|
|
| Hvis du fandt 1000 kroner.. |
|
|
der har før været: hvis du vandt en milliard million trillion billion hvad ville du så gøre -indlæg. men der er svaret jo enkelt, så ville vi jo gøre det hele  Hvad så hvis du fandt/vandt 1000 kroner( ettusindekroner )hvad ville du så gøre? idag.. efter at have købt klippekort til tog/bus.. er ejg blevet enig med mig selv om, jeg ville købe klippekort.. jesus christ en udgift at skulle af med.. 125 for @!#$ 2 zoner.. @!#$ nej. "Hej.. jeg skal have for 1000 kroners klippe kort tak." Hvad ville i gøre`?
Nanna-Maria Du siger det er slut nu, men det har det jo været længe. Tak for alt hvad du har lært mig. Men mest af alt, tak for de tusinder af sorger du har givet mig, som har gjort mig stærkere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Jeg ville nok bare sætte dem i banken. 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
25-06-2008 22:14 |
|
sætte dem ind på min konto
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Shoppe dem lynhurtigt op...
Cikorie - It's a simple fact, that you can't seem to handle me...
Pony sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| money money money |
| Forfatter:  |
Anna ♥Mokka♥ |
| Dato:  |
25-06-2008 22:17 |
|
Smidde dem til min opsparing til kamera (eller så ville jeg faktisk have råd til det kamera jeg vil ha'! Og så ville jeg nok bare gå ud og købe det ) Men hvis jeg fandt en pung med 1000 kr. i ville jeg aflevere pung OG penge til politiet!! Uden tvivl, men hvis pengene så på en øde landevej blandt lars tyndskids marker, så ville jeg hapse dem ;P
Anna Krab Småkage, Bøsse og B2 = Mokka :P Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| truydfjhfgjhhfgh |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
25-06-2008 22:21 |
|
Nu er vandt og fandt jo ret langt fra hinanden  men hvis jeg fandt 1000 kr ville jeg se om jeg kunne finde en evt. ejer og kunne jeg ikke det ville jeg selv beholde dem. hvis jeg vandt 1000 kr ville jeg købe tøj 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvis jeg fik 1000,- ville jeg bruge dem på hesten, eller kamera. Eller bare sætte dem i banken, jeg syntes 1000 kr er hurtigt brugt.
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige nu? |
|
|
Så ville jeg bestille ALLE "Twilight"-bøgerne fra nettet  Resten ind på kontoen.
- Yamit "How old are you?" "Seventeen." "How long have you been seventeen?" "A while."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enkelt. |
|
|
shoppæh 
Med den dejlige traver, Face The Feat - som bare kaldes Findur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kjhkæækææhæ |
|
|
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hmmmmmmmmm |
|
|
FØRST OM FREMMEST: Købt 10 pakker rød cecil. Købt make-up, er nemlig løbet tør. Brugt nogle af dem til BYFEST OG OPENAIR i weekenden her :b og sat resten ind. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for fanden line..... |
|
|
Du bruger bare ikke frivilligt penge på rød cecil....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Først ville jeg nok se efter om nogle havde tabt dem - men hvis det kommer så vidt ville jeg bruge dem til mit tøjforbrug.
;D "Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig." [Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg ville kæbe kærgården for 1000 kroner,,,, ej jeg ville udrydde racister......... ej ved det sku da ikke. 1000 KR ER MANGE PENGE
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ps. gir louise ret... addd rød cecil. prince light 
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| haløøøjj |
| Forfatter:  |
Bianca ♥Capetown♥ |
| Dato:  |
26-06-2008 01:55 |
|
haha jeg vil finde den nærmeste slik butik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Betale af |
|
|
Tror jeg ville begynde at betale af på min kæmpe gæld  (Selvom 1000kr der nok ikke gør den store forskel)
Katja med Corvetten. Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
Horses are scared of 2 things: - Things that moves
- Things that don't
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
| Forfatter:  |
Trine »uden Hannibal« |
| Dato:  |
26-06-2008 10:25 |
|
Jeg ville klart putte dem i egen lomme! Sidst jeg fandt penge (500 kr.), var jeg så dum at aflevere dem ved kassen i den Statoil, hvor jeg fandt dem.. Og hvad får man som tak? En chokofandtstang - kunne have købt over 100 chokofandtstænger for de penge, hvis jeg havde taget dem selv!  Når jeg havde puttet dem i egen lomme, ville jeg shoppe dem væk 
Trine Bloch Ager Søger halvpart i Varde/Esbjerg området
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhfghfghfg |
|
|
Ret kedeligt, men ville nok betale mine forældre de 1000 kr. jeg skylder dem 
╔══════╗ Trine ╚══════╝ Sonny <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ehehehehe |
|
|
få lavet en piercing & tattoo <3
... amanda karlsen styrke er at give slip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| koaswrksepr |
|
|
Hmm. De ville nok forsvinde rigtig hurtigt. Shoppe, også er de væææk..
Kamilla hey unloving, i will love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Banken ^^, |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
26-06-2008 12:18 |
|
- Iiiind i banken 
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfdfgfdfg |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
26-06-2008 12:29 |
|
skrev pernulle:i - fodbold skovlunde if
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvis jeg fandt 1000 kr lige nu, ville jeg betale de 200 kr jeg skylder min mor, også bruge de resterende penge på roskilde.
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Maiken D A |
| Dato:  |
26-06-2008 14:14 |
|
mmh.... Købe klippekort ligesom dig... Det er dyyyyrt at bevæge sig rundt med offentlig transport. Jeg var engang smadder heldig. Jeg fandt tre 100-lapper på jorden. De lå lige så fint.. ret mystisk. Det endte med, at min daværende kæreste og jeg for en gangs skyld spiste andet end nudler til aftenssmad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cvjkfjkfjkfjkfjfkq |
| Forfatter:  |
lineporsby |
| Dato:  |
26-06-2008 14:27 |
|
jeg ville bare gemme dem og vente til der kom noget vigtigt jeg gerne ville have,,,  men hvi sjeg fandt dem ville jeg have mega dårlig samvittighed, jeg ville ikke bruge 1 øre.
line porsby. kiks & canoon, fordi jeg elsker jer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hæhæhæhææhhæhææhæhæ |
|
|
"HVIS MAN RYGER LIGHT, KAN MAN LIGESÅ GODT STOPPE HELT!" Citat: mig, til min mor. Brugt, HVERDAG  Louise/Patricia, nu bliver den brugt til JER. <3 MUHAHA. Linea: GOOODD girl! Nice stil vi kører os : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1000 kr |
|
|
Jeg ville lægge dem i banken, og så højst sandsynligt bruge dem på tøj/sko eller mad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
27-06-2008 10:51 |
|
tror jeg ville give 400 kr. til afrika fx '. og så ville jeg købe diverse ting og sdager. Alle mine penge bliver bare brugt på alting og ingenting 
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Line...... |
|
|
bah hvis man ryger cecil, kan man ligeså godt... øhhh..
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|