|
|
| Vis din fugl :P |
|
|
Hej alle sammen.. Der er sikkert nogle af jer derude, der har fugle  Så vis dem til os andre og skriv gerne lidt info som f.eks. alder. Her er min, som jeg har haft siden, jeg var 5 år: Navn: Nuser (kreativt, ikke) Alder: 14 (fra 1994) Race: Dværg papegøje   Mærkeligt nok, så er jeg den eneste, der kan få lov til at nusse den osv. Lidt sjovt sådan en lille fugl kan genkende en  Nu er det jeres tur - vis jeres frem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
| Forfatter:  |
Trine »uden Hannibal« |
| Dato:  |
25-06-2008 12:35 |
|
Har ingen fugl. De er dødsens farlige psykopater Der er engang en fugl, der fløj ind i mit hovede 
Trine Bloch Ager Søger halvpart i Varde/Esbjerg området
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ååh, min søster havde en gang en lille blå fugl. For fanden hvor den larmede konstant, og klokken 5 om morgenen.  Jeg tror aldrig jeg skal have fugle.
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har ingen.. |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
25-06-2008 16:10 |
|
Jeg har ingen.. Men min bedsteveninde har en lille lysegul undulat.. .. Den hedder Zoe og bliver 2 år d. 1 Juli .. Den bider godt nok, og den er ikke såååå kælen xD.. Men den er faktisk god nok til at snakke. 
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaaaaaaaa |
|
|
Den er godt nok død (hææhæhæhæh) Men den var sød, og til ære for den (og 002-pirat) vil jeg gerne vise den frem   Lullubullu a.k.a L.O.C-ine Den var rimelig gangsta 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
| Forfatter:  |
kathrine (kathrineelfort) |
| Dato:  |
25-06-2008 23:51 |
|
annae: NEJ ANNA Simba var min lille søde pip, og han var niiice! haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Okay, her kommer min. Han hedder Mølgner og er en Harris Hawk.   og til sidst lige et billede, der viser, hvor elegant han er... 
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre. Sej lærehest til salg www.heste-nettet.dk/mar ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
| Forfatter:  |
Trine »uden Hannibal« |
| Dato:  |
26-06-2008 10:27 |
|
Sissel: G' damn, den ser endnu mere farlig ud end de andre 
Trine Bloch Ager Søger halvpart i Varde/Esbjerg området
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
He he, ja, han ser sådan ud, for han er en værre kylling 
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre. For meget af det gode kan også være godt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Jeg er bange for fugle xD
Sofie & Cappuccino - Look into my eyes you will se what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle & chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
26-06-2008 21:02 |
|
årh hvad sissel, en hardcore 'pip fugl' du har  har ikke selv nogen
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Jep, en hardcore 'pip fugl', som sidder og pipper, når man snakker til ham 
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre. For meget af det gode kan også være godt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
@!#$ hvor nice Sissel  Træner du med ham? - Ja, vi har fugle i haven. Gider ikke lige til at sætte billeder ind lige nu. Måske senere.
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Høhø...det her indlæg har jeg set før...  But here it goes. Dråbe, har haft hende i 1 år (fik hende, da hun var 1 måned og 2 uger).  Olsen, har haft ham i 5 måneder (var 1 måned og 2 uger, da jeg fik ham).  Og lige et billede af mine to gøjer sammen...  
Mvh Charlotte Med pipperne ©Olsen og Dråbe© Igen som passer af ~ Coniston ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
smukkeZaco: ja , jeg træner med ham hver dag. 
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre. For meget af det gode kan også være godt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Sissel: Sådan noget er virkelig fedt Respekt! Og han er øvrigt rigtig smuk!
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
smukkeZaco: Mange tak 
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre. For meget af det gode kan også være godt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Søde fugle alle! Sissel: Din er rigtig smuk. Må man spørge hvad det går ud når man træner sådan en? 
Z L N D I E En hver afslutning er en ny begyndelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Zandie: Det jeg træner efter er tillid, så jeg kan sende ham ud i "verden", men være sikker på, at han kommer tilbage, sådan at man kan sende ham ud på jagt osv. men det er nu meningen, at han skal bruges til de middelalder-firmaarrangementer, vi holder her hjemme, som show-fugl 
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre. For meget af det gode kan også være godt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
27-06-2008 20:04 |
|
sissel: ja pip pip 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|