Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Skal måske have 4 års i ridning
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 14:29

Heej Ænder.


Ja da jeg ligefor tiden ikke har noget at ride på, da begge heste står skadet. Har hende der ejer Baby tilbudt mig at ride hendes 4 års araber, og har selvfølgelig sagt ja til tilbudet. Så nu skal vi lige finde en dag hvor jeg skal ned og prøve den for at se om vi overhovede passer sammen.


Men håber da at det kan gå ;D



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 en 4 års
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 14:30

Det lyder da rigtig dejligt :)

Gid det var mig, der skulle ride lidt oftere.

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går :b


Mette Schønning.


Kærlighed er godt nok besværligt. Jeg ved jo du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør.

Jeg savner dig! <3 :/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar . . .
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 14:32

Surt med dine heste, men det andet bliver da også sjovt og spændene... Held og lykke med det, og så vil vi jo gerne se nogle billeder når du kommer igang ? :D


Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 14:36

schoense: Det er ikke engang let :p Vis jeg skal have ham her hjem, så har jeg 3 heste at tage mig af.


Victoria ♥Stutteri PH♥: Selvfølgelig skal der nok komme billeder ;D



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala..
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 15:55

Ej hvor spændende !!

Jeg har ogs lige købt en 4års, der kommer hjem i weekenden d. 4.-6. juli :D wee...


Glæder mig til at se billeder - og krydser fingre for, at I passer sammen !!



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 16:16

Fortæl lidt mere om den, hvad hedder den og hvem er den efter. :D

Og det lyder godt nok spændende. ;D
Gid det var mig som blev tilbudt og ride en masse lækre arabere. :P




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 18:55

Mathilde: Det lyder vildt spænende ;D

Simi: Det er så ikke en araber jeg skal ride :P
Der kommer et nyt indlæg om ham om lidt.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider