Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hestegalleri
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 19:00

Ja, hvad bruger man egentlig hestegalleri til?

Her mener jeg, om det fx bruges til at sælge ens hest. er det effektivt. overvejer nemlig at oprette da jeg skal have en hest solgt..


hvad koster det at oprette det?


Jahh, del erfaringerne med mig :P


Det var mine ord...


See Somehow I can't forget you..

After all what we've been through


ღ ღ ღ

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 19:25

det koster 30 kr. at oprette en bruger derinde.

det bruges vel til at vise sin hest frem, så kan andre folk bedømme den og man kan udfordre med andre heste.

man kan godt oprette salgsannoncer, men det er nok mest beregnet til at vise sin hest ;) det er lang tid siden jeg har været derinde, ser kun videoer derinde d:


Emma

rip tarzan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:31

ville personligt aldrig sætte min hest til salg derinde. Bruger også kun hestegalleri til at skrive med gamle hesteveninder og til at se videoer på. ellers virker det i mine øjne som en utrolig useriøs side med ofte meget useriøse mennesker som jeg ikke finder interressant!


og så undskylder jeg da lige hvis jeg er helt galt på den..



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:45

Jeg kunne ikke være mere enig med dig Fersken, har også den oplevelse at det er utrolig useriøse mennesker der færdes derinde, i hvert fald en stor del af dem.--


Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 10:35

jeg ville ikke sætte min hest til salg derinde, det er rigtig svært at søge på osv. ikke særlig godt. Herinde syntes jeg det er meget mere nemt (:


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 10:36

Hvis indlæget om hvor meget din hvide pony skulle koste hænger sammen med dette, hvad har du så sat den til (:


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider