|
|
| Kun for 15+ ! |
|
|
Når nu vi ikke kan få vores eget forum, og vi ikke må skrive andre steder hvad der kunne vedrøre os på "15+", starter jeg hermed en tråd... Den har 2 formål: - at indeholde os på 15+ og vores snak som ingen steder p.t. hører hjemme. - at se udtrykke min utilfredshed over at enkelte indlæg i en tråd slettes i stedet for hele tråden/tråden låses. Så JHN'er 15+ forén jer!
Louise og Topper <3 Søges: Springbetonet DV Hoppeføl/plag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Tror ærligtalt at dette her indlæg bliver slettet alligevel.
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ps. og vi bliver sikkert alleeeesammen bannet
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rolig nu! |
|
|
Undskyld mig meget, men nu må I altså slappe lidt af. - Det har intet at gøre med at folk over 15 år ikke er velkommen på Junior, det er et faktum at seksuelle emner ikke hører til her, og at hvis man føler man har noget i den emnegruppe at spørge om, hører det til inde på Senior. Der er ingen grund til at demonsterer, eller at folk bliver bannet, så længe I vil overholde reglerne! - Værre er det ikke. Det er da bedre at rense ud i indlæggene i stedet for at lukke dem, der måske oprindeligt har et godt emne. Så ja, hvis folk igen vil være "Rasmus-modsat" fordi man ikke får sin vilje og overtræder reglerne, så kan og vil det i enden resulterer i banninger, og hvem ønsker det? Så prøv at accepter at reglerne er her, vil I benytte HN så må I også følge vores regler - sådan fungerer det, ligesom mange andre steder. Mvh. Rollo, JHN moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffs |
|
|
Patricia: Det har jeg ikke prøvet før, og jeg har sat mig for man skal prøve noget nyt hver dag  Linea: ...Together we stand! Luller/Dilli: Vidste du af alle ville være med på den!
Louise og Topper <3 Søges: Springbetonet DV Hoppeføl/plag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Ehm okay ?
;D "Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig." [Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
Lucelille: Du kan aaaaaaltid regne med mig, med sådan et godt foreslag!  JHN Moderator : Vi kommer også bare med vores mening om det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise uden Dilli |
|
|
Ja men er heller ikke en ny regel at man ikke må diskuterer moderationens arbejde i indlæggene, men at man skal sende det til moderationen hvis man har en klage, forslag eller andet. At opfordre til at "demonsterer" er ikke velkomment, og der vil blive holdt meget strengt øje herinde så. Mvh. Rollo, JHN moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
JHN-mod: Nu var det jo bare en uskyldig udvekslen af sjove hændelser... Dilli: 
Louise og Topper <3 Søges: Springbetonet DV Hoppeføl/plag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JHN Moderator |
|
|
Mht mit demonstrationforeslag, må jeg så indrømme at det var rimelig ironisk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
Den der med ikke at diskutere moderationens arbejde i indlæggene, har jeg aldrig forstået, for mig virker det meget diktatorisk. Må man diskutere adfærdsreglerne? 
Louise og Topper <3 Søges: Springbetonet DV Hoppeføl/plag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ettffss |
|
|
Hmm, okay.. gør jeg så... Men til gengæld er jeg helt vild med det "nye" (er det jo snart ikke længere) look på HN.
Louise og Topper <3 Søges: Springbetonet DV Hoppeføl/plag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Undskyld mig moderator? Men jeg kan altså ikke huske om jeg fik skrevet i "største bommert" eller om I har slettet det?  Hvis I endelig skal slette hvad jeg skriver så skriv det lige til mig, for Jeg kan altså ikke huske alt - Desværre! For ellers kan det godt være jeg skriver det igen. S*x er altså ikke farligt. Og heller ikke for det "små" Verden har forandret sig.. Yngre og yngre børn lærer hurtigere og hurtigere hvordan der foregår etc. Vi havde vores første seksualundervisning i 3. klasse?
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| smukkeZaco |
|
|
Jamen du får skam også en besked hver gang du får et indlæg slettet, inkl. dit indlæg. Og det kommer til at stå registeret på din bruger, så det forsvinder skam ikke. Mvh. Rollo, JHN moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Jeg fik altså heller ikke en..
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
i'm in, saa længe indlægget er her 
.. Mie Cavasjo ♥you're simply the best.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
|
|
1. Der er ingen som har sagt I ikke må få et 15+ forum, - nu er det sådan set moderationen som har foreslået det, og det er noget vi vil se nærmere på, efter sommerferien. 2. Den snak, bl.a. seksuelle emner, som bliver slettet herinde fra hører enten til på Senior eller også hører den slet ikke til på Heste-nettet. - Så de fleste emner ER der steder til, hvis man benytter de rigtige steder. 3. Det er fuldkommen uvedkomne hvad de unge gør i dag, - vi har en stor enighed i HN intern om at seksuelle emner hører til på Senior. - Hverken på alm. HN Ryttersnak, og heller ikke på Junior. Så det har intet at gøre med om 13 årige også snakker om det, men noget at gøre med at vi prøver på at passe på jer der er herinde på Junior, og holder visse emner til visse områder! Hvis der kommer de vilde debatter om s*x, jamen så tiltrækker man også en vis brugertype, og er dem vi for alt i verden forsøger at holde ude herfra! - Ergo, det er for jeres egen skyld. 4. At I ikke har fået en besked vedr. jeres slettede indlæg ved jeg lige pt. ikke hvorfor, jeg ved at der skulle være blevet sendt en til jer, men jeg kan ikke se dem registeret i systemet, - jeg er ved at finde ud af det. 5. At I alle sidder og hidser hinanden op fører bare ingen vejne, - ihvertfald ikke nogle gode vejne. - Så hvorfor ikke lige falde lidt ned, i stedet for at fare op, hvilket der har været stor tendens til de sidste par dage. Håber det var svar nok lige indtil videre. Mvh. Rollo, JHN moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Louise uden Dilli: Hvordan skal vi demonstrere hvis vi alle er bannet?  Den anden Louise/Lucelille: Jeg synes det er et godt intiativ! 
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EmilieWatson |
|
|
Mit foreslag ville være at gå ud i byen og demonstrere mod HN, for jeg vil gerne reklamere med at jeg er nørd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oh my........ |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
24-06-2008 19:44 |
|
Hvad ville HN være uden diktatorskab ?
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
hahah louise! xD jeg er frisk  - jeg fik heller ej besked da mine indlæg blev slettet 
» Bianca Hvolbøll (; _______________________ - Med dressurponyen Maestro ______________::::♥ .. ___________fando :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Ja, det er bare det fedeste at være nørd Hvor skal vi demonstere? Har JHN et hovedkontor?
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bianca (Maestro) |
|
|
Ja sværger, det ville være beeeeedste at gøre det.... Tror jeg ville vælge at gøre det i Tarm eller Løgumkloster hvor folk ikke kender mig  ... og så er der heller ikke så langt til grænsen, FNIS.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Ej? Prøv dog at tage jer sammen? Der bliver gjord alt for at vi kan få et JHN +15 også 'disser' i bare moderadatørenes arbejde? Helt ærligt, hvor lavt kan man synke 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget... |
|
|
Meget enkelt og helt vildt firkantet stillet op så fungerer systemet her på stedet sådan at Heste-Nettet's ledelse (daglig leder i samarbejde med bestyrrelsen og os i moderationen) stikker nogle retningslinier ud som skal overholdes hvis man ønsker at benytte portalen. Hvis man ikke syntes disse retningslinier er fair, eller hvad man ellers måtte mene er forkert, ja så må man jo lade være med at bruge tilbuddet. Dette er den helt enormt firkantede version af sagen, og også den nemmeste nemmeste måde at gribe sagen an på, ikke kun for os, men også for jer selv. Vh Kristian, JHN RS Moderator
Venlig hilsen kristian Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
JHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben JHN'S farligste bruger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
Hvem har sagt at det KUN er seksuelle emner der vil blive diskuteret i 15+ ??? Hvem siger at vi ikke vil snakke om andet end det?  I kunne da vel i det mindste give det en chance og hvis de forkerte emner bliver oprettet så lukke det igen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| whatever |
|
|
vi vil kun have seksuelle emner derinde, du har vidst misforstået noget, for når man er over 15 kan man jo kun snakke om det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nnanananana |
|
|
hæhæhæhæhæhæhæhææh sorry, men kan ik tage denne her debat seriøst 
... amanda karlsen styrke er at give slip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kfdgfdkgd |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
24-06-2008 21:51 |
|
hej seje må¨jeg være meeeeeed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tøsertøsertøser.. |
|
|
OMG!. Kæft en flok I er at høre på.. Sidst jeg hørte om forumet +15, lød det til at moderatorerne i fællesskab ville diskutere det efter sommerferien, så der er hverken sagt 'ja' eller 'nej' til noget endnu! Desuden, behøver vi overhovedet et +15-forum? det lyder da næsten *hosthost* ikke til at nogen af jer er over 15. Jeg synes det er fedt at der diskuteres,- og kan diskuteres, og det er ikke fordi jeg ikke er enig med trådstarteren og de følgende personer.. Jeg synes bare det er dybt latterligt at det skal foregå i den der provokerende tone, - hvor det eneste formål I har, er at skabe en intetsigende og dum demonstration.. eller lad os kalde det diskussion, hvor I må forhånd (det lyder sådan (;). ved at det ender med en masse banninger. JHN, er jo for fanden en hjemmeside, og en hjemmeside har forfanden også regler ligesom i samfundet. derved også uskrevne regler / normer. Prøv nu at tænk jer lidt om. Jeg er skide enig med jer, og jeg synes også det var p'isse skægt dengang hele Jhn gik amok og der var 'krig'. - og som jeg husker det, var mangee af jer også med til det.. Men er det virkelig så dragende at I, i en alder af 15-17 år (hvor gamle I end er) stadig føler jer tiltrukket af, at gøre det i den her tone?. badr  www.arto.dk Og hvis det der har gearet jer op er, at I ikke fik en besked da jeres indlæg i en tråd blev slettet, så gå ind under jeres præsentation, og et eller andet, blablalbla.. så står det der, men jeg mener, det jo lidt ligemeget, det virker til, at I har opfattet at jeres indlæg ikke er der mere. Desuden må der jo være en grund til at det blev slettet . Ja hej fra helgen 
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt. Når jeg skriver noget, er det kun vigtige ting, ellers gider jeg sgu ikk' bruge tid på at logge på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Super godt sagt Æblet Forstår heller ikke hvorfor der nu skal lægges op til "jhn krig" vis der ikke kommer et 15+ forum. Vis vi ikke kan få lov til det, så kan vi ikke det, og så er den ikke længere. Der er masser af andre hjemmesider hvor det er tilladt at skrive om s*x og alt muligt andet, så må i bruge dem istedet for jhn. Prøv lige at opføre jer som nogen på 15 og derover, og ikke sådan nogen oprøreske 13-årige. Det var sjovt dengang, nu er man altså mere moden 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalaal.. |
|
|
DOOOOOOOOOOOOOOOH!  på 15+ vil vi jo ikke kun skrive om 6, dak dak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| msdfdsfmsfd |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
24-06-2008 23:45 |
|
jeg mangler et sted jeg kan komme ud med mine oplevelser lol som om vi kun ville bruge +15 på 6 snak?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nvmfdshvfsjl |
|
|
Har I slet ikke forstået at I bare skal ind på senior hvis I gerne vil snakke om s*x?  Of you go 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvis i er så oprørske og vil lave nogle demonstrationer så meld jer dog ind i en politisk organisation. "Mere s*x i gadebilledet" 
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| etffss |
|
|
Hold da op.. Sikke en opstandelse for en lille smule gas og røg 
Louise og Topper <3 Søges: Springbetonet DV Hoppeføl/plag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ååip¨¨¨¨iåiå |
|
|
¨hahah xD det her indlæg ryger da godt nok den gale vej xD det må man godt nok sige da (:
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 'æjj'æ'æ'æ |
|
|
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lukket |
|
|
Jeg gentager gerne, - 15+ ER i tankerne, det er noget vi vil snakke mere om EFTER ferien, - prøv nu at forstå, det er moderationen som kom op med forslaget om 15+, vi vil gerne have det op og vi vil kigge nærmere på det efter ferien. - Længere er den ikke. Det har intet at gøre med at I ikke må få det eller ej, det har vi på intet tidspunkt sagt. Der er ingen der på noget tidspunkt har sagt at man som 15+ kun kan snakke om seksuelle emner, vi påpeger bare at netop dét emne hører til på Senior og absolut ikke på JHN, fordi nogen mener at det burde være tilladt. Derudover er indlægget hermed lukket. - Det kører tydeligvis af sporet. Har I nogle forslag eller klager eller andet, så henvend jer direkte til moderationen. - Info - Kontakt - Opret ny sag - Junior-heste-nettet Mvh. Rollo, JHN moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|