Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Anbefal ridebukser :D
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 18:53

Godaften ænder :P .


Jeg har 2 par ridebukser; Nogle sorte ( som er blevet brune i løbet af årene, VILDT klamt ! ) og et par brune .


Jeg er simpelthen så træt af dem, for de er så kedelige at se på, og så er de heller ikke særlig god kvalitet.

- De er hoffmaier .


Er der nogle af jer der kan anbefale nogle ridebukser ?

Gerne ternet, stribet osv.


Men nogle bukser har en tendens til at få en til at se TYK ud, og da jeg ikke har de mindste lår, vil jeg helst ikke have sådan nogle :P


Jeg vil blive glad, hvis i gad at anbefale nogle, og skrev prisen :P Eller et link vil være godt :D


Fortsat god aften :P <3



Min højtelskede Prinse-mand (': <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm....
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 19:00

hoffmeier plejer da ellers at være gode?


Men jeg holder mig stadig til Pikeur, love Især en af deres modeller er specielt gode, kan bare ikke huske hvad de hedder. Prisen er omkring 1400. Men man kan være heldig at finde dem på tilbud (: Men de er det helt sikkert værd.



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 jvkchvjfhbvs
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 19:02



Cavallo.

De er dyre, men de er designet til damer og man får derfor en flot figur i dem.

Og så er det bare kvalitet




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 19:02

Jeg elsker Isabell Werth ridebukser , men de er meget dyre og er rimelig svære at finde i DK, så de har vel ikke nogen interesse?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 19:05

tusind tak allesammen :D


Ja, det er utrolig så dyre ridebukser er -.-'

Det er rimelig irriterende ! .


Men jeg har også hørt meget godt om Pikeur og Cavello


Nanna: Ja, det er de også. Mine har holdt i 2 år, men skindet smuldre osv... Og jeg vil gerne have nogle "kvalitets-bukser" , og det synes jeg ikke Hoffmeier er (:



Min højtelskede Prinse-mand (': <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 19:09
Pikeur, pikeur og atter pikeur!

Jeg har dem, og jeg er simpelthen så glad for dem.
- du vil helt sikkert blive glad for at par.

De er virkelig pengene værd!
- held og lykke med jagten ;)



Anna Nadia&Sundance.
once a good girl was bad,it's permanent


0
0
Svar på denne tråd
 
 ridebukser
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:04

ja jeg har også et par hoffmeier og jeg synes heller ikke at de er goe.


skindet er allerede slit på mine, og har ikke engang haft dem i et år.


mit næste køb er også et par pikeur, og en stævnejakke af samme


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 kjhgfdgf
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:11

jeg kan virkelig anbefale at du køber pikeur. Jeg er virkelig glade for mine <3


ASBOEFRIDEEOEGN

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:12

PIKEUR(!)


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalal
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:13

Jeg har Hoffmeier og er utrolig glad for mine :) Synes de er flotte og meget behagelige at ha på :) Men det er jo forskelligt hva man synes.. Synes nu det er god kvalitet :)



Selvfølgelig er pikeur, cavallo osv bedre.. men ogs enormt meget dyrere...



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:23

CacaoTraum; Sejt! Vidste ikke at Isabell Werth Lavede ridebukser! Kan du linke til en side hvor de sælger dem? Det er okay den er udenlandsk -men helst i EU ?


FRIGG+PAN

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:46

Frigg: Jeg har haft held til at finde dem i Tyskland, prøver lige og se.



- med væmli' hilsen Aja!


"Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler."


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anbefal ridebukser :D
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 15:03

Okay, lyder som om at Pikeur bare er mærket man MÅ have :P xD


tusind tak ænder, jeg vil lede efter nogle Pikeur :P


Men er de normale i størrelserne, eller skal man bestille 1 nummer større end man rigtig bruger eller ?


;)



Min højtelskede Prinse-mand (': <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 hgfhgbkhfd
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 15:33



Jeg vil også sige at Hoffmeier er gode til pengene.

Det er de færreste ridebukser til 400,- der holder i mere end et år.



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 Numsefisken:
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 16:01

Ja, du har ret !

De er skam okay og ja de er billige ;)



Min højtelskede Prinse-mand (': <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 villiza
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 16:03

Jeg foretrækker RTS og Pikeur :D!


Mvh. Tine

med dressurponyen Villiza Royal <3.



0
0
Svar på denne tråd
 
 ridebukser
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 20:36

Jeg køber Pikeur eller Kentucky. Kentucky synes jeg, man får smallere lår i, og min erfaring er, at det modsatte sker med RTS.


skrev
Maria,
som holder af
Cashmir Damgård Pablo Casandra Damgård
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider