Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sange til ipod'en
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 20:50

Jeg er blevet rimlig træt af mine sange på min ipod,

så jeg tænkte på om i kendte nogle gode.


Der må gerne være lidt gang i, og det er lige meget om de er "kendte" eller "ukendte"


bare nogle i selv syntes er gode ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehehehe
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 21:08

"I love the way" - Gabriel Anthony (er ik sikker på at det er rigitgt stavet, men den kommer hvis du skriver 'i love the way')

"See you again" - Miley Cyrus, omg. det er en sang man ikke lige havde regnet med fra hende, jeg ved godt 'miley cyrus' så tænker man shiiit, men den her er virkelig en sang jeg 'elsker'

"Me and U" - ukendt

"Que Lloren" - Ivy Queen

Billie Jean - Michael Jackson.

Beat it - Michael jackson.

Jeg overgiver mig - Christian

Shall we be grateful? - Carpark north

Sometimes - Britney Spears

Violet Hill - Coldplay (yndlings pt.)

Heartbeat - kan ikke huske kunstner


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider