Ja, jeg var til kørestævne i Nyvang i søndags.. Med mit NYE superseje kamera ! Haha .. Det var bare VARMT !! . Jeg er ogs blevet rigtig dejligt brun, muhaha
.. Nyvang er forøvrigt et rigtig dejligt sted, med en masse ting at kigge på !! + lækre turister !!
.. Nå men, synes faktisk der kom nogle ret gode billeder ud af det !! Kommentèr meget gerne =D

^^ Lis Petersen

^^ Igen'

^^ Igen Igen =D

^^ Er påvej ud af banen

^^Så er det Sabrina Nielsen, som skal til VM om et par uger !!


Så kommer der bare lidt løst







^^ En sød lille svensk equipage


^^ Og selvfølgelig lidt af verdensmesteren Peter Koux





^^ Et virkelig flot fjordhestefirspand

Tak fordi i kiggede med så langt, og lig da lige en kommentar Hva' ? 