Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 jeg har fødselsdag :D
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 10:19

Idag er jeg 18 år. Hvor er det en mærkelig alder.

Nu er min barndom overstået - hvor er tiden bare gået stærkt.

Nu sidder jeg lidt og ønsker jeg havde leget lidt længere og ventet en smule med at blive voksen.

Børn/unge har så travlt med at vokse op.


Andre der har haft det sådan da de fyldte 18?


Men det er lækkert at kunne komme ind i byen uden snyd + kørekort og sådan nogle ting.


Indtil videre har jeg fået bukser, penge, øreringe, mere tøj + penge til kørekort :)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 10:22

TILLYKKE !!!!


Jeg blir ogs selv 18 om ½ år :P hehe ...


Det lyder som nogle deeejlige gaver ..


Håber du får en riigtig go dag !! Det er jo et smuuukt vejr



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 10:23

Altså sådan havde jeg det ikke da jeg blev 18, jeg var bare glad for at 'kunne få mit eget liv'. Det er skønt at kunne tage i byen uden at skulle være hjemme til 2 eller kl. 3 ..


det lyder som nogle gode gaver (: er du igang med at tage kortet så?


Gitte B. Rahmberg

Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 retertetre
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 10:30

Mathilde: Tusind tak :D det er nu lidt gråt vejr hre hvor jeg er :P


Guddestar: jeg har nu måtte komme hjem lige når jeg har haft lyts det sidste år, så det med eget liv er slet ikke et problem for mig :) Ja de er fine - familien kommer først i morgen. Nej jeg skal lige tage mig sammen :P




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 fdlfddlffdl-
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 10:32

Tillykke med fødselsdagen! :D

Hvordan går et egentlig med Kastan? Er I helt igang igen?


Thea & Ursula

Jeg elsker dig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 ettffss
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 10:35

Ih Tillykke, lille Pernilze!


Hav en dejlig dag...



Louise og Topper <3


Søges:

Springbetonet DV Hoppeføl/plag

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 10:36

Tillykke tillykke :D


Jeg kan godt forestille mig at det må være mærkeligt at fylde 18. Så er man ligesom officielt voksen. Det er lige før at jeg frygter det.


- min mening


FIONABONA

- med part på Kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 10:38

Pernille - min stedfar var dørmand, så det var ikke specielt fedt at gå i gaden, anyways. Nu beskytter min mor mig så også konstant - ret træls ..


Men jeg har løst problemet - jeg flytter bare hjemmefra:p men glæd dig til at komme igang, det er mega hyggeligt at køre bil (: Jeg skal f.eks. på glatbane her kl 14.45 i dag.


Gitte B. Rahmberg

Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 11:06

Tillykke :D

18 er nu en dejlig alder. jeg blev 18 i november, og det er herligt ikke kun at kunne gå til studiefester :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heeeeeeeeeeeeeeeeeej
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 11:13


Stort tilykke til dig! :D Ja det er en underlig fornemmelse at blive 18.. Fra den ene dag til den anden er man "voksen" og man er i følge samfundet klar til en masse ting.


Men det er sgu også en feed fornemmelse! Kan huske den første gang jeg var ude og handle efter jeg fik kørekort. Bare at køre helt selv og ved kassen flasher man sit dankort og siger "på beløbet" ;D Dét var en fed fornemmelse! Så følte man virkelig man var "voksen" :P





Carina

- Nu kun med Omira

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med fødselsdagen
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 11:16

søde Pernille, håber du får en rigtig dejlig dag.


Det er specielt at blive 18, men sætter også nogle tanker i gang. Jeg tænkte faktisk det samme som dig i den forbindelse (det er jo nogle år siden efterhånden )
Men super fedt med kørekort, lovlig indgang i byen osv :-)


Så glæder jeg mig ellers til at se dig her i Århus, og så slipper jeg for at hive fat i dørmændene for at luske dig ind :-D Lad os lige tales ved om en weekend, så må vi ud og gøre byen usikker ;-)


Mvh. Juliette


Ophørsudsalg af rideudstyr, masser af kvalitetsvarer. Kig Her


Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fødselsdag.
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 11:21

Stort tillykke, at fylde 18 er en speciel ting. Der sker så meget lige der. :)


- jeg har selv et år endnu, inden den dag kommer. (:




Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 11:24

Mange gange tillykke, 18 år er et dejligt tal at fylde! ;D




Louise Nørskov

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 11:25

tillykke tillyke.



se at komme igang med kortet så du ikk ender ligesom mig, at få kørekort lige inden fødselsdagen er rund...


jeg havde det ligesom du at, jeg ik kunne tage mig sammen... og der var ik noget mere nedern end at se nogle af


tøserne køre hjem i deres bil, når man selv var hendvist til en time i en ildelugtende bus..


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 11:29

tillykke


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsjhfis
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 11:43

mange gange tillykke :)


uh jeg bliver 18 om 5 dage :) er så spændt, og skal til køreprøve næste mandagen efter :) hehe. glæder mig såå meget.


og at kunne komme ordentligt i byen osv :)


men stort tillykke med de 18 år :)


Tazzi


Safir vil altid elske dig <3


fotografering tilbydes på sjælland

http://www.tazzfoto.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 11:52

tillykke - men kan godt forstå det er ligt underligt :)


kh. lone

m/ Camilla og pt. Jackpot..


stævnerytter distrikt 11/13


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 13:01

Tillykke med dagen.


Jeg tudede hele min 18'års igennem. Det var bare ikke sjovt at blive voksen.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfsfsdfsf
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 13:11

tillykke ;D


kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$

0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend..
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 13:13

Stort tillykke glæder mig til det bliver min tur :)


Ha en rigtig god dag :)


Det var mine ord...


See Somehow I can't forget you..

After all what we've been through


ღ ღ ღ

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 13:15

Tillykke med dagen :) - Gid det var mig som var 18 Meeeeen. Der går lige 2 år og 18 dage



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 13:33

Mange gange tillykke med fødselsdagen :)

Det nu efterhånden 2år siden jeg blev 18, og egentligt var det ikke fordi det var så fedt at bæive "voksen", for pludselig stod jeg med faktisk alt selv af udgifter osv.

Det fede var jo kørekort + trailer kort :)


Hilsen
Annecathrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 15:26

Mange gange tillyke ;D


Jeg bliver også selv 18 til november - så starter på kørekortet i august ;D Det bliver bare lækkert endelig at kunne køre rundt som veninderne ;) + som du selv siger, er det skønt endelig at kunne tage i byen uden snyd


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 15:26

Tillykke



L!ne & Rhapsody

Rhapsody min charmetrold



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 15:36

Tillykke ;D



Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 
 rtretertrrt5
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 13:24

Tusind tak skal i have alle sammen :D Jeg har haft en super god dag igår, og tog i byen med et par veninder, det var rigtig hyggeligt :D . Der kommer gæster om lidt :)


- Sjovt, der er mange der har det lidt som mig, altså at det er skræmmende at blive 18. Troed faktisk bare det var mig der var en tosse. Ligesom Carina B siger, det er jo som om at nu er man bare klar til det hele, fordi man lige er den ene dag ældre?


Thea: Kastan står stille endnu, så kryds fingre for han bliver klar til næste tjek :D


Guddestar: okay, så kan jeg godt følge dig :P


Julli: ja, jeg glæder mig allerede :D Det bliver sjovt, det er jeg helt sikker på. Nu har vi snakket om det så længe, så skal det også blive til noget :D OG mange tak, jeg har haft en rigtig god dag + bytur :)


RosenborgDressage: det er nemlig det jeg er bange for, at jeg aldrig får mig taget sammen :P Og jeg så når at bruge de penge til kørekortet på alt muligt andet pjat. Men det går ikke, jeg må tage mig selv i nakken og få begyndt :)


Annecathrine: står heldigvis selv ikke med flere udgifter en før jeg blev 18 - men det kommer jo efterhånden, så det skal man jo (desværre) vænne sig til.






Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 lkkjæljææk
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 13:44

Stort tillykke med de 18 ! jeg blive 17 om 13 dage && dermed bliver jeg så 18 om 1 år og 13 dage (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 reteert
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 14:21

Krid: lækkert :D så tillykke til dig når du fylder 17 :P der er styr på regnestykket ;)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 miaav.
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 14:26

Mange gange tillykke. :)




Camilla Jaller
- Nu med Winzerkind :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 asasasas
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 15:23

TILLYKKE... Tænk uden nissehuen.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.



Gorba, you will always bee in my heart.

Før Lotte♥Gorba♥


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 15:26

Tillykke med de 18 år :D
Det er bare en fed dag (:


Held og lykke med kørekortet, jeg var heldigvis til køreprøve 2 dage efter jeg blev 18, så var det overstået hehe.. Bestod selvfølgelig :b




- Katrine Clausen


0
0
Svar på denne tråd
 
 wertwerwer
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 15:28

Tusind tak skal i have :D :D


Katrine: ja bare jeg også var så smart ;) Men det er som om alt tager lidt længere tid i min verden :P




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 15:30

Hehe jeg kender det nu godt :)
Jeg har også svært ved at tage mig sammen, og tænker altid det går nok - men nogle gange på man bare tage sig sammen :P






- Katrine Clausen


0
0
Svar på denne tråd
 
 llllll
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 18:15

TILLYKKE


Mvh. Katrine

ALTID GLAD!

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 22:24

tillykke med igår :)


» Mvh. Frederikke Sadolin.
med ponydyret Santos, min soulmate <3



(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke.
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 22:31

Tillykke.


Kunne godt forestille mig at det må være lidt underligt. Er kun 16, så der går lidt tid endnu.

Men rider på mit sidste pony-år, og det er også en underlig følelse. Specielt fordi jeg rider meget pony-games. det er underligt, at det er slut med ponyerne. At det aldrig kommer igen. Kunne forestille mig det er det samme med barndommen, når man bliver 18.


Maiken

Nu uden halvpart!

0
0
Svar på denne tråd
 
 reterterter
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 22:49

Tusind tak :D


Maiken: ja det kan faktisk godt være lidt af det samme - dog stadig 2 meget forskellige ting :P




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider