Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Det gik ellers lige så godt...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 14:22

..men igår da jeg kom ud til cavasjo var hans bagben helt hævet op, varme og hævet, samt der var to skrammer på,


:( så jeg holdte dem kolde med en vandslange og dyrelægen kom cavasjo er nu på noget pencillin, og smertestillende, skal have boksro, må gåes med 5-10 minto gange dgaligt og skal have skyllet ben 15 på hver ben , de næste 24-48 timer, også skal vi ringe til vores egen dyrelæge imorgen, da han evt kan have beskagidet bøjesenerne :( hvor er det bare synd for den lille pru, han er helt hyperaktiv nu, han duer bare ikke til at stå i en boks :( håber det snart går over :(




.. Mie

Cavasjo

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 16:34

God bedring med ham...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghilljljgl
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 16:54

God bedring med ham, vi må habe det går over igen (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 18:50

Øv altså Mie! Det er da ikke fair, så uheldig, du er med de heste du har haft :( Krydser fingre for, at det ikke er noget med senerne!


skrev
Maria,
som holder af
Cashmir Damgård Pablo Casandra Damgård
0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 21:27

tak (:


Maria: ja, det er så super uheldigt :(




.. Mie

Cavasjo

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 21:41

det var da rigtig trist :/

god bedring til ham.


- min mening


FIONABONA

- med part på Kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 20:57

tusinde tak (:




.. Mie

Cavasjo

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 21:00

det er da helt vildt som alle folks ponyer kommer til skade her for tiden ?:)


men håber ikke det er alvorligt med ham



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 21:02

tjaeh, hos os er det pga de lige er kommet ud på de store folde,


ja, håber jeg os, dyrelægen komemr i morgen for at tjekke om der er sket en skade på senerne ..




.. Mie

Cavasjo

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 15:13

nu har dyrlægen så været der idag, og hun mener det er en knusning (?) i benene, og hun ved ikke om det er gået ind til senerne, så han skal nok ned og skandes, :/ savner godt nok allerede at ride, .. men hun sagde at det godt kunne komme sig, der ku bare gå lang tid :(




.. Mie

Cavasjo

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider