..men igår da jeg kom ud til cavasjo var hans bagben helt hævet op, varme og hævet, samt der var to skrammer på,
:( så jeg holdte dem kolde med en vandslange og dyrelægen kom
cavasjo er nu på noget pencillin, og smertestillende, skal have boksro, må gåes med 5-10 minto gange dgaligt og skal have skyllet ben 15 på hver ben , de næste 24-48 timer, også skal vi ringe til vores egen dyrelæge imorgen, da han evt kan have beskagidet bøjesenerne
hvor er det bare synd for den lille pru, han er helt hyperaktiv nu, han duer bare ikke til at stå i en boks
håber det snart går over 