efter at jeg slog hoved ind i en betonmur, har jeg haft det siden. og har enda oplevet at få det på min fødselsdag, og næsten altid i en tysk time, ret mærkeligt d:
Men har ikke haft et anfald i snart 2 år, men havde før rigtigt tit ondt i hoved, og hvis man har det, kan det godt hænge sammen med migræne, hvis jeg for et anfald, er det forskelligt hvor dårlig jeg bliver, men for mig kommer der altid flimmer for øjnene, nogle gange mere end andre. og det føltes som om nogen hamre på min pande. jeg får akupunktur, og det tager toppen af smerten.
Men nu er det meget meget sjældent at jeg har ondt i hoved, og tror de 2 ting hænger sammen, for før kunne jeg gå med ondt i hoved hver dag !
:) .