Har i været til hessel herregård idag??<3..
Hvis i har så sig lige i hvilken rækkefølge der var bedst:
Islænder kvadrillen.
Shetlænder kørsel
eller Friser show..
MIT eksempel
1.Islænder kvadrillen.
2. Friser show.
3. Shetlænder kørsel.
HIHIHIHI!<3....
Skrev FrkRysse
©©Nu med den skønne Baldur©©
Hrisla,Visna,Skjöldur ,Baldur & Smilla
I vil altid være i mit hjerte!
Rider islændere og er stolt af det !.
Mit første stævne i klub hekla!
©Junior stævne ©
SKRIV !
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet