Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 dressur gemacher
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:33

hellow ænder


jeg går og overvejer at købe nogle dressur gemacher, men hvad er forskellen på dem og spring gemacher udover de ser vidt forskellige ud?


ja totalt dumt spørgsmål her fra :P



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 aadaadadad
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:47

Jeg ved det ikke helt. Men beskytter Spring ikke mere end dressur?



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba.


Gorba, you will always bee in my heart.

Før Lotte♥Gorba♥


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:53

lotte: du kan også godt få dressur gemacher med det der plastik på :)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 13:23

Spring beskytter bagsiden hvis hesten skulle træde op i sig selv. Dressur beskytter indersiden hvis hesten skraber sig når den går :b


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 13:41

bowie: tak, tænkte å er det ikk også noget med de også holder ledene varme lege som med bandager ?



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 14:05

Altså, du kan jo købe de dressur gamacher, som går nedom koden :) De støtter sener, led og ja .. beskytter mod slag :)


Sådan nogle har jeg - og det er super godt !!



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 15:46

mathilde: havde også tænkt mig at købe nogen som går ned over koden :)





»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som Bowie siger...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 17:58

Springgamacherne beskytter hvis hesten træder op i sig selv (på pibens bagside) + at den beskytter imod skrab på indersiden af benet, som kommer når hesten er i bevægelse.


Dressurgamachen beskytter kun på indersiden af benet.


Men dressurgamachen ser bedre ud på dressurbanen, end springgamachen gør



-Min mening... I må meget gerne modargumentere hvis det lyster jer.


Hilsen Cathrine


DM-Mester i Mix-Kvadrille 2008.


Lundby Efterskole 08/09


www.123hjemmeside.dk/cathrine-magic

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 19:10

det ved jeg ikke :P


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider