Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 LE dressur??
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 19:57

Hej ænder ..


Nogle af jer, som ligger inde med programmet over en Le ? Jeg regner med at jeg skal igang med at øve programmet her i sommerferien ..

Undervisning sluttede idag og starter først op efter min sommerferie, og jeg får ikke privat undervisning, så jeg vil gerne, hvis I har programmet over det?

Evt. link til en side?

( Jeg har en nabo, som sikkert kan hjælpe mig med at træne da hun er dressurrytter, virker prof. )

(* I LE er kravene ikke at man skal have hesten i holdning, kun kunne styre den, ikke? xD *)



Sara
________________

Med Springponyen Freja <'3


&


Med Voltigeringponyen Filur <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 19:59

Din rideklub har den. Ellers er den vidst nok på dis. 11/13 hjemmeside, mener jeg fandt den der for et par år siden så ta' og google det.


I LE er kravene vidst bare at du kan styre din hest jo, og være obs på at du ikke må ride med sporer men kun pisk.


Marie & Felix Albæk
uden Ceres Mørk siden

jeg vil aldrig glemme dig, aldrig

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:20

Jeg rider da med sporer i det program?

øhm, de lægger også meget mærke til om du tegner øvelserne ordentlig. altså cirkelvolte fx .. det gør ikke noget den ikke går til bidet, så bare vær ops på figurerne d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:22

Line: Ikke i en LE u/galop :)


Marie & Felix Albæk
uden Ceres Mørk siden

jeg vil aldrig glemme dig, aldrig

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:24

joda d: det har jeg gjort 2 gange nu. Til både klub og regionsstævne (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:29

du kan da bare starte en lc1 ellers ? der kigger de heller ikke efter om din hest går i holdning eller ej



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:30

jamen det kan jo være hun ikke vil galoppere (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:34

Line: Hvilket distrekt rider du for? for det er ikke alle man må, f.eks. ikke i 11/13 ;).


Marie & Felix Albæk
uden Ceres Mørk siden

jeg vil aldrig glemme dig, aldrig

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:34

jeg rider i 11/13 (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang. dressur.
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:58

Spørg rideklubben. LE er ikke en officiel DRF-klasse, så så vidt jeg ved, kan de forskellige klubber lave deres eget program til dette. DRF-klasserne starter fra LC1 og op.


- Hvis jeg er helt galt på den, må de andre lige rette mig. :)


Mht. at hesten ikke skal gå i holdning i LC1, er det ikke helt sandt. Der står som formål/krav for LC1: "Hesten/ponyen skal være lydig, afslappet og tillidsfuld og have givet korrekt efter på biddet, og den skal arbejde i en utvungen holdning med næseryggen lidt foran det lodrette plan."


Så hvis hesten løber rundt med hovedet i sky, trækker det ned i bedømmelsen. :)



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle &chloé <3
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 19:24

diite: ja det har du så ret i, men regnede ikke med den gik med hovedte i sky ;D


line h: man kan godt starte en lc1 uden galop ;)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 15:20

ja men heder det så ikke uden galop?`

årrh det program gad jeg godt vi havde når der var styævne på visk (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 hgkfljjhlflfjl
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 17:12

I D8 hedder det LD det program ;bb det er godt nok ikk det samme, men det ligger på distriktets hjemmeside ! (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider