Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Spring på Isabell uden sadel. *Billeder*
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:03

Jah, her for et par dage siden sprang vi lidt uden sadel, da min sadel var blevet låst inde x) Nyd billederne :b


Hih


^^Taber desværre ryggen


^^Fint :b


^^nej nej nej, jeg sidder jo helt ude på nakken :/



^^jeg skal bare ligne en spasser X)


^^hun er fin den lille (:


^^Hahaha mit faze. Kommer desværre til at støtte mig til tøjlerne


^^Hihi


^^Tjaa, meget sødt, eller noget? x)


galop galop


^^endelig ikk løfte fødderne højere end nødvendigt :b


^^microskopisk tripplebarre :b


^^Hih


^^sidder griiimt



^^bagben :b


Også smed vi lige hovedtøjet og tog et par spring uden udstyr, dog ikk så højt :b






Det var alt :b Kommenter, så blir vi glaadee



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:11

hvor ser det hyggeligt ud, du sidder godt nok godt fast uden sadel..




Mie
&& Cavasjo

together forever

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jghljhljllhjghljh
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:18

Fine billeder, dig & Isabell, i er vierkelig et team sammen (Y) hvornår skal du til stævne igen ?

Men det er godt nok flot helt uden udstyr da (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 edfweufuwef
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:20

det er bare total yndlingspony den der


synes det ser mega flot ud når du springer uden sadel!

gal du sidder flot man. og ponyen er bare så så så dejlig som altid :') <3



/Vildrose

nu uden Rain.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heh...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:34

Mie-nix: Ja vi hygger os da (: Hih


Tessa: Tar på ferie nu her, måske Kellerup i slutningen af juli ellers er der sydjysk mesterskab i august og os et par andre distrikt stævner i august. Også er der et par landsstævner i sep. (: Det er min plan indtil videre. haha


Vildrose: Haha :b Tak <3



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 spring på Isabell
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 09:04

Iiih, hvor er hun skøn (:

Og, du sidder godt nok flot uden sadel! Respekt for det :b Håber det var en god dag - det ser sådan ud, både på hest og rytter.


Mette Schønning.


Jeg ved du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør.

Jeg savner dig - glæder mig til at se dig! <3 :/

Du betyder meget.. ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nightwish
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 09:41

Hun er super køn din pony...elsker skimler...


Og ja hold da op hvor er du god til at sidde fast uden en sadel...her kan man da tale om en god balance...


Uden sadel og så springning...det ville jeg ikke turde...hehe...


Mvh Charlotte


Med pipperne

©Olsen og Dråbe©


Igen som passer af

~ Coniston ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hih...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 10:41

Tusind tak begge to (:



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle &chloé <3
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:10

isabell er og bliver jo smuk :) syntes det ser helt vildt godt ud


hvor højt springer i ? :)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 cecilie..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:24

Tak :) Altså på de der billeder vil jeg tror vi springer ca. 1 meter på den røde okse. Normalt (når jeg har sadel på, hæhæ) springer vi op til 120 cm til træning indtil videre. Altså SB :)

Til stævner rider vi MB, men regner med at starte noget MA til sep. :)



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 sikke en lækker
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:24

Sikke en dejlig pony, den har en smuk farve!

Jeg elskede også at ride uden saddel på Yabadoo, man får en meget bedre fornemmelse :) Det er bare skønt, og helt vildt sjovt.






Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle &chloé <3
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:25

okay :) er hun egentlig B pony ?



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heh...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:43

HGlarsen: Jah, det er super dejligt (: Man har meget bedre kontakt til hesten og sårn. Heh (:


cecilie: Jep (:



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 ertertert
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:57

Starter du stævner på den :) ?




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsdfsdsddf
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 15:02

Hvor er det bare fedt :-D
Du sidder enormt flot, og følger godt med, synes det er mega godt gået af at det er uden sadel

Og wow hvor må i bare stole på hinanden, sådan at springe uden udstyr, hvor er det bare godt at se :-)


Iøvrigt rigtig god billeder :-)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.

Joy Salina & Toscha, savner jer.



0
0
Svar på denne tråd
 
 wsedrft
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 18:19

smuk pony :) cool gjort at du alligevel kan holde dig fast. :)


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 18:22

Utrolig smuk pony! Virkelig køn. Og det ser da rigtig godt ud, jeg var faldet af for længst ;)

Det ser ud som om i passer rigtig godt sammen.


- min mening


FIONABONA

- med part på Kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heh...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 19:17

HGlarsen: Ja, det gør jeg (:


Team Toss: Tusind tak for den søde kommentar (:


Cocktail: Tak (:


Fionabona: Hehe, tak :b



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 19:27

Hold da op du må have en god balance? Du sidder super flot på den hest, selv om du ikke har nogen sadel på.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 20:06

Lækkert at se en springpony, der kan springes helt uden noget udstyr Altså at det virker så afballanceret :)

Rigtig flot gået :)

Lækker pony forresten ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 20:57

TheÆblemos: Tak (: Tror ikk jeg har en bedre balance end så mange andre :b Heh


Mia-musen: Hehe, tak (:



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skide flot !
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 21:21

Kæææft det ser godt ud !


Misunder dig helt ! (:



Min højtelskede Prinse-mand (': <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 WOOOOW
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 22:03

Altså helt ærligt... Må jeg være fræk og spørge hvilken slags lim du bruger? Jeg tror ikk jeg kan gallopere og trve uden sadel...


Ranka my little pony...



I will never let you go...



I LOVE you...

0
0
Svar på denne tråd
 
 lahaka
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 01:12

Rigtig gode biller og en helt vildt dejlig pony du har! :p



мεттε ιaяsεη
med Jasmin Ask <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 retertert
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 14:31

Den er super fin :)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 kjlkjlkjlk
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 14:34

LÆKKER Hyp.

Vis du en dag bliver træt af den sender du den bare hjem til mig


Sagde Nicoline......



Valhallas Bolero

Gismo Silk

Buskebjerggårds Lotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heh...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 23:43

Tak allesammen (:



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 ertgswergfg
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 00:06

Hold da op, det ser ud som om,a t du har styr på det ;)


Så godt kan jeg ikke engang sidde med sadel, haha :D (Y)

Super smuk pony!!


hvorfor ser vi ikke billeder af dem noget oftere?


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 11:34

Som alle de andre har sagt!!
MEGA lækker hyp!!!!!!


Er syg med du bare bliver hængende, syndes det er lidt vildt:P

Jeg har problemmer med galopen.. Haha, eller kan odt blive sidene, men sider íkke perfekt:P


Sejt du bare sådan rider uden udstyr, ville jeg aldrig ture!!
Men for man kan gøre det skal man have en hyp som man 100% stoler på..

Min pony er forresten også efter en Odbjerg hingst:P


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak tak
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 18:50

Julie Kronborg; Heh, tak. Åhh, er her ikk så tit mere, så det ikk så tit jeg orkeer til at ligge billeder ind. hahah


Eline: Tusind tak. Heh, jah odbjerg ponyer er super dejlige :)



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 uyootiipip
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 12:03

Det kunne da være jeg snart ville ud og se jer igen og måske lige tage ldit billeder af jer (: jeg savner at være til stævne... nu er det ½ år siden jeg selv red stævne sidst .. ;bb




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 ytytrytr
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 13:29

Super billeder :D


Og virkelig køn pony ! ;D


SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 13:36

Hvor er det dog nogle skønne billeder, man bliver helt i godt humør af at kigge på dem :) Sikke en fantastisk pony du har :)

Skal du ikke til nordthy i august? :)





Nadia Dahl

med

Nørlunds Penny Lane

&

Toftegaardens Silver Sock


- Silver, nu til salg /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:02

Tessa: Det ku da være hyggeligt (: Heh


Nadia: Det er landsstævne ikke? Har godt overvejet det, men det er lidt langt. Heh. Men måske (: Og tak. Heh



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 19:26

Jo, det er det :b - jeg kommer :D





Nadia Dahl

med

Nørlunds Penny Lane

&

Toftegaardens Silver Sock


- Silver, nu til salg /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 19:33

Virkelig vikelig smuk pony !!


I passer super godt sammen ... - og jeg synes du sidder rigtig godt over springene når nu det er uden sadel :) hehe..


Han springer da bare så fint :) thihi ...


Imponerende at du kan springe ham kun i grime .. Det er så behageligt at se på



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 heh...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:13

Nadia: Hvad skal du ride? :D


Mathilde: Tak :D men det er altså en hende. Hehe x) Tak igen..




~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:24

Jeg har ikke meldt til endnu, men det bliver noget MB ;) Det er lidt træls ikke at være klar til MA endnu, for så kan jeg kun ride en klasse om dagen :(





Nadia Dahl

med

Nørlunds Penny Lane

&

Toftegaardens Silver Sock


- Silver, nu til salg /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nadia..
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:26

Hehe, der går ikke nogen LA'er eller hva? Gør der jo nogen gange :D Åhhr, ja, jeg sys MA er høøjt. Haha :b



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:56

Hvis der går LA er det kun som distriktsklasse, og det er der ikke..





Nadia Dahl

med

Nørlunds Penny Lane

&

Toftegaardens Silver Sock


- Silver, nu til salg /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nadia..
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 21:41

Nåh. okay (:



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 oiåiåou
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 22:11

¨Jeps, rigtig hyggeligt (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider