Hej Ænder..
Tja, nu sidder jeg og venter på mine gæster - så kunne jeg lige så godt bruge tiden fornuftigt.. Jeg er gået i gang med at skrive en "opgave/speciale" - et eller andet - om hvordan man lægger de forskellige tapes, hvorfor man gør det, hvad det gavner osvosvosv.. Bare for sjov d;
Men der skal jo også stå - Hvad smerte er. Derfor er mit spørgsmål i dag:
Hvad synes I smerte er, ænder? 
Jeg har jo defineret mit, både før jeg læste og efter. Tricket er, at I ikke må søge på nettet og finde jeres svar der, I skal selv komme med det :b
Tak,