Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 billeder fra Berlin :*
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 22:02

jeg har været ret inaktiv på det seneste, men jeg har vist også haft ret travlt. - eller det var mere bare en undskyldning

men jeg har ihvertfald været i berlin med familien, eller det vil sige uden storeøster hun tog til bulgarien på druktur istedet ;D
men det var en 3 dages tur, hvor vi fik oplevet det vi skulle.
desværre var vi bare ikke op i rigsdagen da der var op til 6 timers ventetid og i tvtårnet da der også var op til 4 timers kø og det gad jeg ikke vente på xD

men til nogle billeder.
(og selvfølgelig løber vores kamera tør for batteri, netop
da vi når brandenburg tor xD)


^Sony centeret ;D far, mads og jeg xD (lol, mit hår)


igen igen xD far, mor og jeg.


ooomg, jeg syntes det billede er ret nizzle xD


min lillebror der får udleveret et visum eller sådan noget ;D


mindested :D


checkpoint charlie - dame, grimme mig, lillebror, mand.


min lillebror ved der hvor muren stod.

og jeg orker ikke ligge flere ind :D


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 olkujyhmntgfbd
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 22:16

der er SÅ optur i Berlin. har været alle de steder med min klasse du nævner + flere xD var i ved east side galleri ? =)


men ser hyggeligt ud !

og man farer seriøst vild nede i det der minde noget som jeg har glemt navnet på xD...holocaust ?


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taking very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 jkjljkjlkjlkjkllkjlkjlkj
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 22:19

ej hvor ser det nice ud i;

hyggelige billeder.


kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 23:05

tak, tak xD

pirat, det var anden gang jeg var der xD (var der i forået 07 med min klasse)
du har helt ret i det er så MEGET optur i Berlin.
jeg tror vi har været ved east side galleri, det siger
mig i hvertfald et eller andet ? xD

holocaust, er vist rigtigt. min lillebror, blev hevet ned
af en vagt fordi han sprang oven på dem for at finde mine forældre xD


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Traum & Cacao
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 23:08

Jeg tager også afsted dertil d. 28, jeg glææææder mig



- med væmli' hilsen Aja!

...irriterende flabet, på den rødhårede måde


"Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler."


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 00:18

Lyder og ser ud som om det var en god tur :) bortset fra det med rigsdagen. Er jeg helt blondi hvis jeg spørger hvad søjan rigsdagen er?


- min mening


FIONABONA

- med part på Kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 rghuyjhgf
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 08:35


Rigsdagen er der hvor deres politkere er vist xD


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeeeeeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 10:45

omg. gud hvor jeg missunder dig.

berlin er fucker fedt. miss that


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 10:54

det ser super fedt ud.
ej hvor høj er du lige ? O;


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 13:15

jeg er 170 deromkring ca. xD


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 13:17

okay (;


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 13:01

Jeg er også lige kommet hjem fra Berlin i dag. xD 2. gang jeg har været der. Simpelthen en dejlig by. Og ja, jeg har set samme ting som dig + flere. :P Starbuck Coffee er bare total love. Deres nye Iceblend frappucino.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfdfsdf
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 13:11

Emilie ej jeg har altid troet du var rigtig lav!



Pernille

i miss you so much

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider