr. rabat fordi jeg var sød ;D


Tror også jeg vil have en mere :L


..Tanja >>


[L] Nightwishin musiikki on upea! [L]

Nightwish 7/8 2008 !!

Nightwish 28/11 2007 </3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehddd
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:20

Camilla - Jeg synes det gjorde pænt ondt, men jeg har også en i brystvorten, som IKKE gjorde ondt. Overhovedet. Men den i navlen gjorde. Så det er forskelligt, hvordan man opfatter smerte..

Andre siger, at navlen sletter ikke gør ondt, men at den i brystvorten var/er yderst smerte. I mit hovede lige omvendt.


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:24

amanda: Okaay , kunne sq godt forestille mig at det gjorde pæænt ondt :)


- jeg tror ogs det er forskelligt fra person til person. men jeg ved ski ikk helt hvor jeg kan få den lavet henne? ..


- nogle der kender nogle der laver navlepircing i vejle området?`:D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 heheh,d
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:27

Camilla - haha, hvor sjovt jeg er fra vejle, og får lavet mine i vejle :-)

Smykkeriet i vejle, ligger i vestergade. navlen koster 350 u. startssmykke og 400 inkl. startssmykke.


Hehe, ja, men smerten er hurtigt overstået. Det er virkelig ikke slemt, og det hele værd. :-) Skal selv have lavet en imorgen ;-) Labret.


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:29

amanda : ej hvor sjovt :D haha. super super, så ved jeg det :D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheh
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:36

Camilla - ja, i vestergade på venstre side. det e rikke så svært at over se.


Og du skal ikke være bange, smerten var det heeeeeeeeeeele værd. jeg elsker den d:


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:41

Amanda: haha fedt fedt:D:D , det er nemlig meeeega flot :)




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej (:
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:49

Jeg synes det gjorde ondt da jeg fik den lavet - har også en madonna hvor jeg slet ikk synes det gjorde ondt - men det jo forskelligt fra person til person


- Man kan sagtens ride med den - ligger slet ikk mærke til min når jeg rider :)


- Sagde

- Nanna -

Med plet hesten Calico<3

- Verdens mester i at gøre sig beskidt ;b


Rid bedst, rid Dressur hest =D

0
0
Svar på denne tråd
 
 navlepircing
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:54

nanna: Okaay :)f




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:57

man kan jo også sige - det er bare en smerte der skal overståes (:


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:59

Jeg vil råde dig til at tage til Kolding :) Jeg bruger selv Red Crane, og de er super flinke og yderst proffessionelle. Fik min tungepiercing lavet i smykkeriet, og jo de er da også ganske gode, men kan bedre lide Red Crane i Kolding :)
Der koster ALLE piercinger 250,- og du kan ringe både dag og nat, hvis du føler der er noget galt. Super service!


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 21:00

sandra: ej , fedt ! tror jeg vil overveje:D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 21:07

Camilla Christensen »Lady«:

Det syntes jeg i hvert fald at du skulle :) John, som min piercer hedder, er super dygtig, også har han humor :D


Og selvom det måske lyder "billigt" så er servicen virkelig i top!


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 21:10

Sandra - Du kan også ringe til smykkeriet døgnet rundt :-)


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 21:12

sandra: ej. fedt .´hehe . :) .




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm .......
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 21:42

AmandaPanda: hold da op har du allerede en i brystvorten?! o: går ud fra du må være 14, eller fyldt 15 i år. Troede ikke man kunne få lavet en i brystvorten før man var 18, eller havde du tilladelse fra dine forældre?





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 21:51

AmandaPanda: Okay, det vidste jeg ikke :) Jeg syntes bare det hele skulle gå så hurtigt da jeg var derinde :s

Men hun er ganske flink :)


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hyahahaha
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 23:33

Zig-Zag - ligner ik lige en på 14 lige fyldt 15.
Men ja, altså, det da ikke værre end at få tattoo.
Eller i tungen .. ?

Sandra - hehe, ja det selvf. rigitgt. Men jeg bare glad for det så er overstået :P haha


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 23:37
jeg skal også have lavet en her efter sommerferien :D

nøj hvor jeg glæder mig!

» Bianca Hvolbøll (;

_______________________ - Med dressurponyen Maestro

______________:::: ..

___________fando :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 23:39

jeg er så bare en der SLET ikke kan forestille mig at det gør ondt. Jeg tror slet ikke det gør ondt.
God, jeg vil også helt vildt gerne have en, men må ikke s;


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 heej :)
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 14:36

Jeg synes ikek det gjorde ondt at få den lavet . Blev ldit øm i huden, men bare rens den, det hjælper en del :)


I starten red ejg med plaster over piercingen, for at ride bukserne ike skulle få fat i smykket.


Men nu - 1 år efter jeg har fået det - er jeg glad for den, og den genere mig selt ikke .



Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm .......
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 14:50

Amanda: jeg synes da udfra dine billeder, at du ligner en på din alder meget godt, og det er da ikke negativt, at gøre det?


Synes bare det er meget tidligt, at allerede som 14/15 årig at få en piercing i brystvorten. Troede slet ikke man måtte få lavet en, i den alder, da man ikke er færdig udviklet?





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 16:00

hvor i kolding ligger red crane?


Forkselligt udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 19:15

tak for hjæpen alle samm :D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 01:45

håber det er okay jeg liiiige bruger dit indlæg til at spørge om noget d:

- helt ærligt. er smerten ikke bare ligesom at nive sig selv der hvor den skal laves? Jeg kan virkelig overhovedet ikke forestille mig at det gør ondt nemlig.

- hvor lang tid tager det egentlig? d:

God, jeg SKAL bare have lov af min mor! :b


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 16:36

Det gør SLET ikke ondt, og man kan sagtens ride med den! :)




Anna Nadia&Sundance.
once a good girl was bad,it's permanent


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider