Godaften ænder
.
Jeg har 2 par ridebukser; Nogle sorte ( som er blevet brune i løbet af årene, VILDT klamt ! ) og et par brune .
Jeg er simpelthen så træt af dem, for de er så kedelige at se på, og så er de heller ikke særlig god kvalitet.
- De er hoffmaier .
Er der nogle af jer der kan anbefale nogle ridebukser ?
Gerne ternet, stribet osv.
Men nogle bukser har en tendens til at få en til at se TYK ud, og da jeg ikke har de mindste lår, vil jeg helst ikke have sådan nogle 
Jeg vil blive glad, hvis i gad at anbefale nogle, og skrev prisen
Eller et link vil være godt 
Fortsat god aften
<3