|
|
| Ligegyldigt indlæg :D? |
|
|
Hej Ænder ♥ Hvad laver i lige Nu ??<3
Sagde Nicoline...... ♥Valhallas Bolero♥ ♥Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans♥ ♥Dressur Er Bedst, Spring Er Det Næst♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfgdg |
| Forfatter:  |
pernille l |
| Dato:  |
08-07-2008 13:52 |
|
Venter på at min veninde tager sin mobil, fordi hun skal hjem til mig (:
kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
08-07-2008 14:08 |
|
Venter på at min mor kommer hjem, og ellers sidder jeg bare ved computeren og JHN xD..
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tidsfordriv. |
|
|
Overvejer at finde mine rulleskøjter frem og se, om mit knæ kan holde ud, at jeg ruller en tur med dem. Ellers sidder jeg bare og slapper af - jeg kan hverken cykle, ride med stigbøjler eller gå på trapper for tiden, så det er begrænset, hvad jeg kan lave.  Ellers begynder jeg snart dekorere værelset lidt, det trænger til nogle nye plakater og billeder. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lsaudflskjdf |
|
|
Okay, Jeg sidder bare på mit værelse. Men vil faktisk også hænge nogle plakater op 
Sagde Nicoline...... ♥Valhallas Bolero♥ ♥Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans♥ ♥Dressur Er Bedst, Spring Er Det Næst♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Villiza |
|
|
Sidder bare og kigger lidt hestegalleri, og hn  Håber snart min far og bror kommer hjem fra arbejde så vi kan komme ud og kigge på en bærbar =D!
Mvh. Tine med dressurponyen Villiza Royal <3. I love you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
er lige kommet hjem fra centren, har været oppe og tage sol  nu sidder jeg bare på jhn og stener pretty much.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmmmmmmmmmm |
|
|
Tjekker lige internettet ud, derefter skal jeg ryde op, spise, og blive gode venner med min familie (uha). Og så venter der en god bog! Som jeg glæder mig til mmm.. Hvis der bliver tid til det, skal jeg til at lave noget motion - yay! (Har fået liidt mavse )
;D "Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig." [Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tidsfordriv :b |
|
|
Sidder bare og stener foran com'en, og venter på min mad bliver serveret xD . haha  Er lige kommet hjem fra gården (:
Min højtelskede Prinse-mand (': <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Er lige kommet hjem.. Sidder/ ligger i sofaen og skal til at kigge om der går en fed film i biffen  Og så venter jeg på et par veninder, der kommer til gyser tamtam 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergdud |
|
|
- Hvad jeg laver? Jeg har lige lavet min signatur om, men ellers sidder jeg bare og stener - venter måske på en veninde .. 
Sara - Springponyen Freja. Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil af sted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
08-07-2008 21:57 |
|
sidder på min mors com. og min kat ligger ovenpå mig og sover.
- min mening FIONABONA - med part på Kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdyherydfyrtyhfg |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
08-07-2008 21:59 |
|
Jeg er lige væltet ind af døren jeg havde været ude ved min venidne og efterfølgende hos hesten og nu sidder jeg bare og stener og spiser müsli
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Har lige spist aftensmad (har været på arbejde og skulle lige tage mig sammen ) Ellers skriver jeg bare med folk og venter på at forældrene kommer hjem. Overvejer at bage en drømmekage 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdfkgkdf |
|
|
Hvad Vil i være i jeres Næste liv? Jeg Vil være en Kat, Så vil jeg lave Kungfuuuu Angred På alle folk der kom forbi MURHAHAHAH!!!!
Sagde Nicoline...... ♥Valhallas Bolero♥ ♥Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans♥ ♥Dressur Er Bedst, Spring Er Det Næst♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheh |
|
|
øhm en leopard.. grrrrrr... 
AMANDA KARLSEN klank efterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdlkfjsldfkj |
|
|
AmandaPanda: Org hvad er det ikke dem, der løber herre stærkt?  Så er vi i familie. Vis jeg en kat 
Sagde Nicoline...... ♥Valhallas Bolero♥ ♥Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans♥ ♥Dressur Er Bedst, Spring Er Det Næst♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jegergud |
|
|
jeg er en glad lille coooooooowboy, fra texas prærie laaaaaaaaaand. Jeg ridder og kaster med laaaaaaaaaaaaaaaasso, det er det jeg aaaaaaaaaaaaaaller bedst kan <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Jeg vil bare være en delfin 
;D "Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig." [Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg savner min bedste veninde og keder mig (:
Gitte B. Rahmberg Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsdfsdfdf |
| Forfatter:  |
pernille l |
| Dato:  |
09-07-2008 21:33 |
|
kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
10-07-2008 01:41 |
|
Jeg er sulten (igen) og overvejer at lægge mig til at sove.
- med væmli' hilsen Aja! "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
10-07-2008 10:06 |
|
Jeg sidder ved min mormor's com 
L!ne & Rhapsody Rhapsody min charmetrold ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjk |
|
|
Min far er lige kommet hjem fra Thailand, Bangladesh, Kina & Hong Kong og så havde han lige gaver med som jeg har åbnet. Et stks. Ny ipod og en gucci taske  Ellers ser jeg TV 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|