|
|
| "Bare Back" og spring stævne :D |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
22-06-2008 19:35 |
|
Haloha Ænder  Efter fredag at have været oppe i sidste eksamen og få 12, var Amalie sørme klar til noget sommerferie ! Så i dag var der elevstævne oppe på Sanderum, og vi havde fået overtalt dem til at lave en utidig "Bare Back-dressur" klasse til os  Og senere på dagen var der spring  Men red en la6 og dyret var, (kommer nok ikke bag på nogle) ret frisk og klar Men vi fik da 62,6% og blev 1. upl.  Et par billeder:       og lidt springbilleder :    ^^Præmieoverrækkelse   ^^Kaotisk æresrunde    ^^Så fin  Men igår, mens jeg pudsede støvler, ville Fylla lige rulle sig i boksen og selvfølgelig kunne den ikke komme op:  Men efter lige at have været inde og berolige og fortælle den "At hun altså ikke skulle dø", kunne den jo egenlig godt komme op alligevel  Næste Weekend er det dog lidt mere seriøst. Der drager vi til Fåborg for at starte FM indv. Kommenter gerne  
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
ihh, hvor ser det dog bare seriøst ud  fylla er jo fin, hvad går fn indv i?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Haha.. Utrolig sejt valg af Bandager og klokker..  Men tillykke med % og rosten..:D Fylla er jo fiin!!
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 5467653647864 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
22-06-2008 19:43 |
|
Mie-nix: For kat 3 er det LA1. For kat. 2 og 1 er det LA4 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Dét der, det er MEGET MEGET utidigt og MEGET MEGET ynkeligt!! Haha...  Hvem dømte?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
okay 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Haha, hvor er I fine.  Fylla er jo smuk som altid.  Og held og lykke til FM. Du skal ride mod Kaninen, ikke? God fornøjelse. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gweggwe |
| Forfatter:  |
BS-Røjsen |
| Dato:  |
22-06-2008 20:10 |
|
Øv jeg er trist over jeg ikke så jer allesammen. Det må have være så GU  Karen hvad snakker du om? Det er jo Natachas lækre plysgamacher - det bliver ikke ret meget smartere. 
::Maja Stade Orden er for de primitive - kun genier behersker kaos.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Haha, hvor ser det - æhm - anderledes ud det der "dressur"  ØØØNDIGT springoutfit 
"If you can dream it, you can do it!" - Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 9876556787 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
22-06-2008 20:25 |
|
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Amalie: Gud ja, havde lige glemt, Fylla var 2'er. Men ja, de er satme gode!! De kører bare derud ad. Ærgeligt at Mie har sidste ponyår, de kunne ellers være nået MEGET langt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
22-06-2008 21:13 |
|
Hun er bare såå smuk! Jeg er så vild med jer 2!!! DU MÅ IKK SÆLGE HENDE! 
Emilie & MiCkey! > Med den søde dressur-lånehest Bolette! < RIP. Klylle !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 87645657709867 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
22-06-2008 22:32 |
|
Emilie: Haha, Puha nej. Ville da også helst beholde hende. Men det ville sgu være synd at have hende som hyggepony 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 86566987 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
23-06-2008 13:01 |
|
I får lige et par ekstra billeder :   
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
|
|
Iii, nogle dejlige billeder at se  Fede gemascher  Hvorfor rider du dog uden sadel i dressuren? Hehe Tillykke,
Mette Schønning. Kærlighed er godt nok besværligt. Jeg ved jo du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør. Jeg savner dig! <3 :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalaal |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
23-06-2008 17:17 |
|
Uhhh ja, snakker I om Kirz Kaninpil Kærlund?  den pony er bare så piiiiiiiisse hamrende sej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
23-06-2008 18:22 |
|
hvor i seje 8D held og lykke til FM 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|