Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hoppeføl igen :D
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 22:52

Idag folede Fyntina endelig, I husker vel billederne af hende herinde for et par måneder siden :P

Men hun har fået et rigtigt fint STORT hoppeføl :)

Lige lidt billeder af pigen:












Desværre ikke lige de bedste billeder af pigen, men det kommer når hun kommer ud :)


Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 22:53

hold op hvor er hun dejlig

.. super fin aftegning



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 22:58

Mange tak ;) Ja den er rigtig fin ;)


Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:03

Hvor er hun bare smuk!!
Hvem er hun efter? :)




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:04

Mange tak :)


Hun er ud af vores Fyntina (Fynt x Pomena) og efter Wan Kahli (FS Bengali x Wanila)


Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:06

Godt valg af hingst, er helt vild med ham.




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfdsffdssfd
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:07

Øjh, hvor er den bare smuk :D
Hold da helt kæft, wauw man ;D



Sissel aka Tiss

Med Jackie.

Joy Salina & Toscha, savner jer.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:31

Takker :)


Tjae, personligt er han ikke en af mine favorithingste :P men eftersom de købte en hoppe a os, der indgik der så to bedækninger ved ham :P den ene er så dette resultat, nr. 2 føl bliver nok ud af vores Sharazath,. men det er ikke helt bestemt endnu :P


Men dette resultat er i hvert fald ikke helt tosset ;)


Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:35

Jeg har selvfølgelig også andre favouriter, men af danske hingste, så er han en af de bedre. ;)
Selv regner jeg med at købe en bedækning af WH Justice til Ja'thopa, engang om nogle år. :D




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:48

Jeg er ret vild med Magnum Psyche og DA Valentino er heller ikk helt tosset :P så er jeg også vild med Alidaar og Gazal Al Shaqab, så Gazal i Aachen for en del år siden, nøj han er smuk.. Der er en del af de udenlandske hingste jeg er vild med :P der er ikke så voldsom mange i Danmark der VIRKELIG imponerer, hvis du forstår, der er mange smukke, men det skal være sådan at det virkelig giver kuldegysninger :D


Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:54

Forstår udemærket godt hvad du mener. :D
Gazal Al Shaqab har jeg også kigget rigtig meget på, men nøj, det er dyrt hvis man skal have en bedækning med ham. 8000 dollars, det er altså mange penge.
Har faktisk været inde på hans hjemmeside hverdag, de sidste par dage.

Glæder mig rigtig meget til at se alle de udenlandske hingste til det internationale show. ;D




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:55

Justice er også en rigtig lækker hingst :)


Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 00:07

Ja regner også med vi tager op og kigger til det internationale show :P


Tænkte på hvor har du fundet ud af prisen henne? altså på Gazal? Marwan, hans søn er nu også smuk, ham så jeg på Vilhemsborg for nogle år siden, det var vist lige da han startede sin showkarriere :P nøj han var flot :)


Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 00:21

Jeg har fundet prisen her:
www.michaelbyattarabians.com/ stallions/gazal_al_shaqab.asp
;)

Der er også andre flotte hingste. :D




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 01:29
Nuurh, hvor er hun dog bare cute <3


KATHRINE

- dejlige raija


0
0
Svar på denne tråd
 
 hoppeføl
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 08:40

Iiih, hvor er hun dejlig :b

Hvad skal hun hedde?


Mette Schønning.


Kærlighed er godt nok besværligt. Jeg ved jo du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør.

Jeg savner dig! <3 :/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 19:50

Mange tak Simone :)


Og også tak til jer andre :)

Mht. til navn har vi et i tankerne, men venter lige emd at offentligøre det til det er blevet godkendt :)


Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 fiiiiiiiiiiiiiin
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 21:23
hvor hun fiiiiin <3



Husk ridehjelmen - den er pænere end kranie brud ;)

Fjordheste er det bedste :)


Elsker dig Asterix <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk!!!
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 12:31

Heej ..


Ej hvor hun dejlig <3 Rigtig smuk !




..Hilsen Ditte..

Føl i 2009

,,Elzker Daisy,,




0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukt føller!
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 12:39

EJH!.. Hun har bare en lækker farve! Og hun ser virkelig flot ud! :)..

Er allerede fan af hende xD.. oO

So beauty?! And cute ;)


Held og Lykke med hende..

Er navnet godkendt snart? oO xD


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 17:50

Hvor er hun dog bare skøn!

Tillykke med hende (:


Falcon har en 2års efter Justice - hun er simpelthen bare det skønneste! ( :



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider