Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Yndlingstyggegummi?
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 19:36

Hej ænder (;

Eftersom jeg har spist RIGTIG meget tyggegummi i dag, vil jeg da lige høre hvad jeres yndlingstyggegummi er?


Mit er; Mentos Wintergreen & mentos lime (L) jeg æææææælsker det!



Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:52


Ynglingzzzz<3


- min mening


FIONABONA

- med part på Kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 qasdfghjk
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:53

Hubba Bubba m. cola smag :D


&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 blalba
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:56

Hubbabubba med æble smag ;D <3 Det hedder faktisk Bubblelicious nu, men Hubbabubba lyder bedst :b



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 22:04

Samme som Fionabona



- med væmli' hilsen Aja!


"Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler."


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 09:26

Fionabona & Aja: Den må også komme med på farvoritten! Nøj, den er god! (;



Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 
 asdasdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 10:44

Samme som Fiona ;D Sidder faktisk op tygger på det nu, og har 22 stykker tilbage, yaaay ;D



Sissel aka Tiss

Med Jackie.

Joy Salina & Toscha, savner jer.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tyggegummi
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 11:17

Det er Stimorol med det der snask inden i :D


Muuuums :D



Min højtelskede Prinse-mand (': <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 bumu bummelum bum bum
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 11:24

Mit er helt klart stimorol fusion, med spearmint !! . Det er lækkert !!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgfgdfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 12:25

Lakrids eller grøn smag d:

og så et det lidt ligemeget hvad mærke det er x}

Men spiser mest det der som Fionabona


kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:49

bubblelicius med strawberry :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalaalalal
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:57

Stimerol "den lysegrønne" : D Aner da ikke hvad den hedder, men den er mums. + den lilla <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Villiza
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 15:01

Mentos Wintergreen Og Mentos Fruit, de røde er bedst =D!


Mvh. Tine

med dressurponyen Villiza Royal <3.


I

love

you

<3








0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålå
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 15:56

Hubbabubba (??) den røde - er det jordbær? SÅ godt



Determination to achieve, give you the ability to do it

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 16:20

Stimorol original eller med spearmint :)


Hilsen
Annecathrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 18:05

Intet slår stimorol!
- har stort set altid spearmint, lakrids og senses tropical twist på mig


Og nej - jeg spiser ikke for meget tyggegummi



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 18:06

Stimorol i alle afskygninger er lige mig ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider