Hej ænder.
Er der nogle af jer som skal på Salling Ungdomsefterskole/Jebjerg?
Jeg skal selv i 9.Klasse. fra 2010-2011. Tror jeg nok.
LOTTEPOTTE
-Nu med fantastiske Monique.
-Og ridning på en dejlig Gorba.
♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
Før Lotte♥Gorba♥
En del fra min klasse har gået der omme i år (07/08) og 10-11 stykker skal derom her næste år (08/09) ungdomsskolen ligger ikke særlig langt væk fra mig (Skive ca. 12 km), og den skulle være rigtig god hvis man elsker gymnastik/sport
Marie med Felix Albæk
uden Ceres Mørk
Jeg vil aldrig glemme dig, aldrig
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet