Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Migræne..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 11:08


Nu sidder jeg her med migræne - igen.

Kæmpe hovedpine, enorm trykken over højre øje, hjertebanken, koldsved og så ryster jeg.

Det er så irriterende, specielt når jeg oveni kun nåede at sove i 4 timer inden det kom.


Er der andre der lider af migræne?



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 11:48

Ja. Er så slemt at jeg har været indlagt pga. det.




Louise..

0
0
Svar på denne tråd
 
 swerwerewrwer
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 11:51

Ej hvor træls! :(
God bedring!

Jeg har heldigvis ikke haft det sådan :)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.

Joy Salina & Toscha, savner jer.



0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 13:05

Ja eller de ved det ikke helt, de mente også at det kunne være kronisk hovedpine :s


- Cathrine og Taylor -

Elsker dig

:)

-Mon Cherie-Carisma-Smirnov-

heste.dyregalleri.dk/h...erID=12951

TAYLOR ER TIL SALG

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 13:07

Årh, har ondt af dig


Én gang har jeg haft migræne og hold da op jeg har aldrig før haft SÅ meget hovedpine + kvalme på en gang - HOLD OP man får det dårligt - Ser gerne jeg aldrig mere får migræne.


Casual

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Avv....
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 16:37

Ja, jeg har heldigvis ikke haft i det i halvandet år. :) Sidste gang jeg fik det var det dagen efter juleaften :( surt..


Jeg har fået til sådan en læge agtig noget. og jeg skulle spise helt anderledes og alt sådan noget :s

Før i tiden fik jeg det minimum 2 gange om ugen og nu har jeg det ikke mere :D


Men kender godt smerten :( Når jeg havde de værste tilfælde var jeg også syg dagen efter.. fordi medicinen og migrænene gjorde mig så syg


Pernille
med
Pamelius H

Vinder af Søhøjlandets minicup spring hest 2007

Vejlefjord efterskolen 2008/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 16:41


Louise: Det lyder træls :/


Sissel: Tak :)


Cathrine: Lyder også træls :/


Casual: Præcis! Det er så træls :)





»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 17:07

Tazz : Ja, jeg får det rigtig tit faktisk.

Jeg kan ikke tænke klart, ikke klare den mindste lyd, bliver svimmel, og kan ikke se ordentligt.



Louise..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 18:18

Lyder godt nok træls.


Jeg fik engang nåede i skolen, som vi ikke ved, om det var et migræne anfald.


Vi sad ved vores bærbare, hvor det startede med, at jeg så en masse sorte pletter for øjnene, som gjorde, jeg slet ikke kunne læse, hvad der stod :/

Derefter begyndte det at gøre ondt i øjnene + jeg fik vildt ondt i hovedet. Blev nødt til at gå hjem - min lærer var vildt bekymret :P hehe .


Har heldigvis ikke prøvet det siden, men oplever nogen gange, at det trykker i mine øjne + får ondt i hovedet.



Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 00:06


Pernille: Hold da op! 2 gange om ugen :s godt det er gået over :)


Louise: Det er rigtig træls, det med lydene - det kender jeg godt!


Mia: Det lyder ret voldsomt :s



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Migræne.
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 21:18

Jeg lider også af migræne, den smerte man oplever, kan ikke beskrives!


Jeg får milde migræneanfald et par gange om måneden, og mindst ét kraftigt migræneanfald - Det hænger sammen med min menstruationscyklus, så jeg kan nogenlunde forudsige, hvornår anfaldene kommer.


Når jeg har et kraftigt anfald skal jeg kaste op, bare jeg tænker på at skulle gøre noget - Det er seriøst mega belastende.


Så jeg føler med dig, og ved hvordan du har det!


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 22:39


Stina: Hvor træls for dig! :s



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hejeh
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 23:09

efter at jeg slog hoved ind i en betonmur, har jeg haft det siden. og har enda oplevet at få det på min fødselsdag, og næsten altid i en tysk time, ret mærkeligt d:


Men har ikke haft et anfald i snart 2 år, men havde før rigtigt tit ondt i hoved, og hvis man har det, kan det godt hænge sammen med migræne, hvis jeg for et anfald, er det forskelligt hvor dårlig jeg bliver, men for mig kommer der altid flimmer for øjnene, nogle gange mere end andre. og det føltes som om nogen hamre på min pande. jeg får akupunktur, og det tager toppen af smerten.

Men nu er det meget meget sjældent at jeg har ondt i hoved, og tror de 2 ting hænger sammen, for før kunne jeg gå med ondt i hoved hver dag !


:) .




I am what i am, and i mean what i mean !


DM i kvadrille
Vilhelmsborg 2008 :D!



Jamir den dejlige hest :) <3

Lundby efterskole 08/09 :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 05:14


Simone: Jeg forstår det ikke rigtig? :D Men det lyder da træls? :)



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider