Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Yaay - jeg har vundet!
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 15:33

Jeg har seriøst ALDRIG før prøvet vinde noget (bortset fra 25 kroner i et skrabelod og en pakke Gevalia-kaffe xD), men så idag:


Jeg fik et brev med posten fra Vi Unge (jeg tænkte bare "huh?"). Jeg åbnede det, og så står der:

"Tillykke tillykke tillykke

Du har vundet!!!
Du har deltaget i en af vores konkurrencer, og du er en af de få heldige vindere.


Håber du bliver glad for gaven.


Med venlig hilsen
Lisa Mayo

Vi Unge redaktionen"


Og vedlagt i kuverten var der et gavekort til Cha Cha Cha (den der frisørkæde) på 500 kr!

Jeg havde helt glemt, at jeg havde deltaget, så det kom som en glædelig overraskelse.


Har I prøvet at vinde noget?


- Yamit


"How old are you?"

"Seventeen."

"How long have you been seventeen?"

"A while."


- Har du hørt om Twilight?

www.youtube.com/watch?v=kTiaKvXqOtQ

0
0
Svar på denne tråd
 
 erftg67hyu8i
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 15:42

uuug, fedt! ;D tillykke!!


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 svar svar
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 15:43

Tillykke med det, er da lækkert ! :D


jeg er heldigvis ganske heldig med sådan noget der, jeg har efterhånden vundet en del mærkelige ting, fx:

  • et års forbrug af kellogs
  • gavekort på 500,- til rideudstyrsbutik.dk
  • VIP rundvisning på roskilde festivalen '06
  • diverse gavekort
  • diverse hårprodukter
  • diverse videofilm
  • gavekort på 3000,- til et mobildiskotek

tja, og flere ting jeg ikke lige ken komme i tanke om lige nu.




Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 15:43

ej, tillykke tillykke (:

jeg er så heldig, jeg rigtig tit vinder i det jeg
deltager i *stolt*


jeg har blandt andet vundet 1000 kroner på et skrabelod, 500 kroner på et skrabelod, en konkurrence i sommersumarum om at komme ind og synge, tons vis af de der krydsogtværs og sudukoer


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 15:45

julie: så blev der vist spist nogle kellogs!
jeg vandt faktisk også engang et halvt års forbrug på nesquick produkter.


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 15:54

Tak tak for jeres lykønskninger :D

Wow, hvor har I vundet meget :o


Nu jeg husker det, så var jeg en gang med i finalen til i en The Voice tv konkurrence, men jeg vandt aldrig noget.


- Yamit


"How old are you?"

"Seventeen."

"How long have you been seventeen?"

"A while."


- Har du hørt om Twilight?

http://www.youtube.com/watch?v=kTiaKvXqOtQ

http://www.youtube.com/watch?v=g5sRQXBnwvc

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:12

Tillykke med det. :)

Her i foråret vandt jeg 2 billetter til Anky van Grunsven's show i Herning - rigtig gode pladser og det hele.
Jeg havde også helt glemt at jeg havde tilmeldt mig. :P


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 jejejeje
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:23

tillykke med det :-)
Brug det godt.


hahahah, julie, et års forbrug af kellogs :P


... amanda karlsen
styrke er at give slip

0
0
Svar på denne tråd
 
 Konkurrencer.
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:28

Tillykke! :D


Ja, jeg har vundet flere forskellige dimser (dvd'er, cd'er, keyhangers, billetter til diverse ting, tøj osv.), men har netop vundet mit livs største oplevelse. Vandt adgang (for mig+veninde) til koncerten med Jonas Brothers + Avril Lavigne i torsdags, meet'n'greet med Jonas Brothers og skulle derudover med Boogie ind at interviewe Jonas Brothers. Det var helt vildt, mødte mit yndlingsband fire gange på en dag og var derudover til koncerten. Wuhu!



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:29

ditte: org ditte! - hvor er du heldig.
hvor vandt du det henne?


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Konkurrencer.
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:32

Emilie Pedersen: Boogie. 8D De havde en konkurrence, hvor præmien var adgang til lydprøve+meet'n'greet+billetter, men pludselig havde jeg vundet interview+meet'n'greet+billetter. ;D

Dem, der vandt adgang til lydprøven, kom vidst ikke ind til det, så vidt jeg hørte. Der var en masse forsinkelse (tekniske problemer under interviews). Men mit livs bedste dag!! :)



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har prøvet
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:34

Ej tillykke :D


Jeg har faktisk prøvet at deltage i en eller anden konkurrence for sjov over nettet på loreal, man kunne vinde en mp3 Det var lige dengang Ipod kom frem så jeg vidste ikke rigtig hvad det var.


Jeg bliver så ringet op og der bliver fortalt i røret at jeg har vundet en Ipod mini. Jeg ved ikke hvad det er og jeg havde glemt at jeg havde deltaget.


Så da man kommer hjem med en "lille" fin mp3 med touch pad og alt muligt så er man sq da glad og overrasket :D


Friis <3
-savner sin gamle Oldenborger-blanding
Charmeur <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 hhahahaa
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:39

the one - ooooomg, jonas brothers? :O:O:O:O:O:O


taler vi om de samme Jonas brothers?!


... amanda karlsen
styrke er at give slip

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:41

theone: den koncert med jonas brothers der opvarmede & avril lavigne var jeg også til! d:


» Emma Borum
what doesent kill you, makes you stronger! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jonas Brothers.
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:46

AmandaPanda: Hvis du tænker på Nick, Joe og Kevin, ja.

Opretter et indlæg om det i aften eller i morgen, det var helt vildt. Vi fik snakket med dem, interviewet dem, signeret cd+plakat, fik kram, taget billeder med dem osv. ;D


Emma-BB: Hvor stod/sad du?



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 17:36

Ej hvor fedt! :)


(cha cha cha skal bare DØ, men det er en anden historie...)


- min mening


FIONABONA

- med part på Kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 17:38

ej, hvor dejligt.



Har engang vundet en lyselilla snobby og snuske grime, med ridehesten Junior. Jeg troede først jeg havde bestilt noget på internettet, ved en fejl. Var nok 12 el. lign.



Lone & Springbomben Camilla

stævnerytter distrik 11/13

0
0
Svar på denne tråd
 
 joåpejfåotfkdf
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 17:51

Hmm. Det eneste jeg kan komme i tanke om at jeg har vundet var før-præmiere billetter til Super Voksen, i sin tid ._.


Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 !"#¤&/(
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 17:56

har deltaget i adskellige konkurrencer efter hånden, men har aldrig vundet noget, selv ikke den mindste lille ting.



- Kroelle -

Hvad rager det dén der er sikker på sit, at resten af verden er ude af trit.


La joie du seigmeur est ma force.



0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 18:39

NICE!!! Du må lige ligge nogle billeder ind (:


jeg har vundet:


- En diddl til 1500,-

- En wendy pocket bog

- En hane af porcelæn

- To Dvd'er

- To Cd'er

- En bog

- 10.000


og en masse andre småting (:





RIKKE.A

>>Søger gratis part nær 9300 <<



0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 19:39

tillykke :)


jeg har engang vundet en masse kieffer produkter, også noget jeg havde helt glemt, så kom der en pakke en dag til mig :P




Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 20:12

Hvor finder i dog alle de konkurrencer henne?
Jeg vil også vinde noget. :P

Vinder aldrig noget ellers.




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 20:16

Hvordan kan I alle sammen være så heldige


Jeg vinder aldrig en disse - men måske man også skulle deltage i nogle konkurrencer for at vinde :P haha :D




Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 loujhyfred
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 00:02

vandt engang en konkurrence på mcD. hvor ejg havde tegnet det flotteste disneyslot - vandt en disney bamse

så vandt jeg flammen & cotronen som roman i se&hør


men det bedste jeg har vundet er 2 billetter til nightwish koncert sidste efterår - så kunne vi lige tage 4 afsted istedet for 2 ;D (y) - det var i boogie og jeg blev bare kimet ned af alle mulige venner da det var i tv xD


eller tror jeg ikke rigtig jeg vinder så meget B-)


LouIse Frandsen

"Don't you 'sweetie' me!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 10:57

Vandt engang et mega barbiehus i en Mac D konkurrence

Bonus


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 lljkjøøæj'j'ææ
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 12:19

tilmeldte mig før sådan tit til konkurrencer men vandt aldrig så gad jeg ikk.. så var der den her på jhn med det underlag, så tilmeldte jeg mig bare for sjov.. og tror i så ikke jeg vandt ;-D




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 12:27

org, guud! jeg vandt engang eragon i se&hør - fordi jeg kedede mig og deltog i alle deres konkurrencer.

og jeg har også bare vundet 3 bamse rpå mcD fordi jeg tegnede en masse prinsesseslotte.


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 blalbas
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 13:55

Eeej, tillykke ;D


Jeg har engang vundet en masse lakridser og en skoletakste xD

Men det bedste jeg har vundet var to billetter til en Dúné koncert ;D ;D



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vinder aldrig!
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 14:27

men i går vandt jeg et weekendophold til enten Prag, Milano, Rom, Paris, Nice, Berlin eller Amsterdam.


Så min veninde og jeg smutter afsted i slutningen af juli/starten af august, formentlig til Amsterdam, hvor vi skal ud og lave sjov og ballade. Ingen af os har været i Amsterdam tidligere.


Ellers vinder jeg normalt aldrig - men jeg tilmelder mig heller ikke det store, så det har selvfølgelig også noget at sige. ;-)


Mvh. Juliette


Ophørsudsalg af rideudstyr, masser af kvalitetsvarer. Kig Her


Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 21:25

Vandt engang "Lær at springe"-filmen med Tina og Charlotte Lund.

Vinder heller aldrig noget.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nope.. Never! .. o.o'
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 21:51

Nej aldrig. Men deltager heller ikke så meget i de ting. Men deltager nogen gange :)..

Men har aldrig vundet noget..


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 22:22

Tillykke med det.


Jeg har engang vundet en rejse, gal jeg blev glad :D


Sagde sofie med sin fantastiske Dansk varmblod part Aberdeen <3


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider