Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvilken trense til min Co?
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 10:29

Hey søøøøøde HN'er


Mig og Colour (eller nok mest mig), vi kunne godt tænke os en ny trense, men er rimelig lost, for hvilken en vil passe ham?


Han har et stort Oldenborgerhovede.


Mit eneste krav er at det skal være 'guld' spænder


Det er ham her:


Så fyr løs med nogle idéer til hvad I synes vil klæde ham, prisen er ligegyldig


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/ SØGER PART

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle &chloé <3
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 11:06

hvad er der galt med den du har dér, syntes den er rigtig pæn til ham :)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 11:08

Der er intet galt med det, vil bare gerne have et nyt hovedtøj til dressur Det her er hans springtrense :)


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/ SØGER PART

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle &chloé <3
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 11:16

når okay ;D



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalal
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 12:13
sort, bredt næsebånd med evt. tilbagetræk, og V-pandebånd med sten! :D



Anna Nadia&Sundance.
once a good girl was bad,it's permanent


0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 15:53

Hvis det skal være en spring synes jeg det skal være:

tikarideudstyr.dk/ product.asp?product=39...545&page=1


Hvis det skal være en alm. så:


tikarideudstyr.dk/ product.asp?product=39...545&page=1 - godt nok messingspænder ..


Det var mine ord...


See Somehow I can't forget you..

After all what we've been through


ღ ღ ღ

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 17:56

Den Kieffer Madonna II trense er godt nok flot :)


Det er bare en ganske almindelig trense til dressur jeg skal have..


I må meget gerne sætte link eller billeder ind :)


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/ SØGER PART

0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 18:07

okay :)

Må det være messingspænder?

Og må den være brun, for tror også brun ville klæde den ;) ?


Det var mine ord...


See Somehow I can't forget you..

After all what we've been through


ღ ღ ღ

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 17:33

Miiig: Det skal være messingspænder.. Nej jeg kan ikke lide brun :)


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/ SØGER PART

0
0
Svar på denne tråd
 
 villiza
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 20:15

Vil lige sige at den Kieffer Madonna II trense er en super lækker trense, virkelig kvalitet . Har den selv og er super glad for den :).

Tror os den vil glæde din fine hest (:



..Tine med dressurponyen Villiza Royal !


Du vil altid være en 1'er i mine øjne!


♥♥♥♥♥♥








0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider