Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad er en smerte?
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 13:41

Hej Ænder..

Tja, nu sidder jeg og venter på mine gæster - så kunne jeg lige så godt bruge tiden fornuftigt.. Jeg er gået i gang med at skrive en "opgave/speciale" - et eller andet - om hvordan man lægger de forskellige tapes, hvorfor man gør det, hvad det gavner osvosvosv.. Bare for sjov d;

Men der skal jo også stå - Hvad smerte er. Derfor er mit spørgsmål i dag:

Hvad synes I smerte er, ænder?


Jeg har jo defineret mit, både før jeg læste og efter. Tricket er, at I ikke må søge på nettet og finde jeres svar der, I skal selv komme med det :b


Tak,


Mette Schønning.


Kærlighed er godt nok besværligt. Jeg ved jo du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør.

Jeg savner dig! <3 :/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 13:55

smerte er for mig en meeeget ubehagelig følelse.

Smerte er ikke nødvendigvis bare fordi man er blevet slået eller gennembanket, men der kan også opstå en følelsesmæs-sig smerte hvis der fx er noget man er meget ked af eller måske frygter :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 eller måske...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 13:56

fra noget ubehageligt man har opdaget/erfarret :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 14:00

Smerte er vel fysisk eller psykisk ubehag.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 14:19

Smerte ville jeg definere som en oplevelse/hændelse, der trykker en følsesmæsigt (psykisk/fysisk) i en negativ retning.


;D
"Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 n,nbbvn.n.mm.
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 15:28

Smerte er jo både fysisk og psykisk, enten har man ondt indeni, eller udenpå ...




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhe
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 15:31

AnnSofieDk -


... amanda karlsen
styrke er at give slip

0
0
Svar på denne tråd
 
 taktak
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 18:06

Tak (:

Det er ret meget af det samme - desværre d; Hehe. Ej, det er også den måde jeg har definerede det på..


- Det er kun fysisk smerte vi snakker om :)


Mette Schønning.


Kærlighed er godt nok besværligt. Jeg ved jo du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør.

Jeg savner dig! <3 :/

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 15:35

ej jeg vil helt vildt gerne se din opgave!
Jeg har nemlig brugt tape på mit knæ, og jeg synes egentlig det hjælper, meeen jeg forstår egentlig ikke hvorfor det hjælper d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 tgyhujikol
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 18:18

smerte gør ondt


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 19:34

fysik smerte: Man kan mærke man lever



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 19:36

når det gør ondt uden på


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 21:27

"smerte er din ven, gør det ondt ved du at du stadig er i live"



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider