|
|
| Specielle kæledyr? |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
28-06-2008 20:45 |
|
Heej Ænder 
Jeg har jo en fantastisk hund. Men vil meget gerne have endnu et dyr. Jeg er lige p.t i overvejelse. Jeg ville super gerne have en Rotte eller en Ilder... Men jeg indrømmer gerne jeg ikke har haft nogle af delene før og ikke har synderligt forstand på nogle af delene. Altså jeg har før haft både hamster, kanin og marsvin men det er jo ikke helt det samme  Nolge der har gode/dårlige erfaringer?
» Camilla Maria « Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. Myspace - Arto - Artoklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg har Ildere, de dejligste dyr der findes. Der er bileder af dem i min præs, kan kun anbefalde dig at få sårn en de er søde og kærlige, sjove og med masser af gang i samtidig med de er lette at have.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hwhhehehee |
Camilla Stormont |
28-06-2008 21:12 |
|
Sofie: Er de svære at holde? og kan man godt have en af gangen eller skal man have flere?
Julie: Faktisk samme spørgsmål til dig som til sofie xD
» Camilla Maria « Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. Myspace - Arto - Artoklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
De er utroligt selskabelige, så de skal ud i hånd hver dag. Jeg havde mine på aviser og så fik de dagligt hø. De er stort set altædende. Jeg vil mene de er nemme at holde. De har det bedst i et højt bur, så de har mulighed for at kravle. Det er flokdyr, så jeg vil helt sikkert mene at man skal have mere end en. Det bliver dog sagt at man godt kan have dem alene, hvis man har dem i hånd ca. 16 timer dagligt. Det havde jeg ikke tid til.  ^York og Murder i deres bur. Her kan du se størrelse, bundstrøelse og foder. Hængekøjen var de vilde med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehhe |
|
|
jeg syne slanger er vildt lækre, og dejlige, men tør ikke røre ved dem men guuuuuud hvor jeg beundre slanger, smukke, smidig & vildt mystiske. love them 
... amanda karlsen styrke er at give slip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Specielle kæledyr? |
|
|
Vil nu ikke sige, at hverken rotter eller ildere er "specielle" :hm.. Jeg har haft rotter, de var ikk specielt sjove xD Så har jeg også ilder, nu på 5. år VERDENS BEDSTE DYR : DD de er så sjove og søde og mhmhm aalt! kan klart anbefale dem, HVIS man har tiden til dem... hmm, du kan skrive nogle spørgsmål, så svarer jeg gerne =D
Sabrina & Feykir akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg ville rigtig gerne have en ilder, syntes simpelthen de er så søde.  Men jeg ville være for meget væk (skole, hest osv), til at have sådan en. Hvad jeg har læst mig frem til, er de meget sociale dyr som skal have meget opmærksomhed.
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xzczczcz |
|
|
Har haft en rotte. Han var bare dejlig, var pisse ond og bed i starten, men fik ham også da han var voksen. Men well, han blev helt kanon og nok mere en hund i væremåde end i en rotte 8)
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
30-06-2008 17:05 |
|
Jeg har også haft en rotte, skønne skønne dyr, som er utrolig kloge, og kan blive meget tamme 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har ingen "specielle" dyr.. |
Nunnih ♥Moi♥ |
30-06-2008 17:57 |
|
Har ikke nogen af delene .. Men drømmer utrolig meget om at få en ilder, hest eller at vores hund får hvalpe xD..
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ildere |
Trine »Dreisig« |
01-07-2008 11:08 |
|
Jeg har fået lov til at købe en ilder her i løbet af sommeren, men da mine forældre hørte at de ikke er de mest velduftende dyr, blev de sådan lidt "aargghhh.."  Men til jer der har ildere, hvor slemt er deres lugt? Jeg må stadig godt købe en, men de vil ikke have at hele huset kommer til at lugte af den. Og så har jeg et jordegern. Super sjovt dyr at kigge på, men hun har ikke meget tid til at sidde stille og blive nusset.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| betina |
betina andersen på »Penelope |
01-07-2008 15:07 |
|
vil da helt klart anbefale det men det er jo ikk lige ig et Æsel kæledyr men de er de sejeste dyr du kan få efter min mening  har selv et eller det er lånt ud lige nu savner den forfærdeligt
HOLDET DER KUN KAN VINDE Betina Andersen Vestergårdens Penelope SÅ KØRE DET
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|