|
|
| jeg har fødselsdag :D |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
11-07-2008 10:19 |
|
Idag er jeg 18 år. Hvor er det en mærkelig alder. Nu er min barndom overstået - hvor er tiden bare gået stærkt. Nu sidder jeg lidt og ønsker jeg havde leget lidt længere og ventet en smule med at blive voksen. Børn/unge har så travlt med at vokse op. Andre der har haft det sådan da de fyldte 18? Men det er lækkert at kunne komme ind i byen uden snyd + kørekort og sådan nogle ting. Indtil videre har jeg fået bukser, penge, øreringe, mere tøj + penge til kørekort 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
|
|
TILLYKKE !!!!  Jeg blir ogs selv 18 om ½ år hehe ... Det lyder som nogle deeejlige gaver .. Håber du får en riigtig go dag !! Det er jo et smuuukt vejr 
Mathilde Fryba
» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥ They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Altså sådan havde jeg det ikke da jeg blev 18, jeg var bare glad for at 'kunne få mit eget liv'. Det er skønt at kunne tage i byen uden at skulle være hjemme til 2 eller kl. 3 .. det lyder som nogle gode gaver (: er du igang med at tage kortet så?
Gitte B. Rahmberg Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retertetre |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
11-07-2008 10:30 |
|
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdlfddlffdl- |
|
|
Tillykke med fødselsdagen!  Hvordan går et egentlig med Kastan? Er I helt igang igen?
Thea & Ursula Jeg elsker dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
Ih Tillykke, lille Pernilze! Hav en dejlig dag...
Louise og Topper <3 Søges: Springbetonet DV Hoppeføl/plag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
11-07-2008 10:36 |
|
Tillykke tillykke  Jeg kan godt forestille mig at det må være mærkeligt at fylde 18. Så er man ligesom officielt voksen. Det er lige før at jeg frygter det.
- min mening FIONABONA - med part på Kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Pernille - min stedfar var dørmand, så det var ikke specielt fedt at gå i gaden, anyways. Nu beskytter min mor mig så også konstant - ret træls .. Men jeg har løst problemet - jeg flytter bare hjemmefra:p men glæd dig til at komme igang, det er mega hyggeligt at køre bil (: Jeg skal f.eks. på glatbane her kl 14.45 i dag.
Gitte B. Rahmberg Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde |
|
|
Tillykke  18 er nu en dejlig alder. jeg blev 18 i november, og det er herligt ikke kun at kunne gå til studiefester 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeeeeeeeeeeeeeeeej |
|
|
Stort tilykke til dig! Ja det er en underlig fornemmelse at blive 18.. Fra den ene dag til den anden er man "voksen" og man er i følge samfundet klar til en masse ting. Men det er sgu også en feed fornemmelse! Kan huske den første gang jeg var ude og handle efter jeg fik kørekort. Bare at køre helt selv og ved kassen flasher man sit dankort og siger "på beløbet" Dét var en fed fornemmelse! Så følte man virkelig man var "voksen" 
Carina - Nu kun med Omira
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med fødselsdagen |
|
|
søde Pernille, håber du får en rigtig dejlig dag. Det er specielt at blive 18, men sætter også nogle tanker i gang. Jeg tænkte faktisk det samme som dig i den forbindelse (det er jo nogle år siden efterhånden ) Men super fedt med kørekort, lovlig indgang i byen osv  Så glæder jeg mig ellers til at se dig her i Århus, og så slipper jeg for at hive fat i dørmændene for at luske dig ind Lad os lige tales ved om en weekend, så må vi ud og gøre byen usikker 
Mvh. Juliette Ophørsudsalg af rideudstyr, masser af kvalitetsvarer. Kig Her Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fødselsdag. |
|
|
Stort tillykke, at fylde 18 er en speciel ting. Der sker så meget lige der.  - jeg har selv et år endnu, inden den dag kommer. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tillykke |
|
|
tillykke tillyke. se at komme igang med kortet så du ikk ender ligesom mig, at få kørekort lige inden fødselsdagen er rund...  jeg havde det ligesom du at, jeg ik kunne tage mig sammen... og der var ik noget mere nedern end at se nogle af tøserne køre hjem i deres bil, når man selv var hendvist til en time i en ildelugtende bus..
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dsjhfis |
|
|
mange gange tillykke  uh jeg bliver 18 om 5 dage er så spændt, og skal til køreprøve næste mandagen efter hehe. glæder mig såå meget. og at kunne komme ordentligt i byen osv  men stort tillykke med de 18 år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
11-07-2008 11:52 |
|
tillykke - men kan godt forstå det er ligt underligt 
kh. lone m/ Camilla og pt. Jackpot.. stævnerytter distrikt 11/13
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Tillykke med dagen. Jeg tudede hele min 18'års igennem. Det var bare ikke sjovt at blive voksen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfsfsdfsf |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
11-07-2008 13:11 |
|
tillykke 
kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weekend.. |
| Forfatter:  |
Miiig |
| Dato:  |
11-07-2008 13:13 |
|
Stort tillykke glæder mig til det bliver min tur  Ha en rigtig god dag 
Det var mine ord... See Somehow I can't forget you.. After all what we've been through ღ ღ ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Mange gange tillykke med fødselsdagen 
Det nu efterhånden 2år siden jeg blev 18, og egentligt var det ikke fordi det var så fedt at bæive "voksen", for pludselig stod jeg med faktisk alt selv af udgifter osv.
Det fede var jo kørekort + trailer kort 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
11-07-2008 15:26 |
|
Tillykke 
L!ne & Rhapsody Rhapsody min charmetrold ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Tillykke 
Sofie & Cappuccino - Look into my eyes you will se what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtretertrrt5 |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
12-07-2008 13:24 |
|
Tusind tak skal i have alle sammen Jeg har haft en super god dag igår, og tog i byen med et par veninder, det var rigtig hyggeligt . Der kommer gæster om lidt  - Sjovt, der er mange der har det lidt som mig, altså at det er skræmmende at blive 18. Troed faktisk bare det var mig der var en tosse. Ligesom Carina B siger, det er jo som om at nu er man bare klar til det hele, fordi man lige er den ene dag ældre? Thea: Kastan står stille endnu, så kryds fingre for han bliver klar til næste tjek  Guddestar: okay, så kan jeg godt følge dig  Julli: ja, jeg glæder mig allerede Det bliver sjovt, det er jeg helt sikker på. Nu har vi snakket om det så længe, så skal det også blive til noget OG mange tak, jeg har haft en rigtig god dag + bytur  RosenborgDressage: det er nemlig det jeg er bange for, at jeg aldrig får mig taget sammen Og jeg så når at bruge de penge til kørekortet på alt muligt andet pjat. Men det går ikke, jeg må tage mig selv i nakken og få begyndt  Annecathrine: står heldigvis selv ikke med flere udgifter en før jeg blev 18 - men det kommer jo efterhånden, så det skal man jo (desværre) vænne sig til.
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkkjæljææk |
|
|
Stort tillykke med de 18 ! jeg blive 17 om 13 dage && dermed bliver jeg så 18 om 1 år og 13 dage (:
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reteert |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
12-07-2008 14:21 |
|
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| miaav. |
| Forfatter:  |
Jaller ♣Winzerkind♣ |
| Dato:  |
12-07-2008 14:26 |
|
Mange gange tillykke. 
Camilla Jaller - Nu med Winzerkind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asasasas |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
12-07-2008 15:23 |
|
TILLYKKE... Tænk uden nissehuen.
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥ Før Lotte♥Gorba♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Tillykke med de 18 år  Det er bare en fed dag (: Held og lykke med kørekortet, jeg var heldigvis til køreprøve 2 dage efter jeg blev 18, så var det overstået hehe.. Bestod selvfølgelig :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wertwerwer |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
12-07-2008 15:28 |
|
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Hehe jeg kender det nu godt  Jeg har også svært ved at tage mig sammen, og tænker altid det går nok - men nogle gange på man bare tage sig sammen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
12-07-2008 18:15 |
|
TILLYKKE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
12-07-2008 22:24 |
|
tillykke med igår 
» Mvh. Frederikke Sadolin. med ponydyret Santos, min soulmate <3 (se vores hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke. |
|
|
Tillykke.  Kunne godt forestille mig at det må være lidt underligt. Er kun 16, så der går lidt tid endnu. Men rider på mit sidste pony-år, og det er også en underlig følelse. Specielt fordi jeg rider meget pony-games. det er underligt, at det er slut med ponyerne. At det aldrig kommer igen. Kunne forestille mig det er det samme med barndommen, når man bliver 18.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterterter |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
12-07-2008 22:49 |
|
Tusind tak  Maiken: ja det kan faktisk godt være lidt af det samme - dog stadig 2 meget forskellige ting 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|