Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Vis din fugl :P
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 12:04

Hej alle sammen..


Der er sikkert nogle af jer derude, der har fugle


Så vis dem til os andre og skriv gerne lidt info som f.eks. alder.


Her er min, som jeg har haft siden, jeg var 5 år:

Navn: Nuser (kreativt, ikke)

Alder: 14 (fra 1994)

Race: Dværg papegøje




Mærkeligt nok, så er jeg den eneste, der kan få lov til at nusse den osv.

Lidt sjovt sådan en lille fugl kan genkende en


Nu er det jeres tur - vis jeres frem


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 12:35

Har ingen fugl. De er dødsens farlige psykopater Der er engang en fugl, der fløj ind i mit hovede





Trine Bloch Ager

Søger halvpart i Varde/Esbjerg området

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 15:40

Ååh, min søster havde en gang en lille blå fugl. For fanden hvor den larmede konstant, og klokken 5 om morgenen. ;D
Jeg tror aldrig jeg skal have fugle.


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har ingen..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 16:10

Jeg har ingen.. Men min bedsteveninde har en lille lysegul undulat.. :D ..

Den hedder Zoe og bliver 2 år d. 1 Juli :D..


Den bider godt nok, og den er ikke såååå kælen xD.. Men den er faktisk god nok til at snakke. :P


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 23:32

Den er godt nok død (hææhæhæhæh)

Men den var sød, og til ære for den (og 002-pirat) vil jeg gerne vise den frem



Lullubullu a.k.a L.O.C-ine


Den var rimelig gangsta



Louise Nørskov

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 23:51
annae: NEJ ANNA Simba var min lille søde pip, og han var niiice! haha


KATHRINE

- dejlige raija


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 09:14

Okay, her kommer min. Han hedder Mølgner og er en Harris Hawk.




og til sidst lige et billede, der viser, hvor elegant han er...




At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


Sej lærehest til salg

www.heste-nettet.dk/mar ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 10:27

Sissel: G' damn, den ser endnu mere farlig ud end de andre





Trine Bloch Ager

Søger halvpart i Varde/Esbjerg området

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 10:34

He he, ja, han ser sådan ud, for han er en værre kylling



At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


For meget af det gode kan også være godt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 14:33

Sissel: Det var godt nok en stor en, du har dig der ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 14:44

Jeg er bange for fugle xD



Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 21:02

årh hvad sissel, en hardcore 'pip fugl' du har ;D


har ikke selv nogen



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 21:17

Jep, en hardcore 'pip fugl', som sidder og pipper, når man snakker til ham



At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


For meget af det gode kan også være godt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 18:24

@!#$ hvor nice Sissel


Træner du med ham?


- Ja, vi har fugle i haven. Gider ikke lige til at sætte billeder ind lige nu. Måske senere.



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nightwish
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 18:35

Høhø...det her indlæg har jeg set før...


But here it goes.


Dråbe, har haft hende i 1 år (fik hende, da hun var 1 måned og 2 uger).


Olsen, har haft ham i 5 måneder (var 1 måned og 2 uger, da jeg fik ham).


Og lige et billede af mine to gøjer sammen...


Mvh Charlotte


Med pipperne

©Olsen og Dråbe©


Igen som passer af

~ Coniston ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 19:14

smukkeZaco: ja , jeg træner med ham hver dag.



At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


For meget af det gode kan også være godt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 19:36

Sissel: Sådan noget er virkelig fedt Respekt! Og han er øvrigt rigtig smuk!



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 19:39

smukkeZaco: Mange tak



At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


For meget af det gode kan også være godt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 19:48

Søde fugle alle!


Sissel: Din er rigtig smuk. Må man spørge hvad det går ud når man træner sådan en? :-)





Z L N D I E

En hver afslutning er en ny begyndelse



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 19:54

Zandie: Det jeg træner efter er tillid, så jeg kan sende ham ud i "verden", men være sikker på, at han kommer tilbage, sådan at man kan sende ham ud på jagt osv. men det er nu meningen, at han skal bruges til de middelalder-firmaarrangementer, vi holder her hjemme, som show-fugl



At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


For meget af det gode kan også være godt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 20:04

sissel: ja pip pip :P



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider