|
|
| Kan jeg have denne kjole på til 18-års? |
|
|
Hej  Jeg skal til 18-års fødselsdag hos en veninde og ved ikke helt om jeg kan have denne kjole på, eller om den bliver for "fin". Der kommer både venner og familie, venner er dog inviteret til senere. Men hvad mener I - kan jeg have den på, eller skal jeg hellere over i noget med jeans og en pæn top? (jeg undskylder de dårlige billeder)  
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| miaav. |
| Forfatter:  |
Jaller ♣Winzerkind♣ |
| Dato:  |
12-07-2008 23:04 |
|
Nu er jeg altid tilhænger af kjoler og stilletter, så synes slet ikke det er for meget.  Vældig pæn kjole. 
Camilla Jaller - Nu med Winzerkind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommentarer |
|
|
Tak for jeres svar, det er altid rart med en second opinion 
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
12-07-2008 23:14 |
|
Den kan du saaagtens have på 
- med væmli' hilsen Aja! ...irriterende flabet, på den rødhårede måde "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfghjkl |
|
|
Synes sagtens du kan have den på 
Den er forresten rigtig flot! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jegergud |
|
|
Må jeg først have lov at sige, damn! den klæder dig(din krop ) altså virkelig fint  Selvfølgelig kan du have den på (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommentarer |
|
|
Det er jeg glad for at høre, så behøver jeg ikke spekulere mere på det! Tak for alle jeres svar 
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Selvfølgelig, hvorfor skulle du ikke kunne det?
Cikorie - It's a simple fact, that you can't seem to handle me...
Pony sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeeeeeeeej |
|
|
Ja det kan du sagtens! Men ville måske ikke vælge et par alt for fine sko til, som fx stilletter eller lignende  - Super fed kjole i øvrigt! 
Carina - Nu kun med Omira
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bnmbbnkjjhkjh |
|
|
først og fremmest, Fed kjole og derefter vil jeg sige at det kan du sagtens, synes slet ikke det blive rfor fint ! (:
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommentarer |
|
|
Godt, jeg vil overveje det med skoene. Endnu engang tak for kommentarer 
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeej...... |
| Forfatter:  |
helena ♥Helena1996♥ |
| Dato:  |
13-07-2008 18:43 |
|
ja da den kan du da godt have på.. den er vildt flot syns jeg,..
Knuzz´r Helena og Skovsgaards Prins. <3oppe i himlen en stjerne blinker, Sorte der, skinder her.<3 Jubiiiiiii Nu skal jeg snart ride på min dejlige Prins
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdvrn |
| Forfatter:  |
Smukke Casanova Skath ♥dejlige |
| Dato:  |
13-07-2008 19:08 |
|
synes sagtens du kan have den på, den klæder dig rigtig godt og er rigtig sød:D sorte stiletter eller sorte balarinaer kunne være rigtig sødt til:D
ღ Østerlunds Casanova! New Foresr, Ponyen For Alle Rigtige Pony Ryttere. ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjolen til alt |
| Forfatter:  |
Astrid ♥asterix♥ |
| Dato:  |
13-07-2008 19:59 |
|
Det kan du da --- no problem. Den er så floot. Brug den....du kan bruge den til alt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Selvfølgelig kan du have den på (: Den ser rigtig flot ud på dig..
Gitte B. Rahmberg Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommentarer |
|
|
Jeg er rigtig glad for jeres svar Havde faktisk ogå købt den til formålet, men blev efterfølgende lidt i tvivl, om den nu også passede til lejligheden, men det lyder det til, at det ikke burde være noget problem 
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Prøv at spørge et par af de andre der kommer om hvad de tager på. Så kan du få en idé om hvor "fine" de er Jeg spørger altid min veninde Louise, da vi af en eller anden grund ellers tropper op i det samme, eller noget der minder ekstremt meget om hinanden Det er super nedern når nogen kommer hen og spørger om det er meningen vi skal være ens :b Kjolen er rigtif fed, hvor er den fra? 
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| emilie |
|
|
Ja, det kunne da være en idé  Den er fra Vila, så den har såmænd ikke kostet det store 
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Okay. Den er rigtig flot! Dog står jeg ikke lige og skal bruge en kjole til noget pt... 
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålå |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
14-07-2008 15:41 |
|
Den er superflot!Brug den, brug den. Og tag for guds skyld da stiletter på! Stiletter er lækre lige meget om det er til kjole, nederdel eller jeans, men til en 18-års er de bare go  Sort eller sølv ville helt klart være flot til, men hvis du tør, så brug en farve. Det er jeg sikker på ville være super lækkert! (Og farven behøver ikke altid være rød )....
Determination to achieve, give you the ability to do it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nemon... |
|
|
Tak for dit svar Jeg regner nu også med at tage stiletter på, det hører sig næsten til, synes jeg, når nu det er en kjole. Jeg har dog ikke nogle med farve, så de bliver bare sorte 
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
14-07-2008 21:20 |
|
- min mening FIONABONA - med part på Kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Den er så fed. Har godt kigget på den op til flere gange 
KRISTINA OUTZEN .. Med hendes lille stykke himmel; ©©LINSE AUNSBJERG©© Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Der er intet problem i den kjole, syndes den er virkelig pæn. Den kan du sagtens have på
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar..... |
|
|
Godt 
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|