Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Lady - Billeder !!
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 18:25

Heej ænder:)



Li lidt billeder af Lady. :D


- som pt. står halt, pga. spark :(


kender mine egne fejl så :D:D


men her er de, før at hun blev halt.


- hænger lidt på tøjlen . min opstilling ligner @!#$ xD


fine pony :D:D haha.


Galop :D




træning derhjemme :)


Nå ænder? vil i kommentere?


- jeg kender selv mine fejl :D








Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 blalba
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 18:38

Sikke en smuk pony ;D


God bedring til hende (:



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 18:39

hejsa..

synd at hun er blevet halt håber snart hun får det bedre, så i kan komme igang igen

men en rigtig smuk pony


mvh. Louise


********* Mørkbak's Troian *********

Sammen går vi gennem ild og vand!

Sammen galopere vi mod den vilde West!

Sammen vil vi VINDE!

Sammen vil vi altid være!

Min VIDUNDERLIGE hest TROIAN! :D


Det bedst at ride PINTO hest ! :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 19:08

tusind tak begge to :) Jeg håber ogs snart at hun bliver klar igen.




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Skøn pony
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 19:31

Skøn pony du har :D


Elsker altså hendes udseende (': <3



Min højtelskede Prinse-mand (': <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 taktaktak
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 21:01

Chrillee: tusind tak :D hehe ..




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 flereflere
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 21:27

flere`?? :D:D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdasdaads
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:03

Den pony er bare så smuk :)

Kender godt det der med halt, min egen pony er os skadet lige nu :/ Ved du så hvornår du må begynde at ride den igen og sådan? :)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.

Joy Salina & Toscha, savner jer.



0
0
Svar på denne tråd
 
 vvvvvvvvvvvvvvvvvv
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 11:58

team toss: tak :D . Hmm , dyrlægen sagde omkring 1-2 uger så . :( det er simpelthen så træls. hvorfor står din pony skadet?




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:52

surt hun er halt god bedring til hende :)


det var da godt nok en smadret bane du rider på til stævnet

hvad startede du ? :)




»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider