Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Trine har været kreativ :D
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 23:52

Go'aften ænder ;D


Ja, sidder her og nyder at have ferie.. Har brugt en del tid på bae at slappe af, stene og den slags hyggelige ting , meeen jeg har faktisk også fået lavet noget (;


Jeg har nemlig syet... Yes, så dygtig er jeg :D

Diverse reperationer af sømme der var gået op, knapper der var faldet af osv.. Og så har jeg klippet ærmerne af en skjorte og syet dem så den har t-shirt ærmer + jeg har lavet to tasker...



Ærmer jeg har syet op på skjorten ^



Den første taske... Lavet af stof fra det ene ben af et par gamle bukser (hvor båndene mid på tasken var ned langs sømmen på ydersiden)


Enden ^


Og så er der da blomstret foer og en lomme indeni :D




Den anden taske... Noget større og rigtig besværlig, fordi hanken går hele vejen rundt om tasken ud i et... Så det var ikke helt let at overskue hvordan og hvornår hvad skulle syes sammen


Med "klapperne" der kan foldes ind over tasken foldet ud ^


Og indeni^

Denne her fik lyseblåt for og blomstret lomme.. Så er der en chance for at man kan fnde sine nøgler mellem alt det ragelse der nok komme til at ligge dernede :D



Had siger I? Er det ikke gået ganske okay? :D


Ellers andre der har fået lavet noget spændende ind til videre her i ferien? Eller har den bare stået på ferie :P (gerne billeder )


Tak fordi I kiggede med... Og fortsat god sommer!


TRI NE

**~**~**~**~**~**~**~**~**~**

med kæmpedyret Sonny <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 00:05

@!#$ du er god! Mega nice!



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 jgjghghjj
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 00:26

Zaco: Taak


TRI NE

**~**~**~**~**~**~**~**~**~**

med kæmpedyret Sonny <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 04:05


Det er du godt nok god til! Jeg er helt vild med den sidste taske



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfhsfdhdfhdfsh
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 08:31

NICE




Har du ikke 'opskriften' på det? (taskerne)


- sådan du ved, skåret ud i pap




¤Liv¤


Med Dressur & Spring Ponyerne..

Lady & Nana <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 khåløioåuøælj
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 09:16

OMG du er slu god (: :D men enig med Liv xD




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 10:33

ej, du er god (:


Emma

rip tarzan

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle &chloé <3
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 10:58

kan rigtig godt lide denførste taske men super godt syet :)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalalala
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 11:27

Virkelig godt lavet !!

Synes det er rigtig flot - især fordi jeg ikk er særlig kreativ mht. syning xD hehe ..



Det er virkelig flot



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghffgdsafsdf
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 18:50

Tak tak ;D


Ville meget gerne fortælle hvordan jeg har lavet dem, men tror det bliver ret svært.. Hehe, er ikke lige mester i at forklare, og når det så skal være på skrift og jeg ikke kan vise det samtidig, tror jeg ikke det kommer til at gå helt godt :D


TRI NE

**~**~**~**~**~**~**~**~**~**

med kæmpedyret Sonny <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 super flot
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 20:22

Det er da bare kanont flot lavet.


Du er virkelig god til sådan noget, jeg kan overhovede ikke sy lige



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllll
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 23:13

godt lavet


Mvh. Katrine

ALTID GLAD!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 15:39

Ej, hvor sejt Jeg kan ikke sy d:



Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider