Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Han ødelagde mit hovedtøj (;
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 14:15

Hej alle, solrige, brune duckies d:

Jeg er lige kommet hjem fra ridelejr i dag, hvor jeg red på Cappu (L)

Da vi så var på stranden, besluttede Jesper (en dreng som nogle gange rider lidt på ham) at trække Cappuccino i vandet, men han trak i næsebåndet ( ) i stedet for tøjlen, så #CRASH# og jeg red indianerhest resten af ugen. Han rev lige næsebåpndet og det nederste næsebånd af (;

Det var sgu lidt sjooovt.

Nu skal jeg så kigge efter nyt. I må gerne give forslag, men det må altså helst ikke være alt for dyrt.



Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 14:27

VELKOMMEN HJEM MIN SØDE, GARANTERET BRUNE BEDSTE VENINDE (; <33
Wee, jeg savner dig (; <3
forsatan jesper, din idiot


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalala
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 14:40

Jeg har et i str. cob.


Malene.

Snart med ny pony.

Du skal gå igennem Starlight(Caprioana)

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 20:14

Det er da altid en god undskyldning over for sig selv til at købe et nyt hovedetøj :P


Men lyder ret fedt at han bare træk næsebåndet af :P



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 08:41

Surt show :-)

Var det en god ridelejr?

sidste sommer havde jeg også lige købt en helt ny ridehjelm og første gang jeg skulle bruge den ligger jeg den under hegnet også mens jeg sadlede Mikkel op gik Molly hen og bed hul i stoffet!!! rigtig træls så nu er den limet sammen og ligner @!#$ skal snart have ny.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 09:59

Line: Tak tak :)

- det er så typisk jesper!


Malene: Det lyder da godt, men han bruger full, såh :/


TheÆblemos: Hehe, ja, det har du ret i (; Det så ret grinern ud


Team Madsen: Ja, det var så hyggeligt, tak (: Ej, hvor nedern med den hjelm.



Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 10:09

Sofie. Nå okay.


Malene.

Snart med ny pony.

Du skal gå igennem Starlight(Caprioana)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider