|
|
| Sære ting? dig? |
|
|
Sidder bare her og stener weekend  Så tænkte jeg på, har I også nogle sære "fobier", eller ting i 'frygter'? Altså udover de normale med edderkopper, højder og sådan?  Jeg er ræd for at snakke i tlf. med fremmede  Jeg skal sidde og overtale mig selv i næsten en halv time, bare for fx. at ringe til lægen, pizzamanden eller generelt til fx. noget langt ude familie jeg aldrig ser osv. Det er SÅ provokerende, og jeg er ved at dø hver gang. Men tja, det nytter jo heller intet ikke at kunne ringe til lægen xD Og så er jeg ikke glad for berøring Det har været meget værre end det er i dag. I dag har jeg intet problem overhovedet med at venner/veninder og familie giver mig knus ect. Men jeg kan ikke ha, hvis fremmede eller personer som går i kategorien 'bekendte' røre mig. Dvs. knuser mig, lægger en arm om mig, holder om mig mm. Det er især udpræget med mænd/fyre/drenge. Don't know why. Har aldrig været ude for noget grimt e.l. Har bare altid "været sådan" (Og har faktisk aldrig sagt det rigtigt højt før) Og så er jeg nok også lige hypokonder til tider  Okay, jeres tur 
..Tanja >> [L] Nightwishin musiikki on upea! [L] Nightwish 7/8 2008 !! Nightwish 28/11 2007 </3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Føder! amen det er da den klammeste skabelse altså FØJ Kan flippe helt ud hvis andre personers tæer rør mig, også selvom de har sokker på osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghnxggjgf |
|
|
Hmm... Jeg har socialfobi, men det er ikke en sær ting... Jeg har også haft den med at skulle ringe til folk Det er jeg vokset fra. Kan ikke lige komme i tanke om noget her i skrivende stund, men jeg vender tilbage, hvis jeg hitter ud af noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Milh: Hahaha xD Fødder åh ja. Er ikke panisk med dem, men jeg elsker dem bestemt heller ikke. De er grimme  Numse: Åh godt, så er der måske håb for mig Eller, du er vist kun nogle år ældre end jeg er. Ah håber jeg kan nå at vokse fra det xD
..Tanja >> [L] Nightwishin musiikki on upea! [L] Nightwish 7/8 2008 !! Nightwish 28/11 2007 </3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Tanja: Jeg er panisk, ad mayne  Men okay, intet slår min fobi for edderkopper. Kan give andre hjertestop ved mine skrig :I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Milh: Godt jeg ikke er det, med alle de fødder er findes  Og ja, min fobi for edderkopper, den er godt nok også syg ;D;D Men den var så 'normal' at have, at jeg ville have dem undladt xD
..Tanja >> [L] Nightwishin musiikki on upea! [L] Nightwish 7/8 2008 !! Nightwish 28/11 2007 </3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Tanja: Også derfor jeg ikke skrev den i første omgang. Men den er altså virkelig bare - nej den er bare over alt andet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsdfsdff |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
13-07-2008 14:30 |
|
Nej jeg tror ikke rigtig jeg har noget? Men jeg kan bare IKKE klare når folk trækker vejret højt eller smasker. Haha jeg kan flippe helt ud over det! Men nej, jeg tror ikke rigtig jeg har noget specielt? 
kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
13-07-2008 14:31 |
|
Det samme som Tanja »Debbie« og MILH..
- med væmli' hilsen Aja! ...irriterende flabet, på den rødhårede måde "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Folk der smasker, grynter, snorker, bøvser, prutter.. jeg ku blive ved! Det nok til jeg mister besindelsen..
Men ellers er der vist ikk noget ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg kan heller ikke lide at snakke i mobil med fremmede, sidder bare i lang tid og samler mod. Og så er jeg panisk ræd for fugle s: jeg er seriøst så bange for den er at det er fobi.
Gitte B. Rahmberg Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg kan IKKE sove på venstre side! Jeg kan godt lide jordbærsyltetøj, bare uden jordbær.. Og jeg elsker alt med tomat, jeg kan bare ikke lide selve tomaten.  Jeg er panisk inden jeg skal ind på springbanen og har mest af alt lyst til at aflyst det hele. Efter jeg har været derinde er jeg helt frisk på flere ture! Jeg kan ikke sidde ved siden af folk der trækker vejret gennem munden.
____________________________ Kia; It's hard to give up the one you never thought you'd leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Fødder, 'menneskelyde' - folk der smasker, bøvser osv. .. men igen, intet slå edderkopperne 
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
The one and only - Arabisk Fuldblod <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sengetøj |
|
|
lavet af satin eller nattøj lavet af dette afskyelige stof. det knitre og er elektrisk. og en masse andet.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Fødder, jeg er panisk! Kan ikke lige se meningen i hvor andre skal røre mig med deres ulækre tæer, det er bare ad! Også selvom der er strømper på :s Idrk!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Banan, æble - klistre mærker. (+ den der som sidder i bikini underdelen, adr ) Edderkopper, men egentlig ikke så underligt. Svært ved at ringe til folk. (Som nogle herinde) - Kan faktisk kun ringe til min tætteste famile uden at være nervøs. xD (mor, far og bror) Bange for uventede normer, roller og grupper. Bange for "fremtiden." og døden. 
;D "Jeg er sgu den mælkesnitte, øh, der venter på dig." [Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Casual |
| Dato:  |
13-07-2008 23:58 |
|
Den med at ringe til folk kender jeg, har den selv. Det er dog blevet MEGET bedre efter jeg fik job, hvor jeg skal snakke med fremmede hele tiden  Jeg har heller aldrig været god til at møde nye mennesker. Den med berøring har jeg faktisk også haft Engang kunne min mor ikke engang røre mig næsten Det er dog gået over. Så længe jeg ikke skal kramme "fremmede" eller folk jeg ikke kender så godt. Edderkopper - Får jeg øje på en, stirrer jeg på den, til en eller anden slår den ihjel - den skal ikke bare udenfor, den skal DØ. Har jeg set en edderkop inden jeg skal sove, er den NØDT til at blive fanget, KAN ikke sove ellers.
Casual ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjfhjgkgfjdghjdfgjgfnhgffgx |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
14-07-2008 00:06 |
|
Jeg bryder mig ikke om folk som siger irreterende lyde. Eksempelvis min lillebror som lå i hans seng og klaprede med hans skabslåge men fødderne i trekvarter omg jeg var ved at slå ham ihjel til sidst. Folk som smasker kan jeg heller ikke klare at høre på.
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala.. |
|
|
Jeg kan virkelig ikke li' dværge Totalt mærkeligt.. Jeg er virkelig bange for dem, de har ikke gjort mig noget som sådan, men ja.. Jeg går gerne en stor omvej for ikke at komme for tæt på, hvis jeg ser dem stå et sted hvor jeg skal forbi.. Virkelig, virkelig mystisk fobi  Og så selvfølgelig, slanger, edderkopper og andre klamme kryb. Adr. 
Det er aldrig hestens fejl - derimod rytterens.
Mvh. Michelle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgfgdgffdgfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
14-07-2008 00:14 |
|
jeg kan heller ikk klare at rører ved viskestykker! uh jeg får helt gåsehus af det :s
kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erheheh |
|
|
Jeg hader at snakke med mennesker jeg ikke kender. Jeg SKAL lære dem at kende først.
Og edderkopper, ad puha.
Mvh Julie.
"Personally I'd have welcomed a dementor attack. A deadly struggle for my soul would have broken the monotony nicely."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Julie - hvordan lærer du dem at kende så, hvis du ikke vil snakke med folk du ikke kender? Ej undskyld, men det lyder lidt sjovt den måde du har formuleret det på. (: Er jeg den eneste der ikke er bange for edderkopper herinde?
Gitte B. Rahmberg Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dfhhhhhdshsdfhgfhs |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
14-07-2008 00:59 |
|
Guddestar - Nej jeg har skam heller ingen frygt for edderkopper så længe de ikke er på størelse med en håndflade 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfsdsfd |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
14-07-2008 01:17 |
|
Jeg er heller ikke bange for edderkopper  bare de ikk er kæmpe med hår haha
kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Casual: Åh, jeg frygter også for, hvis jeg får et job hvor jeg skal tage tlf'en xD Og vildt ö Lige præcis sådan havde jeg det også. Dog ikke med min mor, men med min far. Damn det gik mig på dengang, for hvorfor skulle jeg vige fra min far. Heldigvis er det også blevet meget bedre da jeg arbejdede en del med det engang. REGEL: Edderkopper er AD AD AD AD! 
..Tanja >> [L] Nightwishin musiikki on upea! [L] Nightwish 7/8 2008 !! Nightwish 28/11 2007 </3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålå |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
14-07-2008 15:30 |
|
Frøer! Med edderkopper kan jeg godt sige "Uh, nej, ADDD!!", men så også tage mig sammen til at finde en sko og slå den ihjel. - Men med frøer - puha. Jeg hyyperventilerer (?), bliver svimmel og går fuldstændig i panik. Men hvad f*nden skal man også gøre med frøer, man kan jo ikke bare slå dem med en sko?!!?!?! Yardddk 
Determination to achieve, give you the ability to do it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bam bam |
|
|
edderkopper jeg er helt panisk naa saadan en nasty en sidder og stirrer paa mig!!! froer mine katte elsker at slaebe dem ind og lege med dem og naar de saa skal ud igen spiller de altid doede og naa man saa vil feje dem op hopper de.. begynder at skrige og graeder naesten... skraemte engang livet af min veninde da en hoppede ind af havedoeren og sad og gloede paa mig  vat kan ikke roere ved det uden at faa de sygeste kuldegysninger... ved godt at den sidste er lidt underlig, men har altid haft den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hehe okay (: synes bare at de fleste er rigtig bange for edderkopper ..
Gitte B. Rahmberg Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegerggud |
|
|
Nu skal jeg lige tænke på alt det jeg er panisk overfor .. 
... Jeg kan f.eks ikke sidde helt tæt op af andre, gisp! Så skal jeg hele tiden prøve at være 'ok' , ... Jeg er også nogle gange panisk for at ringe til nogen jeg ikke kender, hvis jeg f.eks ikke har skrevet med dem .. Men har faktisk lært det nu - men kun med dem jeg 'kan lide' , .. ..  Fugle?! Idrk! Jeg hader dem! Hver gang der kommer en fugl, bold, eller et eller andet dukker jeg mig og bare bliver helt panisk - altså, krymper helt sammen? .. :/ Så har jeg også det med hvis man er inde i en butik, hvis nogle lige rører en, jeg bliver så bange ... 
Sara - Springponyen Freja. Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil af sted. R.I.P Min Lille Troldemis ... :'( Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte! ... <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzz |
| Forfatter:  |
ZEBRAEN |
| Dato:  |
14-07-2008 16:36 |
|
Tanja »Debbie«: Har det seriøst på samme måde som dig. nu stammer jeg også så måske er det der gør jeg ikke tør ringe til fremmede eller snakke med fremmede. Jeg bryder mig heller ikke om at andre rører mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
14-07-2008 18:51 |
|
edderkopper og stankelben.  nøøøj jeg hader dem!
» emma. (L) rip tarzan, d. 17/12 - 07.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jnhjbhbvjhbm |
|
|
okay du ved jo hvor vi ens vi er så du ved allerede ejg har tilsluttet mig den med telefonen, eller bare fremmede genneralt xD og at kigge folk i øjnene - har vi også snakket om xD ellers kan jeg ikke komme på noget lige nu ..
LouIse Frandsen "Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taking very seriusly!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
| Forfatter:  |
Frigg (Pan) |
| Dato:  |
16-07-2008 15:14 |
|
Du skrev godt nok "Altså udover de normale med edderkopper, højder og sådan?". Men jeg har sådan en stor frygt for edderkopper. Jeg ved ikke hvorfor, men kan bare ikke klare de der små ottebenet dyr. Jeg bliver hunderæd inde i, stresser mig selv op, og til tider kan også også godt begynde at græde. Hvis den lige pluslig er foran mig, eller jeg for øje på den, 'ved et uhed' begynder jeg at skrige. helt ubevist. Jeg kæmper virkelig for at jeg selv endag kan tage et stykke papir, uden at have skreget eller er tvunget på anden måde, og så bare dræbe den, som andre normale mennesker gør hvis den er en i deres hjem. Jeg er nogenlunde ved at acceptere dem uden for, og lykke edderkopper er heller ikke så slemme mere. Hvis jeg f.eks. er ved at tage en jakke på, og jeg finder ud af at der er en edderkop i den kaster jeg den fra mig, på sammetid med jeg skriger - og det går hurtigt - og så tør jeg ikke rigtig at gå hen til den. Jeg er virkelig panisk for dem. Det er ikke lige som andre "ADDD EN EDDERKOP! ARRG! HAHA". Min far ville have mig til psykolog eller noget andet fordi det var så slemt, på et tidspunkt. For jeg kunne bare sidder og græde og græde, selv om jeg syntes det var ondsvagt at græde over. Nu er jeg ved at kunne håndtere min angst nogle lunde, men jeg er stadig bange for dem, og skal ikke for tæt på. Jeg håber at en dag at kunne acceptere de små sataner bare lidt, bare som normale mennersker. Og jeg syntes virkelig jeg gør en ensats... Det blev lidt langt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Sandpapir : Jeg KAN IKKE røre ved sandpapir . Noget der skraver hen ad min negl : 
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
16-07-2008 19:18 |
|
Fødder -Synes virkelig de er ulækre? Øjne - Synes virkelig bare øjne er klamme. Noget der skraber på min negl, ligemeget hvad. Hmm. Tror det var det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Wow, jeg føler mig unormal - jeg har ingenting, jeg panikker over For mig er edderkopper fascinerende, og har intet problem med højder. Som jer andre brød/bryder jeg mig ikke om at tale i telefon med folk jeg ikke kender, men oftest kun i situationer, hvor der ventes noget af mig - de gange jeg har henvendt mig til folk, når jeg søgte part på en hest osv. For at nævne en enkel ting, som jeg er lidt sær med (ikke en frygt eller fobi, vel at mærke) kan jeg overhovedet ikke holde ud, hvis folk bider negle eller piller i huden på deres fingre sådan så man kan høre det. Lyden får det til at kokse inde i hovedet på mig Eller værre endnu, når en af mine hunde slikker sig på poterne fx, og jeg sidder og snakker med nogen, kan jeg kun tænke på lyden, glemmer hvad jeg er i gang med at sige, og kan slet ikke koncentrere mig før lyden stopper. Nogengange begynder det at værke i mine ben og jeg bliver helt anspændt, hvis de ikke vil holde op... Ret sært.
Z L N D I E En hver afslutning er en ny begyndelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllllllllllllll |
|
|
ljeg er sindsyg bange for sommerfugle!! de er altså mega skræmmende!! hver gang jeg er i zoo, løber jeg nærmest gennem den der "sommerfugle del" xD
Hilsen Line med Gule ! én gang fjordhest, altid fjordhest !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aergsfgh |
|
|
Samme som første del i Zandies svar (: ellers kan jeg bare ikke tage lyden af en kniv der smutter på en tallerken, eller når folk kører deres negle nedad en tavle virkelig uudholdeligt! ! !
RIKKE.A >>Søger gratis part nær 9300 <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fglnfkhfgh |
|
|
jeg er mega forbi for Klovne, dukker og Aber.  Jeg har ikke lyst til at fortælle hvorfor.. 
Hvis det ikke lykkes første gang, er faldskærmsudspring ikke noget for dig! Alt er muligt - undtagen at stå på ski gennem en svingdør! xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|