Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hovdtøj
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 11:03

hej alle.

jeg kunne så godt tænke mig et nyt hovedtøj.
det skal være med tilbagetræk, sort, og meget gerne med lidt diamant på..

Og hvis man kan så meget gerne med en kæberem som denne: www.hooks.se/butik/ default.asp?sidvarde=D...Width=1440
Der hvor den sidder i en ring..

Er der nogen der har nogle gode idéer til et hovedtøj i str full.. Behøver ikke opfylde kravet om kæberemmen... :)

På forhånd tak.. :)


Chris & Rubin
20/12-07

Rubinen er uslebet, men min!

0
0
Svar på denne tråd
 
 HHHaka
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 11:12

Prøv at gå ind på Hooks. og søg på GOLD MEDAL® DAFNE TRENSE der er et billede af den


Chris & Rubin
20/12-07

Rubinen er uslebet, men min!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 11:14

Hvad med det du selv linker til? :) Det er sort, der er lidt diamanter på, det har den specielle kæberem, så bare ikke tilbagetræk.


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 Annae:
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 11:35

Ja, det er også vildt flot.. jeg er bare mere til tilbagetræk. :) Og så også lidt bredere næsebånden..


Chris & Rubin
20/12-07

Rubinen er uslebet, men min!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilbagetræk ?
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 21:52

Undskyld, jeg er ikke så klog, men hvad betyder "tilbagetræk" ? xD



Min højtelskede Prinse-mand (': <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 21:55

Jeg anede det heller ikke, indtil jeg lige googlede det. :P
Du kender det garanteret, det er når spændet under hagen ligesom går ind i en ring på højre side, før man spænder til venstre side.
Så læderremmen ligesom ligger 'dobbelt'.
Mange bryder sig ikke om det, da det kan spændes meget stramt, og strammer ind lige der hvor kindtænderne er.


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 22:01

der er også mange heste der får sår af det..


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 22:04

Tilbagetræk er super genialt fordi det netop gør så næsebåndet kan give sig lidt. Det skal jo bare spændes som et normalt næsebånd, men hesten får lidt ekstra frihed fordi det giver sig. Og så er det ofte bedre foret (;



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm ....
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 22:42

Et Hubertus CLASSIC trense - rundsyet.


Den er total lækker, har den selv. har haft det i nogle år nu, og det holder bare.


Lik: heri.dk/ product.asp?product=10...b=0&page=1


Det kan osse få hvor det ikke er rundsyet.


Link: heri.dk/ product.asp?product=10...b=0&page=1


OBS: Det er med tilbagetræk



Mvh Jeanett



Rediger billeder så bare sig til ;D


Se et fantastisk menneske: www.nevzorov-haute-ecole.com/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 23:00

Ja, tilbagetræk kan sagtens misbruges, men det håber jeg da ikke nogle herinde gør :)

Synes egentligt tilbagetræk er rigtig fint til mange, da det er bredere end "normale" næsebånd :)


Men ja, jeg husker godt rideskoletiderne, når ridelæreren kom og strammede næsebåndet 4 huller ekstra ind




Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider