Hej alle, solrige, brune duckies d:
Jeg er lige kommet hjem fra ridelejr i dag, hvor jeg red på Cappu (L)
Da vi så var på stranden, besluttede Jesper (en dreng som nogle gange rider lidt på ham) at trække Cappuccino i vandet, men han trak i næsebåndet (
) i stedet for tøjlen, så #CRASH# og jeg red indianerhest resten af ugen. Han rev lige næsebåpndet og det nederste næsebånd af (;
Det var sgu lidt sjooovt.
Nu skal jeg så kigge efter nyt. I må gerne give forslag, men det må altså helst ikke være alt for dyrt.