Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvis du fandt 1000 kroner..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:09

der har før været: hvis du vandt en milliard million trillion billion hvad ville du så gøre -indlæg. men der er svaret jo enkelt, så ville vi jo gøre det hele :D


Hvad så hvis du fandt/vandt 1000 kroner( ettusindekroner )hvad ville du så gøre?


idag.. efter at have købt klippekort til tog/bus.. er ejg blevet enig med mig selv om, jeg ville købe klippekort..

jesus christ en udgift at skulle af med.. 125 for @!#$ 2 zoner.. @!#$ nej.



"Hej.. jeg skal have for 1000 kroners klippe kort tak."


Hvad ville i gøre`?


Nanna-Maria
Du siger det er slut nu, men det har det jo været længe.
Tak for alt hvad du har lært mig. Men mest af alt,
tak for de tusinder af sorger du har givet mig,

som har gjort mig stærkere.


0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:13

Jeg ville nok bare sætte dem i banken. :)



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:14

sætte dem ind på min konto


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:16

Shoppe dem lynhurtigt op...



Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 money money money
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:17

Smidde dem til min opsparing til kamera :P (eller så ville jeg faktisk have råd til det kamera jeg vil ha'! Og så ville jeg nok bare gå ud og købe det :P)


Men hvis jeg fandt en pung med 1000 kr. i ville jeg aflevere pung OG penge til politiet!! Uden tvivl, men hvis pengene så på en øde landevej blandt lars tyndskids marker, så ville jeg hapse dem ;P



Anna Krab


Småkage, Bøsse og B2 = Mokka :P


Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter..

0
0
Svar på denne tråd
 
 truydfjhfgjhhfgh
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:21

Nu er vandt og fandt jo ret langt fra hinanden :D


men hvis jeg fandt 1000 kr ville jeg se om jeg kunne finde en evt. ejer og kunne jeg ikke det ville jeg selv beholde dem.


hvis jeg vandt 1000 kr ville jeg købe tøj :D




Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:25

Hvis jeg fik 1000,- ville jeg bruge dem på hesten, eller kamera.
Eller bare sætte dem i banken, jeg syntes 1000 kr er hurtigt brugt.


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige nu?
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:35

Så ville jeg bestille ALLE "Twilight"-bøgerne fra nettet

Resten ind på kontoen.


- Yamit


"How old are you?"

"Seventeen."

"How long have you been seventeen?"

"A while."

0
0
Svar på denne tråd
 
 enkelt.
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:37

shoppæh


Med den dejlige traver, Face The Feat - som bare kaldes Findur :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:38

spruuut


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjhkæækææhæ
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:41

spare op (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:44

Smøger


Louise Nørskov

0
0
Svar på denne tråd
 
 <333333333333333
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 23:05

En god bytur, eller smøger hvis det var en hverdag

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 23:38

FØRST OM FREMMEST:


Købt 10 pakker rød cecil.

Købt make-up, er nemlig løbet tør.

Brugt nogle af dem til BYFEST OG OPENAIR i weekenden her :b


og sat resten ind.


kh.


| Linebabybitch |

0
0
Svar på denne tråd
 
 for fanden line.....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 23:42

Du bruger bare ikke frivilligt penge på rød cecil....


Louise Nørskov

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 23:52

Først ville jeg nok se efter om nogle havde tabt dem - men hvis det kommer så vidt ville jeg bruge dem til mit tøjforbrug.


;D
"Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 01:17

jeg ville kæbe kærgården for 1000 kroner,,,, ej jeg ville udrydde racister......... ej ved det sku da ikke. 1000 KR ER MANGE PENGE


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 01:20

ps. gir louise ret... addd rød cecil. prince light


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 patricia
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 01:21

ja prince light!!! go get it girl


Louise Nørskov

0
0
Svar på denne tråd
 
 haløøøjj
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 01:55

haha jeg vil finde den nærmeste slik butik :D


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Betale af
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 01:59

Tror jeg ville begynde at betale af på min kæmpe gæld


(Selvom 1000kr der nok ikke gør den store forskel)



Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


Horses are scared of 2 things:

  • Things that moves
  • Things that don't
0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 10:25

Jeg ville klart putte dem i egen lomme! Sidst jeg fandt penge (500 kr.), var jeg så dum at aflevere dem ved kassen i den Statoil, hvor jeg fandt dem.. Og hvad får man som tak? En chokofandtstang - kunne have købt over 100 chokofandtstænger for de penge, hvis jeg havde taget dem selv!


Når jeg havde puttet dem i egen lomme, ville jeg shoppe dem væk :-P





Trine Bloch Ager

Søger halvpart i Varde/Esbjerg området

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhfghfghfg
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 10:31

Ret kedeligt, men ville nok betale mine forældre de 1000 kr. jeg skylder dem



══════

Trine

╚══════╝

Sonny <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ehehehehe
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 10:38

få lavet en piercing & tattoo :-) <3


... amanda karlsen
styrke er at give slip

0
0
Svar på denne tråd
 
 koaswrksepr
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 11:26

Hmm. De ville nok forsvinde rigtig hurtigt. Shoppe, også er de væææk..


Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Banken ^^,
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 12:18

- Iiiind i banken :D


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfdfgfdfg
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 12:29

tøjtøjtøj <3


skrev pernulle:i - fodbold skovlunde if

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalaa..
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 12:32

Prince light? Nu må i da liiiige..


Rød cecil FTW !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 12:39

Hvis jeg fandt 1000 kr lige nu, ville jeg betale de 200 kr jeg skylder min mor, også bruge de resterende penge på roskilde.


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 14:14

mmh.... Købe klippekort ligesom dig... Det er dyyyyrt at bevæge sig rundt med offentlig transport.


Jeg var engang smadder heldig. Jeg fandt tre 100-lapper på jorden. De lå lige så fint.. ret mystisk. Det endte med, at min daværende kæreste og jeg for en gangs skyld spiste andet end nudler til aftenssmad

0
0
Svar på denne tråd
 
 cvjkfjkfjkfjkfjfkq
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 14:27

jeg ville bare gemme dem og vente til der kom noget vigtigt jeg gerne ville have,,,


men hvi sjeg fandt dem ville jeg have mega dårlig samvittighed, jeg ville ikke bruge 1 øre.


line porsby.

kiks & canoon, fordi jeg elsker jer <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 olikujhytgfr
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 01:44

købe cder og dvder ..


LouIse Frandsen

"Don't you 'sweetie' me!"


DuTørIkkeKlikkeHer

0
0
Svar på denne tråd
 
 hæhæhæhææhhæhææhæhæ
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 01:48

"HVIS MAN RYGER LIGHT, KAN MAN LIGESÅ GODT STOPPE HELT!"

Citat: mig, til min mor. Brugt, HVERDAG :D


Louise/Patricia, nu bliver den brugt til JER. <3 MUHAHA.


Linea: GOOODD girl! Nice stil vi kører os : D



kh.

Line


suspekt <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 1000 kr
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 02:07


Jeg ville lægge dem i banken, og så højst sandsynligt bruge dem på tøj/sko eller mad ;D



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 10:51

tror jeg ville give 400 kr. til afrika fx '. og så ville jeg købe diverse ting og sdager. Alle mine penge bliver bare brugt på alting og ingenting


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 1000 kr.
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 11:35

jeg ville sætte dem ind på opsparingen til mit nye tv :p



...sagde jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejehj
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 16:20

Bruge dem :P


Hilsen
Annecathrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Line......
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 17:09

bah :D hvis man ryger cecil, kan man ligeså godt... øhhh..


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider