|
|
| Spring på Isabell uden sadel. *Billeder* |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
03-07-2008 23:03 |
|
Jah, her for et par dage siden sprang vi lidt uden sadel, da min sadel var blevet låst inde x) Nyd billederne :b  Hih  ^^Taber desværre ryggen  ^^Fint :b  ^^nej nej nej, jeg sidder jo helt ude på nakken :/   ^^jeg skal bare ligne en spasser X)  ^^hun er fin den lille (:  ^^Hahaha mit faze. Kommer desværre til at støtte mig til tøjlerne  ^^Hihi  ^^Tjaa, meget sødt, eller noget? x)  galop galop  ^^endelig ikk løfte fødderne højere end nødvendigt :b  ^^microskopisk tripplebarre :b  ^^Hih  ^^sidder griiimt   ^^bagben :b Også smed vi lige hovedtøjet og tog et par spring uden udstyr, dog ikk så højt :b     Det var alt :b Kommenter, så blir vi glaadee
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
hvor ser det hyggeligt ud, du sidder godt nok godt fast uden sadel..
Mie && Cavasjo together forever ♥you're simply the best.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jghljhljllhjghljh |
|
|
Fine billeder, dig & Isabell, i er vierkelig et team sammen hvornår skal du til stævne igen ? Men det er godt nok flot helt uden udstyr da (:
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| edfweufuwef |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
03-07-2008 23:20 |
|
det er bare total yndlingspony den der  synes det ser mega flot ud når du springer uden sadel! gal du sidder flot man. og ponyen er bare så så så dejlig som altid :') <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heh... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
03-07-2008 23:34 |
|
Mie-nix: Ja vi hygger os da (: Hih Tessa: Tar på ferie nu her, måske Kellerup i slutningen af juli ellers er der sydjysk mesterskab i august og os et par andre distrikt stævner i august. Også er der et par landsstævner i sep. (: Det er min plan indtil videre. haha Vildrose: Haha :b Tak <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spring på Isabell |
|
|
Iiih, hvor er hun skøn (: Og, du sidder godt nok flot uden sadel! Respekt for det :b Håber det var en god dag - det ser sådan ud, både på hest og rytter.
Mette Schønning. Jeg ved du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør. Jeg savner dig - glæder mig til at se dig! <3 :/ Du betyder meget.. ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Hun er super køn din pony...elsker skimler...  Og ja hold da op hvor er du god til at sidde fast uden en sadel...her kan man da tale om en god balance...  Uden sadel og så springning...det ville jeg ikke turde...hehe... 
Mvh Charlotte Med pipperne ©Olsen og Dråbe© Igen som passer af ~ Coniston ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalle &chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
04-07-2008 12:10 |
|
isabell er og bliver jo smuk syntes det ser helt vildt godt ud  hvor højt springer i ? 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cecilie.. |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
04-07-2008 12:24 |
|
Tak Altså på de der billeder vil jeg tror vi springer ca. 1 meter på den røde okse. Normalt (når jeg har sadel på, hæhæ) springer vi op til 120 cm til træning indtil videre. Altså SB  Til stævner rider vi MB, men regner med at starte noget MA til sep. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke en lækker |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
04-07-2008 12:24 |
|
Sikke en dejlig pony, den har en smuk farve! Jeg elskede også at ride uden saddel på Yabadoo, man får en meget bedre fornemmelse Det er bare skønt, og helt vildt sjovt.
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle &chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
04-07-2008 12:25 |
|
okay er hun egentlig B pony ?
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heh... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
04-07-2008 12:43 |
|
HGlarsen: Jah, det er super dejligt (: Man har meget bedre kontakt til hesten og sårn. Heh (: cecilie: Jep (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertertert |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
04-07-2008 12:57 |
|
Starter du stævner på den ?
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsdfsdsddf |
|
|
Hvor er det bare fedt  Du sidder enormt flot, og følger godt med, synes det er mega godt gået af at det er uden sadel  Og wow hvor må i bare stole på hinanden, sådan at springe uden udstyr, hvor er det bare godt at se  Iøvrigt rigtig god billeder 
Sissel aka Tiss Med Jackie.
Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
04-07-2008 18:22 |
|
Utrolig smuk pony! Virkelig køn. Og det ser da rigtig godt ud, jeg var faldet af for længst  Det ser ud som om i passer rigtig godt sammen.
- min mening FIONABONA - med part på Kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heh... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
04-07-2008 19:17 |
|
HGlarsen: Ja, det gør jeg (: Team Toss: Tusind tak for den søde kommentar (: Cocktail: Tak (: Fionabona: Hehe, tak :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Hold da op du må have en god balance? Du sidder super flot på den hest, selv om du ikke har nogen sadel på.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Lækkert at se en springpony, der kan springes helt uden noget udstyr Altså at det virker så afballanceret  Rigtig flot gået  Lækker pony forresten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
04-07-2008 20:57 |
|
TheÆblemos: Tak (: Tror ikk jeg har en bedre balance end så mange andre :b Heh Mia-musen: Hehe, tak (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skide flot ! |
|
|
Kæææft det ser godt ud ! Misunder dig helt ! (:
Min højtelskede Prinse-mand (': <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WOOOOW |
| Forfatter:  |
Natasja 2 |
| Dato:  |
04-07-2008 22:03 |
|
Altså helt ærligt... Må jeg være fræk og spørge hvilken slags lim du bruger? Jeg tror ikk jeg kan gallopere og trve uden sadel... 
Ranka my little pony... I will never let you go... I LOVE you...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lahaka |
|
|
Rigtig gode biller og en helt vildt dejlig pony du har! :p
мεттε ιaяsεη med Jasmin Ask <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retertert |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
05-07-2008 14:31 |
|
Den er super fin 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjlkjlkjlk |
|
|
LÆKKER Hyp.  Vis du en dag bliver træt af den sender du den bare hjem til mig 
Sagde Nicoline......
♥ Valhallas Bolero♥ ♥ Gismo Silk ♥ ♥ Buskebjerggårds Lotte ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ertgswergfg |
|
|
Hold da op, det ser ud som om,a t du har styr på det  Så godt kan jeg ikke engang sidde med sadel, haha  Super smuk pony!! hvorfor ser vi ikke billeder af dem noget oftere?
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Som alle de andre har sagt!! MEGA lækker hyp!!!!!! Er syg med du bare bliver hængende, syndes det er lidt vildt:P Jeg har problemmer med galopen.. Haha, eller kan odt blive sidene, men sider íkke perfekt:P Sejt du bare sådan rider uden udstyr, ville jeg aldrig ture!! Men for man kan gøre det skal man have en hyp som man 100% stoler på.. Min pony er forresten også efter en Odbjerg hingst:P
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak tak |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
06-07-2008 18:50 |
|
Julie Kronborg; Heh, tak. Åhh, er her ikk så tit mere, så det ikk så tit jeg orkeer til at ligge billeder ind. hahah  Eline: Tusind tak. Heh, jah odbjerg ponyer er super dejlige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uyootiipip |
|
|
Det kunne da være jeg snart ville ud og se jer igen og måske lige tage ldit billeder af jer (: jeg savner at være til stævne... nu er det ½ år siden jeg selv red stævne sidst .. ;bb
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ytytrytr |
|
|
Super billeder  Og virkelig køn pony ! 
SAFIA MASOOD & ARMANI JEANS<33
Domen, du er elsket<3 Sheila, Elsker dig :I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Hvor er det dog nogle skønne billeder, man bliver helt i godt humør af at kigge på dem Sikke en fantastisk pony du har  Skal du ikke til nordthy i august? 
Nadia Dahl med Nørlunds Penny Lane & Toftegaardens Silver Sock - Silver, nu til salg /:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
07-07-2008 17:02 |
|
Tessa: Det ku da være hyggeligt (: Heh Nadia: Det er landsstævne ikke? Har godt overvejet det, men det er lidt langt. Heh. Men måske (: Og tak. Heh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Jo, det er det :b - jeg kommer 
Nadia Dahl med Nørlunds Penny Lane & Toftegaardens Silver Sock - Silver, nu til salg /:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Virkelig vikelig smuk pony !! I passer super godt sammen ... - og jeg synes du sidder rigtig godt over springene når nu det er uden sadel hehe.. Han springer da bare så fint thihi ... Imponerende at du kan springe ham kun i grime .. Det er så behageligt at se på 
Mathilde Fryba
» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥ They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heh... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
07-07-2008 20:13 |
|
Nadia: Hvad skal du ride?  Mathilde: Tak men det er altså en hende. Hehe x) Tak igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Jeg har ikke meldt til endnu, men det bliver noget MB Det er lidt træls ikke at være klar til MA endnu, for så kan jeg kun ride en klasse om dagen 
Nadia Dahl med Nørlunds Penny Lane & Toftegaardens Silver Sock - Silver, nu til salg /:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nadia.. |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
07-07-2008 20:26 |
|
Hehe, der går ikke nogen LA'er eller hva? Gør der jo nogen gange Åhhr, ja, jeg sys MA er høøjt. Haha :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Hvis der går LA er det kun som distriktsklasse, og det er der ikke..
Nadia Dahl med Nørlunds Penny Lane & Toftegaardens Silver Sock - Silver, nu til salg /:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| oiåiåou |
|
|
¨Jeps, rigtig hyggeligt (:
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|