|
|
| hvem husker du? |
|
|
nu har jeg søgt efter det indlæg, det er blevet slettet. så nu ville jeg beslutte mig for at lave et - hvem husker du - indlæg, eftersom det er ret lang tid siden jeg alligevel har lavet indlæg  hvem husker du, og hvorfor? hvis i har en grund. jeg husker; *æblet* - gammel aktiv bruger. Sascha med Nathalie {mener jeg?} - kender hende irl.  Julie Schack - dums'xpart Kode123 - aktiv bruger, været her i lang tid. MILH Rollo - moderator HG(larsen) - hendes kønne heste. Jolly Jumper - hénde kan jeg bare huske. Marie uden Ceres - kender hende nu mest som hende med fjordbollen d: vildrose - aka "jyl" (: virker flink Odin - en fra min by, vidst nok? Numsefisken - er god til at udnytte sine krøller Kristina Q.larsen {kan ikk huske navnet helt} - flotte linse & gode billeder. Simi - gode billeder -og så gik jeg kold 
»Mvh.Tine med Domino« hvad du ikke kan nu, kan du måske senere i livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de´m jeg husker '.b |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
03-07-2008 20:04 |
|
NilLine »Veninder« : Super skøn pige <3 Dums : Lavede indlægget. oo2-Pirat: Søød.. MILH: Virker sød. Mia Svane: Flot pige. Hedviglaerke: Farver? xD Forbinder hende bare med mange farver. Kinderæg (Tror jeg hun hedder xD) : Ann-sofie ':b Fionabona: -Hedviglaerke ':b Frk.Krid: Rigtig sød pige <3 NUMSEFISKEN : Navnet? Rollo: JHN's Muddi Kristian : Tjaeh.. Mod.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weekend.. |
Miiig |
03-07-2008 20:18 |
|
Simi - Så god til at tage billeder  Kristina G. Outzen - Også vildt dygtig til det med billeder + linse hendes wunderschöne hest  Michelle Jakobsen - Student Miasvane - ved ikke Dums - Navnet minder mig om noget slik  Numsefisken - navnet tror jeg HGlarsen - hendes guldponies Line Henriksen - Ved ikke Æblet - Navnet Guuud jeg har en dårlig hukommelse.. Vidste det godt, men her fik vi det da alle lige bekræftet, meeen kommer på nogle flere 
Det var mine ord... See Somehow I can't forget you.. After all what we've been through ღ ღ ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen Oo |
Nunnih ♥Moi♥ |
03-07-2008 20:44 |
|
Kender ingen xD.. Kun dem der er rigtig aktive o.o' Og så mine venner? xD
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frejaminskat<3 |
|
|
Hm, skal se om jeg kan huske det hele , .. :/ Dem jeg husker allermest er; Maria & Sille: Fordi jeg ELSKER DIG MARIA! (IRL) Sissel & Jackie: Fordi Sissel er sød & Dejlig! & min mis hedder oss Jackie (IRL) Numsefisken: Ved faktisk ik hvorfor? Æblet: Ja, fordi hun er køn og et eller andet mere,  Line & Bambi: Fordi de er søde? (IRL) Nunni: Fordi hun svarer i mine indlæg og hun er sød, <3 Så kan jeg ik huske flere? Æh, ..  Men Maria - JEG ELSKER DIG! <3
Sara ________________ Med Springponyen Freja <'3 & Med Voltigeringponyen Filur <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
Josse&Kalle Freja(amina & Casia) Josefine andersen *æblet* Simi Chaos Milan Kode123 Theis Gajol Christine Sandra(timon) TheNobody TheOne Stinky Theæblemos AmandaPanda Bella Marie(ceres & felix) Team Toss Camilla & fenja Osv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertertert |
HGLarsen (Kastan) |
03-07-2008 21:11 |
|
Dums: du skrev indlægget elsker dem  Numsefisken: gammel bruger, super fornuftig  Kode123: også gammel bruger  Kirstina outzen: min homiiiiie  Julli: Woody og hendes andre smukke heste + da vi var oppe ved Wendy og red ture. det var sku fantastisk  frk.krid: ved ikke hvorfor  Sofiie (eller hvad det nu er ): Abdu's nye ejer, monica var min bedste veninde da hun havde abdu. Gajolen: ved ikke om hun er her mere? Dygtig springrytter  Shanie: ved heller ikke om hun er her mere? Kan huske hende fra fighter og de andre fine heste  Rollo: kan alle vidst huske  tec-zen: fra hendes pinto pony  Theis: ååårh ha Hun er vidst livstidsbannet nu. Zazs: havde den fine fjollerbakke mishca (?). JuliaF: også min homiiie  JulieS: også min homiiie  MonicaP: gamle bedste veninde  Line med Calano: tror hun er inde på det store nu  åårh ha, kan en masse flere af de gamle, men kan simpelthen ikk huske dem.
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Katarin: min ridebuddy  oo2-pirat: min yndlingspirat. hedviglaerke: skrevet meget med hende, mouigino mand. Fionabona: skrevet med hende, Zurk. Rikkeevigglad: Med de enorme fødder. Frk. Krid: Lille Krid  Chaos: Køn, gode billeder. Æblet: Køn. Numsefisken: Køn, klipper sit eget hår. Patricia Jørgensen: God debattør, flotte flotte krøller. Josephine Andersen: Enormt mange piercinger. Line med Rhapsody: Msn. Cecilie med Thor: Msn. Santana: Man må bande på webhorse  Tazzi: Navnet minder om mit. Sascha med Nathalie: Det udtales Nathali. Emma-bb: En af emma'erne. Emma(Flossy): En af emma'erne. Julie Kronborg: Køn, går på klank. Mia Svane: Forbinder med Julie Kronborg. Louise uden Dilli: Forbinder med Julie Kronborg. Bianca med maestro: Ikke så aktiv mere. Frederikke med santos: Forbinder med Bianca. Emilie Pedersen: Aktiv. Line Henriksen: Aktiv. Sara(SaraLfoto): Der har været rigtig meget med hendes heste. Jux: Jyl&Jux. Vildrose: Jyl&Jux. Kode123: Gammel and, ikke så aktiv mere. Juliette med hingstene: Underligt RS navn, kan ikke stave til det xD Støjko: Navnet Epirus forvirre mig. Kanokanokano: Fed personlighed, stædig. Rollo: Moderator. Kristian: Moderator. Rhea: Aktiv. TheÆblemos: Den der hest hun skulle have i ridning. Så kan min hjerne heller ikke mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg husker:
Thenobody - kusine Sandra *team korshøje* - kusine Kathrine >kathrineelfort<(hedder du ikke det?) - søster Simi - billeder Chaos - billeder Kristina G Outzen - billeder, smukke Linse Fionabona - Hun er sammen med Hedviglaerke Hedviglaerke - Hun er sammen med Fionabona Dums - oprettede det her indlæg Tazz - Navnet Tazzi - Navnet, billeder Zaz (?) - Navnet Line uden Jumpers etellerandet - navnet Linea Strøje - rimlig negativ i mange indlæg MILH - tidligere blondine milh Støjer - rider araber TheÆblemos - Grafik, MSN HG Larsen - billeder tror jeg? Whatever - navnet Nunnih eller sådan - ny herinde SaraL - meget rødt i signatur Miiig - Navnet Louise (Mussi) (?) - ved ikke Drini - har lige lavet indlæg hvor hun havde syet tasker Rollo - moderator Kristian - Moderator Stine (Major) - moderator Stereodee - ved ikke, er det ikke dig med en masse piercinger? Numsefisken - navnet LilleChelle - lidt underlig personlighed Natalie etellerandet - ved ikke Emma-bb - ved ikke en anden Emma - forveksler hende og Emma-bb hele tiden oo2-Pirat - meget aktiv, kan lide nightwish
Og nu gik jeg i stå.
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
03-07-2008 22:05 |
|
fionabona - bor på en husbåd, har set den. hedviglaerke - hvem kan glemme lærgøøøøø? louise (dilli) - kender mia svane og julie kronborg irl. vist os rhea mia svane - af samme grund som louise dilli. miss chanel - hedder vist xxxxx, navnet minder lidt om emma. d: + har part på nynnes sasha & kender pernille l irl. pernille l - msn + kender miss chanel irl . lori - kender emma flossy irl, mener jeg. emma (flossy) - msn + kender lori irl. fersken - "man spiser ikke ferskener, man rider på dem"  frederikke sadolin - virker sød + mirla er så smuk. bianca (maestro) - MAESTRO! <3 emzelemselamseben - hedder ogs emma d: chaos - foto, god fotograf. emilie p - virker sød + msn. julie kronborg - samme grund som mia & louise. mia-musen - hendes far er død :'/ + hendes signatur. cecilie'lalle'clohé - skal også gå på øe lavede engang et indlæg om mig xD tazz - pga. det der Natazzcha d: nynne >sasha< - miss chanel har/har haft part på hendes hest. sascha (nathalie) - pga. hendes gamle part. kathrineelfort - har krøller? the nobody - rider vist islændere. the one - var til avril lavigne koncert, som mig. :I hg larsen - ved ik (: whatever - WHATEEEEVERRRRHHHH. pga navnet (; cikorie - køn q: zasz - køn q: rollo - moderater. pia r - diskuterede vist lidt med hende om min banning + moderater. kristian - moderater stina (major) - har gået på ranum efterskole, og er moderater. camila maria - stand up og har gået på ranum efterskole milh - blondine, eller ikk mere. men engang {: oo2-pirat - jhns pirat farligste. tanja debbie - venner med oo2-pirat irl. drini - har mange fregner (: louise muzze - hendes bedstefar :'s strøjko - araberhesten. nadia dahl - rider på hosk d: polle/zasha/catrine - strøjkos veninde irl + araberheste. catrine selwyn - SMUKKE SELWYN (L) simi - fotografering, tror jeg d: sandra og beauty star - ved ik . sofie cappuccino - bor ret tæt på mig. line henriksen - bor ret tæt på mig q: rhea - ved ikk? smukke heste  patricia jørgensen - krøller [: simone low - køn q; amandapanda - ved ik? navnet. virker sød d: kamilla - skulle have gået på klank :i numsefisken - hendes navn & virker sød. cecilie thor - ved ikk, hun minder mig om en 'orginal' bruger? (; rikkeevigglad - MariehønenEvigGlad  Kanokanokano - debattør. anne-sofie dk - mælkesnitte signaturen &:' frk. krid - jhns laveste rytter, med miiiig men nu er jeg vist vokset fra den titel. s: var 149 dengang og nu er jeg 153 såå. vildrose - en VILD rose xD jyl - pga. jux jux - pga jyl :b kode123 - sjovt navn, kode123 x) saraL foto - laver rigtig mange indlæg (8 ik ondt ment. josefine andersen - 'orginal' bruger  æblet - redigerede billeder. tec-zen - teckla er så smuk! (L) theis - evig bannet tror jeg nok  mie cavasjo - farverig signatur :x - skal altså se nynne nu, så jeg gider ikk til at skrive flere d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nu kom jeg i tanke om flere:
Jux - minder om Jyl Vildrose - Vist nok jyl - minder om jux Æblet - ved ikke Emma pedersen - mange emma'er Mia Svane - hendes navn Mia-musen - ved ikke The One - navnet. Kan vist nok lide Tokio hotel frk krid - navnet Rikkeevigglad - navnet Tec-zen - springponyer Rhea - Dygtig rytter Patricia Jørgensen - deltager i mange debatter Hedviglaerke - Navnet, hvorfor er hun her egentligt ikke, var hun ikke kun bannet til d. 1/6? Sandra og Beauty Star - Beauty Star Louise uden Dilli - ved ikke Debbie Tanja etellerandet - oo2-pirat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Jeg husker og jeg kan ikke huske hvorfor:
Dums Vildrose Æblet Rollo HGLarsen Kode123 Annae The One Rhea SaraL Fionabona (staves?) MIHL oo2-pirat Og det var dem jeg kunne huske lige nu - det kommer og går
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehhee |
|
|
I husker ikke mig, øvsa for en bandit I lige lavede der, den bliver ikke glemt 
Z L N D I E En hver afslutning er en ny begyndelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
04-07-2008 09:56 |
|
annae: der er ingen der hedder emma pedersen herinde? der er emilie p hvis det er hende du mener d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Chaos - veninde Regitze med Desiré - venindes veninde Numsefisken - ikke bange for at stå ved sine holdninger Whatever - gammel and Æblet - gammel and HgLarsen - Yab oo2-Pirat - Nightwish.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jegergud |
|
|
Glemte lige nogen, de kom frem igen xD Æblet - Jeg elsker Æbler, x) Ej, ved ik hvorfor, hende husker jeg bare altid  oo2-pirat - Ved faktisk heller ik xD The Æblemos; Hun er altidaltidaltid sød! & sej 
Sara ________________ Med Springponyen Freja <'3 & Med Voltigeringponyen Filur <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Emma-BB: Sikkert ikke.. Jeg syntes bare der var en der hed persersen.  Emilie Pedersen må det være - sådan en er der vist.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| t44rterywghser |
TeamFM |
04-07-2008 11:45 |
|
Louise uden Dilli: Fantastisk veninde (IRL) Julie Kronborg: Også en helt fantastisk veninde (IRL) Michelle Jakobsen: Vores samtaler : D Hygger mig med hende. HGlarsen: Skide køn Kristina G. Outzen: Linse! Zazs: Hun har noget nær det flotteste, lange, lyse hår. SUK
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| treeeeeeeeeeeeeeeeeee |
Liv ♥Islænderfjorden og Nordhes |
04-07-2008 12:00 |
|
Numsefisken- et meget sjovt billede i hendes profil tror jeg nok !  Rollo: (morder)ator gazzz  julie kronborg- mega pæn Malle- selv om hun ikke er her mere ! mange andre!
¤Liv¤ Med Dressur & Spring Ponyerne.. Lady & Nana <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg husker: dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig og når ja, oså dog 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| c<zxz<x< |
|
|
Tazz - jeg har kun fire piercinger. hehe.
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Epirus ér et svært navn  Emma - Der er ikke noget r i Støjko :b
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
The one and only - Arabisk Fuldblod <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
04-07-2008 16:23 |
|
Støjko: Hvordan skal Epirus udtales? Altså Epi - rus eller e-pi-rus? eller en helt anden måde?
Jeg kan ikke lade være med at kalde dig for strøjko d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Emma-BB ; Noo , du huskede mig ! Jeg vil være den ukendte and ' muaha *ninja spark*
;D "Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig." [Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
04-07-2008 18:41 |
|
ultimativ liste: hedviglaerke - kender hende ude i virkeligheden line rhapsody - skriver extremt meget med hende paa msn, moedt til H&R 08, rigtigrigtig flinkors emma b - hed foer emma-bb, skrev meget med lærke, birger er soed, virker flink emma (flossy) - givet hende masser af kærlighedsraad og extremt aktiv foer hun blev bannet sissel (team toss) - moedt til H&R 08, har nogle griner videoer paa HG, virker flink oompa - junker er seeeeej, vil gerne moede hende, virker rigtig flink mie risti ox - moedt til roskilde dyrskue 08, har saadan et fancyt gult hovedtoej, kan huske at jeg kan tage mine fortænder ud virker flink stoejko - moedt hende 2 gange, rigtig sjov og flink polle - moedt hende 2 gange, rigtig sjov og flink tazz - hun er woody, og hendes kanin spiser nutella frk. krid - moedt til H&R 08, meget lav vildrose/jyl - moedt til H&R 08, saa hende paa roskilde dyrskue 08, god fotograf, soegte engang part paa rain jux - saa hende paa roskidle dyrskue 08, god fotograf julie kronborg - en del af det der crew mia svane - en del af det der crew louise uden dilli - en del af det der crew brunette milh - lærke har været paa ridelejr med hende og hun kender siri sascha (natalie) - moedt til H&R 08, virker flink, men lidt mystisk nogle gange sofie xD - moedt til H&R 08, taler psyko meget jydsk og mega griner line henriksen - moedt til H&R 08, taler psyko meget jydsk og mega griner Line Kopp - virker flink Eline bell - veninder med Line Kopp, var saadan noget blomster-noget engang til fastalavn vistnok thea med usse - kender mathilde og har gaaet paa rideskolen chaos - god fotograf simi - god fotograf og har lige faaet en hest med et fancy navn bianca (maestro) - moedt til H&R 08 + til roskilde dyrskue 08 frederikke (santos) - moedt til H&R 08 + roskidle dyrskue 08 hvor hun var saadan orange i det æblet - hun er bare ret sej, ved ikke præcist hvorfor. og hun har nogle najz billeder af sig selv TheÆblemos - har et gammelt ridehesten junior blad hvor hun er med i Stina (Major) - moderater, med i et af mine gamle ridehesten junior blade i en artikel omkring en efterskole AmandaPanda - enghoejsponyclub Coysen - med væmli hilsen numsefisken - rigtig flot haar og ogsaa bare generelt ret sej linea stroejer - synes hun var irriterende flabet foerst, men nu er hun flabet paa en god maade particia joergensen - flot haar og god debattoer flavaBC - reggae stinky - feykir er saa soed kristina outzen - elsker at se billeder fra hende og Linse emilie mickey - forveksler med emilie p emilie p - forveksler med emilie mickey whatever - ? cocktail - ? Ukompliceret - hvad blev der egentlig af hende? TheOne - ? Amanda björk - boede vistnok paa bornholm og havde en pony der hed fatancy og soester (tror jeg?) med sandra tímon Sandra Tímon - soester med amanda björk Kalloeh med jagt - ikke saa aktiv herinde mere synes jeg? bor i aalborg og virker sjov, men lang tid siden jeg har skrevet med hende rollo - moderater camilla maria - set hende + det der anders matthesen chela - ? lillechelle - ? michella - eller saadan noget? forveksler hende med lillechelle Bella: set IRL, virker flink SOVSEHUND: straaaange navn Coysen: virkelig belastende nogle gange
- min mening FIONABONA - med part på Kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg er rigtig sjov og flink xD Haha, tak sødeste Fiona :b <3 Line: Epirus udtales lige ud af landevejen e-pi-rus, med tryk på pi (; Man kan lidt høre det her video selvom det kommer til at lyde lidt anderledes når man synger xD
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Cacao & Traum |
CacaoTraum |
04-07-2008 20:30 |
|
Og jeg var sej nok til at blive husket 2 gange af fionabona. 
- med væmli' hilsen Aja! "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
04-07-2008 20:31 |
|
Strøjko: nååår, okay (; Damn i synger godt d:
'Lukas&Line'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Line: Der er ikke r i Støjko!!! xD ja, i know Man kan kun høre Catrine da hun stod med kameraet :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
04-07-2008 20:35 |
|
OMG, nu gjorde jeg det igen. Jeg siger ogaå Strøjko, det skrev jeg også i det andet indlæg d: altså en Strøj - ko d: hahaha. Ej okay (;
Jeg ved godt det er uden r d:
'Lukas&Line'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
omg ö Jeg er skuffet. jeg er væk i én uge & derfor glemt. (;
Sofie & Cappuccino - Look into my eyes you will se what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
En strøj - ko? xD Hvad fanden er strøj? :b Det giver da mere mening med en støj - ko = en ko der støjer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
05-07-2008 15:37 |
|
altså strøjet, så du er en ko der går på strøjet hele tiden (; hahaha. or something d:
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Liv ♥Islænderfjorden og Nordhes |
|
|
Hvis jeg skal være morder, vil jeg klart ha' den der theme sang fra JAWS, "dum dum dum dum DUUU UUU UUUM" 
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfdhfgcfh |
RikkeEvigGlad |
08-07-2008 13:46 |
|
Jeg husker; Linea Støjer - Humoristisk! Numsefisken - Hendes hår Æblet - Billeder Line Rhapsody - MSN Tazz - Overkørte fødder Foxie mulle - Sara's søster SaraL (SaraL Foto) - Syntes hun opretter ret mange ligegyldige indlæg hele tiden. Louise (Muzze) - Kigger på drenge i et sommerhus. Annsofie - Går på samme skole som jeg. TheÆbelmos - Grafik Emilie Pedersen - Hun har rigtig krøller men glatter hende hår Emma-bb - Hun rider ikke Fionabona - Lærke Hedviglaerke - Fiona Dums - Indlægs opretter Camilla Stormont - Stand-up/MSN Polle - Da poll Støjko - Hun rider epirus Rhea - Bestemt (: Patricia Jørgensen - Krøller RikkeA - Hedder Rikke CacaoTraum/Coysen - Virker engang imellem til at være ret snæversynet Emilie Mickey - Opretter mange indlæg om alt og intet Emzelemzelamzeben - Stjerne Cikorie - Dino Annita med colour - Kasino HGlarsen - Bliver ved med at huske hende som HGkastan Rollo - Moderator Kristian - Moderator Oompa - Junker FlavaBC - Reggae Stinky - Islænder rytter Simi - Foto Chaos - Foto Frk. Krid - MSN LilleChelle - Engang imellen en værre hidsigprop
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddd |
Louise (Muzze) |
08-07-2008 14:23 |
|
RikkeEvigGlad - Sikke da en ting og blive husket for 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 34ytsgxdfgsdfhgfdg |
RikkeEvigGlad |
08-07-2008 22:08 |
|
Louise - ja ikke (: men det er nu det jeg bla. husker dig for.
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Det staves med g - strøg haha. Men fair nok så xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
08-07-2008 22:21 |
|
jeg kan sgu godt mærke jeg ikke er særlig aktiv mere 
» KH. Frederikke, Santos <3 se vores hjemmeside :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jghjhjhk |
|
|
Louise (muzze) super skøn pige (L' ROllo - moderator Kristian ^^ Emmaerne xD Polle tingen - blev totalt sur fordi jeg kom til at sige ddet hvad jeg mente ... Frederikke & Santos (L) smukke Santos, ++ DM i vilhelmsborg i week (: støjko - Epirus Simi - hendes indlæg min hest er blevet stjålet ++ god tila t tage billeder Lori - ?? Annae - god til at tage billeder Chaos - billeder Rike J (æske) - date xD RikkeEvigGlad - MSN && arto.. jeg er sejere end dig  Aja - Negative indlæg Chriille - indlæg om bid Stinky - Hendes signatur akademsik ridekunst ++ hendes udbrud i indlægget om bid Whatever - rejser meget SLUT
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Louise uden dilli: alvorlig dejlig pig' <3333333 Vildrose: same as louise <333333 Julie Kronborg: Hører til louise&mia^ Mia Svane: hører til louise&julie^ Jux: hører til jyl^ Simone-low: for hendes krøller og kønne ansigt Whatever: ? Kanokanokano: engang pisse uenige, men nu tænker vi sådan lidt det samme Støjko: blev engang sammenlignet med Kanokanokano Dapoll: hører sammen med støjer^ Numsefisk: hendes barnlige dis' til paris hilton Line uden jump....: hendes kønnekønne ansigt Sara med den der pony freja: kan ikke tage hende seriøst Foxie: saras søster^ the same Frk krid: engang sød men nu virker hun en anelse barnlig AmandaPanda: my girl <333333333 jeg gik i stå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdgdfgdfg |
pernille l |
08-07-2008 22:55 |
|
frederikke jeg ka godt huske dig <33
kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| jegergud |
|
|
numse: det sgu synd du har brug for at dis' andre mennesker grundet deres status 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdjshgkjfshkj |
|
|
MILH: Det er squ synd du ikke har fattet en skid af hele indlægget  Tænk du bliver ved at køre i det, efter jeg har skrevet flere gange at det ikke var for at disse hende. Og hvor har jeg skrevet noget om hendes status? Det er noget du antager oppe i din lille skalle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uoytupipuip |
|
|
Glemte : Milh : fordi hun vierkelig er mækrelig :S nej self ikke (: jeg husker dig bare, du er i næsten ALLE indlæg Numsefisken: dit hår HGLarsen ( kastan) - curly silver && yabadoo Pernille l - fodboldspiller
•°..Skrev Frk. Krid..°•
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
det hedder sGu*: men altså, folk der plejer at disse er jo misundelige <3 at vise sådan nogle billeder er da at disse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
MILH: det er vel bare at lave lidt sjov med kendte folk - når man disser folk så sviner man dem til, hvilket jeg ikke synes hun gør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfkdhsgjfdsljw |
|
|
MILH: Ja, og alle sætninger begynder med STORT bogstav  Guddestar: Endelig en der har fattet det! Åh, tak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Cacao & Traum |
CacaoTraum |
08-07-2008 23:24 |
|
Måske havde jeg slet ikke behøvet at komme tilbage hertil - det ser ud til at alting ender i mudderkasteri...også uden min indblanding?
- med væmli' hilsen Aja! "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
numse: ælzker simpelthen at rette folk  aja: jo selvfølgelig var du da nød til at komme tilbage <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Cacao & Traum |
CacaoTraum |
08-07-2008 23:42 |
|
MILH: Var det ironisk? - omg, du er svær at blive klog på..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
aja: det var det ikke så vidt jeg ved. har ikke noget imod du er tilbage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
CacaoTraum |
08-07-2008 23:45 |
|
MILH: Så er du vidst den eneste - jeg tager det som et kompliment.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
elsker at være ene om tingene  ej okay d: jeg tror det fordi jeg selv er lidt ligesom dig til tider, frk modsat som de andre så fint kalder dig øh?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| behhehehehe |
|
|
Julie kronborg - en af de gamle. Lillechelle - fra min by + lasse + egoisme, synes jeg først, men nu forstår jeg bedre - alt det med hendes liv - må være hårdt. pernille l - hendes udseende. emilie p - moden af hendes alder. mia svane - hendes måde at skrive på. line uden jump .. et eller andet - hmmmmmmmmm. fionabona - venner med lærke ++ sjooooovt grin lærgøø - epc (enghoejs ponyclub) Numsefisken - sjooov & super smukt smil Patricia - en af de kønneste piger ever. Jose&raffe . kan bare huske Chela - virker en smule kold, men meget pæn + gode billeder. dums - kan jeg bare simone-low - virker smadder sød.. louise (muzze) - muzze Line Henriksen - hun minder mig lidt om mig selv, ved ik hvorfor  louise uden dilli - blondine Æblet - provokerende TheÆblemos - sjov. holdninger der er gode. Odin - en god gammel... Rhea - Smuuuukt navn og araber heste.. cikiore (staves?) - midtjysk Aelle - diskussioner. rollo - hende glemmer man ik... Josefine - min by + sej stil, flot hår osv. Guddestar - navnet er sjovt? Frederikke og santos - hendes pony(er)? Milh - deeeejligste
sikkert flere.. o:
AMANDA KARLSEN klank efterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nu vil jeg også prøve. NUMSEFISKEN: Sød, køn og intelligent. Æblet: Sweet girl. Mia Svane: Skrev rigtig meget med hende. Sød pige  Kanokanokano: Nok den person jeg har diskuteret mest med, hvor man har fået noget ordentligt respons. TheOne: Hun mødte de der.. og fik taget billeder med dem Vildorse: jyl <3 Jux: jux <3 Nanna: Livtidsbannet desværre MILH: Frk. pestilens Amanda: Altid sød og positiv. AnnSofieDK: Har troet i et godt stykke tid at det var hende med delfinbilledet. Er det vidst ikke? Men rigtig klog pige. Sandra Timon: Islænder Aja: Har lavet en del negative indlæg men virker sød og fornuftig. En masse Emma'er og nu gider jeg ikke mere
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Jeg husker;
Dums - "du hedder tine" "nej jeg hedder sascha" (kasper ser lidt sur ud nu) "jo du hedder tine" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
hahah Saascha! d: kasper er så sød. alle blondiner forbinder han med mig 
»Mvh.Tine med Domino« hvad du ikke kan nu, kan du måske senere i livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Traum & Cacao |
CacaoTraum |
13-07-2008 20:56 |
|
MILH - min slemme og negative lasagneven  Kanokanokano - bannet Vildrose - HNnavn efter en bog Rollo - moderator SaraL - mange ligegyldige indlæg Foxie - Saras søster FlavaAC (eller noget) - sejt hår? Numsefisken - farverig signatur + stor hest Dums - minder mig om Dumle (slikket) Sascha (Nathalie) - ? Mie Risti OX - araber Anne 3 - perm. bannet Theis - perm. bannet? 100carat - andreas helgstrand indlægget  Patricia Jørgensen - forveksler hende med Linea Annae - virker klog? Sofie xD - ved ikke Chela - Jonstrup gården + dejlige Chela HGlarsen (Kastan) - ved ikke Frk Krid - barnlig og nærtagende? Cashew - pæn ridning whatever - navnet AnnSofieDK - aka sovsehund AmandaPanda - efterskole ThinkPink - navnet Line (Lappepude) - hackamore  ....? med Wallstreet: big fight omkring hendes ridning Rhea Eg - mig ikke lide LilleChelle - kæreste med kræft? pernille l - Skriver meget i "Indtryk af personen over dig" Frederikke og Santos - ved ikke Simone-low - ved ikke Louise (Muzze) - MUZZE???? Rihceleu (staves?) Arabians - pæn araber Stormont - komiker Tanja Debbie? - wendy-tingen Kinderæg - navnet Miiig - mange I'er? AmalieNørregård - Fylla med ørerne Bolero1 - nærtagende (barnlig?) Tazz - navnet RikkeEvigGlad - navnet Bowie - minder mig og sangeren Bowie TheOne - islænder? Æblet - selvudløserbilleder TheÆblemos - forveksler jeg med æblet Pirat-Lunde - navnet Team Toss - æblets tråd Emilie Pedersen - ved ikke EmmaBB - forveksler jeg med Emelie - og nu gider jeg ikke mere!
- med væmli' hilsen Aja! ...irriterende flabet, på den rødhårede måde "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Nøøj, nu kan jeg jo ikke være den ukendte, mystiske and Nå, har vidst ikke svaret. Nå, men dem jeg husker: ThinkPink - Navnet Tanja Debbie - Pga. hendes indlæg, idag Amanda (fylla) - Kiggede på hendes profil fornylig Whatever - aktiv/navnet The *one* - aktiv *æblet* - Shirley, også er hun vidst ret god til dansk? xD Numsefisken - naturprodukt, miljø indlæg Frk. Krid - Har hendes MSN xD , aktiv oo2-pirat - tidl. aktiv, hanna montana Mia Svane - Hendes efternavn og et indlæg med nogle aber? CacaoTraum - navnet Patrica Jørgensen - Lidt uenig, men god debattør  Camilla Fenja - Uha, husker hende på mange ting xD , men hendes fjordhest. Sara L - Trold Liv islænderfreak (et eller andet) - pga. hendes ultra lange navn :b Trøller - Miss Netpony .. hahahahaha Theis - God debatør, men kunne virkelig gå mig på nerverne pga. hendes bid snak xD Emilie Pedersen - Kunne godt lide min gamle profil muaha Så gad jeg ikke at vridde den hjerne mere. , kan sikkert huske en del flere, når i siger navnet.
;D "Jeg er sgu den mælkesnitte, øh, der venter på dig." [Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg husker... |
|
|
Så må jeg jo også hellere igang. Men først, AnnSofieDK, hvor har du fra, at jeg skulle være ret god til dansk d:? Dums : Længe siden, men snakkede meget med hende, hun er rigtig sød SaraL (saraL-foto): Hun laver enormt mange billedindlæg, hmm, det er blandede følelser, men hun virker som en sød pige, som ikke er SÅ moden endnu Whatever: gammel and, virker som en fornuftig pige  Hglarsen (kastan): Alle de ponyer hun har haft, fornuftig, snakkede meget med hende på et tidspunkt, stoppet med at ride? ærgerligt Tazz: Hmm, ved det ikke, men virker rigtig flink Annae: tager virkelig flotte billeder Emma-BB: og alle de andre emma'er  . Virker søde allesammen TheÆblemos: hende var jeg med til at lave navn til - men det kan man vel egentlig godt se d:! Chela: gammel and, men kæft jeg snakkede meget med den pige, hun er virkelig oprindelig rigtig sød og dejligt menneske. Mia svane: Hmm, sød pige  -køn Louise uden dilli: virker til at have en del mere i sig end man bare kan se på nettet!. sød Julie kronborg: dig snakkede jeg også meget med  sød Kristina G. Outzen: Respekt for alt hun gør! Og hendes kærlighed til linse. Josefine Andersen: respekt for det hele, virker flink  Støjko: Jeg ser en støjende ko løbe forvirret rundt på en mark d: - men du virker sød  AnnsofieDK: altid velformulerede svar, gennemtænkt, og du virker rigtig klog Fionabona: sød og frisk pige Kanokanokano: Ja det er lige på og hårdt, hendes meninger kommer ud, og hun virker til at være en rigtig dejlig pige- respekt. Numsefisken: Ja hun er vel noget nær det bedste man kan komme af mennesker herinde!. Rigtig dejligt menneske.;D MILH: tja, jeg ved ikke hvor meget jeg har tilovers for hende, men tja. CacaoTraum: skiftet navn fra et jeg bedre kunne lide  . Sød pige Rollo: moderator RikkeEvigGlad: Altid glad d:? FlavaBC: helt anderledes, og helt sin egen, respekt. Simi: fantastiske billeder.:) Stinky: en pige med egne holdninger, og hun klarer livet flot påtrods af evt. forhindringer. Frk.krid: sød pige Cikorie: Du er da også bare helt fantastisk dejlig  Patricia: For år tilbage, brugte jeg en halv nat, på at lære at stave hendes navn rigtigt,- og det var der jo nok en grund til, rigtig sød og oprindelig frisk pige. Hende kan man ikke andet end at holde af. Om man er enig eller uenig i hendes holdninger, lige vidt står man. Du skøn! Pernille l: sport d:? Guddestar: virker til at være en frisk pige, med egne meninger Amandapanda: jeg har fået mere og mere respekt til dig her på det sidste, en som kæmper for sine holdninger. Og godt nok har du skrevet jeg er provokerende længere oppe. Men jaja  Sascha (Nathalie): gammel and  - søsterlystig d: Olaa: gammel and, mødtes med hende, sødsød Sandra (bea…): super skøn pige, respekt for alt det hun klarer sig igennem Line uden ….: længe siden, men snakkede utrolig meget med dig! sød Husker en del flere, men navnet er ikke lige på læberne så må blive senere  Kan sgu godt være jeg har kommet til at skrive samme person flere gange, og undskyld på forhånd af stavefejl i navne 
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt. Når jeg skriver noget, er det kun vigtige ting, ellers gider jeg sgu ikk' bruge tid på at logge på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Æblet : Du var i lokal avisen for nogle år/år siden, hvor der stod du havde fået 13 i termins prøve. Eller sådan noget, husker det ikke så godt - men husker, dig pga. af det.
;D "Jeg er sgu den mælkesnitte, øh, der venter på dig." [Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heheh.. |
|
|
årh man, du sindssyg, men ja det er rigtig nok (;!. Men jeg er vist bare middel til dansk !.
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt. Når jeg skriver noget, er det kun vigtige ting, ellers gider jeg sgu ikk' bruge tid på at logge på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem husker du? |
|
|
åårh Æblesusy, endelig en der skriver noget sødt om mig : D hihhi <3
Sabrina & Feykir akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Æblet: Ja xD men ligefrem sindsyg .. naaj - husker bare en del underlige ting.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
13-07-2008 22:39 |
|
bianca (maestro) - ikke fordi hun er hende, men fordi hun er min bedste veninde . <3 Pernille L - bedste url <3 dejlig dejlig pige. Pernille og Mille - IRL veninde (: Zetteh og Baltazar - IRL veninde <3 Emma-bb - rigtig flink pige. MSN. Emse (flossy) - fordi hun er sur på mig og pernille eller var.. :L Cathrine (Polle) - eller hvad hun nu hedder. Rigtig flink og mødt to gange. Støjko - Rigtig sød, mødt to gange. <3 Fionabona - gigantisk høj, mødt til Roskilde dyrskue. Hedviglærke - gigantisk høj, mødt til Roskilde dyrskue. Mie (Risti) - mødt to gange  Camilla(Fenja) - deeeeeeeeeeejlige Camilla, mødt en del gange efterhånden xD oo2-pirat - Mødt en del gange efterhånden, rigtig sød. Men jeg glemmer aldrig at hun ikke kunne kende mig da jeg mødte hende på Fyn :S Louise (dilli) - mødt to gange. sød. Julie Kronborg - mødt to gange. sød. Mia Svane - Når man skriver louise og julie, så bliver man sgu også nødt til at skrive mia. Sascha (Nathalie) - rigtig sød. mødte i herning. Sandra (Beauty star) - mødt i herning. Vildrose - mødt i herning. Jux - mødt til Stor Hestedag, tror jeg det var? eller også var det Roskilde dyrskue sidste år, hun var sammen med Jyl. Frk. Krid - mødte i Herning. Kode 123 - mødte i herning, ikke sidste gang, men sidste gang igen xD Cocktail - samtidig ? ;p Stina (Major) - virkelig venlig sjæl.. og moderator. Kristian - mødt i herning ´+ moderator. Rollo - JHN'S mor. (moderator). MILH - ehm. sød , tror jeg ? q: Line uden jumptimes nikita - mødte jeg i herning, hun var sammen med en veninde der grinte helt vildt xD Æblemos - Grafik og hende er danmarksmestre o: *Æblet* - kom til at tænke på hende pga ^. Men os fordi hun har været en del aktiv på det sidste. Numsefisken - positiv. har været her lige så længe jeg kan huske i: Kanokanokano - har sine egne meninger, respekt herfra. Team Toss - nok mest pga. toscha, men os pga. jackie og Joy. Hey! så hende sguda os i herning. Pirat - Lunde - Dizett, og fordi hun var til Landsfinalerne og det var jeg jo os xD Aja - kan ikke huske hende hn-navn. Men med sine egne meninger, er begyndt at være 'flinkere' i det, synes jeg. Har vidst rimlig meget forstand  Rhea Don Ø osv. - hehe. fordi hun hjalp meget bianca i sin tid. Stinky - fordi hun altid var efter bianca, men rimlig klog trorjeg xD Josse og Raffe - jeg har rørt Raffe xD Simi - billeder. Chaos - billeder. Kristina G. Outzen - Linse og billeder. Rikke (Æske) - hun fik altid taget billeder af Chaos. Chela - pga. chela. Karen og Burberry - ja? Amalie og fylla - smukke fylse. Dums - hende der har lavet indlægget. :p Line og Rapsody - sød. Sine og Silver&Olympia - MSN. Signe (Harald) - har msn. Signe (Nellie) - øh. Tazz - navnet. Olaa - hun vandt dengang i det der rodeo tyre noget. xD Theis. - mødt. Natacha - øh. Patricia - ja. Chikorie - ja. Simone-low - ja. så gik jeg tør.
» Mvh. Frederikke Sadolin. med ponydyret Santos, min soulmate <3 (se vores hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalal. |
|
|
Fedt at alle ....... NUL , huskede mig xD
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød |
|
|
Jeg husker: Rollo - virker ærlig oo2-pirat - aktiv Louise uden dilli - godt spørgsmål Numsefisken - pige fra HIRI Pirat-Lunde - Bedste veninde <3 Potteskjuleren - Bedste veninde Mathilde Aggigore - Fantastisk pigebarn Emma bb - aktiv Emma (flossy) - var aktiv Simi - foto Line uden Nikita Line Rhapsody eller sådan noget Simone Low - virker sød Liiv - fordi hun lige har skiftet navn Maria Juul - har lige læs hendes indlæg xD HG-larsen - Navnet tror jeg Camilla Stormondt - Stand up Cikorie - hendes pony Æblet - navnet Kinderæg - navnet Annae - har tænkt lidt over navnet  Fionabona - signatur Jose og Raffe - Hendes hest Guddestar - mærkeligt navn xD whatever - tja Sascha Nathaile - hendes hest Sofie xD 100carat MIHL LilleChelle Nu gik jeg tør xD
:) Emmelie (: Du kan ikke kun elske nogen, når det går godt, men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheh |
|
|
Æblet - ahha, det er kun fordi du har sådan en fin krop, og fordi jeg ikke kan tåle ikke at få ret haha.
AMANDA KARLSEN klank efterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Æblet: Håber da ikke du får det billede pga. min personlighed? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej (: |
|
|
Ej, aldrig husket , :'o . Haha 
- Sagde - Nanna - Med plet hesten Calico<3 - Verdens mester i at gøre sig beskidt ;b Rid bedst, rid Dressur hest =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
kathrine (kathrineelfort) |
15-07-2008 19:58 |
|
Emma, krøller? jeg har da ikk krøller, heh d; men dejligt at jeg endelig er husket af nogen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bvn,nbnb,nb,nb |
|
|
Undskyld Æblet Glemte diig, husker dig fordi du er en sød pige, og dit indlæg med valg af billeder, køn pige 
•°..Skrev Frk. Krid..°•
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|