Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 hvem husker du?
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 19:58

nu har jeg søgt efter det indlæg, det er blevet slettet. så nu ville jeg beslutte mig for at lave et - hvem husker du - indlæg, eftersom det er ret lang tid siden jeg alligevel har lavet indlæg :)

hvem husker du, og hvorfor? hvis i har en grund.


jeg husker;

*æblet* - gammel aktiv bruger.

Sascha med Nathalie {mener jeg?} - kender hende irl. ;D

Julie Schack - dums'xpart

Kode123 - aktiv bruger, været her i lang tid.

MILH

Rollo - moderator

HG(larsen) - hendes kønne heste.

Jolly Jumper - hénde kan jeg bare huske.

Marie uden Ceres - kender hende nu mest som hende med fjordbollen d:

vildrose - aka "jyl" (: virker flink

Odin - en fra min by, vidst nok?

Numsefisken - er god til at udnytte sine krøller

Kristina Q.larsen {kan ikk huske navnet helt} - flotte linse & gode billeder.

Simi - gode billeder


-og så gik jeg kold ;)





»Mvh.Tine med Domino«

hvad du ikke kan nu, kan du måske senere i livet.


0
0
Svar på denne tråd
 
 de´m jeg husker '.b
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 20:04

NilLine »Veninder« : Super skøn pige <3

Dums : Lavede indlægget.

oo2-Pirat: Søød..

MILH: Virker sød.

Mia Svane: Flot pige.

Hedviglaerke: Farver? xD Forbinder hende bare med mange farver.

Kinderæg (Tror jeg hun hedder xD) : Ann-sofie ':b

Fionabona: -Hedviglaerke ':b

Frk.Krid: Rigtig sød pige <3

NUMSEFISKEN : Navnet?

Rollo: JHN's Muddi

Kristian : Tjaeh.. Mod.





Louise..

0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 20:18

Simi - Så god til at tage billeder :)

Kristina G. Outzen - Også vildt dygtig til det med billeder + linse hendes wunderschöne hest ;)

Michelle Jakobsen - Student

Miasvane - ved ikke

Dums - Navnet minder mig om noget slik :D

Numsefisken - navnet tror jeg

HGlarsen - hendes guldponies

Line Henriksen - Ved ikke

Æblet - Navnet


Guuud jeg har en dårlig hukommelse.. Vidste det godt, men her fik vi det da alle lige bekræftet, meeen kommer på nogle flere ;D


Det var mine ord...


See Somehow I can't forget you..

After all what we've been through


ღ ღ ღ

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen Oo
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 20:44

Kender ingen xD..

Kun dem der er rigtig aktive o.o' Og så mine venner? xD


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frejaminskat<3
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 21:01

Hm, skal se om jeg kan huske det hele , .. :/


Dem jeg husker allermest er;


Maria & Sille: Fordi jeg ELSKER DIG MARIA! (IRL)

Sissel & Jackie: Fordi Sissel er sød & Dejlig! & min mis hedder oss Jackie (IRL)

Numsefisken: Ved faktisk ik hvorfor?

Æblet: Ja, fordi hun er køn og et eller andet mere, :D

Line & Bambi: Fordi de er søde? (IRL)

Nunni: Fordi hun svarer i mine indlæg og hun er sød, :D <3


Så kan jeg ik huske flere? Æh, .. :)


Men Maria - JEG ELSKER DIG! :D <3



Sara
________________

Med Springponyen Freja <'3


&


Med Voltigeringponyen Filur <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 21:07

Josse&Kalle

Freja(amina & Casia)

Josefine andersen

*æblet*

Simi

Chaos

Milan

Kode123

Theis

Gajol

Christine

Sandra(timon)

TheNobody

TheOne

Stinky

Theæblemos

AmandaPanda

Bella

Marie(ceres & felix)

Team Toss

Camilla & fenja


Osv :)


&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 ertertert
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 21:11

Dums: du skrev indlægget :) elsker dem :P

Numsefisken: gammel bruger, super fornuftig :)

Kode123: også gammel bruger :)

Kirstina outzen: min homiiiiie :D

Julli: Woody og hendes andre smukke heste + da vi var oppe ved Wendy og red ture. det var sku fantastisk :)

frk.krid: ved ikke hvorfor :)

Sofiie (eller hvad det nu er :) ): Abdu's nye ejer, monica var min bedste veninde da hun havde abdu.

Gajolen: ved ikke om hun er her mere? Dygtig springrytter :)

Shanie: ved heller ikke om hun er her mere? Kan huske hende fra fighter og de andre fine heste :)

Rollo: kan alle vidst huske :D

tec-zen: fra hendes pinto pony :)

Theis: ååårh ha :P Hun er vidst livstidsbannet nu.

Zazs: havde den fine fjollerbakke mishca (?).

JuliaF: også min homiiie :D

JulieS: også min homiiie :D

MonicaP: gamle bedste veninde :)

Line med Calano: tror hun er inde på det store nu :)



åårh ha, kan en masse flere af de gamle, men kan simpelthen ikk huske dem.





Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 21:28


Katarin: min ridebuddy ;D

oo2-pirat: min yndlingspirat.

hedviglaerke: skrevet meget med hende, mouigino mand.

Fionabona: skrevet med hende, Zurk.

Rikkeevigglad: Med de enorme fødder.

Frk. Krid: Lille Krid ;D

Chaos: Køn, gode billeder.

Æblet: Køn.

Numsefisken: Køn, klipper sit eget hår.

Patricia Jørgensen: God debattør, flotte flotte krøller.

Josephine Andersen: Enormt mange piercinger.

Line med Rhapsody: Msn.

Cecilie med Thor: Msn.

Santana: Man må bande på webhorse ;D

Tazzi: Navnet minder om mit.

Sascha med Nathalie: Det udtales Nathali.

Emma-bb: En af emma'erne.

Emma(Flossy): En af emma'erne.

Julie Kronborg: Køn, går på klank.

Mia Svane: Forbinder med Julie Kronborg.

Louise uden Dilli: Forbinder med Julie Kronborg.

Bianca med maestro: Ikke så aktiv mere.

Frederikke med santos: Forbinder med Bianca.

Emilie Pedersen: Aktiv.

Line Henriksen: Aktiv.

Sara(SaraLfoto): Der har været rigtig meget med hendes heste.

Jux: Jyl&Jux.

Vildrose: Jyl&Jux.

Kode123: Gammel and, ikke så aktiv mere.

Juliette med hingstene: Underligt RS navn, kan ikke stave til det xD

Støjko: Navnet Epirus forvirre mig.

Kanokanokano: Fed personlighed, stædig.

Rollo: Moderator.

Kristian: Moderator.

Rhea: Aktiv.

TheÆblemos: Den der hest hun skulle have i ridning.


Så kan min hjerne heller ikke mere :)



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 21:41

Jeg husker:

Thenobody - kusine
Sandra *team korshøje* - kusine
Kathrine >kathrineelfort<(hedder du ikke det?) - søster
Simi - billeder
Chaos - billeder
Kristina G Outzen - billeder, smukke Linse
Fionabona - Hun er sammen med Hedviglaerke
Hedviglaerke - Hun er sammen med Fionabona
Dums - oprettede det her indlæg
Tazz - Navnet
Tazzi - Navnet, billeder
Zaz (?) - Navnet
Line uden Jumpers etellerandet - navnet
Linea Strøje - rimlig negativ i mange indlæg
MILH - tidligere blondine milh
Støjer - rider araber
TheÆblemos - Grafik, MSN
HG Larsen - billeder tror jeg?
Whatever - navnet
Nunnih eller sådan - ny herinde
SaraL - meget rødt i signatur
Miiig - Navnet
Louise (Mussi) (?) - ved ikke
Drini - har lige lavet indlæg hvor hun havde syet tasker
Rollo - moderator
Kristian - Moderator
Stine (Major) - moderator
Stereodee - ved ikke, er det ikke dig med en masse piercinger?
Numsefisken - navnet
LilleChelle - lidt underlig personlighed
Natalie etellerandet - ved ikke
Emma-bb - ved ikke
en anden Emma - forveksler hende og Emma-bb hele tiden
oo2-Pirat - meget aktiv, kan lide nightwish

Og nu gik jeg i stå.


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 21:52

OG


Mia Svane

Louise uden dilli

MILH

Jux

Jyl




&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 22:05

fionabona - bor på en husbåd, har set den.

hedviglaerke - hvem kan glemme lærgøøøøø?

louise (dilli) - kender mia svane og julie kronborg irl. vist os rhea

mia svane - af samme grund som louise dilli.

miss chanel - hedder vist xxxxx, navnet minder lidt om emma. d: + har part på nynnes sasha & kender pernille l irl.

pernille l - msn + kender miss chanel irl .

lori - kender emma flossy irl, mener jeg.

emma (flossy) - msn + kender lori irl.

fersken - "man spiser ikke ferskener, man rider på dem" :D

frederikke sadolin - virker sød + mirla er så smuk.

bianca (maestro) - MAESTRO! <3

emzelemselamseben - hedder ogs emma d:

chaos - foto, god fotograf.

emilie p - virker sød + msn.

julie kronborg - samme grund som mia & louise.

mia-musen - hendes far er død :'/ + hendes signatur.

cecilie'lalle'clohé - skal også gå på øe :) lavede engang et indlæg om mig xD

tazz - pga. det der Natazzcha d:

nynne >sasha< - miss chanel har/har haft part på hendes hest.

sascha (nathalie) - pga. hendes gamle part.

kathrineelfort - har krøller?

the nobody - rider vist islændere.

the one - var til avril lavigne koncert, som mig. :I

hg larsen - ved ik (:

whatever - WHATEEEEVERRRRHHHH. pga navnet (;

cikorie - køn q:

zasz - køn q:

rollo - moderater.

pia r - diskuterede vist lidt med hende om min banning + moderater.

kristian - moderater

stina (major) - har gået på ranum efterskole, og er moderater.

camila maria - stand up og har gået på ranum efterskole

milh - blondine, eller ikk mere. men engang {:

oo2-pirat - jhns pirat B) farligste.

tanja debbie - venner med oo2-pirat irl.

drini - har mange fregner (:

louise muzze - hendes bedstefar :'s

strøjko - araberhesten.

nadia dahl - rider på hosk d:

polle/zasha/catrine - strøjkos veninde irl + araberheste.

catrine selwyn - SMUKKE SELWYN (L)

simi - fotografering, tror jeg d:

sandra og beauty star - ved ik .

sofie cappuccino - bor ret tæt på mig.

line henriksen - bor ret tæt på mig q:

rhea - ved ikk? smukke heste :)

patricia jørgensen - krøller [:

simone low - køn q;

amandapanda - ved ik? navnet. virker sød d:

kamilla - skulle have gået på klank :i

numsefisken - hendes navn & virker sød.

cecilie thor - ved ikk, hun minder mig om en 'orginal' bruger? (;

rikkeevigglad - MariehønenEvigGlad :D

Kanokanokano - debattør.

anne-sofie dk - mælkesnitte signaturen &:'

frk. krid - jhns laveste rytter, med miiiig :D men nu er jeg vist vokset fra den titel. s: var 149 dengang og nu er jeg 153 såå.

vildrose - en VILD rose xD

jyl - pga. jux

jux - pga jyl :b

kode123 - sjovt navn, kode123 x)

saraL foto - laver rigtig mange indlæg (8 ik ondt ment.

josefine andersen - 'orginal' bruger :P

æblet - redigerede billeder.

tec-zen - teckla er så smuk! (L)

theis - evig bannet tror jeg nok ;)

mie cavasjo - farverig signatur :x


- skal altså se nynne nu, så jeg gider ikk til at skrive flere d:


Emma d:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 22:20

Nu kom jeg i tanke om flere:

Jux - minder om Jyl
Vildrose - Vist nok jyl - minder om jux
Æblet - ved ikke
Emma pedersen - mange emma'er
Mia Svane - hendes navn
Mia-musen - ved ikke
The One - navnet. Kan vist nok lide Tokio hotel
frk krid - navnet
Rikkeevigglad - navnet
Tec-zen - springponyer
Rhea - Dygtig rytter
Patricia Jørgensen - deltager i mange debatter
Hedviglaerke - Navnet, hvorfor er hun her egentligt ikke, var hun ikke kun bannet til d. 1/6?
Sandra og Beauty Star - Beauty Star
Louise uden Dilli - ved ikke
Debbie Tanja etellerandet - oo2-pirat


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 22:25

Jeg husker og jeg kan ikke huske hvorfor:

Dums

Vildrose

Æblet

Rollo

HGLarsen

Kode123

Annae

The One

Rhea

SaraL

Fionabona (staves?)

MIHL
oo2-pirat


Og det var dem jeg kunne huske lige nu - det kommer og går



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhee
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 00:57

I husker ikke mig, øvsa for en bandit I lige lavede der, den bliver ikke glemt






Z L N D I E

En hver afslutning er en ny begyndelse



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 09:56

annae: der er ingen der hedder emma pedersen herinde? der er emilie p :) hvis det er hende du mener d;


Emma d:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 10:49

Chaos - veninde

Regitze med Desiré - venindes veninde

Numsefisken - ikke bange for at stå ved sine holdninger

Whatever - gammel and

Æblet - gammel and

HgLarsen - Yab

oo2-Pirat - Nightwish.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jegergud
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 10:58

Glemte lige nogen, de kom frem igen xD


Æblet - Jeg elsker Æbler, x) Ej, ved ik hvorfor, hende husker jeg bare altid :P

oo2-pirat - Ved faktisk heller ik xD

The Æblemos; Hun er altidaltidaltid sød! :P & sej :)



Sara
________________

Med Springponyen Freja <'3


&


Med Voltigeringponyen Filur <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 11:01

Emma-BB: Sikkert ikke.. Jeg syntes bare der var en der hed persersen.
Emilie Pedersen må det være - sådan en er der vist.


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 t44rterywghser
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 11:45

Louise uden Dilli: Fantastisk veninde (IRL)

Julie Kronborg: Også en helt fantastisk veninde (IRL)

Michelle Jakobsen: Vores samtaler : D Hygger mig med hende.

HGlarsen: Skide køn

Kristina G. Outzen: Linse!

Zazs: Hun har noget nær det flotteste, lange, lyse hår. SUK


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 treeeeeeeeeeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:00

Numsefisken- et meget sjovt billede i hendes profil tror jeg nok !


Rollo: (morder)ator gazzz


julie kronborg- mega pæn


Malle- selv om hun ikke er her mere !


mange andre!


¤Liv¤


Med Dressur & Spring Ponyerne..

Lady & Nana <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:23

jeg husker:
dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig
dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig

dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig
dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig

dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig
dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig

dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig
dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig

og når ja, oså dog


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 c<zxz<x<
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 14:13

Tazz - jeg har kun fire piercinger. hehe.




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 16:20

Epirus ér et svært navn


Emma - Der er ikke noget r i Støjko :b



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 16:23

Støjko: Hvordan skal Epirus udtales? Altså Epi - rus eller e-pi-rus? eller en helt anden måde?

Jeg kan ikke lade være med at kalde dig for strøjko d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 16:26

Emma-BB ; Noo , du huskede mig !


Jeg vil være den ukendte and ' muaha *ninja spark*


;D
"Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 18:41

ultimativ liste:


hedviglaerke - kender hende ude i virkeligheden

line rhapsody - skriver extremt meget med hende paa msn, moedt til H&R 08, rigtigrigtig flinkors

emma b - hed foer emma-bb, skrev meget med lærke, birger er soed, virker flink

emma (flossy) - givet hende masser af kærlighedsraad og extremt aktiv foer hun blev bannet

sissel (team toss) - moedt til H&R 08, har nogle griner videoer paa HG, virker flink

oompa - junker er seeeeej, vil gerne moede hende, virker rigtig flink

mie risti ox - moedt til roskilde dyrskue 08, har saadan et fancyt gult hovedtoej, kan huske at jeg kan tage mine fortænder ud virker flink

stoejko - moedt hende 2 gange, rigtig sjov og flink

polle - moedt hende 2 gange, rigtig sjov og flink

tazz - hun er woody, og hendes kanin spiser nutella

frk. krid - moedt til H&R 08, meget lav

vildrose/jyl - moedt til H&R 08, saa hende paa roskilde dyrskue 08, god fotograf, soegte engang part paa rain

jux - saa hende paa roskidle dyrskue 08, god fotograf


julie kronborg - en del af det der crew

mia svane - en del af det der crew

louise uden dilli - en del af det der crew


brunette milh - lærke har været paa ridelejr med hende og hun kender siri

sascha (natalie) - moedt til H&R 08, virker flink, men lidt mystisk nogle gange

sofie xD - moedt til H&R 08, taler psyko meget jydsk og mega griner

line henriksen - moedt til H&R 08, taler psyko meget jydsk og mega griner

Line Kopp - virker flink

Eline bell - veninder med Line Kopp, var saadan noget blomster-noget engang til fastalavn vistnok

thea med usse - kender mathilde og har gaaet paa rideskolen

chaos - god fotograf

simi - god fotograf og har lige faaet en hest med et fancy navn

bianca (maestro) - moedt til H&R 08 + til roskilde dyrskue 08

frederikke (santos) - moedt til H&R 08 + roskidle dyrskue 08 hvor hun var saadan orange i det

æblet - hun er bare ret sej, ved ikke præcist hvorfor. og hun har nogle najz billeder af sig selv

TheÆblemos - har et gammelt ridehesten junior blad hvor hun er med i

Stina (Major) - moderater, med i et af mine gamle ridehesten junior blade i en artikel omkring en efterskole

AmandaPanda - enghoejsponyclub

Coysen - med væmli hilsen

numsefisken - rigtig flot haar og ogsaa bare generelt ret sej

linea stroejer - synes hun var irriterende flabet foerst, men nu er hun flabet paa en god maade

particia joergensen - flot haar og god debattoer

flavaBC - reggae

stinky - feykir er saa soed

kristina outzen - elsker at se billeder fra hende og Linse

emilie mickey - forveksler med emilie p

emilie p - forveksler med emilie mickey

whatever - ?

cocktail - ?

Ukompliceret - hvad blev der egentlig af hende?

TheOne - ?

Amanda björk - boede vistnok paa bornholm og havde en pony der hed fatancy og soester (tror jeg?) med sandra tímon

Sandra Tímon - soester med amanda björk

Kalloeh med jagt - ikke saa aktiv herinde mere synes jeg? bor i aalborg og virker sjov, men lang tid siden jeg har skrevet med hende

rollo - moderater

camilla maria - set hende + det der anders matthesen

chela - ?

lillechelle - ?

michella - eller saadan noget? forveksler hende med lillechelle

Bella: set IRL, virker flink

SOVSEHUND: straaaange navn

Coysen: virkelig belastende nogle gange


- min mening


FIONABONA

- med part på Kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 19:26

Jeg er rigtig sjov og flink xD Haha, tak sødeste Fiona :b <3


Line: Epirus udtales lige ud af landevejen e-pi-rus, med tryk på pi (; Man kan lidt høre det her video selvom det kommer til at lyde lidt anderledes når man synger xD



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 20:25

husker mig selv


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 20:30

Og jeg var sej nok til at blive husket 2 gange af fionabona.



- med væmli' hilsen Aja!


"Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler."


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 20:31

Strøjko: nååår, okay (;
Damn i synger godt d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 20:32

Line: Der er ikke r i Støjko!!! xD ja, i know Man kan kun høre Catrine da hun stod med kameraet :b



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 20:35

OMG, nu gjorde jeg det igen. Jeg siger ogaå Strøjko, det skrev jeg også i det andet indlæg d: altså en Strøj - ko d: hahaha. Ej okay (;

Jeg ved godt det er uden r d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 14:29

omg ö Jeg er skuffet. jeg er væk i én uge & derfor glemt. (;




Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 15:25

En strøj - ko? xD Hvad fanden er strøj? :b Det giver da mere mening med en støj - ko = en ko der støjer



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 15:37

altså strøjet, så du er en ko der går på strøjet hele tiden (; hahaha. or something d:


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Liv ♥Islænderfjorden og Nordhes
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 23:36

Hvis jeg skal være morder, vil jeg klart ha' den der theme sang fra JAWS, "dum dum dum dum DUUU UUU UUUM" ;-D




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 sfdhfgcfh
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 13:46

Jeg husker;


Linea Støjer - Humoristisk!

Numsefisken - Hendes hår

Æblet - Billeder

Line Rhapsody - MSN

Tazz - Overkørte fødder

Foxie mulle - Sara's søster

SaraL (SaraL Foto) - Syntes hun opretter ret mange ligegyldige indlæg hele tiden.

Louise (Muzze) - Kigger på drenge i et sommerhus.

Annsofie - Går på samme skole som jeg.

TheÆbelmos - Grafik

Emilie Pedersen - Hun har rigtig krøller men glatter hende hår

Emma-bb - Hun rider ikke

Fionabona - Lærke

Hedviglaerke - Fiona

Dums - Indlægs opretter

Camilla Stormont - Stand-up/MSN

Polle - Da poll

Støjko - Hun rider epirus

Rhea - Bestemt (:

Patricia Jørgensen - Krøller

RikkeA - Hedder Rikke

CacaoTraum/Coysen - Virker engang imellem til at være ret snæversynet

Emilie Mickey - Opretter mange indlæg om alt og intet

Emzelemzelamzeben - Stjerne

Cikorie - Dino

Annita med colour - Kasino

HGlarsen - Bliver ved med at huske hende som HGkastan

Rollo - Moderator

Kristian - Moderator

Oompa - Junker

FlavaBC - Reggae

Stinky - Islænder rytter

Simi - Foto

Chaos - Foto

Frk. Krid - MSN

LilleChelle - Engang imellen en værre hidsigprop



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:23

RikkeEvigGlad - Sikke da en ting og blive husket for ;D



Louise..

0
0
Svar på denne tråd
 
 34ytsgxdfgsdfhgfdg
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:08

Louise - ja ikke (:
men det er nu det jeg bla. husker dig for.



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:12

Det staves med g - strøg haha.


Men fair nok så xD



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:21

jeg kan sgu godt mærke jeg ikke er særlig aktiv mere



» KH. Frederikke,

Santos <3

se vores hjemmeside :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 jghjhjhk
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:39

Louise (muzze) super skøn pige (L'

ROllo - moderator

Kristian ^^

Emmaerne xD

Polle tingen - blev totalt sur fordi jeg kom til at sige ddet hvad jeg mente ...

Frederikke & Santos (L) smukke Santos, ++ DM i vilhelmsborg i week (:

støjko - Epirus

Simi - hendes indlæg min hest er blevet stjålet ++ god tila t tage billeder

Lori - ??

Annae - god til at tage billeder

Chaos - billeder

Rike J (æske) - date xD

RikkeEvigGlad - MSN && arto.. jeg er sejere end dig

Aja - Negative indlæg

Chriille - indlæg om bid

Stinky - Hendes signatur akademsik ridekunst ++ hendes udbrud i indlægget om bid

Whatever - rejser meget


SLUT





°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:45

Louise uden dilli: alvorlig dejlig pig' <3333333

Vildrose: same as louise <333333

Julie Kronborg: Hører til louise&mia^

Mia Svane: hører til louise&julie^

Jux: hører til jyl^

Simone-low: for hendes krøller og kønne ansigt

Whatever: ?

Kanokanokano: engang pisse uenige, men nu tænker vi sådan lidt det samme

Støjko: blev engang sammenlignet med Kanokanokano

Dapoll: hører sammen med støjer^

Numsefisk: hendes barnlige dis' til paris hilton

Line uden jump....: hendes kønnekønne ansigt

Sara med den der pony freja: kan ikke tage hende seriøst

Foxie: saras søster^ the same

Frk krid: engang sød men nu virker hun en anelse barnlig

AmandaPanda: my girl <333333333


jeg gik i stå


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:55

frederikke jeg ka godt huske dig <33


kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:55

AnnSofieDK : Jeg har vist titlen som den ukendte and :p


...sagde jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 nhvjdhgvshj
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:57




MILH:

Det er squ synd du er så skide nærtagende ;)




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:58

numse: det sgu synd du har brug for at dis' andre mennesker grundet deres status


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 hdjshgkjfshkj
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:08



MILH:

Det er squ synd du ikke har fattet en skid af hele indlægget :D

Tænk du bliver ved at køre i det, efter jeg har skrevet flere gange at det ikke var for at disse hende. Og hvor har jeg skrevet noget om hendes status? Det er noget du antager oppe i din lille skalle ;)



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 uoytupipuip
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:11

Glemte :


Milh : fordi hun vierkelig er mækrelig :S nej self ikke (: jeg husker dig bare, du er i næsten ALLE indlæg

Numsefisken: dit hår

HGLarsen ( kastan) - curly silver && yabadoo

Pernille l - fodboldspiller




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:11

det hedder sGu*:


men altså, folk der plejer at disse er jo misundelige <3

at vise sådan nogle billeder er da at disse?


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:12

MILH: det er vel bare at lave lidt sjov med kendte folk - når man disser folk så sviner man dem til, hvilket jeg ikke synes hun gør.


...sagde jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jfkdhsgjfdsljw
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:15



MILH:

Ja, og alle sætninger begynder med STORT bogstav ;)



Guddestar:

Endelig en der har fattet det!

Åh, tak.



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:16

numse: GUD! :O

har sgu savnet en ordenlig dansk lære <33333333


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 hdfshgvjfhsbvka
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:22




Hvorfor dog, du ynder jo selv pænt at rette ;)



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:24

Måske havde jeg slet ikke behøvet at komme tilbage hertil - det ser ud til at alting ender i mudderkasteri...også uden min indblanding?



- med væmli' hilsen Aja!


"Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler."


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:31

numse: ælzker simpelthen at rette folk


aja: jo selvfølgelig var du da nød til at komme tilbage <333


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 jfkdshgjshfdl
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:40


Ja, det må du jo gøre.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:42

MILH: Var det ironisk?

- omg, du er svær at blive klog på..



- med væmli' hilsen Aja!


"Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler."


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:43

aja: det var det ikke så vidt jeg ved.

har ikke noget imod du er tilbage


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:45

MILH: Så er du vidst den eneste - jeg tager det som et kompliment.



- med væmli' hilsen Aja!


"Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler."


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:47

elsker at være ene om tingene

ej okay d:


jeg tror det fordi jeg selv er lidt ligesom dig til tider, frk modsat som de andre så fint kalder dig øh?


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 behhehehehe
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:51

Julie kronborg - en af de gamle.
Lillechelle - fra min by + lasse + egoisme, synes jeg først, men nu forstår jeg bedre - alt det med hendes liv - må være hårdt.

pernille l - hendes udseende.
emilie p - moden af hendes alder.
mia svane - hendes måde at skrive på.
line uden jump .. et eller andet - hmmmmmmmmm.
fionabona - venner med lærke ++ sjooooovt grin
lærgøø - epc (enghoejs ponyclub)
Numsefisken - sjooov & super smukt smil
Patricia - en af de kønneste piger ever.
Jose&raffe . kan bare huske
Chela - virker en smule kold, men meget pæn + gode billeder.
dums - kan jeg bare

simone-low - virker smadder sød..
louise (muzze) - muzze
Line Henriksen - hun minder mig lidt om mig selv, ved ik hvorfor :-)
louise uden dilli - blondine
Æblet - provokerende
TheÆblemos - sjov. holdninger der er gode.
Odin - en god gammel...
Rhea - Smuuuukt navn og araber heste..
cikiore (staves?) - midtjysk
Aelle - diskussioner.
rollo - hende glemmer man ik...
Josefine - min by + sej stil, flot hår osv.
Guddestar - navnet er sjovt?
Frederikke og santos - hendes pony(er)?
Milh - deeeejligste

sikkert flere.. o:


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 00:00

Nu vil jeg også prøve.



NUMSEFISKEN: Sød, køn og intelligent.

Æblet: Sweet girl.

Mia Svane: Skrev rigtig meget med hende. Sød pige :-)

Kanokanokano: Nok den person jeg har diskuteret mest med, hvor man har fået noget ordentligt respons.

TheOne: Hun mødte de der.. og fik taget billeder med dem

Vildorse: jyl <3

Jux: jux <3

Nanna: Livtidsbannet desværre

MILH: Frk. pestilens

Amanda: Altid sød og positiv.

AnnSofieDK: Har troet i et godt stykke tid at det var hende med delfinbilledet. Er det vidst ikke? Men rigtig klog pige.

Sandra Timon: Islænder

Aja: Har lavet en del negative indlæg men virker sød og fornuftig.

En masse Emma'er

og nu gider jeg ikke mere


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 18:56

Jeg husker;

Dums - "du hedder tine" "nej jeg hedder sascha" (kasper ser lidt sur ud nu) "jo du hedder tine" ;D


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

the best things in life are free
Lewis Saskibard efterlyses!
0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 20:11

hahah Saascha! d: kasper er så sød. alle blondiner forbinder han med mig :P



»Mvh.Tine med Domino«

hvad du ikke kan nu, kan du måske senere i livet.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Traum & Cacao
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 20:56

MILH - min slemme og negative lasagneven

Kanokanokano - bannet

Vildrose - HNnavn efter en bog

Rollo - moderator

SaraL - mange ligegyldige indlæg

Foxie - Saras søster

FlavaAC (eller noget) - sejt hår?

Numsefisken - farverig signatur + stor hest

Dums - minder mig om Dumle (slikket)

Sascha (Nathalie) - ?

Mie Risti OX - araber

Anne 3 - perm. bannet

Theis - perm. bannet?

100carat - andreas helgstrand indlægget

Patricia Jørgensen - forveksler hende med Linea

Annae - virker klog?

Sofie xD - ved ikke

Chela - Jonstrup gården + dejlige Chela

HGlarsen (Kastan) - ved ikke

Frk Krid - barnlig og nærtagende?

Cashew - pæn ridning

whatever - navnet

AnnSofieDK - aka sovsehund

AmandaPanda - efterskole

ThinkPink - navnet

Line (Lappepude) - hackamore

....? med Wallstreet: big fight omkring hendes ridning

Rhea Eg - mig ikke lide

LilleChelle - kæreste med kræft?

pernille l - Skriver meget i "Indtryk af personen over dig"

Frederikke og Santos - ved ikke

Simone-low - ved ikke

Louise (Muzze) - MUZZE????

Rihceleu (staves?) Arabians - pæn araber

Stormont - komiker

Tanja Debbie? - wendy-tingen

Kinderæg - navnet

Miiig - mange I'er?

AmalieNørregård - Fylla med ørerne

Bolero1 - nærtagende (barnlig?)

Tazz - navnet

RikkeEvigGlad - navnet

Bowie - minder mig og sangeren Bowie

TheOne - islænder?

Æblet - selvudløserbilleder

TheÆblemos - forveksler jeg med æblet

Pirat-Lunde - navnet

Team Toss - æblets tråd

Emilie Pedersen - ved ikke

EmmaBB - forveksler jeg med Emelie


- og nu gider jeg ikke mere!



- med væmli' hilsen Aja!

...irriterende flabet, på den rødhårede måde


"Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler."


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 21:08

WEE Jeg blev husket èn eneste gang - Tak Rikke


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/ SØGER PART

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 21:16

Nøøj, nu kan jeg jo ikke være den ukendte, mystiske and Nå, har vidst ikke svaret.


Nå, men dem jeg husker:


ThinkPink - Navnet

Tanja Debbie - Pga. hendes indlæg, idag

Amanda (fylla) - Kiggede på hendes profil fornylig

Whatever - aktiv/navnet

The *one* - aktiv

*æblet* - Shirley, også er hun vidst ret god til dansk? xD

Numsefisken - naturprodukt, miljø indlæg

Frk. Krid - Har hendes MSN xD , aktiv

oo2-pirat - tidl. aktiv, hanna montana

Mia Svane - Hendes efternavn :) og et indlæg med nogle aber?

CacaoTraum - navnet

Patrica Jørgensen - Lidt uenig, men god debattør

Camilla Fenja - Uha, husker hende på mange ting xD , men hendes fjordhest.

Sara L - Trold

Liv islænderfreak (et eller andet) - pga. hendes ultra lange navn :b

Trøller - Miss Netpony .. hahahahaha

Theis - God debatør, men kunne virkelig gå mig på nerverne pga. hendes bid snak xD

Emilie Pedersen - Kunne godt lide min gamle profil muaha


Så gad jeg ikke at vridde den hjerne mere. , kan sikkert huske en del flere, når i siger navnet.


;D
"Jeg er sgu den mælkesnitte, øh, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg husker...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 21:43

Så må jeg jo også hellere igang.

Men først, AnnSofieDK, hvor har du fra, at jeg skulle være ret god til dansk d:?


Dums : Længe siden, men snakkede meget med hende, hun er rigtig sød
SaraL (saraL-foto): Hun laver enormt mange billedindlæg, hmm, det er blandede følelser, men hun virker som en sød pige, som ikke er SÅ moden endnu
Whatever: gammel and, virker som en fornuftig pige :)
Hglarsen (kastan): Alle de ponyer hun har haft, fornuftig, snakkede meget med hende på et tidspunkt, stoppet med at ride? ærgerligt
Tazz: Hmm, ved det ikke, men virker rigtig flink
Annae: tager virkelig flotte billeder
Emma-BB: og alle de andre emma'er ;D. Virker søde allesammen
TheÆblemos: hende var jeg med til at lave navn til - men det kan man vel egentlig godt se d:!
Chela: gammel and, men kæft jeg snakkede meget med den pige, hun er virkelig oprindelig rigtig sød og dejligt menneske.
Mia svane: Hmm, sød pige :D -køn
Louise uden dilli: virker til at have en del mere i sig end man bare kan se på nettet!. sød
Julie kronborg: dig snakkede jeg også meget med :) sød
Kristina G. Outzen: Respekt for alt hun gør! Og hendes kærlighed til linse.
Josefine Andersen: respekt for det hele, virker flink ;)
Støjko: Jeg ser en støjende ko løbe forvirret rundt på en mark d: - men du virker sød :)
AnnsofieDK: altid velformulerede svar, gennemtænkt, og du virker rigtig klog
Fionabona: sød og frisk pige
Kanokanokano: Ja det er lige på og hårdt, hendes meninger kommer ud, og hun virker til at være en rigtig dejlig pige- respekt.
Numsefisken: Ja hun er vel noget nær det bedste man kan komme af mennesker herinde!. Rigtig dejligt menneske.;D
MILH: tja, jeg ved ikke hvor meget jeg har tilovers for hende, men tja.
CacaoTraum: skiftet navn fra et jeg bedre kunne lide :). Sød pige
Rollo: moderator
RikkeEvigGlad: Altid glad d:?
FlavaBC: helt anderledes, og helt sin egen, respekt.
Simi: fantastiske billeder.:)
Stinky: en pige med egne holdninger, og hun klarer livet flot påtrods af evt. forhindringer.
Frk.krid: sød pige
Cikorie: Du er da også bare helt fantastisk dejlig ;D
Patricia: For år tilbage, brugte jeg en halv nat, på at lære at stave hendes navn rigtigt,- og det var der jo nok en grund til, rigtig sød og oprindelig frisk pige. Hende kan man ikke andet end at holde af. Om man er enig eller uenig i hendes holdninger, lige vidt står man. Du skøn!
Pernille l: sport d:?
Guddestar: virker til at være en frisk pige, med egne meninger
Amandapanda: jeg har fået mere og mere respekt til dig her på det sidste, en som kæmper for sine holdninger. Og godt nok har du skrevet jeg er provokerende længere oppe. Men jaja ;D
Sascha (Nathalie): gammel and ;D - søsterlystig d:
Olaa: gammel and, mødtes med hende, sødsød
Sandra (bea…): super skøn pige, respekt for alt det hun klarer sig igennem
Line uden ….: længe siden, men snakkede utrolig meget med dig! sød

Husker en del flere, men navnet er ikke lige på læberne så må blive senere ;D


Kan sgu godt være jeg har kommet til at skrive samme person flere gange, og undskyld på forhånd af stavefejl i navne :)



-Æblet

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.

Når jeg skriver noget, er det kun vigtige ting,

ellers gider jeg sgu ikk' bruge tid på at logge på.



0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 21:57

Æblet : Du var i lokal avisen for nogle år/år siden, hvor der stod du havde fået 13 i termins prøve.


Eller sådan noget, husker det ikke så godt - men husker, dig pga. af det.


;D
"Jeg er sgu den mælkesnitte, øh, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heheh..
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 22:03

årh man, du sindssyg, men ja det er rigtig nok (;!.

Men jeg er vist bare middel til dansk :)!.



-Æblet

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.

Når jeg skriver noget, er det kun vigtige ting,

ellers gider jeg sgu ikk' bruge tid på at logge på.



0
0
Svar på denne tråd
 
 hvem husker du?
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 22:04

åårh Æblesusy, endelig en der skriver noget sødt om mig : D hihhi <3


Sabrina & Feykir

akademisk ridekunst


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 22:09

Æblet: Ja xD men ligefrem sindsyg .. naaj - husker bare en del underlige ting.


;D
"Jeg er sgu den mælkesnitte, øh, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 22:39

bianca (maestro) - ikke fordi hun er hende, men fordi hun er min bedste veninde . <3

Pernille L - bedste url <3 dejlig dejlig pige.

Pernille og Mille - IRL veninde (:

Zetteh og Baltazar - IRL veninde <3

Emma-bb - rigtig flink pige. MSN.

Emse (flossy) - fordi hun er sur på mig og pernille :( eller var.. :L

Cathrine (Polle) - eller hvad hun nu hedder. Rigtig flink og mødt to gange.

Støjko - Rigtig sød, mødt to gange. <3

Fionabona - gigantisk høj, mødt til Roskilde dyrskue.

Hedviglærke - gigantisk høj, mødt til Roskilde dyrskue.

Mie (Risti) - mødt to gange :)

Camilla(Fenja) - deeeeeeeeeeejlige Camilla, mødt en del gange efterhånden xD

oo2-pirat - Mødt en del gange efterhånden, rigtig sød. Men jeg glemmer aldrig at hun ikke kunne kende mig da jeg mødte hende på Fyn :S

Louise (dilli) - mødt to gange. sød.

Julie Kronborg - mødt to gange. sød.

Mia Svane - Når man skriver louise og julie, så bliver man sgu også nødt til at skrive mia.

Sascha (Nathalie) - rigtig sød. mødte i herning.

Sandra (Beauty star) - mødt i herning.

Vildrose - mødt i herning.

Jux - mødt til Stor Hestedag, tror jeg det var? eller også var det Roskilde dyrskue sidste år, hun var sammen med Jyl.

Frk. Krid - mødte i Herning.

Kode 123 - mødte i herning, ikke sidste gang, men sidste gang igen xD

Cocktail - samtidig ? ;p

Stina (Major) - virkelig venlig sjæl.. og moderator.

Kristian - mødt i herning ´+ moderator.

Rollo - JHN'S mor. (moderator).

MILH - ehm. sød , tror jeg ? q:

Line uden jumptimes nikita - mødte jeg i herning, hun var sammen med en veninde der grinte helt vildt xD

Æblemos - Grafik og hende er danmarksmestre o:

*Æblet* - kom til at tænke på hende pga ^. Men os fordi hun har været en del aktiv på det sidste.

Numsefisken - positiv. har været her lige så længe jeg kan huske i:

Kanokanokano - har sine egne meninger, respekt herfra.

Team Toss - nok mest pga. toscha, men os pga. jackie og Joy. Hey! så hende sguda os i herning.

Pirat - Lunde - Dizett, og fordi hun var til Landsfinalerne og det var jeg jo os xD

Aja - kan ikke huske hende hn-navn. Men med sine egne meninger, er begyndt at være 'flinkere' i det, synes jeg. Har vidst rimlig meget forstand ;)

Rhea Don Ø osv. - hehe. fordi hun hjalp meget bianca i sin tid.

Stinky - fordi hun altid var efter bianca, men rimlig klog trorjeg xD

Josse og Raffe - jeg har rørt Raffe xD

Simi - billeder.

Chaos - billeder.

Kristina G. Outzen - Linse og billeder.

Rikke (Æske) - hun fik altid taget billeder af Chaos.

Chela - pga. chela.

Karen og Burberry - ja?

Amalie og fylla - smukke fylse.

Dums - hende der har lavet indlægget. :p

Line og Rapsody - sød.

Sine og Silver&Olympia - MSN.

Signe (Harald) - har msn.

Signe (Nellie) - øh.

Tazz - navnet.

Olaa - hun vandt dengang i det der rodeo tyre noget. xD

Theis. - mødt.

Natacha - øh.

Patricia - ja.

Chikorie - ja.

Simone-low - ja.


så gik jeg tør.




» Mvh. Frederikke Sadolin.
med ponydyret Santos, min soulmate <3



(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalal.
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 00:06

Fedt at alle ....... NUL , huskede mig xD


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Max er sød
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 17:33

Jeg husker:


Rollo - virker ærlig

oo2-pirat - aktiv

Louise uden dilli - godt spørgsmål

Numsefisken - pige fra HIRI

Pirat-Lunde - Bedste veninde <3

Potteskjuleren - Bedste veninde

Mathilde Aggigore - Fantastisk pigebarn

Emma bb - aktiv

Emma (flossy) - var aktiv

Simi - foto

Line uden Nikita

Line Rhapsody eller sådan noget

Simone Low - virker sød

Liiv - fordi hun lige har skiftet navn

Maria Juul - har lige læs hendes indlæg xD
HG-larsen - Navnet tror jeg

Camilla Stormondt - Stand up

Cikorie - hendes pony

Æblet - navnet

Kinderæg - navnet

Annae - har tænkt lidt over navnet :P

Fionabona - signatur

Jose og Raffe - Hendes hest

Guddestar - mærkeligt navn xD

whatever - tja

Sascha Nathaile - hendes hest

Sofie xD

100carat

MIHL

LilleChelle


Nu gik jeg tør xD



:) Emmelie (:


Du kan ikke kun elske nogen, når det går godt,

men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheh
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 17:47

Æblet - ahha, det er kun fordi du har sådan en fin krop, og fordi jeg ikke kan tåle ikke at få ret :D haha.


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 18:26

Æblet: Håber da ikke du får det billede pga. min personlighed?



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej (:
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 18:41

Ej, aldrig husket , :'o . Haha


- Sagde

- Nanna -

Med plet hesten Calico<3

- Verdens mester i at gøre sig beskidt ;b


Rid bedst, rid Dressur hest =D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 19:58

Emma, krøller? jeg har da ikk krøller, heh d; men dejligt at jeg endelig er husket af nogen



KATHRINE

- dejlige raija


0
0
Svar på denne tråd
 
 ohhh my guud ;D
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 21:23

jeg er stolt, er husket alle 7 gange



Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 bvn,nbnb,nb,nb
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 21:30

Undskyld Æblet Glemte diig, husker dig fordi du er en sød pige, og dit indlæg med valg af billeder, køn pige (Y)




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider