Go'aften ænder 
Ja, sidder her og nyder at have ferie.. Har brugt en del tid på bae at slappe af, stene og den slags hyggelige ting
, meeen jeg har faktisk også fået lavet noget (;
Jeg har nemlig syet... Yes, så dygtig er jeg 
Diverse reperationer af sømme der var gået op, knapper der var faldet af osv.. Og så har jeg klippet ærmerne af en skjorte og syet dem så den har t-shirt ærmer + jeg har lavet to tasker...

Ærmer jeg har syet op på skjorten ^

Den første taske... Lavet af stof fra det ene ben af et par gamle bukser (hvor båndene mid på tasken var ned langs sømmen på ydersiden)

Enden ^

Og så er der da blomstret foer og en lomme indeni 

Den anden taske... Noget større og rigtig besværlig, fordi hanken går hele vejen rundt om tasken ud i et... Så det var ikke helt let at overskue hvordan og hvornår hvad skulle syes sammen 

Med "klapperne" der kan foldes ind over tasken foldet ud ^

Og indeni^
Denne her fik lyseblåt for og blomstret lomme.. Så er der en chance for at man kan fnde sine nøgler mellem alt det ragelse der nok komme til at ligge dernede 
Had siger I? Er det ikke gået ganske okay? 
Ellers andre der har fået lavet noget spændende ind til videre her i ferien? Eller har den bare stået på ferie
(gerne billeder
)
Tak fordi I kiggede med... Og fortsat god sommer!