Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Farvet hår .. suk *sos*
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 11:21

Aye ænder, ved godt nogle af jer hader disse her indlæg. Men altså .. undskyld


Det er fordi, jeg vil have farvet mit hår og jeg tænkte, om det ville være klogt at farve det kastanjebrunt-rødbrunt agtigt.

Så jeg har leget lidt med photofilter for bare at se, hvordan det måske kom til at se ud:


http://i29.tinypic.com/30agmk9.jpg


Men altså tror i det ville være klogt? Eller er der måske nogle af jer, som har en bedre ide? Er træt af mit levpostejsfarvet hår.


;D
"Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 12:03

Hvordan har du fået lavet det der i photofiltre? ville da gerne se mig selv med en anden hårfarve :P


btw. jeg synes det passer godt til dig med den nye farve, jeg tror det ville være rigtig pænt. Tror ikke du skal være bange for at farve det :)

Det giver lidt mere liv hvis du forstår :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Farve hår
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 12:15

Ja, jeg synes bare, at farven godt må være LIDT mørkere - men pas på, at du ikke vælger en for mørk farve! Jeg synes altid, at det bliver mørkere, end man skulle tro..

Men ja, en varm brun farve ville klæde dig godt.


Held og lykke med det ^^


- Yamit


"How old are you?"

"Seventeen."

"How long have you been seventeen?"

"A while."

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 12:36

mange tak begge to! Vil overveje det (:


Miig:

Okay, een hurtig guide

Først skal du have et foto, der er af god kvalitet.

Derefter sætter du det ind i photofilter, bruger denne her knap til at omkredse dit hår:



Når du så har indkredset det går du op under: "Adjust" og vælger "color balance" der kan du vælge en farve.


Hvis nyancen ikke helt passer til den, kan du lige trykke et par gange på en af de her knapper for at give den mere farve eller mindre farve.


;D
"Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkovlvklvkvj
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 12:42

jeg tror det ville være flot hvis det blev farvet mørkebrunt... ikke sort men mere mørkt..


line porsby.

kiks & canoon, fordi jeg elsker jer <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 12:43

jeg tror helt kastanjke brunt ku være pænt, altsaa mørker, og brug lidt hårskum til at gi det lidt liv..




.. Mie

Cavasjo

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ehheheheh ....
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 10:30

Tjaeh,jeg syntes det ligner en eller anden skyllefarve, det er blevet vasket for meget -.-


syntes du skal have en mere brunlig, men hvis du skal have en mørkhårfarve, så skal du nok gå lidt i solarium el. bruge selvbruner, så ser det ikke så tosset ud :) held og lykke



kh.

Line


suspekt <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider