Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 "Bare Back" og spring stævne :D
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:35

Haloha Ænder ;D


Efter fredag at have været oppe i sidste eksamen og få 12, var Amalie sørme klar til noget sommerferie !


Så i dag var der elevstævne oppe på Sanderum, og vi havde fået overtalt dem til at lave en utidig "Bare Back-dressur" klasse til os :D

Og senere på dagen var der spring ;)


Men red en la6 og dyret var, (kommer nok ikke bag på nogle) ret frisk og klar :P Men vi fik da 62,6% og blev 1. upl. :D


Et par billeder:











og lidt springbilleder ;D :




^^Præmieoverrækkelse ;D


^^Kaotisk æresrunde :P



^^Så fin ;D


Men igår, mens jeg pudsede støvler, ville Fylla lige rulle sig i boksen og selvfølgelig kunne den ikke komme op:



Men efter lige at have været inde og berolige og fortælle den "At hun altså ikke skulle dø", kunne den jo egenlig godt komme op alligevel



Næste Weekend er det dog lidt mere seriøst. Der drager vi til Fåborg for at starte FM indv.


Kommenter gerne ;D ;D ;D




± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:38

ihh, hvor ser det dog bare seriøst ud


fylla er jo fin, hvad går fn indv i?




.. Mie

med; cavasjo
'du er min store kærlighed,

drømmen om dig den varer ved.'



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:43

Haha..
Utrolig sejt valg af Bandager og klokker.. :P


Men tillykke med % og rosten..:D

Fylla er jo fiin!!


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 5467653647864
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:43

Mie-nix: For kat 3 er det LA1. For kat. 2 og 1 er det LA4 :D





± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:46

Dét der, det er MEGET MEGET utidigt og MEGET MEGET ynkeligt!!


Haha... :P


Hvem dømte?




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"




0
0
Svar på denne tråd
 
 hyghgbf
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:48

hun er bare så flot ;D ;D


held og lykke med stævnet ;D


LouIse Frandsen

"Don't you 'sweetie' me!"


DuTørIkkeKlikkeHer

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:48

okay :)




.. Mie

med; cavasjo
'du er min store kærlighed,

drømmen om dig den varer ved.'



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:56

Haha, hvor er I fine.

Fylla er jo smuk som altid. :D

Og held og lykke til FM. Du skal ride mod Kaninen, ikke? God fornøjelse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 20:06

Og de der gamacher der, de er altså MAX-fesne




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"




0
0
Svar på denne tråd
 
 gweggwe
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 20:10

Øv jeg er trist over jeg ikke så jer allesammen. Det må have være så GU


Karen hvad snakker du om? Det er jo Natachas lækre plysgamacher - det bliver ikke ret meget smartere.



::Maja Stade

Orden er for de primitive - kun genier behersker kaos.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 20:24

Haha, hvor ser det - æhm - anderledes ud det der "dressur" :P


ØØØNDIGT springoutfit



"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney


- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 9876556787
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 20:25

GU Karen: ikk mob ;D Haha, du ville da have elsket det. Men du skulle have set natachs stakkels pony; lilla glimmer over hele kroppen og pandelokken flettet så deb lignede en enhjørning :P Det var Camilla :D


oo2-pirat: Tusind tak ! Vi vil gøre vores bedste ;)


Line: Nej, heldigvis ikke. Den er jo 1'er :D Men hold da fast hvor det kører for dem ! De blev placeret som nr. 8 i deres første landstævne i en PRT igår ! Tager sgu hatten af for dem og stolt over at de rider for SAM ;D


Maja: vi manglede dig sørme også ! Det var ret hårdt at smide Nanna i møddingen helt selv. De børn er bare slet ikke til at styre ;) Og billederne bærer sørme også præg af, at du ikke var der



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 20:29

Amalie: Gud ja, havde lige glemt, Fylla var 2'er. Men ja, de er satme gode!! De kører bare derud ad. Ærgeligt at Mie har sidste ponyår, de kunne ellers være nået MEGET langt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:13

Hun er bare såå smuk!


Jeg er så vild med jer 2!!!


DU MÅ IKK SÆLGE HENDE!



Emilie & MiCkey!

> Med den søde dressur-lånehest Bolette! <

RIP. Klylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 87645657709867
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 22:32

Emilie: Haha, Puha nej. Ville da også helst beholde hende. Men det ville sgu være synd at have hende som hyggepony :P ;)



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 86566987
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 13:01

I får lige et par ekstra billeder ;) :






± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 13:04

Iii, nogle dejlige billeder at se :)

Fede gemascher :D

Hvorfor rider du dog uden sadel i dressuren? :P Hehe

Tillykke,



Mette Schønning.


Kærlighed er godt nok besværligt. Jeg ved jo du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør.

Jeg savner dig! <3 :/

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalaal
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 17:17

Uhhh ja, snakker I om Kirz Kaninpil Kærlund? :D


den pony er bare så piiiiiiiisse hamrende sej :D :D




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

www.123hjemmeside.dk/hiri- kvadrillehold

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 18:22

hvor i seje 8D held og lykke til FM :)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 23:19

Pirat-Lunde: Jep, Kaninen og Mie er bare super gode sammen. :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider