jeg har været ret inaktiv på det seneste, men jeg har vist også haft ret travlt. - eller det var mere bare en undskyldning

men jeg har ihvertfald været i berlin med familien, eller det vil sige uden storeøster hun tog til bulgarien på druktur istedet 
men det var en 3 dages tur, hvor vi fik oplevet det vi skulle.
desværre var vi bare ikke op i rigsdagen da der var op til 6 timers ventetid og i tvtårnet da der også var op til 4 timers kø og det gad jeg ikke vente på xD
men til nogle billeder.
(og selvfølgelig løber vores kamera tør for batteri, netop
da vi når brandenburg tor xD)

^Sony centeret
far, mads og jeg xD (lol, mit hår)

igen igen xD far, mor og jeg.

ooomg, jeg syntes det billede er ret nizzle xD

min lillebror der får udleveret et visum eller sådan noget 

mindested 

checkpoint charlie - dame, grimme mig, lillebror, mand.

min lillebror ved der hvor muren stod.
og jeg orker ikke ligge flere ind 