ja nu er der kommet sommerferie for alle os som ikke er begyndt på eksamer 
det er jo selvf rigtig dejligt med noget ferie for puha hvor har jeg dog været skole træt her på det sidste 
men hvor er det dog hårdt at tænke på at jeg ALDRIG kommer i den præcis samme klasse efter ferien, da vores skole kun går fra 0-7 kl skal alle over på en ny skole, delt op i 3 klasser dog er der 2 som tager på efter skole.
Heldigvis er jeg da kommet i klasse med min bedsteste ven, og det betyder rigtig meget jeg er kommet i klasse med ham + 2 af mine veninder, dog som i ved kom mig og sine jo ikke i klasse sammen
det var slet ikke gået op for mig indtil et uge siden ca at jeg slet ikke kommer i klasse med hende ? 
hvor kommer jeg dog til at savne hende i timerne 
jeg kan stadig huske 1. skole dag i 0 kl 8 år siden, de fleste kendte jo hinanden fra børne have, så de vidste jo godt hvem de gerne ville lege sammen med
med tiden gik og man lærte andre fra klassen end sin bedste veninde at kende
jeg husker at vi altid så 7. kl som de store og at der ville gå 100 år inden vi kom der op, hvor vi blev de seje.
Men ak, 7 år senere står vi her idag, og har lige sagt farvel til alle lærene til de andre elever til skolen og til min vidunderlige busse mand, som altid har været og kørt mig i skole i 8 år han har ikke haft en syge dag over hovedet.
det fællesskab vores klasse har/havde, kommer jeg til at savne utrolig meget, den glæde der var i klassen, de diskutioner der har været, den sorg den glæde, der har været i klassen vil blive noget som jeg kommer til at mangle i min hverdag efter sommeferien, men je glæder mig også utrolig meget til at komme op til alle de nye skønherlige klasse kamerater jeg skal gå i 8. c sammen med det bliver helt klat et specielt år
hvor der er jo efterskole i 9. som jeg glæder mig giganormt meget til
nå nok snak nu til lidt billeder fra sidste skole dag, og igen nettet har totalt ødelagt kvaliteten :X
først skulle mig og sine 'klædes ud'
klokken 5 om morgenen
desværre lidt rystet

hej sine 8D

så kom lærene de skulle komme i 'galla tøj' og gå op ad mig sines og mettes fine brune løber emd en masse hilsner på 
selvom den var blevet lidt våd



tror vidst lalle (mat lære) syntes det var spændende at læse det hele 

så kom camilla lige med, med betina ditte og jackie i bagrunden somvar lidt punkede 

desværre rystet :S

jeg havde truet lalle med at brænde hans gamle @!#$ volvo af der står "og imens du uanede er her på skolen, brænder vi din volvo!"

så kom lærene ind og så skulle der lige tages billeder af de bedste venner man kunne ønske sig 
navne starter fra venstre 

jonas sine simon og katrine

sine og simon hold kæft hvor jeg dog elsker dem højt 

vi kigger ikke lige på mig :X

mette mig simon og sine 

et kys til sine fordi hun er min bedste veninde


^^ vi er så frække
og mine dejlige piger 

ditte og betina

og igen

og jackie blev lige pakket ind 

hej jonas 

frække mette xD

camilla og rikke

ja det var sådan det
og og og hvor det dog overrasker mig hvor opsatte lære er på at vinde så de smider alt tøj undtagen undertøj så de står i underbukser og BH foran mage elever xD
god sommer ferie til jer alle sammen 