|
|
| Yndlingstyggegummi? |
|
|
Hej ænder (;
Eftersom jeg har spist RIGTIG meget tyggegummi i dag, vil jeg da lige høre hvad jeres yndlingstyggegummi er? Mit er; Mentos Wintergreen & mentos lime (L) jeg æææææælsker det!
Sofie & Cappuccino - Look into my eyes you will se what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
07-07-2008 20:52 |
|
 Ynglingzzzz<3
- min mening FIONABONA - med part på Kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| blalba |
|
|
Hubbabubba med æble smag <3 Det hedder faktisk Bubblelicious nu, men Hubbabubba lyder bedst :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
07-07-2008 22:04 |
|
Samme som Fionabona 
- med væmli' hilsen Aja! "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Fionabona & Aja: Den må også komme med på farvoritten! Nøj, den er god! (;
Sofie & Cappuccino - Look into my eyes you will se what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdasdfsdfsdf |
|
|
Samme som Fiona Sidder faktisk op tygger på det nu, og har 22 stykker tilbage, yaaay 
Sissel aka Tiss Med Jackie.
Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tyggegummi |
|
|
Det er Stimorol med det der snask inden i  Muuuums 
Min højtelskede Prinse-mand (': <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumu bummelum bum bum |
| Forfatter:  |
Siiz ♥Darwin♥ |
| Dato:  |
08-07-2008 11:24 |
|
Mit er helt klart stimorol fusion, med spearmint !! . Det er lækkert !!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgfgdfgdfgdfg |
| Forfatter:  |
pernille l |
| Dato:  |
08-07-2008 12:25 |
|
Lakrids eller grøn smag d: og så et det lidt ligemeget hvad mærke det er x} Men spiser mest det der som Fionabona 
kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
08-07-2008 14:49 |
|
bubblelicius med strawberry 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalaalalal |
|
|
Stimerol "den lysegrønne" : D Aner da ikke hvad den hedder, men den er mums. + den lilla <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Villiza |
|
|
Mentos Wintergreen Og Mentos Fruit, de røde er bedst =D!
Mvh. Tine med dressurponyen Villiza Royal <3. I love you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålå |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
08-07-2008 15:56 |
|
Hubbabubba (??) den røde - er det jordbær? SÅ godt 
Determination to achieve, give you the ability to do it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Epirus |
|
|
Intet slår stimorol! - har stort set altid spearmint, lakrids og senses tropical twist på mig  Og nej - jeg spiser ikke for meget tyggegummi 
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
The one and only - Arabisk Fuldblod <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|