Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

farvel 7. kl :'( langt
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 14:05

ja nu er der kommet sommerferie for alle os som ikke er begyndt på eksamer :D

det er jo selvf rigtig dejligt med noget ferie for puha hvor har jeg dog været skole træt her på det sidste

men hvor er det dog hårdt at tænke på at jeg ALDRIG kommer i den præcis samme klasse efter ferien, da vores skole kun går fra 0-7 kl skal alle over på en ny skole, delt op i 3 klasser dog er der 2 som tager på efter skole.

Heldigvis er jeg da kommet i klasse med min bedsteste ven, og det betyder rigtig meget jeg er kommet i klasse med ham + 2 af mine veninder, dog som i ved kom mig og sine jo ikke i klasse sammen det var slet ikke gået op for mig indtil et uge siden ca at jeg slet ikke kommer i klasse med hende ?

hvor kommer jeg dog til at savne hende i timerne

jeg kan stadig huske 1. skole dag i 0 kl 8 år siden, de fleste kendte jo hinanden fra børne have, så de vidste jo godt hvem de gerne ville lege sammen med :D med tiden gik og man lærte andre fra klassen end sin bedste veninde at kende

jeg husker at vi altid så 7. kl som de store og at der ville gå 100 år inden vi kom der op, hvor vi blev de seje.

Men ak, 7 år senere står vi her idag, og har lige sagt farvel til alle lærene til de andre elever til skolen og til min vidunderlige busse mand, som altid har været og kørt mig i skole i 8 år han har ikke haft en syge dag over hovedet.

det fællesskab vores klasse har/havde, kommer jeg til at savne utrolig meget, den glæde der var i klassen, de diskutioner der har været, den sorg den glæde, der har været i klassen vil blive noget som jeg kommer til at mangle i min hverdag efter sommeferien, men je glæder mig også utrolig meget til at komme op til alle de nye skønherlige klasse kamerater jeg skal gå i 8. c sammen med det bliver helt klat et specielt år

hvor der er jo efterskole i 9. som jeg glæder mig giganormt meget til

nå nok snak nu til lidt billeder fra sidste skole dag, og igen nettet har totalt ødelagt kvaliteten :X

først skulle mig og sine 'klædes ud' klokken 5 om morgenen

desværre lidt rystet

hej sine 8D

så kom lærene de skulle komme i 'galla tøj' og gå op ad mig sines og mettes fine brune løber emd en masse hilsner på :)

selvom den var blevet lidt våd

tror vidst lalle (mat lære) syntes det var spændende at læse det hele :P

så kom camilla lige med, med betina ditte og jackie i bagrunden somvar lidt punkede :D

desværre rystet :S

jeg havde truet lalle med at brænde hans gamle @!#$ volvo af der står "og imens du uanede er her på skolen, brænder vi din volvo!"

så kom lærene ind og så skulle der lige tages billeder af de bedste venner man kunne ønske sig

navne starter fra venstre :P

jonas sine simon og katrine

sine og simon hold kæft hvor jeg dog elsker dem højt

vi kigger ikke lige på mig :X

mette mig simon og sine

et kys til sine fordi hun er min bedste veninde

^^ vi er så frække

og mine dejlige piger :)

ditte og betina

og igen

og jackie blev lige pakket ind ;D

hej jonas :D

frække mette xD

camilla og rikke

ja det var sådan det

og og og hvor det dog overrasker mig hvor opsatte lære er på at vinde så de smider alt tøj undtagen undertøj så de står i underbukser og BH foran mage elever xD

god sommer ferie til jer alle sammen :)

»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd

lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 14:20

haha hov han hedder lasse, ikke lalle xD

»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd

overskrit
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 15:49

haha, fede uklædninger (;
lød som en hyggelig dag - men hvorfor op kl. 5?

haha, vores lærer rendte også rundt i undertøj, men sjovt
nok sluttede vores kamp LANG tid før fordi 7. førede.
(slet ikke opsat vel?) haha.

jeg havde også sidste skoledag idag - og gud hvor er det fedt.

Emilie P

0
0
Svar på denne tråd

_Tekke_
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 16:01

Emilie: Vi skulle være på skolen klokken 06:30, og vi skulle både sætte hår+lægge makeup på os selv, og 2 drenge, så vi skulle igang i god tid

men årg musen, hvor kommer jeg dog også til at savne dig

dette år, har simpelthen været mit beste år, jeg er virkelig uendeligt glad for at vi på trods af at vi er så forskellige, 'fandt' hinanden, efter alle disse år, du har gjordt Føvling skole til et sted jeg gad være <3

Kæft hvor jeg kommer til at savne det, snakken, kampene og ja, snakken Dig&Simon, i er sgu de bedste. For ikke at snakke om Frier og Lund, men i er altså et level over, mine bedste venner.

Nu er du ikke en jeg går i klasse med, du er ikke den jeg deler timernes piner med, men du er stadig min allerbedsteveninde Tak for det bedste år CC

» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!

0
0
Svar på denne tråd

Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 16:08

hehe, sjove uklædninger (:

sådan havde jeg det sidste år, hvor den skole jeg gik på kun gik op til 6 klasse, hvor vi så skulle ud på en ny skole. jeg havde godt nok kun gået i den klasse et år, men vi havde et fantastisk sammenhold, som jeg på ingen måde ville væk fra, vil slet ikke flytte skole igen. men hvor jeg dog bare elsker den klasse jeg er kommet ind i, og skolen

Cecilie & Thor

- til døden os skiller (L)

0
0
Svar på denne tråd

ikjhyfred
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 18:34

åårh ja vi har jo snakket om det !

jeg kommer godt nok også til at savne min klasse... men det betyder jo også der kommer noget nyt og spændende. det bliver sldrig det samme, men man kan være med til at gøre det ligeså godt =)

men det skisme da hyggeligt ud ;D

LouIse Frandsen

"Don't you 'sweetie' me!"

0
0
Svar på denne tråd

lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 20:02

emilie: sine var lige hurtigst :P vi skulle spille rundbold mod lærene kl 7:00 vi vandt også :P skaldu så også på ny skole eller ?

sine: ja så må vi jo bare kick som ass i timerne hver for sig 8D du vil også altid være min bedste veninde tak i lige måde <3 (:

navnesøs :P : i min verden er det ikke hvor længe duhar væretbi klassen men hvad du har været med til at gøre ved klassen, nogen af dem fra klassen har jeg kendt i 10 år andre 8 år de sidste 4 år og en enkelt et ½ år, men så længe de er med til at gøre klassen specielt, er det dét jeg kommer til at savne :)

jeg glæder mig også rigtig meget til at komme over på den nye skole og ind i den nye klasse helt vildt men stadig, puuha hvor blivet det altså svært at undvære de andre, og det sammen hold vores klasse havde....

lulu: ja for faen det var også en enorm god dag ;D er helt enig i det andet du skrev :)

»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd

betina
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 22:35

ej cecilie du kunne da godt have undladt de billeder af mig ligner jo @!#$ kort sagt det er sidste gang du må tage sådanne billeder af mig ej det er gas

HOLDET DER KUN KAN VINDE

Betina Andersen

Vestergårdens Penelope

SÅ KØRE DET

0
0
Svar på denne tråd

lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 15:03

betina:haha du er da lækker smække :P

»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider