Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder fra Knuthenborg
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 00:10

Jeg var i knuthenborg forleden, i anledning af sommerhus-ferie. ;)
Det var ikke 3 timers kørsel værd, men hyggeligt var det.
Her er lidt billeder:




Æsler er altså bare for kære. :D










Det var godt nok skuffende med tiger-parken. Vi holdt i kø i 40 minutter, og det tog 5 minutter at køre rundt derinde.
























Der var vi vist lige kommet dertil.

Hvis i er med så langt, må i meget gerne kommentere og give fotokritik. :)


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 00:24

fine billeder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 17:49

gode billeder du fik, det var en rigtig god tur! (:



KATHRINE

- dejlige raija


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 21:30

Rigtig gode billeder synes jeg (:

har ikke noget kritik.


- min mening


FIONABONA

- med part på Kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 ewffewfewfw
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 21:32

de er da gode :)



Jeg vil have et æsel! xD



Sagde:

»Line ( LappePude)


Hjemmeside - msn - Bambi


Uden Laban :(

To ponyer sælges, skriv privat bedsked for mere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift;D
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 22:23

Arbejder i Knuthenborg, og forstår ikke det med at i kun var der i 5 min hos tigerne. Min veninde og jeg tog tid i dag, og gennemsnitligt var hver bil derinde i 20-25 min??


Men ellers rigtig fine billeder;D




CHARLOTTE B.

- Med MAZURKA

Alt kan lade sig gøre

Det umulige er bare mere besværligt...



0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 23:28

Forstår heller ikke at i kunne være så hurtigt færdige hos tigerne? Det tager da lang tid at køre den lille park i gemmen?
Syndes selv at Knuthenborg der et fantatisk sted og køre gerne de to timer jeg har der ned. Man oplever dyrene på deres mest naturlige måde, er der noget mere skønt?



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 13:37

Charlotte og Æblemos: Ja, måske er 5 minutter lidt at overdrive. ;) Men det tog ikke lang tid.
Jeg tror også vi var der på en lidt uheldig dag/tidspunkt, de fleste af dyrene sov og var langt væk fra vejen.
Jeg har selv været der flere gange, og syntes da også det er et fedt sted. :)


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider