|
|
|
|
| Kaastanjegårdens Fersken |
|
|
hold op hvor er hun dejlig  .. super fin aftegning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Wunderpferd <3 |
|
|
Mange tak  Hun er ud af vores Fyntina (Fynt x Pomena) og efter Wan Kahli (FS Bengali x Wanila)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dsfdsffdssfd |
|
|
Øjh, hvor er den bare smuk  Hold da helt kæft, wauw man 
Sissel aka Tiss Med Jackie.
Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg har selvfølgelig også andre favouriter, men af danske hingste, så er han en af de bedre.  Selv regner jeg med at købe en bedækning af WH Justice til Ja'thopa, engang om nogle år. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Wunderpferd <3 |
|
|
Ja regner også med vi tager op og kigger til det internationale show  Tænkte på hvor har du fundet ud af prisen henne? altså på Gazal? Marwan, hans søn er nu også smuk, ham så jeg på Vilhemsborg for nogle år siden, det var vist lige da han startede sin showkarriere nøj han var flot 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Raija <333 |
| Forfatter:  |
kathrine (kathrineelfort) |
| Dato:  |
04-07-2008 01:29 |
|
Nuurh, hvor er hun dog bare cute <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hoppeføl |
|
|
Iiih, hvor er hun dejlig :b Hvad skal hun hedde?
Mette Schønning. Kærlighed er godt nok besværligt. Jeg ved jo du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør. Jeg savner dig! <3 :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wunderpferd <3 |
|
|
Mange tak Simone  Og også tak til jer andre  Mht. til navn har vi et i tankerne, men venter lige emd at offentligøre det til det er blevet godkendt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fiiiiiiiiiiiiiin |
| Forfatter:  |
Astrid ♥asterix♥ |
| Dato:  |
04-07-2008 21:23 |
|
hvor hun fiiiiin <3
Husk ridehjelmen - den er pænere end kranie brud Fjordheste er det bedste Elsker dig Asterix <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smuk!!! |
| Forfatter:  |
Daisy-Frigg ♣DL♣ |
| Dato:  |
06-07-2008 12:31 |
|
Heej .. Ej hvor hun dejlig <3 Rigtig smuk ! 
..☻Hilsen Ditte☻.. Føl i 2009 ,,♥Elzker Daisy♥,,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smukt føller! |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
06-07-2008 12:39 |
|
EJH!.. Hun har bare en lækker farve! Og hun ser virkelig flot ud! .. Er allerede fan af hende xD.. oO So beauty?! And cute  Held og Lykke med hende.. Er navnet godkendt snart? oO xD
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Hvor er hun dog bare skøn! Tillykke med hende (: Falcon har en 2års efter Justice - hun er simpelthen bare det skønneste! ( :
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
The one and only - Arabisk Fuldblod <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|