Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ligegyldigt indlæg :D?
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 13:51

Hej Ænder


Hvad laver i lige Nu ??<3



Sagde Nicoline......


Valhallas Bolero

Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans

Dressur Er Bedst, Spring Er Det Næst

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgdfgdg
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 13:52

Venter på at min veninde tager sin mobil, fordi hun skal hjem til mig (:


kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$

0
0
Svar på denne tråd
 
 blalvaa
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 13:56

Stener msn, jhn og hører musik xD



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:08

Venter på at min mor kommer hjem, og ellers sidder jeg bare ved computeren og JHN xD..


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tidsfordriv.
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:10

Overvejer at finde mine rulleskøjter frem og se, om mit knæ kan holde ud, at jeg ruller en tur med dem. Ellers sidder jeg bare og slapper af - jeg kan hverken cykle, ride med stigbøjler eller gå på trapper for tiden, så det er begrænset, hvad jeg kan lave. :)


Ellers begynder jeg snart dekorere værelset lidt, det trænger til nogle nye plakater og billeder. :D



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 lsaudflskjdf
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:15

Okay,

Jeg sidder bare på mit værelse. Men vil faktisk også hænge nogle plakater op :)


Sagde Nicoline......


Valhallas Bolero

Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans

Dressur Er Bedst, Spring Er Det Næst

0
0
Svar på denne tråd
 
 Villiza
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:17

Sidder bare og kigger lidt hestegalleri, og hn :)

Håber snart min far og bror kommer hjem fra arbejde så vi kan komme ud og kigge på en bærbar =D!


Mvh. Tine

med dressurponyen Villiza Royal <3.


I

love

you

<3








0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:21

er lige kommet hjem fra centren, har været oppe og tage sol

nu sidder jeg bare på jhn og stener pretty much.


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 17:10


Er syg, og ser tour de france med min far ;D



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 17:17

Tjekker lige internettet ud, derefter skal jeg ryde op, spise, og blive gode venner med min familie (uha).


Og så venter der en god bog! Som jeg glæder mig til mmm..

Hvis der bliver tid til det, skal jeg til at lave noget motion - yay! (Har fået liidt mavse )


;D
"Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tidsfordriv :b
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 17:18

Sidder bare og stener foran com'en, og venter på min mad bliver serveret xD . haha :D

Er lige kommet hjem fra gården (:



Min højtelskede Prinse-mand (': <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 17:19

Er lige kommet hjem..


Sidder/ ligger i sofaen og skal til at kigge om der går en fed film i biffen ;)


Og så venter jeg på et par veninder, der kommer til gyser tamtam :D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergdud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 17:31

- Hvad jeg laver?

Jeg har lige lavet min signatur om, men ellers sidder jeg bare og stener - venter måske på en veninde .. :P





Sara


- Springponyen Freja.

Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil af sted.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 21:57

sidder på min mors com. og min kat ligger ovenpå mig og sover.


- min mening


FIONABONA

- med part på Kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdyherydfyrtyhfg
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 21:59

Jeg er lige væltet ind af døren jeg havde været ude ved min venidne og efterfølgende hos hesten og nu sidder jeg bare og stener og spiser müsli



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:20

Har lige spist aftensmad (har været på arbejde og skulle lige tage mig sammen )

Ellers skriver jeg bare med folk og venter på at forældrene kommer hjem.

Overvejer at bage en drømmekage



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfhdfkgkdf
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 13:11

Hvad Vil i være i jeres Næste liv?


Jeg Vil være en Kat, Så vil jeg lave Kungfuuuu Angred På alle folk der kom forbi MURHAHAHAH!!!!


Sagde Nicoline......


Valhallas Bolero

Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans

Dressur Er Bedst, Spring Er Det Næst

0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheh
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 13:16

øhm en leopard.. grrrrrr...


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdlkfjsldfkj
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 13:19

AmandaPanda:

Org hvad er det ikke dem, der løber herre stærkt?

Så er vi i familie. Vis jeg en kat


Sagde Nicoline......


Valhallas Bolero

Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans

Dressur Er Bedst, Spring Er Det Næst

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllll
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 21:13

ser hell's kitchen


Mvh. Katrine

ALTID GLAD!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 21:16

jeg er en glad lille coooooooowboy, fra texas prærie laaaaaaaaaand. Jeg ridder og kaster med laaaaaaaaaaaaaaaasso, det er det jeg aaaaaaaaaaaaaaller bedst kan <3


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 21:24

Jeg vil bare være en delfin


;D
"Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 21:26

Jeg savner min bedste veninde og keder mig (:


Gitte B. Rahmberg

Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsdfsdfdf
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 21:33

en fed okse .hihihihih


kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 01:41

Jeg er sulten (igen) og overvejer at lægge mig til at sove.



- med væmli' hilsen Aja!


"Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler."


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsten :D
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 03:07


Jeg skal tisse, høre musik og stener msn :)



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 gkbjfdkbrgb
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 04:13

CHILLER FOR REAL



/Vildrose

nu uden Rain.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 10:06

Jeg sidder ved min mormor's com



L!ne & Rhapsody

Rhapsody min charmetrold



0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 11:04

Min far er lige kommet hjem fra Thailand, Bangladesh, Kina & Hong Kong og så havde han lige gaver med som jeg har åbnet.


Et stks. Ny ipod og en gucci taske :D


Ellers ser jeg TV


&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider