"I love the way" - Gabriel Anthony (er ik sikker på at det er rigitgt stavet, men den kommer hvis du skriver 'i love the way')
"See you again" - Miley Cyrus, omg. det er en sang man ikke lige havde regnet med fra hende, jeg ved godt 'miley cyrus' så tænker man shiiit, men den her er virkelig en sang jeg 'elsker'